Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Na, aš tik nematau kaip ji susijusi su pramonės rajonais, apie kuriuos parašyta aukščiau. Ir kuo su jais susijęs Ozo gatvės susiaurėjimas ties kapinėmis.
    Tas pramoninių rajonų paminėjimas ir emocingas jų minėjimas (jums nepatinka greitkeliai mieste? Tai gal atsisakom pramonės Vilniuje, ką?) labai keisti, dar trūksta paminėti, kad daugiau plačių greičių gatvių Covidą išgydyti padės.
    Tau geriau žinoti dėl Dvarčionių, pats esi cituotas 1690 žinutėje. O jei neužtenka elementarios nuovokos dėl Ozo gatvės akligatvio, tai tenka kaip pirmokui aiškinti abecėlę:
    1. Atsidarai vaizdinę priemonę https://www.google.com/maps/@54.7317358,25.2120169,13z
    2. Pamąstai, kokiu būdu visi, kurie yra maždaug nuo Akropolio (ar buvai ten pirkti ledų ir čiliake?) į šiaurės vakarus maždaug Senukų kryptimi gali patekti į VA? Klausimas vertas milijono. Atsakymas - šūdinai, ypač piko metu. Variantų normalių nėra. Visokiais kiemais per Justiniškes ir Pašilaičius.

    Jei ir toliau išvedinėsi savo marazmus, tai tada būsi paliktas pirmoje klasėje dėl visiško nesupratingumo ir užsispyrimo. Ir ne prie ko čia dviračiai, dirižabliai ar dar kas nors. Tiesiog nėra elementarių būtinų jungčių su VA. Pilaitės pr. ir Ukmergės ir praktiškai nieko daugiau 5 km atstume yra tikrai per mažai.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.26, 20:00.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Na, taip. Iš ten nėra labai artimo ir patogaus patekimo į vakarinį aplinkelį. Klausimas tik kuo tas vakarinis aplinkelis toks aktualus, kodėl visi privalo turėti tiesų patekimą į jį ne daugiau kaip kilometro atstumu į šoną.

      Kitas dalykas, kad patekimas į aplinkelį išsprendžiamas pirmu etapu, o daug labiau abejotinas yra tolimesnis noras gatvę nuvesti iki pat Žirmūnų.

      Ir vėlgi, aš ten pradėjau nuo atsakymo į labai keistą argumentą, kad jei nepatinka plačios gatvės, tai matyt tada ir pramonės mieste nereikia.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Na, taip. Iš ten nėra labai artimo ir patogaus patekimo į vakarinį aplinkelį. Klausimas tik kuo tas vakarinis aplinkelis toks aktualus, kodėl visi privalo turėti tiesų patekimą į jį ne daugiau kaip kilometro atstumu į šoną. Kitas dalykas, kad patekimas į aplinkelį išsprendžiamas pirmu etapu, o daug labiau abejotinas yra tolimesnis noras gatvę nuvesti iki pat Žirmūnų.
        Na va, atsirado šansas, kad nebūsi paliktas pirmoje klasėje. Atsakau paprastai, kad per Šiaurinę/VA galima būtų nesigrūsti per GV, centrą norint pasiekti kitame miesto gale esančius rajonus pvz iš Baltupių, Jeruzalės kur į Lazdynų pusę. Nusikrautų ir Ukmergės gatvė nes būtų patogiau iššokti per Šiaurinę Panevėžio kryptimi negu dabar smaukytis per kokius 15 šviesoforų nuo Senukų iki susijungimo su VA. Taip, kaip nusikrovė Laisvės pr. atsiradus VA, taip nusikrautų GV, Ozo, Ukmergės įvairomis kryptimis ir būtų galimybė didesniam tinklui A juostų, mažesnis bendras miesto užterštumas ir t.t.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Na va, atsirado šansas, kad nebūsi paliktas pirmoje klasėje. Atsakau paprastai, kad per Šiaurinę/VA galima būtų nesigrūsti per GV, centrą norint pasiekti kitame miesto gale esančius rajonus pvz iš Baltupių, Jeruzalės kur į Lazdynų pusę. Nusikrautų ir Ukmergės gatvė nes būtų patogiau iššokti per Šiaurinę Panevėžio kryptimi negu dabar smaukytis per kokius 15 šviesoforų nuo Senukų iki susijungimo su VA. Taip, kaip nusikrovė Laisvės pr. atsiradus VA, taip nusikrautų GV, Ozo, Ukmergės įvairomis kryptimis ir būtų galimybė didesniam tinklui A juostų, mažesnis bendras miesto užterštumas ir t.t.
          Bet kad ne piko metu nėra didelių kamščių nei Ukmergės gatvėje, nei Geležinio vilko. O piko metu judėjimas daugiausia yra į/iš centrą, o ne iš Baltupių į Lazdynus.

