Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    15min.lt 2017 liepos 20
    Vilniaus gatvių ateitis dalies rajonų gyventojams nieko gero nežada
    Iki 2018 metų planuojama baigti rengti Šiaurinės gatvės I etapo statybos projektą, o visiškai ji įrengta bus iki 2020-ųjų.

    Iki 2020-ųjų Vilniuje turėtų atsirasti išasfaltuota M.Lietuvio gatvė ir visiškai naujos Santaros (Santariškėse), Šiaurinės g. I etapas bei pabaigtas Pietinis Aplinkkelis. Įgyvendinus šiuos, bus sprendžiamas likusių Šiaurinės g. etapų bei susisiekimo su Pilaitės rajonu likimas, tačiau šių rezultatų laukti galima tik 2023–2025 metais.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-827380
    Tokiais tempais veikiant prieškario Lietuvoje turbūt nebūtų spėta padaryti beveik nieko. Nors dabar galimybės nepalyginamos.
    Jau dabar aišku, kad šie projektai nebus baigti ir 2025 m., o gal ir iš viso taps "nerealizuoti projektai".
    Paskutinis taisė Romas; 2021.03.21, 09:34. Priežastis: Pridėta 2017 m. straipsnio data

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose
      Na taip, išsikovojot 4 juostas - viešojo transporto sąskaita, ir vietoj to pristatėt dar parkovkės šalia gatvės. Koks didelis pasiekimas. Taigi dabar bus tik dar blogiau - nei A juostų - nei automobilių sumažėjimo.

      Parašė index Rodyti pranešimą

      Tai, kad pagal kategoriją ten jokia ne kertinė gatvė.
      Na tai daug kur pas mus yra D kategorijos gatvės su B kategorijų eismu. Tai tik parodo neteisingą kategorijos parinkimą ir tiek.

      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. Darnaus judumo plane numatyta sumažinti kelionių automobiliais skaičių vos ne dvigubai. Tuo tarpu naujos gatvės toliau projektuojamos joms didinti. Beje, gal paaiškinsit kokiu būdu bus pablogintos sąlygos auto eismui nutiesiant naują gatvę?
      Tai planuoti gali ką nori, bet kaip tu žadi sumažinti kelionių skaičių kai realiai jos didėja, automobilių skaičius didėja ir bijai net normaliai parkavimo zonas apmokestinti? Nebent išvis uždrausti eismą pusei miesto tada ir sumažės kelionės per pusę.

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        Kai Šiaurinė bus nutiesta iki Žirmūnų, galima bus leisti ja 5G, nes jis eitų per patį vidurį visų rajonų ir aprėptų daugiau jų, nei eidamas palei Buivydiškių-Siesikų stoteles.
        Neišeis. Visada važiuoju 5G, kai iš Antakalnio (kur gyvenu) važiuoju į Ozą, daug kitų žmonių taip pat - į Pramogų Areną (milžinišką persėdimo tašką), Ozą, Licėjų, Akropolį, Rygos st. (irgi persėdimo tašką).

        Comment


          Greičiau bus galima leist kokį autobusą ar net 7G, kuris būtų paralelinis 5G (kaip paraleliniai 1G ir 2G)

          Comment


            Kažkurioje vizijoje buvo toks variantas jog Šiaurine gatve važiuotų naujas greitasis autobusas iki stoties pro Žirmūnų, Olandų ir Drujos gatves.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Kažkurioje vizijoje buvo toks variantas jog Šiaurine gatve važiuotų naujas greitasis autobusas iki stoties pro Žirmūnų, Olandų ir Drujos gatves.
              Jei jau žiūrim į ateitį, skatinti darnų judėjimą ir žmonės nenori toje vietoje gatvės, galima vizionieriškai ten pastatyti tramvajaus trasą

