Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Mane labiausiai domina (iš dalies dėl to kad prie pat gyvenu), kaip ateityje atrodys Žirmūnų/Kareivių sankryža, kur ir dabar problematiška vieta kamščių atžvilgiu, o dar užbaigus Šiaurinės II etapą, visas srautas iš vakarų į rytus susilies toje sankryžoje. Suprantu kad turbūt planuojama dviejų lygių sankryža, bet su mūsų planavimo ypatumais, sklypuose jau suplanuoti arba planuojami pastatai, o iš pačios Žirmūnų gatvės į daugiabučius ir Lietuvos banko pastatą palikti atskiri įvažiavimai kurie tiesiog blokuoja eismą. Atrodo kad ties Žirmūnų seniūnijos stoteke prasčiausia situacija bus visoje Šiaurinės gatvės trasos dalyje.
    Smulkus pataisymas - 3 etapa. Antras etapas iki G.V.

    Comment


      Na, Šimašius ką tik savo 200s ataskaitoje užakcentavo 4 juostas vietoj 6. Ar nebus A juostų? Neaišku
      Paskutinis taisė Riedis; 2021.03.17, 19:30.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Na, įdomu. bet kokiu atveju gatvė liks tokio pačio pločio (t.y. atstumai tarp pastatų nesumažės dėl raudonų linijų ir sklypų ribų).

        Comment


          Gali ir sumažėti, kai nereiks šiknom braukytis susiaurėjusiose šaligatvio vietose, jei jie taptų labai plačiais, būtų galima išsinešti kavinių staliukus ir tarp vienų staliukų iki kitų kitoj gatvės pusėj atstumas sutrumpėtų. Per mažiau juostų irgi greičiau gautųsi praeiti.

          Šiaip jei dar šį projektą (vėl!) taisys, tai susidarys įspudis, kad absoliučiai beveik visus projektus savivaldybė taiso. Kažkoks siurelizmas.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Mano žiniomis, greičiausiai (sic) yra rengiamas/taisomas naujas projektas su 4 juostom t.y. 2 juostom mažiau, nei iki šiol planuota. 2 etapas "per Ozą" atidedamas neapibrėžtam laikui. Kaip suprantu, reikia laukti žinių iš VMS. Nors įtariu, kaip ir viskas susiję su VMS projektais, gali užtrukti.

            Comment


              Preliminariai galvojama atsisakyti A juostų ir vietoje jų dėti parkingą su protarpiniais medžiais arba visai ne. Gal pavyks daryt A laidos pakeitimus, t.y. nereikės rengti naujo tech. projekto, viskas esamo ribose.

              Comment


                Parkingą, tai čia normalų paralelinį ar Kauno KMP stiliaus 45-90 laipsnių kampu?

                Comment


                  Paralelinį ir kas 2-3 medžiai. Bet dar galutinai nėra nuspręsta, gal bus visai be parkingo.

                  Bet gatvė, panašu, tikrai neturės 6 juostų.

                  Comment


                    Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose
                      Kad su 6 juostom viskas yra kažkiek ok, tai taip. Juk Narbuto g. tokia bus, Pilaitės pr. toks yra, Ozo g. tokia bus, gal net Šeimyniškių tokia bus, Laisvės pr. atkarpose toks bus, na ir Konstitucijos pr. toks yra (bet jo problema yra per plačiose juostose ir skiriamojoje juostoje) O, kad kokioje Barselonoje yra ir 6-8 juostų gatvių centre, tai matyt Barselona nėra normalus miestas. Nors kiti čia jį mėtė kaip sektiną urbanistikos pavyzdį.

                      Nu bet ok, galim nepradėt. 4 juostos yra irgi gerai, gaila, kad A juostų nebelieka.

                      Beje, sakė, kad tikrai ką darys - tai daugiau perėjų visoje atkarpoje.
                      Paskutinis taisė Creatium; 2021.03.19, 18:09.