          Ir be to, tokio susisiekimo problemą galėtų spręsti tiesiog greitasis viešasis transportas, važiuojantis per visą miestą, kuriuo (nedarant automobilių eismo patogesniu) dar ir naudotųsi daugiau žmonių ir jis greičiau atsipirktų.
          Paskutinis taisė index; 2020.12.26, 20:32.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą
            Bet kad ne piko metu nėra didelių kamščių nei Ukmergės gatvėje, nei Geležinio vilko. O piko metu judėjimas daugiausia yra į/iš centrą, o ne iš Baltupių į Lazdynus.
            Jei ne pandemija, tai didelėje šioje miesto dalyje būdavo vos ne visą dieną lokalūs kamštukai visose sąnkryžose. Ir neimk tik vienos frazės dėl Lazdynų, tai tik gairė, mokykis toliau ir žvelk plačiau kiek atkimštų variantų! Tas pats statomas Outlet prie VA/Pilaitės, šalia yra jau n verslo centrų ir bus dar daugiau. Judėjimas darosi vis mažiau centralizuotas ir todėl Šiaurinė ženkliai pagerins.
            Judi teisinga kryptimi! Gal ir nesi beviltiškas acto garintojas..
            Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.26, 20:39.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Jaučiu pusė prieštaraujančių miesto arterijų tinklo suformavimui nestovėjo rytiniuose kamščiuose nuo Šeškinės kalno, kai ten buvo tik 2+2 gatvė. Kad ir kokios būtų teorijos, kad ir kiek per tą laiką drastiškai padaugėjo automobilių, dabar nebūna tokių kamščių. Visi išsivažinėja greičiau. Pagrindinė likusi silpna vieta - Saltoniškių sankryža, kur Ukmergės g liejasi į GV ir perkryžiavimai į pedagoginio žiedą. Pagrinde tą silpną vietą, jei nesprendžia, tai labai gerokai pagerina situaciją Šiaurinė g. Tiek išskirstydama srautus, tiek suteikdama alternatyvas esktra atvejų (blokuojančių avarijų ir kt nutikimų) atveju.

              Visiems pseudo mokslams su teoremomis, kaip gatvių tinklo gerinimas pablogina situacijas - labai faina spręsti konkrečius atvejus. Visi šie big-data statistiniai dalykai neanalizuoja bendrinių mechanizmų (nors tuo apsimeta), ir veikia tik pagal taip, kaip gerai "duomenų treniruotojas" pats pateiks situaciją. O turint galvoje, kad mes čia analizuojam ne vien miesto viduje, bet ir kertančius srautus bei esminį alternatyvų trūkumą, tai čia pilstukas kaukolinis, o ne mokslas.

              Yra matyt ir ribiniai transporto kiekiai, iki kurių klausimas ar išaugsim, kad "būtų blogai". Disproporcija su parkingu, neefektyvumas VT ir kt.dalykai - taip, spręskit. Bet grūmoti pirštu, užsispirti, kad kiekvienas privalo po kelis km pėdint ar minti - čia kaip teoriniam vakuume viščiukus auginti - su realybe neturi sąsajų. Maniakiškas marazmas ir tiek. Tai, kad neefektyviai kartais naudojamas privatus transportas, taip, bet apskritai transportas point-to-point yra svarbus įvairiems ekonomikos ir gerbūvio kūrimo atvejams. Tingit analizuot atvejus, kuriuos reikėtų efektyvinti, tai lengviau aklai "bloginam sąlygas". Juokinga tiesiog.
              Paskutinis taisė RamasN; 2020.12.26, 20:43.

