Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aš nežinau, ar verta daryti skubotas išvadas.
    Standartas "pristatytas" 2021 rudenį, o kada jis įdiegtas ir pradėtas taikyti?
    Stulpai pakeisti 2022, o kada projektas pradėtas, kada užsakymai pateikti?

    Ar įsivaizduoji, kad infrastruktūros pirkimai vyksta dienų tikslumu, vos tik pristačius standartą iš karto keičiami įsivažiavę projektai?
    Gal tamsta būsit ne tą komentarą pacitavęs, nes tikrai ne man skirtas šis rašinys

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Standartas pristatytas 2021 m. rudenį, stulpai pakeisti 2022 m. Tais pačiais metais ir Viršuliškių g. pakeitė, ten dalyje gatvių buvo sustatyti cinkuoti, o dalyje - jau juodi. Išbaigė inventorių cinkuotų ir tiek. Dabar tas pats su bordiūrais vyksta, kur vietomis jau granitiniai, o vietomis - dar betoniniai dedami.
    Aš nežinau, ar verta daryti skubotas išvadas.
    Standartas "pristatytas" 2021 rudenį, o kada jis įdiegtas ir pradėtas taikyti?
    Stulpai pakeisti 2022, o kada projektas pradėtas, kada užsakymai pateikti?

    Ar įsivaizduoji, kad infrastruktūros pirkimai vyksta dienų tikslumu, vos tik pristačius standartą iš karto keičiami įsivažiavę projektai?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Nuliūdinsiu, bet šioje Baltupio g. atkarpoje stulpus pakeitė rods pernai, vėliausiai užpernai, nes vos pakeitus atkreipiau dėmesį, kad spalva ne juoda, ir apie egzistuojantį "standartą" žinojau. BET Vilnius "pasižymi" standartų laikymusi, tai net nebesureikšminau, juolab kad čia visiškai periferinė gatvė. Ačiū už pakeistus stulpus, nes tikrai ten buvo blogai.
    Standartas pristatytas 2021 m. rudenį, stulpai pakeisti 2022 m. Tais pačiais metais ir Viršuliškių g. pakeitė, ten dalyje gatvių buvo sustatyti cinkuoti, o dalyje - jau juodi. Išbaigė inventorių cinkuotų ir tiek. Dabar tas pats su bordiūrais vyksta, kur vietomis jau granitiniai, o vietomis - dar betoniniai dedami.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pasinagrinėjau ir radau, kad Vilniuje naudojama spalva RAL9004, kurios mano žiniomis daugiau niekas nenaudoja (pataisykit jei klystu). Kaune jau anksčiau buvo pradėta naudoti RAL7021, kurią naudoja ir Helsinkis. Ar Vilniui ir vėl nelygis vadovautis kitų patirtimi ir geriau išradinėti dviratį?
    Spalva yra tik spalva. Nelabai suprantu kuo ta Helsinkio spalva kardinaliai kitokia kad reikėjo pasirinkti būtent tokią pačią? Nebent pigiau kainuotų dažymas. Kuo stipriai abejoju.
    Kiek pamenu savivaldybės PR'inius pristatymus jie kažką minėjo kad "įkvėpimo" pasisėmė iš New Yorko gatvių standarto. Tai gali būti kad RAL9004 atsirado iš ten.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    Šitie apšvietimo stulpai pastatyti prieš kokius tris (ar daugiau) metu, kai buvo masinis apšvietimo lempu keitimas į LEDus. Jeigu pagal projekta nenumatyta dabar pakeisti, tai matyt liks tokie. Tuo metu, kai juos keitė, dar nebuvo naujo gatviu standarto.
    Nuliūdinsiu, bet šioje Baltupio g. atkarpoje stulpus pakeitė rods pernai, vėliausiai užpernai, nes vos pakeitus atkreipiau dėmesį, kad spalva ne juoda, ir apie egzistuojantį "standartą" žinojau. BET Vilnius "pasižymi" standartų laikymusi, tai net nebesureikšminau, juolab kad čia visiškai periferinė gatvė. Ačiū už pakeistus stulpus, nes tikrai ten buvo blogai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Atrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:

