Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tokios pasakos apie tai, kad nutiesus vieną iš pagrindinių miesto gatvių tik 1% sumažės kamščiai visame mieste, yra panašios į švelnų pasityčiojimą iš konkrečioje Ozo ar Kareivių gatvių vietoje kamščiuose kasdien stovinčių aplinkinių rajonų gyventojų.
    ​​​​​​
    Kol kas buvo diskutuojama apie tai, kokia turėtų būti ir kada gali būti nutiesta Šiaurinė gatvė.

    Jei iškėlėte tezę, kad ši gatvė "niekam nereikalinga", pats ir pabandykite aprašyti. kokiomis prielaidomis remiasi tie skaičiavimai.
    Tik prašom nejuokinti, kad 40% sumažės automobilių eismas rytų - vakarų kryptimi Šeškinėje, Justiniškėse ar Fabijoniškėse.
    Bėda, kad tas pasakas skleidžiu ne aš, o projekto užsakovas. Juk jie užsakė tą modeliavimą, jo metu nustatė tokius „sutaupymus“ ir tą modeliavimą paviešino.
    Aš tik atkreipiu dėmesį, kad jei modeliuotojas, kuris akivaizdžiai darė chaltūrą, nepatenkino užsakovų noro pagrįsti ekonomiją, tai kodėl kažkas tikisi, kad ji bus?
    galite dar pažiūrėti kokus greičius sumodeliavo D kategorijos aplinkinėse gatvelėse.Man kažkodėl atrodo, kad 62kmh nėra tai, ko gyventojai norėtų
    Attached Files

    Comment


      Ką bendro turi tie raudoni ovalai jei tai net ne Šiaurinėje gatvėje? Tarytum dabar ten eismo nėra, pvz.: prie rajono poliklinikos ir tikrai ten važinėja >50 km/h greičiu.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Joo, iš šio forumo dalyvių tikėjausi kiek daugiau.
        Bet paaiškinu – tai yra eismo modeliavimo schema ir joje matosi su kokiomis prielaidomis yra pasiekti tie laiko sutaupymai. Modeliuojamas buvo visas mazgas pagal kelionių matricas, o rezultatai atvaizduoti schemose.
        Man tai akivaizdu, kad rezultatai buvo pritempinėti prie siekiamo rezultato, nes joks sąžiningas modeliuotojas neleis D kat. gatvėje 62kmh greičio numatyti. Ir kai net taip pritempus sutaupo vos 1%, kurį nesunku paversti eurais, o PAV rodo geroką PM2,5 viršijimą VISOSE aplinkinėse teritorijose, tai kaip galima kalbėti apie ŠIO projekto realizavimą? Jis juk yra tiesiog neleistinas realizuoti.

        Comment


          Kažkokie kliedesiai

          Comment


            Kai tokie komisijų nariai ištraukia iš katino pažastų skaičius apie "tik 1% taupomą laiką" ir torpeduoja projektą, nes jis atseit "niekam nereikalingas", ką čia bepridursi.
            Neskubėkite sakyti. 1 proc. ant viso miesto jei skaičiuotas tai sutraukiame viso miesto plotą į tą, kuris yra aktualus Šiaurinės gatvės įtakos zonai, ir ar negausime mažų mažiausiai dviženklio procento?

            galite dar pažiūrėti kokus greičius sumodeliavo D kategorijos aplinkinėse gatvelėse.Man kažkodėl atrodo, kad 62kmh
            Čia tikrai kažkas ne taip, manau. Pala, neturiu jokios patirties srautų modeliavimo programose, bet logika lyg ir sako, kad jei aplinkinėse ir dar D kategorijos gatvėse numatė tokius greičius, ir tai buvo vienas iš kriterijų teigti, kad Šiaurinės gatvės nauda būtų tik 1 proc, ar nebus taip, kad vien šį parametrą grąžinus į realybę, Šiaurinės gatvės naudos procentas augtų?

