Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Naujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.

    Buvo nereguliuojama sankryža, dabar dar uždengti šviesoforai.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195516.jpg
Views:	1736
Size:	858,7 kB
ID:	2064400

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195554.jpg
Views:	1717
Size:	787,7 kB
ID:	2064401

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195645.jpg
Views:	1720
Size:	729,5 kB
ID:	2064402

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195658.jpg
Views:	1723
Size:	870,2 kB
ID:	2064403

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195703.jpg
Views:	1730
Size:	888,8 kB
ID:	2064404

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195751.jpg
Views:	1733
Size:	1,12 MB
ID:	2064405

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195822.jpg
Views:	1728
Size:	828,1 kB
ID:	2064406

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_195920.jpg
Views:	1724
Size:	950,5 kB
ID:	2064407

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.
    Pritariu. STR nors ir nenumato, bet ir nedraudžia organizuoti važiavimą šaligatviu. Mano manymu važiavimą traktuoti saugiu galėtų, jeigu būtų užtikrintas plotis (atsižvelgiant ir į srautus) bei nebūtų visokių vertikalių kliūčių su atitinkama saugos zona.

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197)
    Vyr. miesto inžinierius prieš kokius metus FB teisinosi, jog tas spec. planas jau turėjo negalioti, nes sprendiniai numatyti iki 2020 m., tai jis oficialiai dar pasirūpint žadėjo, kad būtų įsakymas jį oficialiai panaikinti. Arba padarė naują arba belieka vadovautis Bendruoju planu ir DJMP (kaip rekomendaciniu dokumentu, nes taip išaišikino Poderskis, nors dokumente yra ten pusę punktų nurodytų kaip privalomi, o po viskuo pasirašė tie patys VMS).

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Man vienas didžiausių P. Vileišio g. dviračių tako trūkumų, kad jame trūksta jungčių su kitomis gatvėmis. Naujai statomoje atkarpoje nebus nusileidimo į tiltą ties Žirmūnų tiltu, todėl nebus patogaus būdo patekti į taką nuo Olandų g. Taip pat labai kliūna, kad statant taką nebuvo numatyta jokia jungtis su Antakalnio g. ties Žolyno g. ir dabar yra tik išmintas takelis. Jokios nuorodos, kad čia reikėtų išsukti į Žolyno g. ar Anatakalnio polikliniką taip nėra:

    Click image for larger version

Name:	IMG_5058.jpg
Views:	1854
Size:	1,63 MB
ID:	2064295

    Kaip tik dabar buvo pristatytas projektas, kad šioje vietoje ir kitoje naujai statomo P. Vileišio g. 27A pastato bus įrengti pėsčiųjų takai, kurie sujungs daugiabučius su P. Vileišio dviračių taku:
    Click image for larger version

Name:	p vilesio 27a takai.png
Views:	1876
Size:	1,90 MB
ID:	2064292

    Tad teikiau siūlymą išspręsti ši jungties trūkumą ir padarytą dviračiams patogią jungtį tarp Antakalnio g. ir P. Vileišio g. Atsakė:

    Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197) dviračių tako jungtis tarp Žolyno g. ir P. Vileičio g. nėra numatyta. Vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 176 p. reikalavimais bendro pėsčiųjų dviračių tako minimalus plotis turi būti 2,50 m. Deja dėl esamo užstatymo tokio pločio užtikrinti projektuojamoje teritorijoje nėra galimybės. Siauriausioje vietoje yra įrengiamas 1,50 m pločio pėsčiųjų takas.

    Dėl ženklų įrengimo P. Vileišio g. taku, nurodančius, kad reikia išsukti norint patekti į Žolyno gatvę, bus sprendžiama Techninio projekto metu derinant sprendinius su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
    Visų pirma labiausiai gaila, kad plane tokia jungtis net nėra numatyta. Dviračių takas su Antakalniu jungiasi ties Šilo tiltu bei M. K. Oginskio g., t.y. per 1.5 km tarpą, tada takas patogus dviračių tranzitui, bet ne nemažai daliai Antakalnio. Šilto tiltas kaip tik yra per vidurį šių vietų ir jungtis čia gerokai pagerintų Antakalnio gyventojų ir traukos taškų bei rajonų, į kuriuos patenkama nuo Šilo g. pasiekiamumą dviračiu. Atrodo tarsi į dviratį vis dar nežiūrima kaip į pilnavertę susisiekimo priemonę, nors ir sąlygos pagerinti infrastruktūrą šioje vietoje labai geros.
    Click image for larger version