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą

                Jei jau žiūrim į ateitį, skatinti darnų judėjimą ir žmonės nenori toje vietoje gatvės, galima vizionieriškai ten pastatyti tramvajaus trasą
                O gal iš pradžių pasižiūrėti į žemėlapį ir suprasti, kad į centrą neužsukantys maršrutai laikosi tik ant ypatingų traukos centrų? Per pandemiją uždarius Akropolį, Ozą ir universitetus, 5G trumpi autobusais važiuoja. Tai kam čia tramvajus?
                Maršrutas, lygiagretus 5G, aišku reikalingas, bet abejočiau, kad jis būtų labai dažnas. Tuo labiau čia kai kurie kalba apie 7G, kai jis sustotų kiekvienoje stotelėje
                Bet tai vis tiek nebus įmanoma, kol nebus Šiaurinės iki Žirmūnų.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  O gal iš pradžių pasižiūrėti į žemėlapį ir suprasti, kad į centrą neužsukantys maršrutai laikosi tik ant ypatingų traukos centrų? Per pandemiją uždarius Akropolį, Ozą ir universitetus, 5G trumpi autobusais važiuoja. Tai kam čia tramvajus?
                  Maršrutas, lygiagretus 5G, aišku reikalingas, bet abejočiau, kad jis būtų labai dažnas. Tuo labiau čia kai kurie kalba apie 7G, kai jis sustotų kiekvienoje stotelėje
                  Bet tai vis tiek nebus įmanoma, kol nebus Šiaurinės iki Žirmūnų.
                  Tai nebūtinai kaip pirmąją trasą, bet šiek tiek paplėtojus kitas tramvajaus trasas. Arba kažkur ties Kalvarijom kad nusuktų link centro

                  Comment


                    Kadangi pasirode vienas idomus sklypas pardavime, pagalvojau, kad gal verta trumpai apzvelgt kokie sklypai yra pardavime aplink Siaurine gatve (bent jau viesai). Nuorodu nededu, visi skelbimai yra ntzemelapis.lt

                    I Etapas:
                    Pardavime yra 4 sklypai ar ju dalys.
                    1 SKLYPO DALIS: 1.3536ha iš 1.8630 ha ploto.
                    2 SKLYPO DALIS: 0.9556 ha iš 1.5056 ha ploto.
                    3 SKLYPO DALIS: 0.0745 ha iš 2.0030 ha ploto.
                    4 SKLYPAS: 0,1531 ha
                    Click image for larger version  Name:	vilnius-pasilaiciai-justiniskiu-g.jpg Views:	0 Size:	141.2 KB ID:	1871840

                    II etapas:
                    Pardavime yra 3 sklypai:
                    1. 0.5090 ha
                    2. 0.9840 ha
                    3. 3.2780 ha;
                    Click image for larger version  Name:	vilnius-seskine-gelvonu-g-komercines.jpg Views:	0 Size:	126.7 KB ID:	1871841

                    III etapas:
                    1. 0.18 ha
                    2. 0.72 ha
                    ir dar bus autobusu parkas kazkaip parduodamas
                    Click image for larger version  Name:	vilnius-baltupiai-jono-kazlausko-g.jpg Views:	0 Size:	207.4 KB ID:	1871839
                    Paskutinis taisė mr_miegas; 2021.03.23, 13:51.

                    Comment


                      Vilniečiai stojo ginti žalumos: nesuvokia, kodėl per unikalią vietą būtina tiesti 6 eismo juostų gatvę
                      Aktyvūs vilniečiai, susibūrę į bendruomenę, ėmėsi ginti Šeškinės ozą – jiems svarbią žaliąją erdvę. Vietos gyventojams nesuvokiama, kodėl per unikalią gamtos teritoriją planuojama tiesti šešių eismo juostų beveik 3 kilometrų ilgio Šiaurinę gatvę, jungsiančią Vakarinį aplinkkelį su Kalvarijų gatve.

                      Vilniečiai mano, jog esamas Šiaurinės gatvės projektas morališkai pasenęs, parengtas sovietmečiu ir nebeatitinka laikmečio poreikių. Esama žalioji zona nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. galėtų tapti puikiu bulvaru, žaliąja jungtimi.

