Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Ar galėsim forume tave "pjauti" jei datos bus kitos?
    Pradžiai siūlau "pjauti" VMSA dėl totalaus vėlavimo.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Kaip čia gaunasi, jog maps.lt žemėlapyje Šiaurinė gatvė pavadinta Vienybės pr.? Kuo dabar tikėti?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Terminai skamba nerealiai, jeigu reikės patiems krapštyti 55 millijonus ir matant dabartinį mokesčių surinkimą. Prognozuočiau jog 2023 anksčiausiai prasidėtų darbai.

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Kaip čia gaunasi, jog maps.lt žemėlapyje Šiaurinė gatvė pavadinta Vienybės pr.? Kuo dabar tikėti?
          Regia.lt kol kas dar nieko nerodo. Maps.lt jau turbūt žino kaip vadinsime gatvę po kokio penkmečio Pvz. ar kas žinojo 2005 metais kaip vadinsis vidinis Vilniaus pietinis aplinkkelis.

          Spėju ne visi turbūt žino ir projektuojamą Šiaurinę gatvę, ypač tie, kurie tokių dalykų įdėmiai neseka.

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Ar galėsim forume tave "pjauti" jei datos bus kitos?
            Galėsit pjauti, kiek širdis geidžia. Aišku proporcingai turėsite pjauti ir VMS už atitinkamą skaičių kladingų projektų įgyvendinimo datų. Ratio manau bus koks 50:1 VMS nenaudai

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              VMS pabarstė naujų pažadų:

              Gaila tik kad toliau stumia šį projektą. Atšaukti ir perprojektuoti gerai (o ne taip, kad būtų gėda) VMS neturi kiaušų. Laikomasi Chikagos su LA standartų

              Comment


                Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                Gaila tik kad toliau stumia šį projektą. Atšaukti ir perprojektuoti gerai (o ne taip, kad būtų gėda) VMS neturi kiaušų. Laikomasi Chikagos su LA standartų
                ? Tai, kad gatvė ir buvo perprojektuota. Nebus greitkelis, kaip planuota ir kaip vaizduojama kai kuriuose straipsnio vaizduose.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  ? Tai, kad gatvė ir buvo perprojektuota. Nebus greitkelis, kaip planuota ir kaip vaizduojama kai kuriuose straipsnio vaizduose.
                  6 juostos, o prie posukių 7-8 nepakankamai pestiesiems perėjų, estakados statybos Laisvės prospekte, dėl per didelio triukšmo apsauginių sienų statybos (apipaišytos graffiti), per vizualizacijas matosi prie kelio niekam nereikalingi dideli tušti plotai žolės. Gal vėliau ir apželdins kažkaip. Žmonių kišimas po žeme ( požeminių perėjų statybos), koks žadamas auto greitis, 50km/val? Irgi ne. Chicago style. Tiesa sakant projektas labiau primena Ukmergės gatvę nei kažką normalesnio.

                  Comment


                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                    6 juostos, o prie posukių 7-8 nepakankamai pestiesiems perėjų, estakados statybos Laisvės prospekte, dėl per didelio triukšmo apsauginių sienų statybos (apipaišytos graffiti), per vizualizacijas matosi prie kelio niekam nereikalingi dideli tušti plotai žolės. Gal vėliau ir apželdins kažkaip. Žmonių kišimas po žeme ( požeminių perėjų statybos), koks žadamas auto greitis, 50km/val? Irgi ne. Chicago style. Tiesa sakant projektas labiau primena Ukmergės gatvę nei kažką normalesnio.
                    O tai nori transitinio eismo gatves iškišti ties Maišiagala ? Jau seniai diskutuota, kokia gatvės prasmė, ir tai nėra vien vietinio susisiekimo, bet kaip dalis sistemos, sujungiančios išorinius kelius ir nukraunančius srautą nuo centro. Ir ne, vistiek balta-juoda, automobiliai vs.pėstieji. Yra gyvenime, ekonomikoje (iš kurios galime sau "leisti" laisvalaikio pasivaikščiojimus) daug skirtingų funkcijų, ir kol teleportacija ar Hyperloopas neperėmė tam tikrų sričių problemų sprendimo, jas ir toliau spręs susisiekimas automobiliais.