Name:	2023-07-21_13h27_20.png
Views:	1863
Size:	1,97 MB
ID:	2064293

    Taip pat atrodo suprato, jog taką siūlau įrengti šiaurinėje naujo projekto pusėje, kai tuo tarpu kalbėjau būtent apie pietinę pusę, kur tarpas tarp pastatų didesnis ir numatomas 2.25 m šaligatvis su laiptais. Spėju oficialiai čia būtų per didelis nuolydis lygiam takui, bet bent kažkoks nusileidimas šalia laiptų būtų geriau nei ilgam įamžinant nepravažiuojamą vietą dviračiams. Pabandysiu pakartotinai pateikti pasiūlymą, gal atsižvelgs.
    Click image for larger version

Name:	2023-07-21_13h39_02.png
Views:	1863
Size:	1,35 MB
ID:	2064294
    Na bent jau gal atsiras nuorodos P. Vileišio take į Žolyno g. ir Antakalnio polikliniką.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.
    Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Whatever, painioju. Matyt, kai savivaldybė rekonstruos ar naujai ties Ukmergės gatvę, joje privalės užtikrinti galimybę saugiai važiuoti šaligatviu, kaip dabar.
    Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Tai vis tik painioji. Vieninteliai prasmingi abiejų planų žodžiai yra šie: „13. Šiame plane esantys sprendiniai neužkerta kelio kurti susisiekimui dviračiais reikiamą infrastruktūrą ir kitose miesto vietose. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu.
    Visa kita, tame tarpe ir brėžiniai, tėra darbo ir planavimo imitavimas.
    Whatever, painioju. Matyt, kai savivaldybė rekonstruos ar naujai ties Ukmergės gatvę, joje privalės užtikrinti galimybę saugiai važiuoti šaligatviu, kaip dabar.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Galimybė saugiai važiuoti nereiškia dviračių tako.Nupaišys ant šaligatvio baltą liniją ir formaliai bus teisūs. Ta chebra yra atmazkių meistrai

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Ačiū už ištrauką, ją reiks visuomet cituoti siunčiamuose pasiūlymuose.
    Kai kreipiausi dėl Krokuvos g., rašydamas kad nieko nesiūloma dviračiams, gavau atsakymą, kad jie neįpareigoti planuoti atskiro tako, o be to, galima važiuoti šaligatviu.
    Beje, visa tai turėtų galioti ir "higienizuojamoms" gatvėms, kur sovietinio pločio gatvėse perklojamas asfaltas?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne, įjungti sluoksniai yra magistraliniai (storesnės linijos), tarprajoniniai (plonesnės), rekreaciniai (čia nėr) ir kiti siūlomi įrengti iki 2030 (ploni purvinai rausvi). Bet esmės tai nekeičia, tiek Miglos g. tiek stadiono pusės takai yra magistraliniai. Pagal SP 1-1856/2014-05-28 parodytas šitas pats Miglos g. maršrutas, o stadiono pusėj nieko nėra, nekalbant apie gatvės lovį. BP2030 brėžiniuose tas pats kas DJMP.
    Tai vis tik painioji. Vieninteliai prasmingi abiejų planų žodžiai yra šie: „13. Šiame plane esantys sprendiniai neužkerta kelio kurti susisiekimui dviračiais reikiamą infrastruktūrą ir kitose miesto vietose. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu.
    Visa kita, tame tarpe ir brėžiniai, tėra darbo ir planavimo imitavimas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai.
    Ne, įjungti sluoksniai yra magistraliniai (storesnės linijos), tarprajoniniai (plonesnės), rekreaciniai (čia nėr) ir kiti siūlomi įrengti iki 2030 (ploni purvinai rausvi). Bet esmės tai nekeičia, tiek Miglos g. tiek stadiono pusės takai yra magistraliniai. Pagal SP 1-1856/2014-05-28 parodytas šitas pats Miglos g. maršrutas, o stadiono pusėj nieko nėra, nekalbant apie gatvės lovį. BP2030 brėžiniuose tas pats kas DJMP.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Schemoje ne tik magistraliniai, bet ir tarprajoniniai (plonesne linija) bei siūlomi papildomi (violetiniai).
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	184,9 kB ID:	2063875

    vilnius.lt/dviraciai ties planuojamais / statomais takais yra pažimėti planai nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr. tiesti Ukmergės g., čia su ta Šimašiaus gatvės vizija. ten jau gal nuo 2019 m. ar nuo kada vizija atsirado rodo, jog rengiami PP (kas yra melas, nes per tiek metų nieko nevyksta).

    Visgi gali būti palei Ukmergės g. takas skaitysis nebūtinai tiesus – bus nukrypimas į Siesikų g., takas keis puses, kaip nurodyta schemoje. Visgi, jungtis į Šeškinės kalną gali būti net nebūtinai asfaltuota, o kaip nurodo BP, gali būti keltuvai be jokio tako ir skaitysis, jog dviračių eismas vyksta.

