Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx
    O kada ~ nusimato jų pabaiga ar yra info?
    http://ssc.siskom.waw.pl

    Ant žemėlapio prie kiekvienos sekcijos parašyta. Galima pasikeist į anglišką versiją bet ji dažnai atsilieka su pasikeitimais nuo lenkiškos

    Comment


      mėnuo romėniškais skaičiais ir metai arabiškais pvz IX 22 t. y. 2022 rugsėjis

      Comment


        Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

        http://ssc.siskom.waw.pl

        Ant žemėlapio prie kiekvienos sekcijos parašyta. Galima pasikeist į anglišką versiją bet ji dažnai atsilieka su pasikeitimais nuo lenkiškos
        Smagu matyti Lenkų darbų planą, kuriame nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos autostarda numatoma 22 metų gale

        Comment


          Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

          Smagu matyti Lenkų darbų planą, kuriame nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos autostarda numatoma 22 metų gale
          Yra dvi atkarpos, kurios bus baigtos geriausiu atveju 2023 metais, tiksli planuojama data paaiškės kai bus išduoti statybų leidimai. Vieną iš jų (Lomžos aplinkkelio šiaurinę dalį) vis dar gaubia nežinia, yra nemenka tikimybė kad ten per naują reikės skelbti konkursą, jeigu rangovas teps slides. Bent jau taip buvo kalbama iki pandemijos, gal netyčia būtent ji ir išgelbės tą atkarpą suteikdama rangovui daugiau paskatos imtis darbų (jeigu kaip nors netikėtai nebankrutuos).

          Comment


            Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį

            Comment


              Tai liks tik paskutinė atkarpa prie Ostrow Mazowiecka, kuri nebus dar pradėta?

              Comment


                Teoriškai taip. ZRID tikimasi gaut 2021 1/2 ketvirty

                Dar va video su kokiom problemom susiduria lenkai sekcijoj Ełk Południe - Wysokie

                https://youtu.be/B_abqVBuAL4

                Comment


                  Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                  Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį
                  Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas

                  https://www.4lomza.pl/index.php?wiad=57719

                  Comment


                    Kaip jau buvo skelbta, Lenkijoje nugriautas Budzisko pasienio posto muitinės pastatas. Taip pat prasidėjo Via Baltikos tiesimas (dar iki muitinės pastato nugriovimo). Darbai vyksta praktiškai nuo pat sienos su Lietuva. Šipliškė apeinama iš rytų pusės.

                    Comment


                      S61 atkarpoje Stawiski-Lomža vyksta intensyvūs darbai net sekmadieniais, greitis 40-50 patartina tą vietą aplenkti. Sakyčiau maršrutas per Lomžą kol kas nepatartinas
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Labas,nuo 3 minutes situacija pasienyje https://www.youtube.com/watch?v=pC8SDrEPGaw

                        Comment


                          S61 Suwałki-Budzisko

                          https://www.youtube.com/watch?v=kmHEBqjw85s

                          Comment


                            Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

                            Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas

                            https://www.4lomza.pl/index.php?wiad=57719
                            GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

                            Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.

                            Comment


                              Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

                              GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

                              Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
                              Buvo tik laiko klausimas kada tai įvyks. Dėl piečiausios sekcijos tai ar nebus taip kad delsiama su leidimu būtent dėl Lomžos aplinkkelio, kad bent šiek tiek sumažinti S61 patrauklumą iki kol bus pilnai pabaigtas kelias.

                              Comment


                                Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

                                GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

                                Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
                                Vietinis Lomžos portalas 4lomza rašo, kad konkursas naujam rangovui turėtų būti paskelbtas dar birželį bet sutartį tikimasi pasirašyti tik kitų metų pirmą ketvirtį. Darau išvadą, kad darbai greičiausiai prasidės iškart po žiemos pertraukos. Kovą lankydamasis Via Baltica statybų aikštelėj Lenkijos infrastruktūros ir statybos ministras Adamczyk (greičiausiai ekvivalentas LT susisiekimo ministrui) kalbėjo, kad 2023 metais visa naujoji Via Baltica jau turėtų būti pravažiuojama. ''Valdžios koridoriuose'' kalbama, kad toks punktas gali būti įtrauktas ir į sutartytį su nauju rangovu. Man atrodo, kad čia labiau drambliuko svajonės, o kaip portalas ir pabrėžia ''pravažiuojama'' yra gana sunkiai apibrėžiama sąlyga žinant, kad toje sekcijoje turės būti pastatytas ir naujas tiltas per Narevą. Taip par skelbiama kad vėliausiai iki liepos vidurio bus atidaryta sekcija už Lomžos (Łomża Południe - Śniadowo) kur liko tik kosmetiniai darbai bet kaip jau rašiau mano supratimu tranzitiniam eismui iš jos naudos daug nebus kol nebus. Taip pat tikimasi, kad rudens pradžioje, o gal net vasaros pabaigoje naudojimui atiduoti kitas dvi sekcijas tarp Lomžos ir Szczuczyno.

