Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O kuri kertinė yra tarp VA, Justinškių, Šeškinės, Fabijoniškių, gal dar Baltupių, Jeruzalės? Nepretenduoju į tikslius terminus, nesu miesto planavimo specialistas.
    Ukmergės, Geležinio Vilko, Ozo. O apie Šiaurinę tai net šioje temoje buvo daug aiškinimo, kad čia ne kokia magistralinė greito eismo gatvė, o šiaip įprasta C kategorijos gatvė.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Ukmergės, Geležinio Vilko, Ozo. O apie Šiaurinę tai net šioje temoje buvo daug aiškinimo, kad čia ne kokia magistralinė greito eismo gatvė, o šiaip įprasta C kategorijos gatvė.
      GV, Ukmergės visa ne ta kryptimi. Ozo yra apendiksas prie kapinių, Mados be jungčių su VA. Visiškas nekentėjas tik gali objektyviai laikyti, kad yra normalios jungtys su VA.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Ukmergės, Geležinio Vilko, Ozo. O apie Šiaurinę tai net šioje temoje buvo daug aiškinimo, kad čia ne kokia magistralinė greito eismo gatvė, o šiaip įprasta C kategorijos gatvė.
        Laisvės pr. irgi nėra greito eismo magistralinė gatvė. Bet ji yra kertinė rajonų susisiekimo sistemoje. C kategorija.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Tai naikinamos juostos viešajam transportui, o automobiliams kiek buvo tiek ir liko. Kas čia tokio puikaus ?
          Kas naikinama? Kiek ten A juostų yra dabar?

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            O kokia šiaip nauda maksimaliai bloginant auto eismui sąlygas, o ne kreipiant dėmesį į VVT eismo gerinimą? Paliekant 1 juostą visam eismui tai yra iš esmės projekto žlugdymas ir pinigų švaistymas.
            Manyčiau toks yra sektos sindromas kovojant prieš automobilius, 5G, skiepus, ypač AZ ir pan.
            Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. Darnaus judumo plane numatyta sumažinti kelionių automobiliais skaičių vos ne dvigubai. Tuo tarpu naujos gatvės toliau projektuojamos joms didinti. Beje, gal paaiškinsit kokiu būdu bus pablogintos sąlygos auto eismui nutiesiant naują gatvę?

            Comment


              Tai suprask A juostų atsisakymas ir buvo ko čia taip siekė ''šEšIoM jUoStOm nE''? Ok, epic darnumas...

              Jau gal geriau svarstytų Laisvės pr. viaduko atsisakymą, kainuos labai daug, o iš abiejų pusių vis tiek atsiremtų į šviesoforus.

              Comment


                Kažkaip nesugeba atsakyti į labai paprastą klausimą: Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga?
                Ten ką, senamiestis kurį siūloma išgriauti?
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Kažkaip nesugeba atsakyti į labai paprastą klausimą: Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga?
                  Ten ką, senamiestis kurį siūloma išgriauti?
                  Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.
                    Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas
                      Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas
                        Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                          Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.
                          Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.
                            Nereikia ir karantinų. Užtekdavo vaikų kokių pavasarinių atostogų ir tą savaitę iškart koks trečdalis eismo dingdavo iš gatvių ypač ryte. Tėvai neturi kitų variantų kaip vežioti kai nėra visai jų rajone darželių ar užtenka tik pusei.
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.
                              Tai gal ir Laisvės pr bei GV, Ozo paliekame po vieną juostą užstatę betoninėmis klombomis su gėlėmis pirmoje juostoje? Juk tikrai bus gražiau. Ir eismo mažiau.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.
                                Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.
                                  Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.
                                    Taigi dvi juostos bus, tik viena kartu su viešuoju transportu. Pirma juosta "boboms ir pensininkams" už autobuso, antra - su BMW prasilėkt.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis.
                                      Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais. Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu

                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kas naikinama? Kiek ten A juostų yra dabar?
                                      Būtų buvusios 2, tačiau bus 0. Nereikia apsimetinėti šlangu, gi ir taip aišku kad šitoks projekto “patobulinimas” jokios naudos darniam judumui neatneš.
                                      Paskutinis taisė 10.000; 2021.03.20, 19:32.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                        Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais.
                                        Tikrai taip. Aišku, jeigu kamčių nebus, tai ir A juostų nereikia. Bet labai naivu manyti, kad kamščių nebus.

                                        Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu.
                                        Nemanau, kad išnyks, nes ne mažesni kamščiai bus paralelioje Ozo g. Aišku, jie bus mažesni nei dabar, nes pasidalins tarp Ozo g. ir Šiaurinės g.

                                        Be to, kokius maršrutus planuoja leisti Šiaurine gatve? Juk kaip ir nėra maršrutų, kurius ten galima nukreipti. Aišku, kad teks kurti naujus, bet iškils problema, juk jie tikriausiai išeis labai panašūs į 7 ir 5G.

                                        Comment


                                          Kai Šiaurinė bus nutiesta iki Žirmūnų, galima bus leisti ja 5G, nes jis eitų per patį vidurį visų rajonų ir aprėptų daugiau jų, nei eidamas palei Buivydiškių-Siesikų stoteles.

                                          Bet 1 Šiaurinės etape?..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X