                      Comment


                        Dėl perėjų tai dar geresnės naujienos. Nu reikia pripažinti, progresas visgi vyksta VMS žmonių galvose. Dabar tik, duok Dieve, kad jis būtų įgyvendintas.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Dėl perėjų tai dar geresnės naujienos. Nu reikia pripažinti, progresas visgi vyksta VMS žmonių galvose. Dabar tik, duok Dieve, kad jis būtų įgyvendintas.
                          Būtent. Jei dabar pastatys pirmą etapą su 4 juostomis, daugiau perėjų, o su vėlesniais vėlgi neskubės ir palauks kol bus galima naudoti brangesnius ir geresnius sprendimus (kaip tunelis), bus labai gerai.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Gal ir nieko tokio dėl A juostų, ypač vertinant kitų atkarpų tikėtinai ilgą netęstinumą. Vis vien pagal traukos centrus tikėtinai spūstys bus posūkiuose, kur A juosta nepadėtų. Juolab pirmu etapu vienintelis talpus maršrutas tai Justiniškės - Šiaurinė - Ukmergės g., kur tikėtinai bus didžiausias sunkiai pralaidus srautas. Daugiau naudos būtų nebent link Žirmūnų.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Gal ir nieko tokio dėl A juostų, ypač vertinant kitų atkarpų tikėtinai ilgą netęstinumą. Vis vien pagal traukos centrus tikėtinai spūstys bus posūkiuose, kur A juosta nepadėtų. Juolab pirmu etapu vienintelis talpus maršrutas tai Justiniškės - Šiaurinė - Ukmergės g., kur tikėtinai bus didžiausias sunkiai pralaidus srautas. Daugiau naudos būtų nebent link Žirmūnų.
                              Ilgainiui A juostas bus galima įrengti gatvę tiesiog perdarant į A+1+1+A.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                O kokia šiaip nauda maksimaliai bloginant auto eismui sąlygas, o ne kreipiant dėmesį į VVT eismo gerinimą? Paliekant 1 juostą visam eismui tai yra iš esmės projekto žlugdymas ir pinigų švaistymas.
                                Manyčiau toks yra sektos sindromas kovojant prieš automobilius, 5G, skiepus, ypač AZ ir pan.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Na tai puikios naujienos. O kai kurie iš mūsų taip kryžium gulė už 6 juostas ir bandė įrodinėti, kad viskas čia ok ir atrodo panašiai kaip normalios gatvės normaliose miestuose
                                  Tai naikinamos juostos viešajam transportui, o automobiliams kiek buvo tiek ir liko. Kas čia tokio puikaus ?

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    O kokia šiaip nauda maksimaliai bloginant auto eismui sąlygas, o ne kreipiant dėmesį į VVT eismo gerinimą? Paliekant 1 juostą visam eismui tai yra iš esmės projekto žlugdymas ir pinigų švaistymas.
                                    Manyčiau toks yra sektos sindromas kovojant prieš automobilius, 5G, skiepus, ypač AZ ir pan.
                                    Na, gatvės turi daugiau funkcijų, nei automobilių eismas: pėstieji, dviračiai, VT, fasadai su parduotuvėm, kavinėm, gyvenamieji ir komerciniai pastatai. Iš esmės atsiras naujų miesto erdvių, kurios dabar yra laukymės. Kuo gatvė patogesnė automobiliams, tuo mažiau patogi viskam kitkam. Ar reikia ieškoti "before & after" pavyzdžių paveikslėlių, kur automobilių eismo apribojimas bendrai paėmus pagerina dalykus?

                                    Comment


                                      Viena papildoma juosta yra 3.5m, į kitą pusę irgi. Ar tie 7m jau tokie kritiški toje dykynėje kur eina aukštos įtampos stulpai šalia rajono poliklinikos? Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga? Ar suvokiama, kad vienoje juostoje nors kiek stabtelėjus prieš išsukant kemšasi visas eismas be jokios alternatyvos. Kertinės gatvės manau privalo turėti nors kokį laisvumo laipsnį.
                                      Paskutinis taisė Arunasx; 2021.03.19, 20:04.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Viena papildoma juosta yra 3.5m, į kitą pusę irgi. Ar tie 7m jau tokie kritiški toje dykynėje kur eina aukštos įtampos stulpai šalia rajono poliklinikos? Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga? Ar suvokiama, kad vienoje juostoje nors kiek stabtelėjus prieš išsukant kemšasi visas eismas be jokios alternatyvos. Kertinės gatvės manau privalo turėti nors kokį laisvumo laipsnį.
                                        Tai, kad pagal kategoriją ten jokia ne kertinė gatvė.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad pagal kategoriją ten jokia ne kertinė gatvė.
                                          O kuri kertinė yra tarp VA, Justinškių, Šeškinės, Fabijoniškių, gal dar Baltupių, Jeruzalės? Nepretenduoju į tikslius terminus, nesu miesto planavimo specialistas.
                                          Sprendžiu kaip toje pusėje gyvenantis, remiuosi praktika ir sugebantis matyti žemėlapį.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X