Parašė umbrella
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąAtrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:
Įdomu, kaip požeminiai tinklai galėtų įtakoti, kur būtent turi eiti pėsčiųjų, o ne dviračių takas, nes sukeitus juos vietomis būtų naudojama ta pati erdvė. O šviesoforus perdarant gatvę turbūt irgi galima atitinkamai suprojektuoti. Jei tiesiog buvo pražiūrėta šita vieta, tokio atsakymo ir norėtųsi, kad ateityje sieks, kad panašios klaidos nebūtų daromos.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
Komentuoti:
-
Atrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:
Laba diena,
dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad projektavimo stadijoje buvo svarstyti įvairūs šios vietos sprendimo variantai, tačiau būtent tokį sprendinį diktuoja po žeme esanti tinklų gausa, bei antžeminėje dalyje esanti šviesoforais reguliuojam sankryža (su visomis atramomis), taipogi nemažo nuolydžio Žvėryno link. Atramų išdėstymui reglamentuotos tam tikros vietos, kurios daro įtaką takų sprendiniams, ko pasekoje sprendiniai yra būtent tokie, kokie gali būti šiuo išskirtiniu atveju.
Geros dienos
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.
Komentuoti:
-
Pabandžiau keletą kartų pravažiuoti tai ten kur po vieną juostą atskirta tai tikrai labai patogu - akių kontatas ir aišku ar praleis, bet per dvi važiuojant reikia dar laiko apsiprast šitam žiede su šalutinio ženklinimu. Tokia ironiškai pavojinga situacija gaunas jei vienas praleidžia (nors pagal dvirtakio horizontalų neprivalo) ir pats lauki progos pramint, o kitoje juostoje dar nemato ir greitėja, tai arba lauki toliau salelėj, arba bandai minti iki antros juostos iš lėto, kol pirmasis neapsigalvojo.
Bet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Buvo nesenai dirbtuvių rezultatai ir veiksmų planas. Dalis gyventojų skatino neskirti dviračiam prioriteto, bet atrodo visiem neblogai padarys. Šaltinis
Vakarinėje gyventojų lankomiausioje tarp stadionų (geltonoje) perasfaltuos ir apšvies.
Rytinėje, tako aplink vilnių atkarpoje (raudonoje) tarp prekybcentrių užpils akmens atsijomis, pandusą gal įrengs ties šiaurine kalvele?
Komentuoti:
-
Nežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jamonto parko sutvarkymas lyg irgi juda. Buvo susitikimai su gyventojais bandant išgrynint kaip jis turėtų atrodyti. Tai takai kažkada bus sutvarkyti.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
Deja dviračių takų plėtros plane šita vieta neegzistuoja
Ai o apie infrastruktūrą prie Ateities g. tai kiek rašiau pasiūlymų, tiek gavau atsakymų, kad arba už projekto ribos, arba neįgyvendinama Svarbu, kad dabar bus galimybė prakirsti praėjusiais metais pasodintų maumedžių
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPrie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir šiaip, didžioji važiuotų dviračių takų dalis turi pasikartojančias problemas: neaiški eismo pirmenybė sukertant takus arba pavojingi sukirtimai ( kad ir https://goo.gl/maps/VtBs2JgvCsQNtUVT9, ); netikėtą susikirtimą su pėsčiaisiais (https://goo.gl/maps/fSfNYoTCeFL9thw37) ; ties sankryžomis nepalikta vietos stovėjimui (https://goo.gl/maps/ss8tN8kQKk2P6Tr28, https://goo.gl/maps/vrNTDkQfYXMieqCAA , https://goo.gl/maps/jnCfJhZjjNjUFH9TA ); anksčįausiai nutiesti takai išgrįsti trinkelėmis, kuriių išilginės siūlės linkusios kreipti ratą ten, kur joms reikia labiau.
Manau projektuotojai tiesiog nežino ar nepamena jog dviratis turi savo gabaritą ir greitį, dviračių takai - eismo juostas ir dviračių sustojimas prie sankryžos tai ne tas pats, kas žmonių minia. Bet kol kas nesu matęs nie vieno projektuotojų kvalifikacijos tobulinimo seminaro, kuriame būtų nagrinėjama dviračių takų projektavimo patirtis.
Užtenka pažiūrėti į virš tavo pranešimo nuotrauką aukščiau – Riedis pasidžiaugia, kad bus legalu mint žiedu, bet pagal trikampius, pvz. iš šiaurės (foto tolumos) judant į pietus (į fotografuotoją) dviratis turi praleist autobusus pirmoj juostoj, bet salelėje trikampių nėra, tai galima pagalvot, kad jau turi primumą prieš mašinas. Bandau įsiskaityti į punktą, lyg ir dviračiai turi praleisti mašinas antroj juostoj, nes tai kaip ir ten tas pats mašinų kelias, nesvarbu, kad atskirta salele, bet vizualiai klaidinama ir kuriamas konfliktas.
Edit: Jei dėl vienų ar kitų priežasčių atvažiuočiau dviračiu pirma mašinų juosta, judu per salelę, tai tada jau galiotų dešinės rankos taisyklė ir dviračio pimumas.
Paskutinis taisė dondc; 2023.06.26, 13:18.
Komentuoti:
-
Vyksta intensyvus pėsčiųjų - dviračių tako tiesimas Baltupio g.:
Ties Ateities g. žiedu:
Baltupio g. link Ateities:
Ties Didlaukio g., tiesa nesupratau, kodėl šalia jau pastatytų stulpų yra kokie tais kabeliai/laidai...
Didlaukio g. senieji daugiabučiai galės pasidžiaugti atnaujinta parkavimo aikštelės danga ir šalia Jamonto parko atnaujintu pėsčiųjų/dviračių takų, kurį neseniai buvo sutvarkiusi kitoje vietoje daugiabučius stačiusi įmonė (rods Veika...)
Prie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl trikampių apeliavau į aiškesnį santykį tarp pačių dviratininkų. Trikampiai pėsčiųjų niekaip neliečia:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.203613/asr
Manau projektuotojai tiesiog nežino ar nepamena jog dviratis turi savo gabaritą ir greitį, dviračių takai - eismo juostas ir dviračių sustojimas prie sankryžos tai ne tas pats, kas žmonių minia. Bet kol kas nesu matęs nie vieno projektuotojų kvalifikacijos tobulinimo seminaro, kuriame būtų nagrinėjama dviračių takų projektavimo patirtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atrodo pagaliau bus legalizuotas mynimas per visą žiedą, lyg ir visur turėtų sužymėti pervažas pagal Narbuto projektą. Aišku šalutinis ties žiedo išvažiavimais nelabai atitinka taisyklių, bet matyt vardan saugumo bent įspėja.
Komentuoti:
Komentuoti: