Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kalbu apie Šimašių. Jei ne jį tai bent Poderskį ir Paužą. Jie tikrai supranta. Bet tikriausiai nebenori nieko klibinti ir tokiu būdu sukelti dar didesnį ir taip vėluojančio projekto vėlavimą. Juk reiktų keisti projektą, iš naujo rengti visokius konkursus etc. Tai bus daroma, kaip suplanuota prieš 30 metų, kai apie jokius judumus, pėsčiųjų patogumą, taršą, triukšmą ir panašias nesąmones niekas net nesapnavo. Paguoda nebent ta, kad kada nors, kai šiek tiek subręsime, tai bus galima ištaisyti.
    Iš kur tokia dezinformacija? Taigi šiais metais padarė pakeitimus kaip tik kad būtų patogiau dviratininkam ir pestiesiems. Nebeliko dobilų sankryžose su Laisvės pr ir Ukmergės g, bus reguliuojamos perėjos toje pačioje aukštumoje visom kryptim. Juostų skaičiaus nekeitė, bet juk bus VT juostos, o dvi juostos automobiliams vienai krypčiai pas mus yra daug kur, Žalgirio g. , Antakalnio g., Žirmūnų g, Ateities g ir t.t. turbūt visų vardinti nereikia?

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Iš kur tokia dezinformacija? Taigi šiais metais padarė pakeitimus kaip tik kad būtų patogiau dviratininkam ir pestiesiems. Nebeliko dobilų sankryžose su Laisvės pr ir Ukmergės g, bus reguliuojamos perėjos toje pačioje aukštumoje visom kryptim. Juostų skaičiaus nekeitė, bet juk bus VT juostos, o dvi juostos automobiliams vienai krypčiai pas mus yra daug kur, Žalgirio g. , Antakalnio g., Žirmūnų g, Ateities g ir t.t. turbūt visų vardinti nereikia?
      Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
        Kodėl nereikia?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
          Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Kodėl nereikia?
            Nes tai perteklinis sprendimas.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.
              Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand
                Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis, šita kryptis tokia nėra ir nebus. Taupant asfaltą čia turbūt būtų galima daryti 2x2 be VT juostų, bet tai spėju prieštarautų darniam judumui ir pan.
                Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 00:17.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis,
                  Kliedesiai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nes tai perteklinis sprendimas.
                    Tai galima išvis nestatyt. Viena juosta gi irgi kišis

                    Comment


                      Apie ką čia diskusija išvis - man net nekvepia, kad tas projektas pajudės artimiausius 20 metų... :/

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nes tai perteklinis sprendimas.
                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kliedesiai.
                        Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą



                          Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.
                          Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.
                            Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              privataus eismo
                              Vienok taiklus terminas - iš tikrųjų nemažai vairuotojų elgiasi tarsi jie būtų "privačiame eisme"

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.
                                Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                  Šiaurinė g. bus arčiausiai to, ką galime vadinti šiauriniu centro aplinkkeliu Vilniuje (Konstitucijos pr yra realiai jau centras, Ozo gatvė deja nepabaigta ir to vaidmens deramai neatlieka) . Dvi juostos suteiks galimybę apsilenkti, kai kamščių nebus ir bus pralaidesnė ne piko metu. Vilniuje kamščiai tik piko metu, tai net jeigu jie čia ir susidarys, kam visą likusį laiką versti tranzitinį eismą iš rytinės miesto dalies važiuojantį link Vakarinio aplinkkelio spaustis į Šimulionio ar S.Neries lygio gatvę.

                                  Jau esam diskutavę dėl automobilizmo mažinimo ir kaip tai daryti - mažinant parkavimo vietų skaičių ten kur daugiausia žmonių važiuoja (į centrą) ir įrengiant VT juostas esamų juostų sąskaita ten, kur labiausiai kemšasi eismas (link centro, pvz Kalvarijų g., Antakalnio g.). O šita kryptimi, kur vietos tikrai pakankama, tiesti siauresnę gatvę tai būtų šaudymas sau į koją ir ekologiniu ir ekonominiu požiūriu. Lygtais kokia Kopenhaga ar Stoholmas nestatytų tunelių ir gatvių tam kad nukreipti eismą nuo centro, įjunkit biški common sense.

                                  Apskritai iš kai kurių forumo lankytojų, kurie šiaip turi žymiai geresnį ir brandesnį supratimą apie miestą/infrastruktūrą už vidutinį vilnietį, sklinda stiprus srautas emocijų, kuris panašu kartais užgniaužia bet kokį racionalumą ir pragmatiškumą. Nesakau, kad reikia būti PC, bet kai to stengiamasi visais būdais išvengti, puolama į kitą kraštutinumą. Nebūkime karikatūromis, kur žmogus pasirenka gyvenimą civilizacijoje, bet visiškai nesistengia būti civilizuotu.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:33.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                    Hm, tai pagal jus ir VA nereikėjo tiesti? Arba tiesti dviejų juostų? Kada tie kamščiai būna VA? Valandą ryte, pusvalandį vakare? 10h per savaitę?

                                    P.S. oops, iš tų emocijų net dukart pacitavau. nepriimkit prašau labai asmeniškai. Pirmu postu norėjau kitą postą pacituoti
                                    Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:35.

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                      Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
                                      Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.

                                      Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:

                                      Comment


                                        Čia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.

                                        Gatvių kategorijos:

                                        Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-10-18 143230.jpg
Views:	175
Size:	300,8 kB
ID:	1755471

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Čia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.

                                          Gatvių kategorijos:
                                          Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X