                      Neramina bendruomenę ir skelbimų portale pasirodęs skelbimas, kuriame Šeškinės ozo ir Cedrono draustinio apylinkėse palei planuojamą Šiaurinę g. siūlomi pirkti net keletas sklypų. Didžiausią iš jų, kurio plotas 3,27 ha, siūloma įsigyti daugiau nei už 3 mln. eurų. Baiminamasi, jog nutiesus Šiaurinę g. palei ją iškils biurų pastatai ar daugiabučiai. <...>VšĮ „Šeškinės ozo bendruomenė“ kreipėsi į Vilniaus m. tarybos Antikorupcijos komisiją su prašymu pradėti tyrimą dėl galimai nusikalstamų veiksmų atlikimo atkuriant nuosavybės teisę į žemę Šeškinės oze.

                      Vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis komentavo, jog parduodamas sklypas bendrajame plane didžiąja savo dalimi įvardytas kaip intensyviam naudojimui skirtas želdynas. Siaura sklypo juosta tarp esamos Vilniaus vandenų vandenvietės ir būsimos Šiaurinės gatvės antro etapo trasos tiek galiojančiame, tiek naujajame miesto bendrajame plane nurodyta kaip inžinerinės infrastruktūros teritorija. Esant reikalui, joje galėtų būti plečiama greta esančios vandenvietės infrastruktūra. Kitokių teritorijos plėtojimo galimybių nėra.

                      M. Pakalnis pabrėžė, jog miestas neplanuoja jokio sprendimo, kuris naikintų draustinį. Šis Šiaurinės gatvės etapas bus įgyvendinamas, kai bus rastas tvarus teritorijos rekreacinio potencialo neardantis sprendinys. Kadangi antrame etape gatvės trasa kerta rekreacines teritorijas, čia užstatymo nėra numatyta, rengiamuose gatvės antro etapo projektiniuose pasiūlymuose numatoma gatvės įrengimo tunelyje galimybė. „Ozo draustinio niekas naikinti neplanuoja, net tokios galimybės nesvarsto, gatvės antro etapo trasa numatyta už draustinio ribų“, – aiškino vyr. architektas.
                      Paskutinis taisė bato_usai; 2021.04.07, 22:32.

                      Comment


                        ten jau ir paciam parke prikabinta isterisku skelbimu:
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20210405_105043.jpg
Views:	834
Size:	1,70 MB
ID:	1875818

                        Comment


                          mUmS sVaRbI jŪsŲ nUoMoNė!1!1! O kai bandai argumentuotai paaiškinti, kad gatvė reikalinga ir šiaip jau nukrautų tokias Šeškinės gatveles kaip Paberžės, Dūkštų ar Musninkų, tai iškart banas, nes kitaminčių jie nepriima

                          Comment


                            Vienintelis būdas patenkinti visus būtų statyti tunelį. Bet Vilnius neturi tiek pinigų...

                            Comment


                              Kai jau projektuos antrą etapą, tai gal atsiras pinigų ir tuneliui. Juolab, kad tas tunelis gali būti kaip Vakariniame aplinkkelyje - t.y. iš principo tik perdanga virš kelio.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                mUmS sVaRbI jŪsŲ nUoMoNė!1!1! O kai bandai argumentuotai paaiškinti, kad gatvė reikalinga ir šiaip jau nukrautų tokias Šeškinės gatveles kaip Paberžės, Dūkštų ar Musninkų, tai iškart banas, nes kitaminčių jie nepriima
                                Kaip tai nukrautų vidines Šeškinės gatveles, būtų įdomu išgirsti. Apart vietinio eismo jos daugiau nieko kaip ir neaptarnauja? Nes daugiausia kalbama, kad padėtų nuimti eismą nuo Ateities arba Ozo gatvių, didesniame mastelyje

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                  Kaip tai nukrautų vidines Šeškinės gatveles, būtų įdomu išgirsti. Apart vietinio eismo jos daugiau nieko kaip ir neaptarnauja? Nes daugiausia kalbama, kad padėtų nuimti eismą nuo Ateities arba Ozo gatvių, didesniame mastelyje
                                  Tarkim, jeigu aš noriu nuvažiuoti iš Justiniškių/Pašilaičių iki Šeškinės poliklinikos, tai dabar aš esu priverstas važiuoti Dūkštų arba Čiobiškio -> Musninkų gatvėmis. Jeigu noriu nuvažiuoti iš centro į Stanevičiaus gatvę, tai iškart už Ozo/Ukmergės sankryžos važiuočiau Šeškinės -> Paberžės -> Gelvonų gatvėmis.

