Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galbūt išties galima būtų šiuo siūlomu variantu rasti geresnę išeitį - Šiaurinę gatvę nuleist žemyn, o Kolektyvo g. padaryt viaduku? Juk ir taip reljefas yra staigiai einantis žemyn link Kalvarijų g.

    Comment


      Klausimas, kodėl po aukštos įtampos linija sodu bendrijoje pristatyta tvorelių ir visokiu budelių ,galėtu savivaldybe jau išanksto pradėti rūpintis atlaisvinti
      vietove .



      Paskutinis taisė Soprano; 2018.12.17, 14:42.

      Comment


        Po aukštos įtampos laidais sodus leisdavo įsirengt. Ir žemę buvo galima privatizuot rodos. Tik rimtesnei statybai leidimų neduoda.

        Comment


          I Kolektyvo g. įvažiavimą galima įrengti ir iš Geležinio vilko gatves .


          Comment


            Parašė kutas Rodyti pranešimą

            Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.
            Viskas tikriausiai yra kiek paprasčiau ir tiesiog dėl technologinių priežasčių. Norint nutiesti gatvę, reikia po žeme pakišti aukštos įtampos liniją ir ją reikia pakišti po žeme iki artimiausios orinės linijos atramos. Kadangi už GV gatvės artimiausia atrama yra jau už sodų, tai reikėtų per sodus pakloti elektros kabelius, o kol neišspręsti klausimai dėl sklypų tas tiesiog neįmanoma. Todėl tiesiama gatve iki ten, kur įmanoma demontuoti atramas.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Nelabai supratau pagal siūlomą variantą kaip patekti į apatinėje dalyje esančią "sodų" teritoriją? Ten nėra daugiau jokio kito įvažiavimo tik šis vienas, todėl čia ir numatyta sankryža.
              Ties Kolektyvo 179 siuliau ivaziavima. ten yra apleistas sklypas ir nuo jo iki G.V. kokie 10-15m max. Manau vienu ar kitu atveju tures darys kazkoki laikina ivaziavima, nes kai prades kast Siaurine nelabai ten bus pravaziuojama i Kolektyvo g.
              Kiek zinau bendrijos pirmininkas irgi sita ideja siule savivaldybei.

              Comment


                Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                I Kolektyvo g. įvažiavimą galima įrengti ir iš Geležinio vilko gatves .

                Galima padaryti ir išvažiavimą į Šiaurinę nestatant šviesoforo. Tik greitėjimo/lėtėjimo su apsisukimu ties kitu mazgu. Geležiake toje vietoje ir taip nesaugu dėl Ozo išvažiavimo ir apsisukimo.

                Comment


                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                  Ties Kolektyvo 179 siuliau ivaziavima. ten yra apleistas sklypas ir nuo jo iki G.V. kokie 10-15m max. Manau vienu ar kitu atveju tures darys kazkoki laikina ivaziavima, nes kai prades kast Siaurine nelabai ten bus pravaziuojama i Kolektyvo g.
                  Kiek zinau bendrijos pirmininkas irgi sita ideja siule savivaldybei.
                  Nematau logikos tame. Iš Šiaurinės g., kurioje ir taip bus daug šviesoforų, įvažiavimas panaikinamas, o įrengiamas į GV gatvę, kuri pagal savo kategorija turi neturėti jokių tokių įvažiavimų/išvažiavimų. Ko pasekoje ties ta vieta teks GV gatvėje riboti greitį. Vienareikšmiškai geriau, kad jis būtų į Šiaurinę g., tik gal reikėtų svarstyti ar ten reikia sankryžos ar užtektų tik įvažiavimo/išvažiavimo viena kryptimi su galimybėmis apsisukti artimiausiose sankryžose.

                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Galima padaryti ir išvažiavimą į Šiaurinę nestatant šviesoforo. Tik greitėjimo/lėtėjimo su apsisukimu ties kitu mazgu. Geležiake toje vietoje ir taip nesaugu dėl Ozo išvažiavimo ir apsisukimo.
                  Tuo apsisukimus ir įvažiavimus reikia kaip tik naikinti, o ne pridaryti naujų. Ten trūksta gatvės nuo Akropolio iki Šiaurinės g., arba kitu būdu turėtų būti numatytas įvažiavimas į Šeškinės sodų g. ir tuomet būtų galima panaikinti apsisukimą. Lygiai kaip ir nutiesus J. Ralio g. būtų galima panaikinti tą prastą išvažiavimą nuo Ozo.
                  Paskutinis taisė sleader; 2018.12.17, 15:19.

                  Comment


                    padesiu siek tiek del logikos:
                    1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
                    2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
                    3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
                    4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
                    5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
                    6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus

                    Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                      padesiu siek tiek del logikos:
                      1. Gelezinio Vilko g. toje vietoje yra isvaziavimas nuo Ozo g. ivaziavimas i J. Ralio g, isvaziavimas nuo J. Ralio g., Ivaziavimas i Skulo degaline ir ivaziavimas+isvaziavimas is/i J. Kazlauko g. Tai jeigu nori turet 80 visoje toje atkarpoje reikes dar daug ka sutvarkyt
                      2. Kaip ir minejau, laikina ivaziavima/isvaziavima vistiek reikes daryt i Kolektyvo g. kai kas Siaurines g.
                      3. Siaurineje butu -1 sviesoforu maziau (na nebent skaiciuotum reguliuojama pesciuju pereja)
                      4. Siaurine Kolektyvo g. dalyje (tarp J. Kazlausko ir Siaurines g.) taptu tranzitine gatve. turint omenyje, kad dabar vos gali prasilenkt 2 automobiliai, salia kelio vaiku darzelis ir gyvenamieji namai su ivaziavimais i garazus tiesiai is gatves. Plius visa gatve yra "Gyvenamoji teriorija" (su visais is to isplaukianciais reikalavimais ir visu gatves vystymusi)
                      5. Kolektyvo-Siaurines g. sankryzoje, sukant i Kolektyvo g. gali iskart (vos tik isukus i gatvele) sukt i kaireje jos esancia atsaka, kas sudarys avarines situacijas
                      6. Siaurine g. tures sioje vietoje garso slopinimo sieneles isskyrus sankryza. Kas reiskia, kad ju poveikis taps minimalus del sankryzos atvertos skyles ir dar klausimas ar atitiks reikalavimus

                      Trust me, teismu bus dauuug jeigu paliks sena varianta.
                      1) Įvažiavimo į degalinę nebeliks, nes toje vietoje bus nuovaža nuo Šiaurinės g. Lygiai taip pat turėtų nelikti įvažiavimo į Kazlausko g., nes ten pernelyg trumpa juosta gaunasi, o norint į ją įvažiuoti teks kirsti Šiaurinę g. ir važiuoti per viršų. Išvažiavimui iš J. Kazlausko g. tereikia nutiesti normalaus ilgio greitėjimo juostą ir problemų nėra. Šiaip išvažiavimo nuo Ozo g. sutvarkymui užtektų prailginti greitėjimo juostą, kuri yra nelogiškai trumpa. Tačiau jei įrengti naują įvažiavimą į sodus, tai nebus kur tos greitėjimo juostos prailginti.
                      2) Nebūtinai. Galima ir per statybvietę padaryti laikiną pravažiavimą į tokią teritoriją, nes srautas nėra didelis.
                      3) Kaip ir sakiau, sankryža nebūtina, bet išvažiavimas iš pietinės dalies turi būti į Šiaurinę, o ne GV. Nes šiaurinėje vis vien greitis bus max 60 km/h.
                      4) Šiaurinėje dalyje gali nebūti Kolektyvo g. susikirtimo su Šiaurine g., nes jiems yra galimybė išvažiuoti į Kazlausko g. T.y. Šiaurinėje gatvėje galėtų būti tik T formos sankryža (arba būti išvažiavimas be sankryžos). T.y. tai niekaip nesusiję su siūlymu įrengti įvažiavimą iš GV gatvės.
                      5) Tokių įvažiavimų yra n+1. Ten nebus problemos, nes ten siauros sodų gatvelės, o ne magistralės.
                      6) Čia projektavimo klausimas. Tačiau jeigu įmanoma, tai vienareikšmiškai prioritetas įvažiavimui iš Šiaurinės g.

