Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rijikas
    replied
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    Šitie apšvietimo stulpai pastatyti prieš kokius tris (ar daugiau) metu, kai buvo masinis apšvietimo lempu keitimas į LEDus. Jeigu pagal projekta nenumatyta dabar pakeisti, tai matyt liks tokie. Tuo metu, kai juos keitė, dar nebuvo naujo gatviu standarto.
    Nuliūdinsiu, bet šioje Baltupio g. atkarpoje stulpus pakeitė rods pernai, vėliausiai užpernai, nes vos pakeitus atkreipiau dėmesį, kad spalva ne juoda, ir apie egzistuojantį "standartą" žinojau. BET Vilnius "pasižymi" standartų laikymusi, tai net nebesureikšminau, juolab kad čia visiškai periferinė gatvė. Ačiū už pakeistus stulpus, nes tikrai ten buvo blogai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Atrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:

    Įdomu, kaip požeminiai tinklai galėtų įtakoti, kur būtent turi eiti pėsčiųjų, o ne dviračių takas, nes sukeitus juos vietomis būtų naudojama ta pati erdvė. O šviesoforus perdarant gatvę turbūt irgi galima atitinkamai suprojektuoti. Jei tiesiog buvo pražiūrėta šita vieta, tokio atsakymo ir norėtųsi, kad ateityje sieks, kad panašios klaidos nebūtų daromos.
    Kai važiuosiu pro šalį, padarysiu foto. Ten vis gi tikrai nelabai ir aš matyčiau kaip galima būtų sukeisti vietomis takus. Na vien vietomis sukeisti neužtektų, reikėtų juos truputį ir patraukt, o to nelabai galima padaryt, nes gatvė link Žvėryno smarkiai eina žemyn. Ten dabar ties STOP linija yra koks gal 30cm bordiūro aukštis. Iš principo reikėtų statint visą gatvę. Aišku dar kitas klausimas ar nebūtų galima nedaryt statmeno susikirtimo su gatve, juk reguliuojama sankryža. Tada gal kiek lengviau būtų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
    Pasinagrinėjau ir radau, kad Vilniuje naudojama spalva RAL9004, kurios mano žiniomis daugiau niekas nenaudoja (pataisykit jei klystu). Kaune jau anksčiau buvo pradėta naudoti RAL7021, kurią naudoja ir Helsinkis. Ar Vilniui ir vėl nelygis vadovautis kitų patirtimi ir geriau išradinėti dviratį?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Atrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:

    Laba diena,

    dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad projektavimo stadijoje buvo svarstyti įvairūs šios vietos sprendimo variantai, tačiau būtent tokį sprendinį diktuoja po žeme esanti tinklų gausa, bei antžeminėje dalyje esanti šviesoforais reguliuojam sankryža (su visomis atramomis), taipogi nemažo nuolydžio Žvėryno link. Atramų išdėstymui reglamentuotos tam tikros vietos, kurios daro įtaką takų sprendiniams, ko pasekoje sprendiniai yra būtent tokie, kokie gali būti šiuo išskirtiniu atveju.

    Geros dienos

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Įdomu, kaip požeminiai tinklai galėtų įtakoti, kur būtent turi eiti pėsčiųjų, o ne dviračių takas, nes sukeitus juos vietomis būtų naudojama ta pati erdvė. O šviesoforus perdarant gatvę turbūt irgi galima atitinkamai suprojektuoti. Jei tiesiog buvo pražiūrėta šita vieta, tokio atsakymo ir norėtųsi, kad ateityje sieks, kad panašios klaidos nebūtų daromos.

    Komentuoti:


  • umbrella
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
    Šitie apšvietimo stulpai pastatyti prieš kokius tris (ar daugiau) metu, kai buvo masinis apšvietimo lempu keitimas į LEDus. Jeigu pagal projekta nenumatyta dabar pakeisti, tai matyt liks tokie. Tuo metu, kai juos keitė, dar nebuvo naujo gatviu standarto.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.
    maps.lt - Jomanto, OSM yra net 3 variantai - Jomanto miško parkas, Jamonto parkas, Jamanto parkas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Bet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.
    Šiuo kaip tik šiandien važiavau (reikėjo į Panuoramą). Ne feng-šui. Sekantį kartą leisčiaus iki Ukmergės - GVilko sankryžos 9gal pro Quadrum kampą ir Lvivo g.) arba važiuočiau kita žiedo puse. Yra vietų, kur perėjų Neturėtų Būti. Ukmergės į žiedą - dar pakenčiamai 2 juostos ir beveik visada kamštis, bet žiedas į Ukmergės / Lvivo kryptis turi šiek tiek per daug interesų, kad juos reiktų suriboti dar ir papildoma saugumo salele.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pabandžiau keletą kartų pravažiuoti tai ten kur po vieną juostą atskirta tai tikrai labai patogu - akių kontatas ir aišku ar praleis, bet per dvi važiuojant reikia dar laiko apsiprast šitam žiede su šalutinio ženklinimu. Tokia ironiškai pavojinga situacija gaunas jei vienas praleidžia (nors pagal dvirtakio horizontalų neprivalo) ir pats lauki progos pramint, o kitoje juostoje dar nemato ir greitėja, tai arba lauki toliau salelėj, arba bandai minti iki antros juostos iš lėto, kol pirmasis neapsigalvojo.
    Bet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.