              Comment


                Aš tai visgi manau, kad dar praeis nemažai laiko kol bus baigtas pirmas etapas ir mieste situacija gali būti visai kitokia. Tarkim nespėja pradėti šios kadencijos metu tiesti gatvės dėl lėšų trūkumo ir ateina naujas meras su sava vizija grįžti prie ankstesnių miesto magistralės planų su dobilais, keturių metrų pločio juostomis, gal ir dviejų lygių sankryža su Justiniškių g., be vieno lygio pėsčiųjų perėjų ir pan., tuomet projekto pradžia dar nusikelia bent trims metams. Ar verta dėl to dabar laužyti ietis, kai arba projektas JAU padarytas arba bus perdarytas į kažką visiškai kitokio, ko mes nežinome?

                Comment


                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                  Jaučiu pusė prieštaraujančių miesto arterijų tinklo suformavimui nestovėjo rytiniuose kamščiuose nuo Šeškinės kalno, kai ten buvo tik 2+2 gatvė. Kad ir kokios būtų teorijos, kad ir kiek per tą laiką drastiškai padaugėjo automobilių, dabar nebūna tokių kamščių.
                  Būkite atsargus, dabar jus prikals prie kryžiaus...

                  Šiaip jau, pastebėjau, kad per pastaruosius 5 metus kamščiai Vilniuje neišaugo. Laukiu atskrendančių taburečių...

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Bet kad ne piko metu nėra didelių kamščių nei Ukmergės gatvėje, nei Geležinio vilko. O piko metu judėjimas daugiausia yra į/iš centrą, o ne iš Baltupių į Lazdynus.
                    Kaip nuvažiuot iš Baltupių į Lazdynus? GV per centrą. Kodėl? Nes nėra Šiaurinės...

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kaip nuvažiuot iš Baltupių į Lazdynus? GV per centrą. Kodėl? Nes nėra Šiaurinės...
                      O šitas nuolat kartojamas argumentas reiškia, kad pastačius Šiaurinę gatvę siūlytumėte atsisakyti Geležinio vilko gatvės? Kitu atveju kuo blogai Geležinio vilko gatvė?
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        O šitas nuolat kartojamas argumentas reiškia, kad pastačius Šiaurinę gatvę siūlytumėte atsisakyti Geležinio vilko gatvės? Kitu atveju kuo blogai Geležinio vilko gatvė?
                        Siūlyčiau siaurinti ir lėtinti visą Pedagoginio mazgą. Man neatrodo gerai, kad norint iš Baltupių išvažiuot į vakarų pusę tiesiausias kelias yra važiuot per centrą.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Siūlyčiau siaurinti ir lėtinti visą Pedagoginio mazgą. Man neatrodo gerai, kad norint iš Baltupių išvažiuot į vakarų pusę tiesiausias kelias yra važiuot per centrą.
                          Klausimas ar verta, nes ten bet kokiu atveju jau yra padarytas tikras greitkelis (kuris dar didele dalimi sukištas į griovį, tai jį susiaurinus likusios erdvės vis tiek niekas nepanaudos) ir nors ten eismas praeina centru, bet iš esmės tas suveikia kaip centru praeinantis neuždengtas tunelis, tai tas eismas miesto centrui daug įtakos nepadaro.

                          Vienintelė problematiškesnė vieta ten atrodo pats žiedas, kur intensyvus tiek automobilių ir viešojo transporto eismas, tiek pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, dėl ko kyla konfliktinių situacijų, bet tas eismas iš Baltupių į Lazdynus vis tiek praeina grioviu po juo, tai įtakos tam nedaro. Kaip tik, sakyčiau, kad Geležinio vilko gatvė yra tiek specifiškai padarytas greitkelis, kad jo į nieką perdarinėti nereikia, nes į nieką geresnį jo perdaryti neįmanoma. Nebent didesnę dalį, kaip prie Seimo, užstatyti pastatais pilnavertiškai sukišant į tunelį.

