Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nematai problemų, palauk palauk.. O kam ji tiesiama tada? Kad sumažėtų kamsčiai?
    Aš jų nematau, nes man iki darbo 15 min ir jokių kamsčių man nėra, taigi kam ta gatvė.. Jūsų tipo mąstymas.
    Va ir lietuvių požiūris.. visiems rūpi tik savas kampas, dėl to ir valstybė bloga ir vagys visi ir atlyginimai maži ir t.t.

    Comment


      tam kad numatyta bandrajame plane, o numatyta todel, kad tai normalus darbu testinumas, - gatve numatyta dar rajonus projektuojant, del pilnavercio ju tarpusavio rysiu funkcionavimo, o kad ji nepastatyta, tai nereiskia, kad nereikia vien todel, kad kazkas uz 100m uzsimane gyventi tokiom salygom kokios buvo jam tik atsikelus i nama. daug kur pirma namus pastato, paskui aplink gatves, kiti pastatai iskyla, nors viskas suprojektuota ir numatyta kartu. kas bus jei dabar del visko ims protestuoti, tie kurie anksciau isikele?

      Comment


        Parašė Orsis Rodyti pranešimą
        Prie ko čia žalieji, jei šnekam apie gyvenimo kokybę? Matau maišai temas..
        Nieko aš nesumaišiau, o rašiau ne apie žaliuosius, o apie "žaliuosius".

        Paskaityk šią temą nuo pradžių ir kitas, pvz. apie Vilniaus Vakarinį aplinkelį, gal tuomet suprasi
        Parašas :)

        Comment


          Nematai problemų, palauk palauk.. O kam ji tiesiama tada? Kad sumažėtų kamsčiai?
          Aš jų nematau, nes man iki darbo 15 min ir jokių kamsčių man nėra, taigi kam ta gatvė.. Jūsų tipo mąstymas.
          Va ir lietuvių požiūris.. visiems rūpi tik savas kampas, dėl to ir valstybė bloga ir vagys visi ir atlyginimai maži ir t.t.

          Comment


            Parašė Orsis Rodyti pranešimą
            Nematai problemų, palauk palauk.. O kam ji tiesiama tada? Kad sumažėtų kamsčiai?
            Aš jų nematau, nes man iki darbo 15 min ir jokių kamsčių man nėra, taigi kam ta gatvė.. Jūsų tipo mąstymas.
            Va ir lietuvių požiūris.. visiems rūpi tik savas kampas, dėl to ir valstybė bloga ir vagys visi ir atlyginimai maži ir t.t.
            Čia tu teisingai pastebėjei, kad yra tokių, kuriems rūpi tik savo kampas (kaip pvz. Orsis) kurie galvoja tik apie save, jam gerai, o kaip kitiems, kurie stovi kamščiuose, po kurių langais tie kamščiai susidaro, tai apie tuos galvoti nenorime? Gal keliais procentais tavo gyvenimo sąlygos pablogės, bet pagalvok apie kitus, juk čia miestas, o ne kaimas, kad būtinai po langai turi kokie nors gyvūnai žolę rupšnoti, ar gali ir gatve mašinoms nutiesti ?...
            Paskutinis taisė Svecias; 2007.07.03, 13:27.
            Parašas :)

            Comment


              Na kagi matau diskusija beprasmiška, kadangi šnekėt apie vieną temą nesugebi, o matosi nori pasirodyti labai protingas, tai toks ir būk

              Comment


                Nepatenkintiem siūlau karustytis kitur, jei napatinka infrastuktūros plėtra ir nevaryt vienas ant kito.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Parašė Orsis Rodyti pranešimą
                  Pastovėkit rytais kokį pusvalandį prie Geležinio vilko, Ukmergės ar kitų gatvių, kur yra intensyvus judėjimas
                  Nu ir palyginai... Garantuoju, kad Šiaurinėje g. bus daug mažesnis judėjimas nei paminėtose gatvėse. O atkarpoje nuo Laisvės pr. iki Vakarinio aplinkkelio automobilių srautas turėtų būti visai nedidelis.