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą

              logika lyg ir sako, kad jei aplinkinėse ir dar D kategorijos gatvėse numatė tokius greičius, ir tai buvo vienas iš kriterijų teigti, kad Šiaurinės gatvės nauda būtų tik 1 proc, ar nebus taip, kad vien šį parametrą grąžinus į realybę, Šiaurinės gatvės naudos procentas augtų?
              Įdomu įdomu. Nuo kad logika sako, kad mieste mažinant greitį didėja laidumas? Taip, jis didėja, kai greitis artinamas link 70kmh, tačiau mieste tai nelabai aktualu.
              Paskutinis taisė KEdas; 2021.04.26, 20:31.

              Comment


                Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                Įdomu įdomu. Nuo kad logika sako, kad mieste mažinant greitį didėja laidumas? Taip, jid didėja, kai greitis artinamas link 70kmh, tačiau mieste tai nelabai aktualu.
                Buvo daryta studija, dabar gaila šaltinio nepamenu, kad kai greitis sumažinamas nuo 50 iki 30 kmh, daugiau auto pravažiuoja dėl sumažėjusių tarpų tarp autopriemonių bei sumažėjusio ,,bangavimo'' kurį sukelia pastabdymas akseleravimas stengiantis palaikyti vienodus atstumus tarp eismo dalyvių.

                Comment


                  Grįžtant prie Šiaurinės gatvės, jei ji būtų panaši į vakarinį aplinkelį, t.y. be šviesoforų, be kitų trukdžių, greitis ne mažiau 80 km, atitolus nuo gyvenamųjų namų, tai ji tikrai iš miesto sutrauktų daug transporto tuo pačiu atlaisvintų kitas gatves, kurias galetume siaurinti, galėtume mažinti greitį ir kuriose galetume vystyti pėsčiųjų ir dviračių zonas. Tai būtų tikrai inovatyvus projektas, pavyzdys kitiems Europos miestams. Manau EU lengvai finansuotų tokią inovaciją.
                  Bet jei ji būtų kaip eilinė miesto gatvė, tada ir finansavimu reiktų rūpintis pačiam miestui. Tokiu atveju reiktų galvoti apie Ozo gatvės rekonstrukciją į greitkelį, bet čia jau sunkiau užtikrinti saugumą ir apsaugą nuo triukšmo, o ir susikirtimai su kitais keliais turbūt būtų sunkiau įgyvendinami ir problematiškesni, nes per arti gyvenamųjų namų ir traukos objektų.

                  Comment


                    Vilniaus miesto savivaldybė norėtų tris kartus padidinti infrastruktūros plėtros įmoką prie planuojamos tiesti Šiaurinės gatvės. Iš surinktų lėšų būtų finansuojamos jos statybos. Plėtotojai sako, kad būsto projektams tokia įmoka būtų neproporcingai didelė.
                    Prie Vilniaus Šiaurinės gatvės siūloma nustatyti didžiausią mieste infrastruktūros įmoką

                    Comment


                      Plėtotojams ir 1 centas būtų neproporcingai didelė įmoka. O šiaip idomi teoriją, gatvę pastatyti iš surinktų lėšų tiesioginių gatvės vartotojų. Tik pas mus dar daug kur kitur galima statyti laisvus plotus tai kaži ar greitai surinks.

                      Comment


                        Taip turbūt ir turėtų vykti dauguma dalykų. Gatvė bus tiesiama ten, kur yra neišvystyta galybė sklypų ir jiems tai bus rimtas vertės pakylėjimas.

                        Dar galima būtų paskaičiuot kiek vertės pridės gatvė prie sklypų ir tą skirtumą paprašyt susimokėt

                        Comment


                          Gal kas ką žino ar kokių žinių dėl Šiaurinės gatvės?

                          Comment


                            Parašė kinderis Rodyti pranešimą
                            Gal kas ką žino ar kokių žinių dėl Šiaurinės gatvės?
                            Anot Šimašiaus sapnų facebooke jau važinėjame nuo 2020 metų.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Aš turėjau įvairių nuomonių apie šitą projektą ir visai neseniai susiformavau galutinę, jog toks koks projektas dabar yra visgi neturėtų būti įgyvendinamas. Pirmas etapas kaip gatvė manau yra reikalingas, bet tik tam kad būtų galima išvystyti teritoriją aplinkui, o susisiekimo ir gatvių tinklo vystymo tikslams turėtų būti baigta Ozo g., kad Šiaurinė g. netaptų koridoriumi iš Ozo g. į Vakariniį aplinkkelį per Ukmergės g.