                      Comment


                        1. turetu nelikti ivaziavimo i J. Kazlauko. Taip turetu buti, nes sugalvojai ar yra parasyta kazkur? kiek maciau, jis buvo yra ir bus. Tavo pasiulymas ivaziavimu i ja: ivaziuot i Siaurine, vaziuot iki J. Ralio, nusileisti J. Ralio ir tada vaziuot i J. Kazlausko g (nes nu rasei, kad i siaurine Kolektyvo g. nereikia isukimo is Siaurines g.). Kiek cia tame logikos sukt kilometro rata norint nuvaziuot i tika pastatyta Wurth arba Skulo degaline?
                        Isvaziavimas nuo J. Ralio g. - jeigu jo nepadare normalaus, kai dare, tai kodel tu manai, kad staiga ji ilgins? beto, ten vietos uztenka padaryt letejimo juosta nusukt i Kolektyvo g. Einu ten pora kartu per diena, gan neblogai atsimenu.
                        2. ziurint ka vadini nedideliu. 2 daugiabuciai, apie 100 namu, vienas vaiku darzelis, keli verslai su pastoviu srautu. is esmes galima daryt laikina per statybviete, nezinau kaip tokiu atveju daroma dideliuose projektuose.
                        3. Zinant nora neturet nereguliuojamu kairiniu posukiu - nelabai manau, kad nores palikt 3 juostu kirtima be sviesoforo. Apie srauta jau rasiau.

                        5. nelabai suprantu kuo siauros sodu gatveles problema sumazino, o ne ja padidina?
                        6. projektuot gali kiek nori, taciau jei lieka ~100 tarpas be akustiniu sieneliu, garsas eis i sonus.

                        is esmes galim diskutuot kiek tik nori, nuo to nelabai pasikeis kazkas. surasiau savo pozicija, kuria palaikys dauguma ten gyvenanciu (aisku yra tu, kurie nori tunelio). tiesiog zymiai ilgiau viskas uzsites jei prastumines sita varianta.

                        Comment


                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                          1. turetu nelikti ivaziavimo i J. Kazlauko. Taip turetu buti, nes sugalvojai ar yra parasyta kazkur? kiek maciau, jis buvo yra ir bus. Tavo pasiulymas ivaziavimu i ja: ivaziuot i Siaurine, vaziuot iki J. Ralio, nusileisti J. Ralio ir tada vaziuot i J. Kazlausko g (nes nu rasei, kad i siaurine Kolektyvo g. nereikia isukimo is Siaurines g.). Kiek cia tame logikos sukt kilometro rata norint nuvaziuot i tika pastatyta Wurth arba Skulo degaline?
                          Čia mano nuomonė žiūrint į tavo įdėtą brėžinį praeitame puslapyje. Nes pagal tą planelį, tai gaunasi, kad labai trumpoje atkarpoje praktiškai iš antros juostos reikėtų pasukti į dešinę, nes trajektorija kirstųsi su važiuojančiais nuvažiavimu nuo Šiaurinės g.
                          Ne taip. Kaip ir rašiau "per viršų. T.y. važiuoji per užvažiavimą link Šiaurinės g., pakyli iki viršuje ant viaduko esančios sankryžos ir joje važiuoji tiesiai. Nusileidęs vėl žemyn pasuki į dešinę.
                          Normaliai projektuojant ir įrengiant, ten J. Kazlausko g. pabaiga ties Wurth turėtų būti fiziškai atskirta nuo GV gatvės ir joje įrengtas nedidelis žiedas. T.y. nuvažiavimo nuo Šiaurinės g. ir J. Kazlausko g. susikirtime ir tik toliau per greitėjimo juostą įsilietų į GV. Kad nebūtų posūkių į dešinę kertant nuvažiavimo juostą.

                          Isvaziavimas nuo J. Ralio g. - jeigu jo nepadare normalaus, kai dare, tai kodel tu manai, kad staiga ji ilgins?
                          Jeigu kažkada nepadarė (nes kažkada daug ko nepadarė), tai nereiškia, kad negalima ateityje šalia statant naują sankryža, kartu sutvarkyti ir tos atkarpos. Svarbu kitais sprendimais nesukelti daugiau neištaisomų ar brangiai ištaisomų klaidų.
                          Kažkada kažkas ir įrengė nereguliuojamą perėją per Žirnių g., kas yra visiška nesąmonė. Bet tą galima ir reikia ištaisyti.

                          3. Zinant nora neturet nereguliuojamu kairiniu posukiu - nelabai manau, kad nores palikt 3 juostu kirtima be sviesoforo. Apie srauta jau rasiau.
                          Kaip ir rašiau, kad tuomet galima padaryti be kairiųjų posūkių, išvažiavimą tik viena kryptimi - į dešinę. Būtų tas pats kas į Geležinio vilko g. Juk tikiuosi ten nesiūlai įrengti sankryžos su kairiaisiais posūkiais į "sodus".

                          5. nelabai suprantu kuo siauros sodu gatveles problema sumazino, o ne ja padidina?
                          Nes į tą siaurą gatvelę, kuri būtų iškart už posūkio, per dieną važiuos gal 10 automobiliu max. Tai nesukelia jokių problemų.

                          6. projektuot gali kiek nori, taciau jei lieka ~100 tarpas be akustiniu sieneliu, garsas eis i sonus.
                          O kodėl būtent 100 metrų tarpas? Kolektyvo g. plotis turbūt tik kokie 5 metrai. Tai pilnai pakaktų ten ~10 metrų tarpo.

                          O aš surašiau poziciją, kuri palaikys kiti miestiečiai ir kuri pagrįsta saugaus eismo organizavimo principais. Vietiniai turbūt norėtų ir šviesoforo išvažiavimui tiesiai į GV, nu bet sorry - nebus.

                          Comment


                            darosi jau nuobodu rasyt tokius ilgus tekstus, bet one last time.

                            Čia mano nuomonė žiūrint į tavo įdėtą brėžinį praeitame puslapyje. Nes pagal tą planelį, tai gaunasi, kad labai trumpoje atkarpoje praktiškai iš antros juostos reikėtų pasukti į dešinę, nes trajektorija kirstųsi su važiuojančiais nuvažiavimu nuo Šiaurinės g.Ne taip. Kaip ir rašiau "per viršų. T.y. važiuoji per užvažiavimą link Šiaurinės g., pakyli iki viršuje ant viaduko esančios sankryžos ir joje važiuoji tiesiai. Nusileidęs vėl žemyn pasuki į dešinę.Normaliai projektuojant ir įrengiant, ten J. Kazlausko g. pabaiga ties Wurth turėtų būti fiziškai atskirta nuo GV gatvės ir joje įrengtas nedidelis žiedas. T.y. nuvažiavimo nuo Šiaurinės g. ir J. Kazlausko g. susikirtime ir tik toliau per greitėjimo juostą įsilietų į GV. Kad nebūtų posūkių į dešinę kertant nuvažiavimo juostą.
                            Planelis is savivaldybes ir, matyt, kitiems etapas jis tik idejinis yra. As savo ruoztu tik Kolektyvo g. sankryza pakeiciau. Tai ka siulai gal ir logiska butu, nors ir nepatogo stovet prie sviesofora, kad ivaziuot i J. Kazlausko g.