                          Ir naudoti ją kaip tikrą greitkelį, leidžiantį išvengti naujų greitkelių mieste statymo.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                            Kokių sąlygų? Šios sąlygos egzistuoja matyt nuo kelių atsiradimo laikų: visada renkamasi ta susisiekimo priemonė, kuri patogesnė, labiau prieinama, ko pasekoje šių transporto priemonių panaudojimas tik didėja . Automobilis pati neracionaliausia kelio panaudojimo požiūriu priemonė lyginant su kitomis: ji perveža labai nedaug žmonių, o kartais tik vieną, užimdama palyginant daug kelio. Įsivaizduokime, kas būtų, jei likusi VT keleivių dalis susėstų vieną dieną kiekvienas į atskirą automobilį ar išaugtų gyventojų skaičius , kiek ir kokių pločių tada kelių prireiktų . Ar norima link to eiti, ar šito siekiama? VA piko valandomis taip pat kamščiai susidarydavo. Kamščių susidarymo vieta - nuvažiavimai ir įvažiavimai į kitus kelius, sankryžose. Naivu tikėtis, kad Šiaurinė gatvės tokiu būdu sumažins ar panaikins kamščius ilgam laikui. Kamščių naikinimo bergždumas ir neracionalumas, tiesiant ar platinant kelius, Europoje buvo jau įrodytas senai, todėl dabar net keliskart turtingesnėse nei Lietuva šalyse miestiečiams jau senai važiuoti į darbą VT ar dviračiu yra norma, o ne atskirų keistuolių užsiėmimas.
                            Na pirmiausia tai tai terijai reikai kad būtų begalinė paklausa kelionėms automobilių, ko realybėje nėra, taigi iškarto prielaida atkrinta. Automobilio racionalumas priklauso nuo jo panaudojimo situacijos. teigti kad tai neracionaliausia yra tiesiog aklas ideologizmas kuriuo ir vadovaujasi jūsų teorija.

                            Esmė yra ne kelių platinimas (kad tai neveikia yra aišku), bet normalus kelių tinklo turėjimas. Ta pačia gatve būtent ir važiuos VT kurio ta kryptimi trūksta. VA netgi pagerino VT - dabar VT nebestovi kamščiuose Justiniškių gatvėje. Pvz. 7 troleibusu (pats populiariausias maršrutas mieste) nuvažiuoti į centrą kelionė sutrumpėjo apie trečdaliu laiko, nes dabar troleibusas nestovi kamščiuose.

                            Jei nori žmones persodinti į VT reikia padaryti VT patogų, o ne uždrausti automobilius.

                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Geriausias WTF (dabar specialiai žiūrinėju žemėlapį atidžiai) yra Girulių gatvė Perkūnkiemyje. Gatvė atsiremia į pramintą takelį pievoje, jis veda iki automobilių viaduką per aplinkelį (be jokių įsijungimų į patį aplinkelį), kuris veda į pievą kitoje pusėje. Ir tokių nesąmonių pilnas miestas, bet vietoje jų sutvarkymo labiau aišku reikia naujo didžiulio greitkelio vidury mesto.

                            Ir Šiaurinė irgi būtų ok, jei ji būtų viena iš daugelio tokių "normalių gatvių", o ne arterinis greitkelis, ypač jei po Ozu dar sukištum į uždengtą griovį.
                            Tiesiant aplinkelį nutiesė ir viaduką. Savivaldybės planuose iki 2030 metų bus sutvarkytos jungtys iš Tarandės pusės. Iš perkūnkiemio pusės jungtis jau tvarkoma (dabar ten vyksta statybos).

                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Ar tose vietose kur eina Šiaurinė nėra parkelių, kurie prašyte prašosi sutvarkomi? Šiaurinės koridorių konvertuoti į milžinišką parką būtų įdomu. Bet išlaidos įrengimui ir priežiūrai būtų tokios, kad gatvės įrengimas atrodytų palyginus pigu.
                            Pirmame etape nėra - ten labiau šuns š minų laukas ir statybinės atliekos dabar. Antrame etape galima sujungti ozo saugomas teritorijas kaip Index siūlė, bet aš tam nepritariu.

                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                            Kažkodėl manoma, kad visur vykęs toks scenarijus Vilniui negalioja, čia to nebus, nes ten kažkas kitaip: tai gatvių daugiau, tai miestas kitoks. Tai nieko nekeičia, nes tai dėsnis, kurio priežastis - žmonių elgsena, o ne miesto ypatybės.
                            Nes vilniuje jau nevyko toks scenarijus - pastačius vakarinį aplinkelį kamščiai sumažėjo ir negrįžo. Mes turi realų pavyzdį prieš kelis metus savo mieste kaip tavo terija neveikia, o tu ją toliau bruki.