    Įdomu, kaip požeminiai tinklai galėtų įtakoti, kur būtent turi eiti pėsčiųjų, o ne dviračių takas, nes sukeitus juos vietomis būtų naudojama ta pati erdvė. O šviesoforus perdarant gatvę turbūt irgi galima atitinkamai suprojektuoti. Jei tiesiog buvo pražiūrėta šita vieta, tokio atsakymo ir norėtųsi, kad ateityje sieks, kad panašios klaidos nebūtų daromos.
    Kai važiuosiu pro šalį, padarysiu foto. Ten vis gi tikrai nelabai ir aš matyčiau kaip galima būtų sukeisti vietomis takus. Na vien vietomis sukeisti neužtektų, reikėtų juos truputį ir patraukt, o to nelabai galima padaryt, nes gatvė link Žvėryno smarkiai eina žemyn. Ten dabar ties STOP linija yra koks gal 30cm bordiūro aukštis. Iš principo reikėtų statint visą gatvę. Aišku dar kitas klausimas ar nebūtų galima nedaryt statmeno susikirtimo su gatve, juk reguliuojama sankryža. Tada gal kiek lengviau būtų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
    Pasinagrinėjau ir radau, kad Vilniuje naudojama spalva RAL9004, kurios mano žiniomis daugiau niekas nenaudoja (pataisykit jei klystu). Kaune jau anksčiau buvo pradėta naudoti RAL7021, kurią naudoja ir Helsinkis. Ar Vilniui ir vėl nelygis vadovautis kitų patirtimi ir geriau išradinėti dviratį?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Atrašė dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sukeitimo vietomis, kad nesikirstų srautai:

    Laba diena,

    dėkojame už pranešimą. Informuojame, kad projektavimo stadijoje buvo svarstyti įvairūs šios vietos sprendimo variantai, tačiau būtent tokį sprendinį diktuoja po žeme esanti tinklų gausa, bei antžeminėje dalyje esanti šviesoforais reguliuojam sankryža (su visomis atramomis), taipogi nemažo nuolydžio Žvėryno link. Atramų išdėstymui reglamentuotos tam tikros vietos, kurios daro įtaką takų sprendiniams, ko pasekoje sprendiniai yra būtent tokie, kokie gali būti šiuo išskirtiniu atveju.

    Geros dienos

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Įdomu, kaip požeminiai tinklai galėtų įtakoti, kur būtent turi eiti pėsčiųjų, o ne dviračių takas, nes sukeitus juos vietomis būtų naudojama ta pati erdvė. O šviesoforus perdarant gatvę turbūt irgi galima atitinkamai suprojektuoti. Jei tiesiog buvo pražiūrėta šita vieta, tokio atsakymo ir norėtųsi, kad ateityje sieks, kad panašios klaidos nebūtų daromos.

    Komentuoti:


  • umbrella
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"
    Šitie apšvietimo stulpai pastatyti prieš kokius tris (ar daugiau) metu, kai buvo masinis apšvietimo lempu keitimas į LEDus. Jeigu pagal projekta nenumatyta dabar pakeisti, tai matyt liks tokie. Tuo metu, kai juos keitė, dar nebuvo naujo gatviu standarto.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.
    maps.lt - Jomanto, OSM yra net 3 variantai - Jomanto miško parkas, Jamonto parkas, Jamanto parkas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Bet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.
    Šiuo kaip tik šiandien važiavau (reikėjo į Panuoramą). Ne feng-šui. Sekantį kartą leisčiaus iki Ukmergės - GVilko sankryžos 9gal pro Quadrum kampą ir Lvivo g.) arba važiuočiau kita žiedo puse. Yra vietų, kur perėjų Neturėtų Būti. Ukmergės į žiedą - dar pakenčiamai 2 juostos ir beveik visada kamštis, bet žiedas į Ukmergės / Lvivo kryptis turi šiek tiek per daug interesų, kad juos reiktų suriboti dar ir papildoma saugumo salele.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pabandžiau keletą kartų pravažiuoti tai ten kur po vieną juostą atskirta tai tikrai labai patogu - akių kontatas ir aišku ar praleis, bet per dvi važiuojant reikia dar laiko apsiprast šitam žiede su šalutinio ženklinimu. Tokia ironiškai pavojinga situacija gaunas jei vienas praleidžia (nors pagal dvirtakio horizontalų neprivalo) ir pats lauki progos pramint, o kitoje juostoje dar nemato ir greitėja, tai arba lauki toliau salelėj, arba bandai minti iki antros juostos iš lėto, kol pirmasis neapsigalvojo.
    Bet kuriuo atveju dabar ženkliai lengviau nei su tikriausiai liksiančiu 3 neatskirtų juostų kirtimu ties išvažiavimu link GV/Ukmergės g.