                                  Plius dar nerealiai nusiimtų srautas Talino gatvėje ir Rygos g. dalyje tarp Talino ir Justiniškių gatvių, kas leistų jas padaryti ramaus eismo, taip pat labai pastebimai sumažėtų srautas likusioje Rygos g. dalyje ir Buivydiškių g. Dingtų tranzitinis srautas iš Medeinos ir Žemynos gatvių, kas vėlgi leistų jas padaryti ramaus eismo gatvėmis su gyvenamąja zona.

                                  Ir nesuprantu, kodėl čia taip akcentuojamos Ateities ir Ozo gatvės, jeigu 1-asis Šiaurinės etapas beveik nėra joms lygiagretus.

                                  Comment


                                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis būdas patenkinti visus būtų statyti tunelį. Bet Vilnius neturi tiek pinigų...
                                    Beveik neabejoju, kad atsirastų protestuojančių ir prieš tunelius.

                                    Mažas tunelis kaip Lazdynuose prie Ozo parko būtų neblogai, bet jei nėra pinigų net nuliniam etapui, tai nebent iki laikų, kai BVP bus kaip Šveicarijoje.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Tarkim, jeigu aš noriu nuvažiuoti iš Justiniškių/Pašilaičių iki Šeškinės poliklinikos, tai dabar aš esu priverstas važiuoti Dūkštų arba Čiobiškio -> Musninkų gatvėmis. Jeigu noriu nuvažiuoti iš centro į Stanevičiaus gatvę, tai iškart už Ozo/Ukmergės sankryžos važiuočiau Šeškinės -> Paberžės -> Gelvonų gatvėmis.

                                      Plius dar nerealiai nusiimtų srautas Talino gatvėje ir Rygos g. dalyje tarp Talino ir Justiniškių gatvių, kas leistų jas padaryti ramaus eismo, taip pat labai pastebimai sumažėtų srautas likusioje Rygos g. dalyje ir Buivydiškių g. Dingtų tranzitinis srautas iš Medeinos ir Žemynos gatvių, kas vėlgi leistų jas padaryti ramaus eismo gatvėmis su gyvenamąja zona.

                                      Ir nesuprantu, kodėl čia taip akcentuojamos Ateities ir Ozo gatvės, jeigu 1-asis Šiaurinės etapas beveik nėra joms lygiagretus.
                                      Pirmam etapui lygtais kaip ir niekas neturi priekaištų (iš Šeškinės ozo bendruomenės). Bet tas pirmas etapas, be antrojo, būtų tik pusė gatvės, jei nebus tiesiamas antras etapas, papildomai apsikrautų Gelvonų g. su visu srautu, važiuojančiu link Žirmūnų arba link Jeruzalės. Bendruomenė suinteresuota, kad gatvė nekirstų gamtinės teritorijos. O kai Pakalnis su Šimašiumi sako, kad "gatvė nebus tiesiama per draustinius" tai jie teisūs, nes draustinis tai miškelio į šiaurę nuo Ozo gilumoje, bet fakto, kad būtų sunaikintas gamtinis karkasas, tai nepaneigia.

                                      Lazdynuose irgi, žinant koks kvartalas šalia aplinkkelio, tai nenuostabu kad išsireikalavo tunelį. Ozo atveju, tunelis būtų daug kartų ilgesnis ir brangesnis reikalas.

                                      Comment


                                        Idėja juk dabar yra daryti pirmą ir trečią etapus, antrą paliekant kažkada vėliau, kai bus galimybės daryti tunelį ar kažkas tokio. Tai pirmas etapas bet kokiu atveju dar ilgai ilgai būtų tik iki Gelvonų gatvės.

                                        Comment


                                          Kam gamtos reikia, daug jos už SOSTINĖS - kaimuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X