Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Standartas pristatytas 2021 m. rudenį, stulpai pakeisti 2022 m. Tais pačiais metais ir Viršuliškių g. pakeitė, ten dalyje gatvių buvo sustatyti cinkuoti, o dalyje - jau juodi. Išbaigė inventorių cinkuotų ir tiek. Dabar tas pats su bordiūrais vyksta, kur vietomis jau granitiniai, o vietomis - dar betoniniai dedami.
Standartas "pristatytas" 2021 rudenį, o kada jis įdiegtas ir pradėtas taikyti?
Stulpai pakeisti 2022, o kada projektas pradėtas, kada užsakymai pateikti?
Ar įsivaizduoji, kad infrastruktūros pirkimai vyksta dienų tikslumu, vos tik pristačius standartą iš karto keičiami įsivažiavę projektai?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąNuliūdinsiu, bet šioje Baltupio g. atkarpoje stulpus pakeitė rods pernai, vėliausiai užpernai, nes vos pakeitus atkreipiau dėmesį, kad spalva ne juoda, ir apie egzistuojantį "standartą" žinojau. BET Vilnius "pasižymi" standartų laikymusi, tai net nebesureikšminau, juolab kad čia visiškai periferinė gatvė. Ačiū už pakeistus stulpus, nes tikrai ten buvo blogai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pasinagrinėjau ir radau, kad Vilniuje naudojama spalva RAL9004, kurios mano žiniomis daugiau niekas nenaudoja (pataisykit jei klystu). Kaune jau anksčiau buvo pradėta naudoti RAL7021, kurią naudoja ir Helsinkis. Ar Vilniui ir vėl nelygis vadovautis kitų patirtimi ir geriau išradinėti dviratį?
Kiek pamenu savivaldybės PR'inius pristatymus jie kažką minėjo kad "įkvėpimo" pasisėmė iš New Yorko gatvių standarto. Tai gali būti kad RAL9004 atsirado iš ten.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė umbrella Rodyti pranešimąŠitie apšvietimo stulpai pastatyti prieš kokius tris (ar daugiau) metu, kai buvo masinis apšvietimo lempu keitimas į LEDus. Jeigu pagal projekta nenumatyta dabar pakeisti, tai matyt liks tokie. Tuo metu, kai juos keitė, dar nebuvo naujo gatviu standarto.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąAtrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:
Įdomu, kaip požeminiai tinklai galėtų įtakoti, kur būtent turi eiti pėsčiųjų, o ne dviračių takas, nes sukeitus juos vietomis būtų naudojama ta pati erdvė. O šviesoforus perdarant gatvę turbūt irgi galima atitinkamai suprojektuoti. Jei tiesiog buvo pražiūrėta šita vieta, tokio atsakymo ir norėtųsi, kad ateityje sieks, kad panašios klaidos nebūtų daromos.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
Komentuoti:
-
Atrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:
Laba diena,
dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad projektavimo stadijoje buvo svarstyti įvairūs šios vietos sprendimo variantai, tačiau būtent tokį sprendinį diktuoja po žeme esanti tinklų gausa, bei antžeminėje dalyje esanti šviesoforais reguliuojam sankryža (su visomis atramomis), taipogi nemažo nuolydžio Žvėryno link. Atramų išdėstymui reglamentuotos tam tikros vietos, kurios daro įtaką takų sprendiniams, ko pasekoje sprendiniai yra būtent tokie, kokie gali būti šiuo išskirtiniu atveju.
Geros dienos
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.
Komentuoti:
-
Pabandžiau keletą kartų pravažiuoti tai ten kur po vieną juostą atskirta tai tikrai labai patogu - akių kontatas ir aišku ar praleis, bet per dvi važiuojant reikia dar laiko apsiprast šitam žiede su šalutinio ženklinimu. Tokia ironiškai pavojinga situacija gaunas jei vienas praleidžia (nors pagal dvirtakio horizontalų neprivalo) ir pats lauki progos pramint, o kitoje juostoje dar nemato ir greitėja, tai arba lauki toliau salelėj, arba bandai minti iki antros juostos iš lėto, kol pirmasis neapsigalvojo.
Bet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Buvo nesenai dirbtuvių rezultatai ir veiksmų planas. Dalis gyventojų skatino neskirti dviračiam prioriteto, bet atrodo visiem neblogai padarys. Šaltinis
Vakarinėje gyventojų lankomiausioje tarp stadionų (geltonoje) perasfaltuos ir apšvies.
Rytinėje, tako aplink vilnių atkarpoje (raudonoje) tarp prekybcentrių užpils akmens atsijomis, pandusą gal įrengs ties šiaurine kalvele?
Komentuoti:
-
Nežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jamonto parko sutvarkymas lyg irgi juda. Buvo susitikimai su gyventojais bandant išgrynint kaip jis turėtų atrodyti. Tai takai kažkada bus sutvarkyti.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
Deja dviračių takų plėtros plane šita vieta neegzistuoja
Ai o apie infrastruktūrą prie Ateities g. tai kiek rašiau pasiūlymų, tiek gavau atsakymų, kad arba už projekto ribos, arba neįgyvendinama Svarbu, kad dabar bus galimybė prakirsti praėjusiais metais pasodintų maumedžių
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąPrie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: