Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Panašiau į priemiesčio greitkelį su prekybcentriais prie jo nei į miesto gatvę.
    Ukmergės gatvė yra blogo projektavimo pavyzdys. Tegul būna komercija, bet tenvietoj vietinių srautų atskyrimo (kaip Šeškinėje), gatvės trasoje Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse prismaigstė begalę šviesoforų
    Kur kas labiau tinkami pavyzdžiai Šiaurinei gatvei yra Geležinio Vilko ar 1000-mečio gatvės. Pagrindinė gatvė turi gerai atlikti savo funkciją gatvę. Kaip atrodytų eismas be šių gatvių?
    ​​​​​​
    ​​​​​​Dabar Šiaurinės gatvės funkciją bando perimti Ozo - Karevių ir Ateities gatvės, kurios jau seniai su eismo srautais piko metu nesusitvarko.

    Akivaizdu, kad ta gatvė yra būtina. Infrastruktūros projektų vėlavimas keliais dešimtmečais jau tampa norma.
    Ši savivaldybė per dvi kadencijas nepradėjo nė vieno rimto gatvių projekto Liepkalnis - LAKD projektas). Tiesą sakant, jau jokio skirtumo kokios Šiaurinės gatvės ši impot.., t.y. neįgali savivaldybė nenuties - ar dar dešimtmetį nebus dviejų, ar nebus trijų juostų gatvės.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Tai Ukmergės gatvė irgi yra geras pavyzdys, kai šalia gatvės įsikūrę daug prekybos centrų ar kitokių traukos taškų - BIG, Senukai, Depo, Benedikto turgus, trijų X Maksima, dar keletas mažesnių parduotuvėlių. Tai nematau nieko bloga, jei ir Šiaurinėje gatvėje kažkas panašaus išsivystys.
      Taip, tik reikėtu parkingą tarp gatvės ir prekybos vietos panaikinti sutvarkant normaliai pėsčiųjų/dviračių takus ir ukmergės gatvė nebebūtų "baisi"

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Taip, tik reikėtu parkingą tarp gatvės ir prekybos vietos panaikinti sutvarkant normaliai pėsčiųjų/dviračių takus ir ukmergės gatvė nebebūtų "baisi"
        Abejoju, ar tik parkingų paslėpimas ką pakeistų. Dėl greito šešiajuosčio eismo palei ją niekas vaikščiotis, o juo labiau gyvent, nenorės.

        Comment


          Šiaurinei gatvei gal užtektų 2 lygių sankryžų tik su GV ir, galbūt, Ukmergės gatvėmis?

          O Ozo būtinai reikia užbaigti iki VA.

          Atlikus abu punktus auksčiau, gal Ozo gatvėje nebereikėtų naujų 2 lygių? Na gal nebent dviejų lygių tik pėstiesiems ir dviratininkams skirtas ryšys sujungti Ozo pramogų parka su pietuose esančiais gyvenamaisiais nepertraukiamu ryšiu?..

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Šiaurinei gatvei gal užtektų 2 lygių sankryžų tik su GV ir, galbūt, Ukmergės gatvėmis?

            O Ozo būtinai reikia užbaigti iki VA.

            Atlikus abu punktus auksčiau, gal Ozo gatvėje nebereikėtų naujų 2 lygių? Na gal nebent dviejų lygių tik pėstiesiems ir dviratininkams skirtas ryšys sujungti Ozo pramogų parka su pietuose esančiais gyvenamaisiais nepertraukiamu ryšiu?..
            Vilniaus miesto bendrasis planas nustato kitaip, reik tikėtis, kad bus kaip nustato.
            Reik prisiminti, kad skirtingo lygio sankryžos yra naudingos ir pėstiesiems, ir dviračiams.

            Gėda, kad Vilnius nestato dviejų viadukų į metus.

            PS
            Dviračių magistralės neprivalo sutapti su automobilių magistralinėmis gatvėmis. Tenka sukvėpuoti per daug išmetamųjų dujų.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Panašiau į priemiesčio greitkelį su prekybcentriais prie jo nei į miesto gatvę.
              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Ukmergės gatvė yra blogo projektavimo pavyzdys. Tegul būna komercija, bet tenvietoj vietinių srautų atskyrimo (kaip Šeškinėje), gatvės trasoje Pašilaičiuose ir Fabijoniškėse prismaigstė begalę šviesoforų
              Tai vistik - ar greitkelis, ar gatvė su begale šviesoforų ?

              Kur kas labiau tinkami pavyzdžiai Šiaurinei gatvei yra Geležinio Vilko ar 1000-mečio gatvės. Pagrindinė gatvė turi gerai atlikti savo funkciją gatvę. Kaip atrodytų eismas be šių gatvių?
              Jūs čia juokaujate ? Geležinio Vilko ir 1000-mečio gatvės yra A kategorijos, Šiaurinė gatvė bus C. Man šiaip keistas šitas jūsų noras kiekviename miesto kvadratiniame centimetre įrengti po autostradą, bet gal vistik nereiktų tarpusavyje lyginti A ir C kategorijos gatvių, tuomet ir nusivilti nebus priežasties.

              Comment


                Ukmergės g. turėjo likti miesto greitkelis, susijungiantis su kitu miesto greitkeliu Geležinio Vilko g.. Aplinkinės gatvės būtų vystomos pagal darnaus judumo principus, įskaitant ir Šiaurinę g.

                Laukiniai 2000-ieji, nenoras priimti brangesnių ir pilnai išpildytų Vakarų Europos sankryžų bei ženklinimo sprendimų.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Tai vistik - ar greitkelis, ar gatvė su begale šviesoforų ?
                  Bus panašiai kaip Ukmergės gatvės galas. Šviesoforai kaip miesto gatvėj, bet eismas ir visa kita greitkeliniai.

                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Jūs čia juokaujate ? Geležinio Vilko ir 1000-mečio gatvės yra A kategorijos, Šiaurinė gatvė bus C. Man šiaip keistas šitas jūsų noras kiekviename miesto kvadratiniame centimetre įrengti po autostradą, bet gal vistik nereiktų tarpusavyje lyginti A ir C kategorijos gatvių, tuomet ir nusivilti nebus priežasties.
                  Nesvarbu kokia bus popierinė kategorija, eismas ir aplinka nebus jauki miesto gatvė. Bent artimiausius keliasdešimt metų kol nebus išrastas teleportavimasis arba Vilnius taps multimilijoniniu miestu su 5 metro linijom.

                  Comment


                    Tikrai labai keistai atrodo noras paversti Šiaurinę gatvę kažkokia jaukia vieta su parduotuvėmis ir barais. Kažkokia utopija, taip pat kaip ir dendrofilų noras po langais matyti žaliuojantį mišką ir laukinius žvėris, rupšnojančius žolytę pievoje. Tokios gatvės niekada nebūna jaukios pasivaikščioti šalia - jos skirtos visų pirma transportui. Ar kam jauku eiti palei Laisvės pr.? Visi vaikšto pro kiemsu, vidines kvartalų gatveles. Aš pilnai suprantu norą užstatyti Šiaurinės prieigas, bet tie pastatai turėtų būti atgręžti ne į Šiaurinę gatvę, bet nuo jos - į vidines Pašilaičių, Justiniškių, Šeškinės gatveles, pvz. Medeinos, Žemynos g. Būtent jas reikia versti tomis jaukiomis gatvelėmis pėstiesiems. O Šiaurinė g. - tik prieiti prie VT stotelių ir įvažiuoti į tų pastatų parkingus (tikėkimės, požeminius). Niekada tokia gatvė nebus jauki, kad ir D kategoriją jai priskirtum.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Tai tu nori, kad viskas būtų kaip ir iki šiol - viskas vyksta "jaukiose" vidinėse gatvelėse, o šalia duokit privažiavimui greitkelį. O man būtų labai įdomu pamatyti ir jaukios ne greitkelinės Šiaurinės gatvės įgyvendintą pavyzdį.
                      Pvz., kažką tokio (iš Paryžiaus):