                  Comment


                    Nėra jokio projekto. Pylimai šalia namų buvo daryti dėl dujų vanzdyno, sprogimo bangai mažinti, lauke taip pat eina vandens vamzdynai, kuriuos už ES lėšas nuo 2006 metų tvarkė Vilniaus vandenys, Statovita, Heitkamp GMBH. Ir dar pagal planą lyg ir nebus jokių apsauginių pylymų, nemanau kad į troleibusų stoteles vaikščiosit per kalnus
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Kadangi jau pradėti kalti kuoliukai viadukui prie "Akropolio", verta prisiminti, kad ta gatvė tęsis iki pat būsimosios Šiaurinės gatvės

                      Danutė Ramoškevičiūtė
                      Dienraštis "Lietuvos žinios" 2006-08-18

                      "Vilniaus Akropolis" išsisukinėja nuo viaduko statybos

                      Apie viaduką prie sostinės "Akropolio" jau kalbama nuo pat prekybos ir pramogų centro statybos pradžios, bet jo iki šiol nėra. Kodėl?

                      Kaip prisimena architektas Algimantas Nasvytis, kuris 1998-1999 metais projektavo Šeškinės stadiono ir prekybos centro teritoriją, apie viaduko statybą prie "Akropolio" jau tuomet buvo kalbėta. "Prekybos centro statytojai buvo įsipareigoję įrengti viaduką ir perėją per Ozo gatvę. To nebuvo padaryta. Viaduko problema vėl iškilo, kai bendrovė "Vilniaus Akropolis" statė priestatą bei biurų pastatą", - prisiminė architektas.

                      Plano korektūros
                      "Visuose Šeškinės sporto ir komercinio centro detaliuosiuose planuose buvo ir yra numatytas viadukas per Ozo gatvę. Nasvytis sako tiesą", - patvirtino Vilniaus savivaldybės Miesto plėtros departamento (MPD) direktorius Linas Naujokaitis. Jis patikslino, kad tų planų, tiksliau korektūrų, būta net trijų. Pirmajame buvo numatytas viadukas, antrajame - patikslinta jo vieta, trečiajame bei naujoje infrastruktūros sutartyje "Vilniaus Akropoliui" vėl priminti įsipareigojimai pastatyti viaduką ir numatyti terminai.

                      Naujausias minėtos teritorijos detaliojo plano keitimas miesto savivaldybės tarybos patvirtintas šių metų birželio 7 dieną. Prie jo pridėta sutartis dėl teritorijos aplink "Akropolį" infrastruktūros plėtros.

                      Nepasirašė sutarties
                      Pagal infrastruktūros plėtros sutartį "Vilniaus Akropolis" įsipareigoja savo lėšomis suprojektuoti ir įrengti dviejų lygių transporto mazgą - viaduką virš Ozo gatvės, sujungsiantį "Akropolį" su planuojama Šiaurine gatve. Viadukas sukurtų papildomus įvažiavimo ir išvažiavimo kelius iš "Akropolio" teritorijos į Ozo gatvę. Į jo statybą turi būti investuota ne mažiau kaip 12 mln. litų, o darbai turėtų būti baigti ne vėliau kaip per 14 mėnesių nuo statybos leidimo išdavimo. Projektą paruošti ir prašymą išduoti statybos leidimą "Vilniaus Akropolis" turi pateikti savivaldybei ne vėliau kaip per 10 mėnesių nuo projektavimo sąlygų išdavimo dienos, o prašymą išduoti projektavimo sąlygas turi pateikti savivaldybei per 1 mėnesį nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
                      (...)

                      Nėra gatvės, nereikia viaduko
                      "2004 metų sutartyje su savivaldybe "Vilniaus Akropolis" įsipareigojo investuoti ne mažiau kaip 10 mln. litų į dviejų lygių transporto mazgo - viaduko virš Ozo gatvės bei dviejų lygių pėsčiųjų ir dviračių takų per Ozo gatvę - projektavimą bei įrengimą iki 2006 metų pabaigos. Darbai dar nepradėti. Kada jie prasidės ir ar iš viso prasidės? Kada bus baigti?" - teiravausi "Vilniaus Akropolio" atstovų.

                      Man atsakė, jog "2004 metų bendrovės "Vilniaus Akropolis" sutartyje su savivaldybe yra nurodyta, kad viadukas virš Ozo gatvės turi jungti "Akropolį" su Šiaurine gatve. Viaduko statyba pagal tą sutartį turi būti baigta per 12 mėnesių nuo Šiaurinės gatvės tiesimo pradžios. Savivaldybė planuoja Šiaurinę gatvę tiesti per Šeškinės geomorfologinį draustinį. Mūsų žiniomis, šiuo metu gatvė dar net nepradėta projektuoti, todėl nėra aišku, kur viadukas turėtų jungtis su gatve, - atsakė "Vilniaus Akropolio" rinkodaros projektų vadovė Viktorija Paliulionienė.