    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	20230626_120326.jpg
Views:	727
Size:	1,01 MB
ID:	2059853
    O tie Nauji gatvių principai jau viskas, atia atia? Nes pricipas numeris 6 sako: "VISI GATVĖS ELEMENTAI – JUODI"

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Buvo nesenai dirbtuvių rezultatai ir veiksmų planas. Dalis gyventojų skatino neskirti dviračiam prioriteto, bet atrodo visiem neblogai padarys. Šaltinis

    Click image for larger version

Name:	snapshot-230626171749.jpg
Views:	632
Size:	640,0 kB
ID:	2059901

    Vakarinėje gyventojų lankomiausioje tarp stadionų (geltonoje) perasfaltuos ir apšvies.

    Rytinėje, tako aplink vilnių atkarpoje (raudonoje) tarp prekybcentrių užpils akmens atsijomis, pandusą gal įrengs ties šiaurine kalvele?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nežinau. Savivaldybės žemėlapyje Jamonto, komunikacijoje visur - Jomanto.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Ne Jomanto parkas? Ar aš čia bajerio kokio nepagaunu?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jamonto parko sutvarkymas lyg irgi juda. Buvo susitikimai su gyventojais bandant išgrynint kaip jis turėtų atrodyti. Tai takai kažkada bus sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
    Tiesą pasakius parko takų kokybė klaiki, tai dar pagalvočiau kur važiuoti. O pats geriausias takas būtų per šitas parko vietas, nes būtent čia reljefas yra super tinkamas dviračiams. Ir tiesą pasakius ne taip retai šiomis trasomis pravažiuoju ir rizikuoju išsitėkšti stačiose nuokalnėse, užkliūti už kokio betono gabalo arba susivartyti smėlyje, bet kilti arba leistis nuožulniu kampu miške daug maloniau nei prakaituoti kylant į didlaukio g. kalniuką ar leidžiantis tikėtis, kad koks iš kiemo marozas su bėemvė neiššoks.
    Deja dviračių takų plėtros plane šita vieta neegzistuoja
    Click image for larger version

Name:	Fiksavimas.PNG
Views:	659
Size:	721,6 kB
ID:	2059883
    Ai o apie infrastruktūrą prie Ateities g. tai kiek rašiau pasiūlymų, tiek gavau atsakymų, kad arba už projekto ribos, arba neįgyvendinama Svarbu, kad dabar bus galimybė prakirsti praėjusiais metais pasodintų maumedžių

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Prie Ateities g. kol kas ramu, bet kiek atsimenu projektą, tai turėtų pagaliau sujungti nutrūkstantį dviračių taką. Ar čia tas pats rangovas darys tai velnias žino.
    Click image for larger version

Name:	20230626_115440.jpg
Views:	777
Size:	1,02 MB
ID:	2059851
    Jei vienas projektas, tai vienas ir rangovas. Turi statyt viską iškart. Įdomiai pasodino naujus medžius – būsimo šaligatvio vietoje ir būtent ten, kur suprojektuotas takų susigretinimas. Įdomu ar dabar gausis logiškai atitraukt šaligatvį link žiedo, kad nesigautų papildomo ėjimo atstumo ir kampų. Dabar jau autobusai turės 2 susikirtimo taškus išvažiavimuose vietoj vieno.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	651
Size:	58,0 kB
ID:	2059877

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.
    Žiūrint kur važiuoji, čia gausis tiesus takas, kaip styga. Nebus tokių nevienodų įkalnių ir vingių, kaip parke. Esminis dalykas, parke ten tik šaligatviai, o čia ne tik, kad ne dviračių ir pėsčiųjų takas, bet grynai atskiras dviračių takas gausis. Tik prie Ateities g. susigretins: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	629
Size:	17,6 kB
ID:	2059878

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nesuprantu, kam Didlaukio g takas, per Jamonto parką žymiai geresnis variantas nei palei gatvę.

    Komentuoti:

Working...
X