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20180624_115754.jpg
Views:	380
Size:	1,38 MB
ID:	1913000 Click image for larger version

Name:	IMG_20180624_184322.jpg
Views:	369
Size:	2,19 MB
ID:	1913001
                      Paskutinis taisė digital; 2021.09.18, 10:56.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Tikrai labai keistai atrodo noras paversti Šiaurinę gatvę kažkokia jaukia vieta su parduotuvėmis ir barais. Kažkokia utopija, taip pat kaip ir dendrofilų noras po langais matyti žaliuojantį mišką ir laukinius žvėris, rupšnojančius žolytę pievoje. Tokios gatvės niekada nebūna jaukios pasivaikščioti šalia - jos skirtos visų pirma transportui. Ar kam jauku eiti palei Laisvės pr.? Visi vaikšto pro kiemsu, vidines kvartalų gatveles. Aš pilnai suprantu norą užstatyti Šiaurinės prieigas, bet tie pastatai turėtų būti atgręžti ne į Šiaurinę gatvę, bet nuo jos - į vidines Pašilaičių, Justiniškių, Šeškinės gatveles, pvz. Medeinos, Žemynos g. Būtent jas reikia versti tomis jaukiomis gatvelėmis pėstiesiems. O Šiaurinė g. - tik prieiti prie VT stotelių ir įvažiuoti į tų pastatų parkingus (tikėkimės, požeminius). Niekada tokia gatvė nebus jauki, kad ir D kategoriją jai priskirtum.
                        Jei sugrežiosi pastatus nuo gatvės tai aišku ji bus nejauki, kas čia per metodas iškelti hipotezę ir jos pagrindimui susakyti ne argumentus, o veiksmų planą kad ją pritempti prie realybės

                        Jeigu gausim dar vieną Laisvės pr ar Ukmergės g. tuomet tokios gatvės dabar netiesti ir palaukti geresnių laikų, kuomet miestiečiai supras jog nori mieste turėti žmonėms pritaikytas gatves. Dabar jūs žiūrit į ją tik kaip į viso miesto susisiekimo problemų sprendimo įrankį, bet tam skirtos aukštesnės kategorijos gatvės kaip tarkim Ozo g., kurią reikia tuomet užbaigti, o ne daryti iš Šiaurinės g. užbaigtos Ozo g. alternatyvą.

                        C kategorijos gatvių pagrindinė funkcija yra aplinkinių teritorijų vystymas pajungiant jas prie pagrindinių miesto gatvių (D kategorija atsakinga už judėjimą pačioje teritorijoje) ir sutinku jog dabartiniam projekte kol Ozo g. nepabaigta, Šiaurinės 1as etapas taps jungtimi į aplinkkelį su aukštesnės kategorijos srautais. Todėl ir negalima jos kol kas tiesti arba bent jau reikia sutrumpinti iki Laisvės pr, o toliau iki Ukmergės g. (ir vėliau iki pat Žirmūnų) palikti tik jungtį viešajam transportui. Kai bus pabaigta Ozo g. tuomet manau jog galima būtų paleisti individualų transportą ir tarp Ukmergės g. ir Laisvės pr., bet per Ozo parką neturėtų niekad individualus transportas judėti, nes tam yra Ozo g., kai tarp Ukmergės g. ir Laisvės pr. galima bent jau argumentuoti jog sujungimas kažkada bus reikalingas dėl pačių vystomų teritorijų aplink Šiaurinę g. toje atkarpoje, kurių Ozo parke nebus.
                        Paskutinis taisė themanual; 2021.09.18, 11:13.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Jei sugrežiosi pastatus nuo gatvės tai aišku ji bus nejauki, kas čia per metodas iškelti hipotezę ir jos pagrindimui susakyti ne argumentus, o veiksmų planą kad ją pritempti prie realybės

                          Jeigu gausim dar vieną Laisvės pr ar Ukmergės g. tuomet tokios gatvės dabar netiesti ir palaukti geresnių laikų, kuomet miestiečiai supras jog nori mieste turėti žmonėms pritaikytas gatves. Dabar jūs žiūrit į ją tik kaip į viso miesto susisiekimo problemų sprendimo įrankį, bet tam skirtos aukštesnės kategorijos gatvės kaip tarkim Ozo g., kurią reikia tuomet užbaigti, o ne daryti iš Šiaurinės g. užbaigtos Ozo g. alternatyvą.
                          Nemanau, kad užbaigta Ozo g. išspręs susisiekimo problemas, o kadangi norint ją užbaigt reiktų statyti ilgą tunelį, tai čia išvis kažkas iš fantastikos srities. Aišku, galima viską palikti kaip yra ir problemų nespręsti, tikintis, kad jos kažkaip išsispręs savaime ir kad Šiaurinė taps pasivaikščiojimų alėja, bet gal tada iškart joje tiesti tik pėsčiųjų ir dviračių takus? Kam tos gatvės tada išvis? Užstatykim tą teritoriją daugiabučiais!
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Na, vieta ten palikta gatvei, tai tunelį galima daryt atviruoju būdu, vėliau perdengiant (kaip VA 1 etape). Tai išlaidos ne tokios didelės, kaip kasantis tiesiog po žeme.

                            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	467,6 kB
ID:	1913021

                            Comment


                              Taip, bet Šiaurinės gatvės gale jau yra dobilo sankryža pastatyta, o čia reikėtų dar viadukų, kurie į abi kryptis net netilptų, tik į vieną, tai netektų jungtis prasmės

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Jūs čia juokaujate ? Geležinio Vilko ir 1000-mečio gatvės yra A kategorijos, Šiaurinė gatvė bus C. Man šiaip keistas šitas jūsų noras kiekviename miesto kvadratiniame centimetre įrengti po autostradą, bet gal vistik nereiktų tarpusavyje lyginti A ir C kategorijos gatvių, tuomet ir nusivilti nebus priežasties.
                                Gal iš pradžių pažiūrėkime į faktus.
                                Kai nuo 1980 metų buvo planuojami Šeškinė, Fabijoniškė, Pašilaičiai ir Justiniškės, tarp tų rajonų buvo palikti dideli tarpai būtent greitojo eismo gatvei tiesti. Jei gyvena keli šimtai tūkstančių žmonių, jie turi patogiai pasiekti darbą ir namus. Kai pirmiau pastatomi namai, tik paskui tiesiamos gatvės iškart atsiranda problemų.
                                Visuose generaliniuose ir bendruosiuose planuose ta gatvė buvo numatyta greitam eismui, su dviejų lygių sankryžomis.

                                2007 m. bendrajame plane iki 2015 metų Šiaurinė gatvė buvo B kategorijos.
                                https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...as-iki-2015-m/

                                O tai kad dėl kažkieno voliuntarizmo naujame Bendrajame plane atsirado C kategorija, niekur nedingo nei automobilių srautai, nei pasikeitė traukos kryptys. nei atsirado alternatyvios jungtys ar greitojo transporto rūšys.

                                Ši beviltiškai neįgali savivaldybė savarankiškai nepradėjo nė vieno rimto gatvių infrastruktūros projekto. Liepkalnio projektas nesiskaito, nes jis yra tramseuropinio tinklo dalis, finansuotas 3/4 centrinės valdžios pinigais ir nereikėjo žemės paėmimo procedūrų.
                                Kai savivaldybė bejėgiška, tuomet Liepkalnio gatvės įgilinimas su šviesoforonėmis sankryžomis ar dvirtakis tiesimas Ozo gatvėje tampa " tampa "grandioziniais projektais", o jungiamoji 3 juostų Santaros gatvė -"strategine gatve'.

