Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Nėra net imituojama, kad kažkas bus daroma su Šiaurine gatve.
    Benkunsko draugeliai ir didesnė dalis elektorato gyvena suburbuose, o ne komiblokuose.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Nėra net imituojama, kad kažkas bus daroma su Šiaurine gatve.
    Po tuo kt. gali labai daug kas slėptis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Structum 2024.03.27
    Vilniuje tęsiami rekordiniai remonto darbai: bus atnaujinti 120 km gatvių
    ,,Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
    1. Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pradėta jau šiemet,
    2. Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcija,
    3. Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcija,
    4. Tarandės g. rekonstrukcija,
    5. Mykolo Lietuvio g. statybos, Mokslininkų g. ir
    6. Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcija ir kt.

    Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
    https://structum.lt/vilniuje-tesiami...120-km-gatviu/
    Nėra net imituojama, kad kažkas bus daroma su Šiaurine gatve.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Net idiotiškas pasiūlymas įrengti vietoje gatvės parką yra paminėtas.
    Odiozinis "linijinis parkas", bet tik to pasiūlymo autorius gali sugalvoti kur padėti visus rytai-vakarai srautus per neužbaigtas jungtis ir kad nevažiuotų per Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių kiemus. Turbūt oro gondolomis kaip paksininkai prieš kokius 15-20 metų siūlė.
    Kai užsakovas pats niekaip neapsiprendžia ką jis čia projektuoja, tai visai prikolna pasiūlit kad ir kanalą baržoms iškasti. Užlygint gi nesunku bus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
    Turbūt jau nieko nenustebinsiu, bet
    Dar vienas šimtmečio projektas: Šiaurinė gatvė vis dar projektuojama
    https://madeinvilnius.lt/transportas...projektuojama/
    Net idiotiškas pasiūlymas įrengti vietoje gatvės parką yra paminėtas.
    Odiozinis "linijinis parkas", bet tik to pasiūlymo autorius gali sugalvoti kur padėti visus rytai-vakarai srautus per neužbaigtas jungtis ir kad nevažiuotų per Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių kiemus. Turbūt oro gondolomis kaip paksininkai prieš kokius 15-20 metų siūlė.

    Komentuoti:


  • Griunvaldas
    replied
    Turbūt jau nieko nenustebinsiu, bet

    Dar vienas šimtmečio projektas: Šiaurinė gatvė vis dar projektuojama
    Šiaurinės gatvės statybos vėluos ir neprasidės 2024 m., kaip buvo planuota anksčiau. Šiemet vilniečiai galės tik išvysti atnaujintą projektą.
    „Tęsiamas Šiaurinės gatvės I etapo nuo vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. statybos projekto A laidos rengimas. Parengta naujos laidos koncepcija, atliktas eismo srautų modeliavimas, šiuo metu atliekama urbanistinės aplinkos analizė – ją užbaigus, sprendiniai bus pristatyti visuomenei. Pristatyti visuomenei planuojama 2024-ųjų II ketvirtį”, – pasakė savivaldybės atstovas Irmantas Kuzas.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...projektuojama/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    va va, jau jie renkasi

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Buvo čia kažkada toks supuvusių ruberoid&schiffer trobų profesionalus mėgėjas, šalininkas ir nuožmus globėjas beigi aršus naujos statybos priešininkas. Dabar gi atrodo turim dar kažką tik labai savotiškai, kažkaip kitaip - "linijiniai parkai" vietoj gatvių, autobusai vietoj traukinių ar pan. fu*kin' cutting edge.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ir vėl tamsta liksi kaltas Arunuix, kad gatvės statyba niekaip nepradedama...

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Šiandien vyko teismo posėdis.

    Man atrodo, kad jei teisėja nesiims advokatės vaidmens, tai statybos leidimas turi būti panaikintas, nes tokios prastos gynybos dar nebuvau matęs.

    Aplinkos apsaugos agentūros teisininkas painiojosi, šnekėjo ne į temą, kalbėjo nerišliais sakiniais, teigė, kad Laisvės pr. 78b namas 2021-ais dar nebuvo pastatytas (painiojo kelio statybos etapus su namo) galiausiai, baigiamojoje kalboje supainiojo KD2,5 su triukšmo tarša ir pareiškė, kad triukšmo mažinimo sienutė viską išspręs.
    Click image for larger version

Name:	paveikslas.png
Views:	1278
Size:	195,4 kB
ID:	2103466

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.

    Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
    Taigi dauguma čia siūlo 1+1 arba A+1+1+A stiliaus gatvę, o ne greitkelį ten.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Lazdynai. 40 000 gyventojų. Trys gatvės.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.
    Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.

    Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.10.29, 18:18.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.
    Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
    1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
    2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
    3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)

    ps. renkuosi 1.
    Kiek patikslinsiu savo požiūrį. Esu už gatvių tinklo tankinimą: būtina nuteisti M Lietuvio 4 juostas, Šiaurinė (bent 1+1), užbaigti Ozo arteriją iki VA, GV paversti į eismo be susikirtimų viename lygyje ir tt..

    Mano mintis, kad jei planuojama abu variantus - Šiaurinė ir Ozo arterija - įgyvendinti vienu metu ir sakoma, kad nėra pinigų ir visa kita, tuomet tinka kompromisas. Kompromisas yra mesti lėšas ir pajėgas į vieną iš šių arterijų ir pagaliau užbaigti iki pilno funkcionalumo bent vieną jų. Gal bent kompromisas padidintų šansus, kad užsibaigs dešimtmečiais vykstantančios agonijos?

    Ir jei tektų rinktis tarp Šiaurinės ir Ozo arterijos - Ozo arterijos užbaigimą ir jos visos pavertimą į dviejų lygių laikau svarbesniu darbu nei Šiaurinė. Kodėl svarbesnis? Nes daugiau naudos.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.29, 14:05.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
    Yra ketvirtas:
    4. Naikinam gatves, sprogdinam tiltus, parkai užsodinami kopūstais ir bulvėmis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Na, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?
    Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
    1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
    2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
    3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)

    ps. renkuosi 1.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    ... Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Būtent, kad ir nespecialistiška akim žvelgiant į Vilniaus ir pvz. Amsterdamo gatvių tinklą žemėlapyje jau kyla įtarimas kad vienam iš jų(neminėsiu kuriame ) gatvių tinklas veikia kaip minimum š*dinai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
    Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.29, 21:47.

    Komentuoti:

Working...
X