                                O čia visa neblogas youtube kanalas apie darbus arčiau namų kurie lietuviam turbūt aktualesni

                                https://www.youtube.com/channel/UCpX...w_-N_iQ/videos



                                Comment


                                  Lenkai neatostogauja

                                  S61 Suwałki - Budzisko
                                  2021.06.29
                                  https://www.youtube.com/watch?v=J5ZBwKQ2jjc
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.07.05, 07:47. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    Lenkai neatostogauja
                                    S61 Suwałki - Budzisko
                                    Ačiū už nuorodą.









                                    https://www.youtube.com/watch?v=J5ZBwKQ2jjc

                                    Comment


                                      2021 m. Liepos 14 d. Bus pradėta eksploatuoti 17 kilometrų atkarpa S61 nuo Śniadowo iki Łomża Południe.

                                      Tai 17 km ilgio dvigubos kelio greitkelis su dviem juostomis kiekviename kelyje. Paviršius pagamintas iš cementbetonio.


                                      Kiti S61 ruožai (34 km) bus pradėti eksploatuoti 2021 m. Liepos mėn.

                                      Paskutinis taisė bigfan; 2021.07.14, 09:47.

                                      Comment


                                        Vis dar su apribojimais, tačiau 18 km greitkelio Stawiski-Szczuczyn S61 „Via Baltica“ ruožas vairuotojams buvo prieinamas antradienį.

                                        Dabar vairuotojai gali važiuoti nutiestais keliais, kurių greitis yra 70 km / h. Šio judėjimo įvedimas buvo įmanomas kaip techninių pakeitimų, susijusių su kitu vis dar vykdomo darbo etapu, dalis.



                                        „Planuojant eismą bus galima atlikti paskutinius darbus, tokius kaip tvorų, užtvarų sujungimas ir šalutinių bei aptarnaujamų kelių, kuriais iki šiol vyko eismas, paviršiaus dangos įrengimas“, - pranešė GDDKiA.
                                        Kelininkai taip pat primena, kad ši S61 atkarpa bus visiškai eksploatuojama artimiausiomis savaitėmis.
                                        "Prieiga prie visos S klasės kelio atkarpos ir greičio apribojimo panaikinimas iki 70 km / h planuojamas liepos ir rugpjūčio mėnesio posūkyje kartu su kaimyninės atkarpos S61 Kolno - Stawiski atidarymu. Tada vairuotojai iš Kolno sankryžos, į šiaurę nuo Lomžos, iki Ščuczyno aplinkkelio pabaigos įveiks iš viso beveik 44 km greitkelio “, - informavo Nacionalinių kelių ir greitkelių generalinis direktoratas.
                                        Kelininkai taip pat informuoja, kad vietovėse ruože Stawiski-Szczuczyn vis dar gali būti vietiniai vienos juostos susiaurėjimai, jie ragina būti atsargiems ir laikytis greičio apribojimų.

                                        Click image for larger version

Name:	00000000000.jpg
Views:	5471
Size:	104,0 kB
ID:	1900183
                                        Paskutinis taisė bigfan; 2021.07.21, 08:29.

                                        Comment


                                          S61 Łomża aplinkkelis - antrasis konkursas





                                          Naujo rangovo užduotis bus užbaigti anksčiau užbaigtų projektų projektavimą ir optimizavimą, įskaitant greitkelio S61 su valstybiniu keliu Nr. 64 ir visos infrastruktūros statybą, leidimo užimti naudojimą ir naujos eksploatacijos dalies užsakymą. greitkelis S61 ir valstybinis kelias Nr. 64.

                                          Rangovas, kuris atsisakė statyti

                                          Investiciją nuo 2018 m. Spalio 31 d. „Projektj i build“ sistemoje atliko Italijos bendrovė „TOTO“. Rangovas iki šiol parengė dokumentus, reikalingus ZRID sprendimui gauti, pateikė paraišką, o Palenkės vaivadija lapkričio mėnesį paskelbė sprendimą dėl ZRID. 2020 m. 12 d. Tačiau tada rangovas nepadarė jokios pažangos rengdamas darbų frontą ir, nepaisant dviejų paskesnių kvietimų pradėti konkrečiai nurodytus darbus, darbai nebuvo pradėti. Todėl šių metų gegužės 14 dieną GDDKiA paskelbė apie ketinimą atsisakyti sutarties, o gegužės pabaigoje galutinai nuo jos atsisakė.