                                Kaip rodo Kernavės gatvės pavyzdys, greičiau Šiaurinės gatvės kategorija bus dar kartą pažeminta iš C į D, nei miestui būtina gatvė bus pradėta tiesti. Ilgai reikės laukti, o kol bus kažkas daroma realaus, o ne malama iš tuščio į kiaurą apie "darnų judumą" stovint kamščiose.
                                O gal išvis viskas pasibaigs tuo, kad ten bus nutiestas koks nors platus paspirtukų takas ir nupjauta pora tujų.

                                ​​​​Diskusija apie tai, kokios gatvės nepradės tiesti ši savivaldybė - B, C ar D - labiau tinka temai "Žadami, bet niekada neįgivendinsiami infrastruktūros projektai"
                                Koks skirtumas, kokios gatvės Šimašiaus savivaldybė niekada nepradės tiesti.
                                Paskutinis taisė Romas; 2021.09.18, 21:16.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  O tai kad dėl kažkieno voliuntarizmo naujame Bendrajame plane atsirado C kategorija, niekur nedingo nei automobilių srautai, nei pasikeitė traukos kryptys. nei atsirado alternatyvios jungtys ar greitojo transporto rūšys.
                                  Tai būtent ir keičiamas projektas, kad nedidėtų tie automobilių srautai. Laikai pasikeitė. Jei būtų nutiesta greitojo eismo gatvė, kaip buvo planuota, automobilių srautai dar labiau išaugtų.
                                  ​​​​
                                  Diskusija apie tai, kokios gatvės nepradės tiesti ši savivaldybė - B, C ar D - labiau tinka temai "Žadami, bet niekada neįgivendinsiami infrastruktūros projektai"
                                  Koks skirtumas, kokios gatvės Šimašiaus savivaldybė niekada nepradės tiesti.
                                  Tai kam tada rašai ne toje temoje?
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.09.18, 21:25. Priežastis: Citata

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Visuose generaliniuose ir bendruosiuose planuose ta gatvė buvo numatyta greitam eismui, su dviejų lygių sankryžomis.

                                    2007 m. bendrajame plane iki 2015 metų Šiaurinė gatvė buvo B kategorijos.
                                    https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...as-iki-2015-m/

                                    O tai kad dėl kažkieno voliuntarizmo naujame Bendrajame plane atsirado C kategorija niekur nedingo nei automobilių srautai, nei pasikeitė traukos kryptys. nei atsirado alternatyvios jungtys ar greitojo transporto rūšys.
                                    (...)

                                    Kaip rodo Kernavės gatvės pavyzdys, greičiau Šiaurinės gatvės kategorija bus dar kartą pažeminta iš C į D, nei miestui būtina gatvė bus pradėta tiesti. Ilgai reikės laukti, o kol bus kažkas daroma realaus, o ne malama iš tuščio į kiaurą apie "darnų judumą" stovint kamščiuose.
                                    O gal išvis viskas pasibaigs tuo, kad ten bus nutiestas koks nors platus paspirtukų takas ir nupjauta pora tujų.

                                    ​​​​Diskusija apie tai, kokios gatvės nepradės tiesti ši savivaldybė - B, C ar D - labiau tinka temai "Žadami, bet niekada neįgivendinsiami infrastruktūros projektai"
                                    Koks skirtumas, kokios gatvės Šimašiaus savivaldybė niekada nepradės tiesti.
                                    Laikai keičiasi, keičiasi prioritetai, keičiasi planai.
                                    Neužstrikite ties sovietine Rusija, kai prioritetas buvo kelti automobilizacijos lygį. ​​​
                                    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.18, 21:17.