    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	20230626_120326.jpg
Views:	727
Size:	1,01 MB
ID:	2059853
    O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Buvo nesenai dirbtuvių rezultatai ir veiksmų planas. Dalis gyventojų skatino neskirti dviračiam prioriteto, bet atrodo visiem neblogai padarys. Šaltinis

    Click image for larger version

Name:	snapshot-230626171749.jpg
Views:	632
Size:	640,0 kB
ID:	2059901

    Vakarinėje gyventojų lankomiausioje tarp stadionų (geltonoje) perasfaltuos ir apšvies.

    Rytinėje, tako aplink vilnių atkarpoje (raudonoje) tarp prekybcentrių užpils akmens atsijomis, pandusą gal įrengs ties šiaurine kalvele?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Ne Jomanto parkas? Ar aš čia bajerio kokio nepagaunu?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jamonto parko sutvarkymas lyg irgi juda. Buvo susitikimai su gyventojais bandant išgrynint kaip jis turėtų atrodyti. Tai takai kažkada bus sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
    Tiesą pasakius parko takų kokybė klaiki, tai dar pagalvočiau kur važiuoti. O pats geriausias takas būtų per šitas parko vietas, nes būtent čia reljefas yra super tinkamas dviračiams. Ir tiesą pasakius ne taip retai šiomis trasomis pravažiuoju ir rizikuoju išsitėkšti stačiose nuokalnėse, užkliūti už kokio betono gabalo arba susivartyti smėlyje, bet kilti arba leistis nuožulniu kampu miške daug maloniau nei prakaituoti kylant į didlaukio g. kalniuką ar leidžiantis tikėtis, kad koks iš kiemo marozas su bėemvė neiššoks.
    Deja dviračių takų plėtros plane šita vieta neegzistuoja
    Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	659
Size:	721,6 kB
ID:	2059883
    Ai o apie infrastruktūrą prie Ateities g. tai kiek rašiau pasiūlymų, tiek gavau atsakymų, kad arba už projekto ribos, arba neįgyvendinama Svarbu, kad dabar bus galimybė prakirsti praėjusiais metais pasodintų maumedžių

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Prie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
    Click image for larger version

Name:	20230626_115440.jpg
Views:	777
Size:	1,02 MB
ID:	2059851
    Jei vienas projektas, tai vienas ir rangovas. Turi statyt viską iškart. Įdomiai pasodino naujus medžius – būsimo šaligatvio vietoje ir būtent ten, kur suprojektuotas takų susigretinimas. Įdomu ar dabar gausis logiškai atitraukt šaligatvį link žiedo, kad nesigautų papildomo ėjimo atstumo ir kampų. Dabar jau autobusai turės 2 susikirtimo taškus išvažiavimuose vietoj vieno.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	651
Size:	58,0 kB
ID:	2059877

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
    Žiūrint kur važiuoji, čia gausis tiesus takas, kaip styga. Nebus tokių nevienodų įkalnių ir vingių, kaip parke. Esminis dalykas, parke ten tik šaligatviai, o čia ne tik, kad ne dviračių ir pėsčiųjų takas, bet grynai atskiras dviračių takas gausis. Tik prie Ateities g. susigretins: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	629
Size:	17,6 kB
ID:	2059878

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ir šiaip, didžioji važiuotų dviračių takų dalis turi pasikartojančias problemas: neaiški eismo pirmenybė sukertant takus arba pavojingi sukirtimai ( kad ir https://goo.gl/maps/VtBs2JgvCsQNtUVT9, ); netikėtą susikirtimą su pėsčiaisiais (https://goo.gl/maps/fSfNYoTCeFL9thw37) ; ties sankryžomis nepalikta vietos stovėjimui (https://goo.gl/maps/ss8tN8kQKk2P6Tr28, https://goo.gl/maps/vrNTDkQfYXMieqCAA , https://goo.gl/maps/jnCfJhZjjNjUFH9TA ); anksčįausiai nutiesti takai išgrįsti trinkelėmis, kuriių išilginės siūlės linkusios kreipti ratą ten, kur joms reikia labiau.