                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Bėda, kad tokia kaip dabar planuojama ji gal ir sujungtų automobilių gatve rytų vakarų kryptimi, bet tuo pačiu atkirstų pėsčiųjų ir dviračių kelius šiaurės-pietų kryptimi.
                            Kokius takus? nėra ten ir dabar jokių sujungimų. purvyne pramintas takas nesiskaito.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Na pirmiausia tai tai terijai reikai kad būtų begalinė paklausa kelionėms automobilių, ko realybėje nėra, taigi iškarto prielaida atkrinta. Automobilio racionalumas priklauso nuo jo panaudojimo situacijos. teigti kad tai neracionaliausia yra tiesiog aklas ideologizmas kuriuo ir vadovaujasi jūsų teorija.
                              Esmė yra ne kelių platinimas (kad tai neveikia yra aišku), bet normalus kelių tinklo turėjimas. Ta pačia gatve būtent ir važiuos VT kurio ta kryptimi trūksta. VA netgi pagerino VT - dabar VT nebestovi kamščiuose Justiniškių gatvėje. Pvz. 7 troleibusu (pats populiariausias maršrutas mieste) nuvažiuoti į centrą kelionė sutrumpėjo apie trečdaliu laiko, nes dabar troleibusas nestovi kamščiuose. Jei nori žmones persodinti į VT reikia padaryti VT patogų, o ne uždrausti automobilius.
                              Nes vilniuje jau nevyko toks scenarijus - pastačius vakarinį aplinkelį kamščiai sumažėjo ir negrįžo. Mes turi realų pavyzdį prieš kelis metus savo mieste kaip tavo terija neveikia, o tu ją toliau bruki.
                              Papildant atsakymą AudriuiV Šiaurinė duotų ir kitą sveiką postūmį, tai Ukmergės atlaisvinimą. Dabar nuo Rimi/IKI/Senukų iki Panevėžio greitkelio yra gal 12 šviesoforų. Tikrai būtų optimaliau sukti per Šiaurinę ir patekti į VA. Atsilaisvina Ukmergės, tada galima suteikti didesnes šviesoforo fazes iš šoninių gatvių ties Pašilaičiais. Taip pat nereikės smaukytis norintiems patekti iš Laisvės pr. pabaigos į Panevėžio pusę dėl nesančios jungties dešinėn.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Pagal biudžeto projekto pristatymą:

                                Click image for larger version  Name:	Biudzeto projektas.jpg Views:	176 Size:	768,5 kB ID:	1852314
                                Click image for larger version  Name:	image_106186.jpg Views:	179 Size:	768,5 kB ID:	1852420
                                Paskutinis taisė Romas; 2021.01.07, 09:57. Priežastis: Sumažintas dublis
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Šiame sąrašėlyje daug ko nėra.
                                  Pvz. Šiaurinės g. nepradės ir 2021 m.?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Šiame sąrašėlyje daug ko nėra.
                                    Pvz. Šiaurinės g. nepradės ir 2021 m.?
                                    Na aš jau rašiau savo prognozę Šiaurinės gatvės temoje. Info stendas bus 2021. Pirmieji paruošiamieji darbai 2022, realūs darbai 2023. Visiškai užbaigs matyt 2025 pirmoje pusėje.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Šiame sąrašėlyje daug ko nėra.
                                      Pvz. Šiaurinės g. nepradės ir 2021 m.?
                                      Pavadinime rašo "didžiausi projektai" tai matyt ne visi išvardinti.

                                      Comment


                                        Kol kas biudžete nenusimato Šiaurinei gatvei (pagal projektą). Poderskis paminėjo, kad čia ne savivaldybės biudžetui projektas, tad reikės kitų šaltinių.
                                        Paskutinis taisė Riedis; 2021.01.08, 10:11.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Ji bus finansuojama berods iš ES lėšų. Tai savivaldybės dalis turbūt bus maža, dar gal ir valstybė prisidės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X