                                    Comment


                                      Parašė Romas

                                      Čia ši tema - apie niekaip nepradedamą tiesti Šiaurinę gatvę. Taip pat yra ir kur kas mažesnė tema "Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai". Neišeina abiejų temų sujungti, nes kiti projektai paskęstų Šiaurinės gatvės keitimų, "tobulinimų" ir savivaldybės pasiteisinimų jūroje.

                                      Prie šios kadencijos savivaldybės Šiaurinė gatvė nebus pradėta tiesti.
                                      Nereikia nervuotis, kad mylimo mero bejėgiškumas pradėti seniai žadėtą projektą taip ir vadinamas.
                                      Bet tas bejėgiškumas kol kas tik į naudą matant projektą su estakadomis nepritaikytomis bėginiam transportui, todėl labai gerai kad projektas nejuda, gal bus peržiūrėtas dar kartą protingesnių žmonių.

                                      Žinoma ateityje potencialų tramvajų paleisti tiesiai galima per estakadą kaip buvo numatyta ankstenėje BRT studijoje per Laisvės pr estakadą, bet maršrutai su posūkiu sankryžoje arba stotelių įrengimas persėdimui prie tokių sankryžų, kurios turėtų tapti VT mazgu, tampa neįmanomi be labai brangių (tuneliai tramvajui šalia estakadų) arba nesaugių/kvailų sprendimų (kažkokio juostų kirtimo bėgiais iš skiriamosios juostos link sankryžos, bet turbūt būtų būtinas dėl saugumo šviesoforas lygioje vietoje).
                                      Paskutinis taisė Romas; 2021.09.18, 20:24. Priežastis: Sutrumpinta citata

                                      Comment


                                        Pastaroji diskusija šioje temoje apie tai, kokia bus Šiaurinė gatvė, gal ir įdomi, bet tai tik proto mankšta, neturinti nieko bendro su liūdna realybe. Deja, tos gatvės - nei B, nei C, nei D kategorijos - artimiausiu metu nebus.

                                        Atsiverti, kas forume buvo diskutuota apie šią gatvę prieš 5 ar 15 metų, tačiau niekas nepasikeitė.

                                        Šiaurinės gatvės projektas turėjo realiai pagerinti susisiekimą šiaurinėje ir vakarinėje miesto dalyje
                                        Žemės paėmimo visuomenės poreikiams bei projektų svarstymo procedūros Lietuvoje yra klampios - šios kliūtys kažkiek įtakojo kitų projektų (Vakarinio aplinkkelio, 1000- mečio gatvės, Pietinio Senamiesčio aplinkkelio) įgyvendinimą ar bent terminus.
                                        ​​​​​​Tačiau ne dėl išorinių kliūčių, o dėl savivaldybės neveiklumo Šiaurinės gatvė projekto realumas tapo tokio pačio lygio, kaip projektai, kurie aptariami temose "Vilniaus tramvajus" bei "Vilniaus metro'"
                                        Nors Šiaurinės gatvės projektas kartais ar dešimtimis kartų pigesnis ir paprastesnis nei minėti revoliuciniai projektai, tačiau realumo lygis yra toks pat.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Tai būtent ir keičiamas projektas, kad nedidėtų tie automobilių srautai. Laikai pasikeitė. Jei būtų nutiesta greitojo eismo gatvė, kaip buvo planuota, automobilių srautai dar labiau išaugtų.
                                          ​​​​
                                          Eina 47-ieji metai nuo pirmojo Šiaurinės gatvės trasos patvirtinimo 1974 metų generaliniame plane.
                                          Šiaurinės gatvės projekto įvairių laikotarpių brėžiniai nukopijuoti į temą
                                          [VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastuktūros projektai (18 psl.).
                                          Tame pačiame puslapyje yra ir Ozo gatvės Viršuliškėse brėžiniai.

                                          Kai tik bent vienas iš tų projektų bus pradėtas įgyvendinti, brėžiniai iš ten perkelti - gal į būsimą šių gatvių projektavimo istorijos temą. Tai įvyks tuomet, kai šie projektai kada nors bus pradėti įgyvendinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X