                      Vėliau ji patikslino, kad "mums valdant sklypą birželio 7 dieną patvirtintas detalusis jo planas yra pirmasis ir bendrovė savo įsipareigojimų neatsisako".

                      Nesaugu priešgaisriniu požiūriu
                      "Magistralinė Šiaurinė gatvė turėtų sujungti Žirmūnus su Fabijoniškėmis, Pašilaičiais, o Ukmergės gatvę turėtų kirsti ties "Statoil" degaline ir "McDonald's", kur dabar plyti tušti laukai. Sumažėtų transporto srautas Ozo gatvėje. Tačiau Šiaurinė gatvė atsiras tik tada, kai pastatysime vakarinį aplinkkelį, šiuo metu kol kas pradėtas statyti tik pietinis apvažiavimas. Suprantu, kad "Vilniaus Akropoliui" tokia situacija paranki ir jie gali sakyti, kad mes esame nepasiruošę. Kol nėra Šiaurinės gatvės, viadukas lyg ir nelabai funkcionalus, tačiau jis būtinas dėl priešgaisrinės saugos. Tai, kad į didžiulę teritoriją tėra vos vienas įvažiavimas ir išvažiavimas - negerai. Be to, transporto specialistai pateikė išvadą, kad pastačius viaduką automobilių srautas Ozo gatvėje sumažėtų. Neseniai tikslindami sklypo aplink "Akropolį" detalųjį planą mes su "Vilniaus Akropolio" atstovais diskutavome apie tai. Jie siūlė finansuoti statybą, bet sutarėme, kad vis dėlto statys patys ir todėl prie detaliojo plano pridėjome sutartį, kurioje numatyti griežti terminai", - derybas dėl viaduko statybos komentavo MPD direktorius Naujokaitis.

                      Draustinio korta
                      Kai 2004 metais "Vilniaus Akropolis" statė biurų priestatą, tiek visuomenė, tiek architektai piktinosi ne vien dėl jo aukščio, bet ir dėl Vilniaus savivaldybės sprendimo pakeisti Šeškinės geomorfologinio draustinio (Šeškinės ozo) ribas. Draustinio plotas buvo sumažintas verslininkų prašymu.

                      Dalis numatomo viaduko per Ozo gatvę bei Šiaurinės gatvės jungties yra draustinio apsaugos zonoje. MPD direktorius Naujokaitis tvirtina, kad taryba tvirtindama detalųjį planą pritarė, kad statyba vyktų draustinio apsaugos zonoje. Neprieštaravo ir gamtosaugininkai.

                      Paradoksas, bet dabar "Vilniaus Akropolio" atstovai atsakyme dėl viaduko statybos lyg tarp kitko užsimena, kad "savivaldybė planuoja Šiaurinę gatvę tiesti per Šeškinės geomorfologinį draustinį".

                      Kaltino pakeitus sąlygas
                      Praėjusių metų gruodį savivaldybė mėgino paspausti verslininkus dėl viaduko statybos: pareiškė pretenzijų dėl nevykdomos sutarties.

                      Tuomet "Vilniaus Akropolio" direktorius Mindaugas Marcinkevičius LŽ argumentavo, kad miesto tarybos kolegija svarstymo metu pakeitė detaliojo plano sąlygas, kai teritorijos ir viaduko detalusis planas jau buvo parengtas. "Galėtume kreiptis į teismą, nes praktiškai vėl turime gauti naujas sąlygas ir rengti detalųjį planą", - žiemą sakė jis.

                      Savivaldybės Teisės departamento direktorius Jovitas Elzbergas tąsyk tvirtino, kad "Vilniaus Akropolis" buvo pateikęs projektą, kuriuo bandė įtvirtinti tik tai, kas faktiškai pastatyta (pristatyta statant "Ermitažą").

                      MPD direktorius Naujokaitis neigė, kad buvo keistos projektavimo sąlygos: "Sąlygų nekeitėme, kalbėjome apie ankstesnių įsipareigojimų įvykdymą, jie tikrai jų neįvykdė, ir mes turėjome gauti garantijas".