    Tik primenu, DJMP nurodo, jog pagrindiniai takai turi eiti visiškai prie pat pagrindinių (taršių ir triukšmingų) gatvių (išskyrus A kat.), be jokių zigzagavimų. Ko pasigedau Laisvės pr. ties Litexpo – forume jau buvom išmąstę legalaus nuolydžio tiesti palei gatvę ir užsukti iš už po viaduko, bet išasfaltavo statų šaligatvį.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai. Dviračiams tinkamą infrastruktūrą palei KIEKVIENĄ gatvę įpareigoja įrengti tiek Dviračių takų spec. planas, tiek BP2030.
    Labai keista, kad prie Ukmergės g. neplanuojamas magistralinis takas, kuris būtų tiesiausias kelias labai didelei gyventojų daliai šiaurės vakarinėje miesto dalyje pasiekti centrą ar pvz. tą patį stadioną. Dabar reikia važinėti kažkokiais zigzagais (jau nekalbant kad išvis nėra vientiso tako ar užuominos į jį net ne tiesiu maršrutu). Ir išvis kam tada dviračių tako atkarpa ties U219 verslo centrų, kuri eina iš niekur į niekur, jei ten nėra plano toliau jį kažkur nuvesti ir sujungti.

    Komentuoti:


  • .Tomas
    replied
    Mačiau apie tai diskusiją anksčiau, tad tik galiu pritarti kitiems, kad nors situacija su dviračių takais per pastaruosius metus Vilniuje labai pagerėjusi, tačiau ko trūksta, tai nuoseklaus horizontalaus žymėjimo, ypač trikampių nurodančių pirmeybės teisę. NL man visada aišku, kas ką kada ir kur turi praleisti (random nuotrauka iš Utrechto). Kelyje iš Pilaitės į centrą (ypač nereguliuojamose pervažose ir šviesoforinėse sanktyžose su žalia juosta į dešinę) nei karto nebuvau tikras, ar aš turiu praleisti automobilį, ar jis mane. Tas pats, beje, galioja ir eismui tarp pačių dviratininkų, pvz. Upės g. prie Balto tilto.

    Click image for larger version  Name:	F1ZQMkRWYAEaYHV.jpeg Views:	1 Size:	238,0 kB ID:	2063859

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Per Miglos taip, visai malonus, saugus ir praktiškas maršrutas:
    Tai dabar taip ir važiuojam nes normalaus komutinimo Ukmergės gatvėje nėra.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne, neįrengs. Pagal DJMP bus taip: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-07-18 17-38-52.png
Views:	1180
Size:	699,0 kB
ID:	2063696
    Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai. Dviračiams tinkamą infrastruktūrą palei KIEKVIENĄ gatvę įpareigoja įrengti tiek Dviračių takų spec. planas, tiek BP2030.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Miglos g.? Čia kur? Bet šiaip turėjau galvoje pagal visą Ukmergės g. iki Konstitucijos. Jei įrengs, bus puiku.
    Ne, neįrengs. Pagal DJMP bus taip: https://maps.vilnius.lt/transportas?...dark&identify=
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-07-18 17-38-52.png
Views:	1180
Size:	699,0 kB
ID:	2063696

    Per Miglos taip, visai malonus, saugus ir praktiškas maršrutas: https://brouter.de/brouter-web/#map=...king-ignore-cr

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O Miglos g. takas nesiskaito? Kitoj Ukmergės g. pusėj neverta kažko tikėtis iki stadiono, ir būtų keista, jei kartu su stadionu nieko neįrengtų.
    Miglos g.? Čia kur? Bet šiaip turėjau galvoje pagal visą Ukmergės g. iki Konstitucijos. Jei įrengs, bus puiku.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Dviračių takų Vilniuje daugėja, bet nė karto neteko girdėti, kad planuotų tokį taką į Šeškinės kalną ir palei Ukmergę. Man atrodo, jis čia būtinas, kaip ir į Pilaitę...
    O Miglos g. takas nesiskaito? Kitoj Ukmergės g. pusėj neverta kažko tikėtis iki stadiono, ir būtų keista, jei kartu su stadionu nieko neįrengtų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pagal gyventojų tankumą tai ukmergės gatvėje dviračių takas turėtu būti pirmas prioritete. Bet matyt ten VMS negyvena

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Dviračių takų Vilniuje daugėjo, bet nė karto neteko girdėti, kad planuotų tokį taką į Šeškinės kalną ir palei Ukmergę. Man atrodo, jis čia būtinas, kaip ir į Pilaitę...
    Vizualizacijose papaišytas su Mamuto Parku ir/ar Stadiono projektu. Tai po kokių 80 metų gal ir bus.

    Komentuoti:

Working...
X