    Manau projektuotojai tiesiog nežino ar nepamena jog dviratis turi savo gabaritą ir greitį, dviračių takai - eismo juostas ir dviračių sustojimas prie sankryžos tai ne tas pats, kas žmonių minia. Bet kol kas nesu matęs nie vieno projektuotojų kvalifikacijos tobulinimo seminaro, kuriame būtų nagrinėjama dviračių takų projektavimo patirtis.
    Daug dalykų būtų galima pigiai ir parastai išspręsti, pvz. VMS paimtų ir sužymėtų visur vienodai. Visgi, jeigu suprojektavo pvz. naują raudoną taką be punktyrų, tai jų ir nepaišys, nes „ne pagal projektą“ gi bus. Nesvarbu, kad prie pvz. naujo Litgrid pastato Viršuliškių Business Area takui jau keli metai, punktyrų nėra.

    Užtenka pažiūrėti į virš tavo pranešimo nuotrauką aukščiau – Riedis pasidžiaugia, kad bus legalu mint žiedu, bet pagal trikampius, pvz. iš šiaurės (foto tolumos) judant į pietus (į fotografuotoją) dviratis turi praleist autobusus pirmoj juostoj, bet salelėje trikampių nėra, tai galima pagalvot, kad jau turi primumą prieš mašinas. Bandau įsiskaityti į punktą, lyg ir dviračiai turi praleisti mašinas antroj juostoj, nes tai kaip ir ten tas pats mašinų kelias, nesvarbu, kad atskirta salele, bet vizualiai klaidinama ir kuriamas konfliktas.

    Edit: Jei dėl vienų ar kitų priežasčių atvažiuočiau dviračiu pirma mašinų juosta, judu per salelę, tai tada jau galiotų dešinės rankos taisyklė ir dviračio pimumas.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.06.26, 13:18.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Vyksta intensyvus pėsčiųjų - dviračių tako tiesimas Baltupio g.:
    Ties Ateities g. žiedu:
    Click image for larger version

Name:	20230626_115510.jpg
Views:	374
Size:	2,14 MB
ID:	2059852
    Baltupio g. link Ateities:
    Click image for larger version

Name:	20230626_120600.jpg
Views:	353
Size:	1,70 MB
ID:	2059854
    Ties Didlaukio g., tiesa nesupratau, kodėl šalia jau pastatytų stulpų yra kokie tais kabeliai/laidai...
    Click image for larger version

Name:	20230626_120326.jpg
Views:	727
Size:	1,01 MB
ID:	2059853
    Didlaukio g. senieji daugiabučiai galės pasidžiaugti atnaujinta parkavimo aikštelės danga ir šalia Jamonto parko atnaujintu pėsčiųjų/dviračių takų, kurį neseniai buvo sutvarkiusi kitoje vietoje daugiabučius stačiusi įmonė (rods Veika...)
    Click image for larger version

Name:	20230626_115859.jpg
Views:	354
Size:	1,55 MB
ID:	2059855
    Click image for larger version

Name:	20230626_115800.jpg
Views:	375
Size:	2,51 MB
ID:	2059856
    Prie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
    Click image for larger version

Name:	20230626_115440.jpg
Views:	777
Size:	1,02 MB
ID:	2059851

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl trikampių apeliavau į aiškesnį santykį tarp pačių dviratininkų. Trikampiai pėsčiųjų niekaip neliečia:
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.203613/asr
    Ir šiaip, didžioji važiuotų dviračių takų dalis turi pasikartojančias problemas: neaiški eismo pirmenybė sukertant takus arba pavojingi sukirtimai ( kad ir https://goo.gl/maps/VtBs2JgvCsQNtUVT9, ); netikėtą susikirtimą su pėsčiaisiais (https://goo.gl/maps/fSfNYoTCeFL9thw37) ; ties sankryžomis nepalikta vietos stovėjimui (https://goo.gl/maps/ss8tN8kQKk2P6Tr28, https://goo.gl/maps/vrNTDkQfYXMieqCAA , https://goo.gl/maps/jnCfJhZjjNjUFH9TA ); anksčįausiai nutiesti takai išgrįsti trinkelėmis, kuriių išilginės siūlės linkusios kreipti ratą ten, kur joms reikia labiau.

    Manau projektuotojai tiesiog nežino ar nepamena jog dviratis turi savo gabaritą ir greitį, dviračių takai - eismo juostas ir dviračių sustojimas prie sankryžos tai ne tas pats, kas žmonių minia. Bet kol kas nesu matęs nie vieno projektuotojų kvalifikacijos tobulinimo seminaro, kuriame būtų nagrinėjama dviračių takų projektavimo patirtis.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Atrodo pagaliau bus legalizuotas mynimas per visą žiedą, lyg ir visur turėtų sužymėti pervažas pagal Narbuto projektą. Aišku šalutinis ties žiedo išvažiavimais nelabai atitinka taisyklių, bet matyt vardan saugumo bent įspėja.

    Komentuoti:

Working...
X