                      Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad į akis krinta keistas naujausios infrastruktūros plėtros sutarties punktas - jei detaliojo plano pakeitimai savivaldybėje nebūtų buvę patvirtinti iki šių metų birželio 10 dienos, bet kokios prievolės "Vilniaus Akropoliui" netektų galios. Tad tikimybė, kad Vilniaus savivaldybė ilgai negalėjo apsispręsti, neatmestina.
                      (...)
                      Daugiau: http://www.info.lt/index.php?page=na..._arch&id=81383



                      Gal kas nors matė, kokia bus trasa nuo to viaduko iki Šiaurinės gatvės?

                      Comment


                        Yra apytikrė. Greičiausiai ten kur eina vanzdynas proskyna. http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=655
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Beje, vyksta senų žemių nukasinėjimo darbai šalia Žvalgų g. Tikiuosi ne dėl pastatų statybos. ten kaip tik naujoji trasa nuo Žirmūnų iki kalvarijų g.

                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Ar kartais tik ne rubikonas sau žemes iš šitos vietos vežasi už kelis centus? Nes kiek pastebėjau jiem daug žemės reikia kad išlipti iš tų pelkių.

                            Comment


                              na, kiek pastebėjau, tai savivarčiai į rubicono sklypa su žemėm neužsuka...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Miestas neišviangiamai reikalauja Šiaurinės gatvės, Vakarinio aplikkelio ir kitų BP numatytų jungčių. Ir dar tikėjosi AZ visus į tramvajų ar viešąjį transportą sugrūsti. Praktiškai dabar, kai visokie su reikalu ar bereikalo perkasi automobilius, tokia galimybė lygi beveik juodam nuliui. Dar prieš kokius 2-3 metus buvo tikimasi, kad žmonės susipras ir už pinigus skirtus gatvėm/aplinkkeliam bus galima atnaujinti autobusų ir troleibusų parkus, padidinti reisų skaičių, pakelti vairuotojam atlyginumus ir tt. Bet... jei nieko nebus daroma, uždusim nuo dabartinių kamščių, o ne kaip Žalieji sako per "bruzgynus" nutiestų gatvių. Kai srautai bus paskirstomi platesniam gatvių tinkle, vidury miesto niekas neaugins burokų, kamščiai gali susidaryti labai reitai.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Su Šiaurine gatve bus bėda, nes ji baigsis ties Žirmūnų g. it turės sueit į Kareivių g. prieš Valakampų tiltą ir ta atkarpa išliks problematiška

                                  Beje, pernai labai nesėkmingai Kareivių g. "rekonstravo"..
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Su Šiaurine gatve bus bėda, nes ji baigsis ties Žirmūnų g. it turės sueit į Kareivių g. prieš Valakampų tiltą ir ta atkarpa išliks problematiška

                                    Beje, pernai labai nesėkmingai Kareivių g. "rekonstravo"..
                                    Au jokiu Valakampių tiltu ji net nebus sujungta. Žirmūnų g. sankryžoje su Kareivių g. numatytas komercinis pastatas. Šaiurinė labiau reikalinga Šeškinej, Fabijoniškėms, Justiniškėms ir Pašilaičiams, iš ten per ją bus paskirstomi srautai nuo šių rajonų į kitas miesto vietas.
                                    Paskutinis taisė SPX; 2007.09.13, 16:53.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Au jokiu Valakampių tiltu ji net nebus sujungta. Žirmūnų g. sankryžoje su Kareivių g. numatytas komercinis pastatas. Šaiurinė labiau reikalinga Šeškinej, Fabijoniškėms, Justiniškėms ir Pašilaičiams, iš ten per ją bus paskirstomi srautai nuo šių rajonų į kitas miesto vietas.
                                      O toliau Šeškinės ir Fabijoniškių žmonės nevažiuos?
                                      Galėtų ten paplanuot antrą tiltą ar bent Kareivių gatvę tikiuos paplatins kai Šiaurinę nuties, nes kitaip nekas tikrai ten bus...
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Parašė music Rodyti pranešimą
                                        O toliau Šeškinės ir Fabijoniškių žmonės nevažiuos?
                                        Galėtų ten paplanuot antrą tiltą ar bent Kareivių gatvę tikiuos paplatins kai Šiaurinę nuties, nes kitaip nekas tikrai ten bus...
                                        O kas ten gali būti netaip? Tiesiog vietoj vienos vietos bus dvi patekimui į šiaurės miestelį.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Dėkui už perkeltus pranešimus.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X