                                          Naujas konkursas - terminai ...

                                          Naujame konkurse GDDKiA reikalauja, kad projektavimo darbai (optimizuojant ir įgyvendinant trūkstamus projektus) ir darbai kartu su sprendimu dėl leidimo naudoti būtų atlikti ne vėliau kaip per 30 mėnesių nuo projekto sudarymo dienos. sutartis. Į projektavimo laiką įtraukiami žiemos laikotarpiai (ty nuo gruodžio 16 d. Iki kovo 15 d.), Tačiau jie neįtraukiami į darbų etapą. Ne kainos kriterijai apima galimybė sutrumpinti užduoties atlikimo terminą daugiausiai 3 mėnesiais, už kuriuos skiriami papildomi balai.

                                          … sąlygos

                                          Tačiau tarp konkurso sąlygų yra keli sutarties įvykdymo lūžiai, vadinamieji etapai. Vienas iš jų yra - darbų atlikimas ir GDDKiA, kaip investuotojo, vardu ir naudai gauti visi įstatymų reikalaujami sprendimai, leidžiantys numatyti bent vieną S61 kelio važiuojamąją dalį (1x2 atkarpa) palei viso pagrindinio maršruto ilgio per 18 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
                                          Kitas svarbus etapas yra pradžia, vykdymas ir leidimo naudotis Lomża Zachód sankryža naudojimas per 9 mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos. Tai leis kuo greičiau sujungti gretimą greitkelio S61 Lomża Południe - Łomża Zachód atkarpą (kuri bus parengta 2022 m. Kovo mėn.) Su esamu valstybiniu keliu Nr. 61.
                                          Manome, kad konkursas bus sudarytas iki šių metų pabaigos, o sutartis bus pasirašyta pirmaisiais kitų metų mėnesiais.


                                          Aplinkkelis su „eski“ parametrais


                                          Lomžos vakarinė atkarpa - Kolno sankryža, kuri yra pagrindinė Lomžos aplinkkelio dalis, bus 12,92 kilometro ilgio ir bus nutiesta kaip dvigubos magistralės greitkelis su dviem juostomis kiekviena kryptimi, dangos tipą pasirinks rangovas. .
                                          Investicija taip pat apima papildomų kelių, šaligatvių, pėsčiųjų ir dviračių trasų, dviračių takų, taip pat aplinkos apsaugos priemonių (akustinių ir priešpindžio ekranų, valymo įrenginių (separatorių) ar gyvūnų perėjų) tiesimą. Čia bus pastatytos trys kelių sankryžos: Łomża Zachód, Nowogród ir Łomża Północ bei naujas, 1 200 metrų ilgio tiltas per Narevo slėnį.
                                          Užduotis taip pat apims vienos kelio valstybinės reikšmės kelio Nr. 64 ruožo ruože nuo Łomża Północ sankryžos iki Elżbiecin, 6,96 km ilgio, tiesimą. Valstybinio kelio Nr. 64 ruože bus viena važiuojamoji dalis, sankryžos žiedinių sankryžų pavidalu su esamu valstybiniu keliu Nr. 61 Marianowo rajone ir su esamu valstybiniu keliu Nr. 64 netoli Elżbiecino. Rangovas pasirinks paviršiaus tipą.
                                          Dėl miesto aplinkkelio statybos padidės eismo saugumas ir Lomžos gyventojų gyvenimo kokybė, per kurią šiandieninis centras visą tranzitinį eismą veda link Baltijos šalių ir Rusijos (Kaliningrado sritis).


                                          Pagrindinis epizodas - kelių eismas 2023 m. Gruodžio mėn

                                          Greitkelio S61 statyba yra svarbi investicija ne tik į Lenkijos kelių tinklą, bet ir turi europinę reikšmę - jungdamasis prie S8 greitkelio Vroclavas - Varšuva - Balstogė, jis sudaro tarptautinį transporto koridorių „Via Baltica“. Galų gale jis perims tranzito srautą tarp Baltijos valstybių ir Vakarų Europos.
                                          Būtent greita ir efektyvi S61 ruožo, kuris yra Lomžos aplinkkelis, statyba leis „Via Baltice“ eismui - nuo 2023 m. Gruodžio mėn. - vykti be didelių problemų per visą jo ilgį. Antrosios važiuojamosios dalies tiesimas ir ruožo nuo Łomża Zachód sankryžos iki Kolno sankryžos pabaiga vyks 2024 m.

                                          „S61 Łomża West – Kolno“, taip pat likusių atkarpų tarp Podbórz ir Stawiska, įgyvendinimas yra bendrai finansuojamas iš Europos Sąjungos fondų pagal Infrastruktūros ir aplinkos veiksmų programą.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X