                              Taigi:
                              1) arba pirmas etapas trumpinamas iki Laisvės pr. arba pirmiau pabaigiama Ozo g.

                              2) Tolimesnis etapas per Ozo parką galėtų būtų įgyvendinamas bet skirtas viešojo transporto judėjimui. Už Geležinio Vilko g. planuotų atkarptų tiesimas galimas bet tikslas irgi turėtų būti tik kaip priedas prie teritorijų vystymo. Šiaurinė g. neturi būti alternatyva Ozo g. judant automobiliu iš Nemenčinės pl link Vakarinio aplinkkelio, nes kitu atveju tiesiog po kurio laiko turėsime A/B kategorijos gatvės srautą C kategorijos gatvėje.

                              3) Pirmo etapo projekte suplanuotos dvi estakados yra nereikalingos, nes
                              a) Laisvės pr nebeturėtų būti laikomas greitam eismui skirta gatve po Vakarinio aplinkkelio nutiesimo o ir be to prospekte aplink tą gatvę toliau ir prieš vis tiek pilna šviesoforinių sankryžų
                              b) atsižvelgiant į pirmą punktą Šiaurinė g. pagrindiniai srautai turėtų remtis į Ukmergės g., o ne kirstis todėl pakatų šviesoforinio prioriteto srautui Ukmergės g. taip kaip dabar ir yra šalia esančioje sankryžoje
                              c) abi estakados visiškai ignoruoja galimybę turėti tramvajų tiek Laisvės pr, tiek Ukmergės g. nepaliekant tarpo tarp krypčių jog būtų įmanoma tramvajui pasiekti sankryžą bei stoteles prie sankryžos, taip pat keisti kryptį. Ta pati klaida buvo padaryta Laisvės pr / Narbuto g. estakadoje, nors vėliau Pilaitės pr viadukai virš aplinkkelio jau buvo su rezervu, bet panašu jog trumparegiškumas planavime sugrįžta.

                              Comment


                                Ačiū už detalią nuomonę, bet kaip konkrečiai siūlai "užbaigti Ozo g."? Gal kirsti per kapines už Mados galimai per žydų kapines? Sekmės....
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Dar Ozo gatvės užbaigimui reiktų padaryt dviejų lygių sankryžą su Kalvarijų gatve.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Ačiū už detalią nuomonę, bet kaip konkrečiai siūlai "užbaigti Ozo g."? Gal kirsti per kapines už Mados galimai per žydų kapines? Sekmės....
                                    Kapinėse yra rezervas paliktas gatvei, numatyta bendrajame plane. Toliau per Viršuliškes pagal bendrąjį planą turi būti tunelis iki Vakarinio aplinkkelio. Įsivaizduoju jog atviruoju būdu iškastų ir perdengtų, nebūtų pigu bet dvi (tiksliau keturios per abi kryptis) belekaip ilgos estakados Šiaurinės g. pirmam etape irgi nebus pigios.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Kapinėse yra rezervas paliktas gatvei, numatyta bendrajame plane.
                                      Šaltinis?

                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Dar Ozo gatvės užbaigimui reiktų padaryt dviejų lygių sankryžą su Kalvarijų gatve.
                                        Yra numatyta bendram plane. Apskritai tai Ozo g. ir Kareivių g. turi belekaip plačius rezervus (net Ozo g. 3 pasirodo stovi ne ant suformuoto sklypo ir matyt turi apribojimą sklypo formavimui) ir visiškai nėra prasmės tiesti naują A/B kategorijos gatvę kai tokią jau turime beveik pabaigtą.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Šaltinis?
                                          Pati gatvė numatyta bendram plane turėjau omeny. O dėl rezervo tai kiek žinau įrengiant/pertvarkant(?) kapines tarybiniais metais buvo paliktas tarpas kur niekas nebuvo laidojama. Žydų palaikai atsirado jau po to kai buvo atkelti iš kitų vietų į lygtais šiaurinę kapinių dalį.

                                          Pataisykit kas jei klystu, bet jei ten būtų ištisos kapinės tai argi ten gatvę planuotų. Koks tuomet sprendimas? Gilus tunelis? Bet tunelis numatytas tik toliau. Estakada virš kapinių? sunku patikėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X