                    Comment


                      Man atrodo, kad daugumas Vilniečių būtų labai patenkinti, kad antakalnio, tuskulėnų, kalvarijų, narbuto, žirmūnų gatvės turėtų po atskirą autobusų juostą. Nu tai prašom čia tokia gatvė ir planuojama. 4 juostos automobiliam, ir autobuso juosta. Gatvė yra kažkur 7km nuo centro, tranzitinė. Viskas man atrodo čia normalu. Visų dievininamoje skandinavijje pilna tokių kelių, kur 4 juostos ir po juostą autobusams ar tramvajams, kokie 5km nuo centro ar arčiau.
                      Vinintelis minusas ką čia matau kad ties kelia per ozo draustinį. Bet šiaip ten apleistas tas draustinis, ir visi verkiantys dėl jo turbūt nėra ten buvę. Bent jau aš tai tikrai nevažiuočiau ten iš kokio naujamiesčio, kad pasivaikščioti po tą parką. Na bet kokiu atveju jei pratiesus ten kelią ir tuo pačiu gražiai sutvarkius draustinį, laimėtų visi.

                      Comment


                        Apie Antrą etapą (Ozo draustinį) manau galim pamiršti, nes iki kol sugalvos tą etapą statyti, bus pasikeitę daug dalykų ir tokius projektus išjudinti bus žymiai sunkiau.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Apie Antrą etapą (Ozo draustinį) manau galim pamiršti, nes iki kol sugalvos tą etapą statyti, bus pasikeitę daug dalykų ir tokius projektus išjudinti bus žymiai sunkiau.
                          Šiaip pirmas etapas labiausiai ir yra reikalingas, nes turi jungtis su aplinkkeliu, po to per Ukmergės, Ozo, GV gatves galima patogiai pasiekti likusius miesto rajonus. Kareivių g. šiuo metu platinama, prieš kelis metus praplatinta sankryža ties Žirmūnų g. panaikino vakarinius kamščius, tai tikėtina nelabai bus ir reikalinga likusi dalis, užteks kosmetinių pakeitimų esamose gatvėse/sankryžose.
                          Flickr

                          Comment


                            Tai, kad ten tas tarpas, kur numatyta gatvė į draustinio zoną kaip ir nepatenka. Šeškinės šlaitų geomorfologinis draustinis yra piečiau einant link Geležinio Vilko g. Nors čia greičiau jo likučiai, kas ten pridirba tuo metu kai veikė karjeras sunku pasakyti. O Cedrono aukštupio kraštovaizdžio draustinis - šiauriau, dabar vadinamam Fabijoniškių miško parke. Tad tas tarpas su bala, kaip ir tokių ale saugomų zonų nesiekia pilnai.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Su ta bala pilnai užtektų padaryt žaliąjį tiltą ir nebebūtų problemų.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Šiaip pirmas etapas labiausiai ir yra reikalingas, nes turi jungtis su aplinkkeliu, po to per Ukmergės, Ozo, GV gatves galima patogiai pasiekti likusius miesto rajonus. Kareivių g. šiuo metu platinama, prieš kelis metus praplatinta sankryža ties Žirmūnų g. panaikino vakarinius kamščius, tai tikėtina nelabai bus ir reikalinga likusi dalis, užteks kosmetinių pakeitimų esamose gatvėse/sankryžose.
                                Tai berods Žvalgų g. gabalas ir tebuvo projektuojamas kaip paprasta gatvė.

                                Comment


                                  Įdomu, kiek realios būtų galimybės kartu pastatyti ir dalį tarp J. Ralio ir Kareivių gatvių? Labai ryškiai nukrautų Ozo/Kalvarijų/Kareivių sankryžą, palengvintų susisiekimą su Ozo parku. Juk ten nėra jokių pašalinių trukdžių - nei draustinių, nei sodininkų sklypų

                                  Comment


                                    ta prasme palikt nieko nedarant Seskines sodu bendrijoj? taigi uzkistu Kazlausko gatve nesveikai.

                                    Comment


                                      Yra kokie nors modeliai, kurie paskaiciuoja kiek % trafiko Siaurine gatve nuims nuo kazkur? Kazkur sutrumpes keliones laikai, bus sutaupyta kazkiek tonu co2? Kur tokie paskaiciavimai? Jei ju nera, tai koks yra mokslinis pagrindimas sios gatves atsiradimui apart triuksmo ir tarsos padidejimo visiems aplinkiniams gyventojams?

                                      Comment


                                        Aišku yra, niekas nedaro naujų didelių projektų be skaičiavimų.

                                        Comment


                                          Ypač, kai gatvės tiesimui skiriama dešimtys milijonų ES lėšų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X