                            Jeigu kažkada nepadarė (nes kažkada daug ko nepadarė), tai nereiškia, kad negalima ateityje šalia statant naują sankryža, kartu sutvarkyti ir tos atkarpos. Svarbu kitais sprendimais nesukelti daugiau neištaisomų ar brangiai ištaisomų klaidų.
                            as suprantu tavo nora sutvarkyt viska is to paties biudzeto, bet tai (greitejimo juosta is Ralio g.) su Siaurines g. projektu, kad 'tuo paciu' sutvarkyt ir ja. Ten daug avariniu situaciju buna dabar, tai zymiai daugiau sansu, kad prates 60 zenkla, nei kad prailgis juosta.

                            Kaip ir rašiau, kad tuomet galima padaryti be kairiųjų posūkių, išvažiavimą tik viena kryptimi - į dešinę. Būtų tas pats kas į Geležinio vilko g. Juk tikiuosi ten nesiūlai įrengti sankryžos su kairiaisiais posūkiais į "sodus".
                            ten (Siaurines - Kolektyvo) yra sankryza (bent jau kelio zemyjimas) rodo, kad posukis i kaire bus galima, tai as ir sakau, kad greiciausiai jis bus reguliuojamas papildoma rodykle.

                            Nes į tą siaurą gatvelę, kuri būtų iškart už posūkio, per dieną važiuos gal 10 automobiliu max. Tai nesukelia jokių problemų.
                            nu ne. nenoriu cia gincytis su tavim, bet, kaip jau turbut supratai, gyvenu as ten ir siek tiek geriau matau situacija. i kai kurias gatveles vaziuioja tikrai nedaug, bet i kai kurias (del tam tikru durnu priezasciu) vaziuoja per daug.
                            O kodėl būtent 100 metrų tarpas? Kolektyvo g. plotis turbūt tik kokie 5 metrai. Tai pilnai pakaktų ten ~10 metrų tarpo.
                            na velgi - ne, ne 5 metrai platesne vieta. galbut ir ne 100, taciau staciais kampais ir prie pat gatves linijos neuzsibaigia sienele, uzsibaigia anksciau, del matomo ir pan. keep in mind kad kai kurie namai bus 10-15m nuo sankryzos

                            O aš surašiau poziciją, kuri palaikys kiti miestiečiai ir kuri pagrįsta saugaus eismo organizavimo principais. Vietiniai turbūt norėtų ir šviesoforo išvažiavimui tiesiai į GV, nu bet sorry - nebus.
                            vietiniai to nei norejo, nei nori. Vietiniai labai nenori ir sviesoforo G.V. - J. Kazlausko. Saunu, kaip visada bus kelios nuomones kaip turi but, bus teismu ir galiausiai bus sprendimas kazkoks. iki to dar palauksim 15-20m.

                            griztam i pirmo etapo diskusija

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                              ten (Siaurines - Kolektyvo) yra sankryza (bent jau kelio zemyjimas) rodo, kad posukis i kaire bus galima, tai as ir sakau, kad greiciausiai jis bus reguliuojamas papildoma rodykle.
                              Kas pavaizduota plane tai aš puikiai matau. Maniau mes čia diskutuojame apie galimai geresnį variantą, t.y. kaip galima būtų patobulinti situaciją.

                              nu ne. nenoriu cia gincytis su tavim, bet, kaip jau turbut supratai, gyvenu as ten ir siek tiek geriau matau situacija. i kai kurias gatveles vaziuioja tikrai nedaug, bet i kai kurias (del tam tikru durnu priezasciu) vaziuoja per daug.
                              Tai nesiginčykim, o diskutuokim su argumentais. Va čia ( https://www.google.lt/maps/@54.69852.../data=!3m1!1e3 ) beveik analogiškas įvažiavimas, kuriuo naudojasi tikrai daugiau, nei tuo siauru keliuku soduose, bet nekyla jokių problemų ar juo labiau avarinių situacijų

                              na velgi - ne, ne 5 metrai platesne vieta. galbut ir ne 100, taciau staciais kampais ir prie pat gatves linijos neuzsibaigia sienele, uzsibaigia anksciau, del matomo ir pan. keep in mind kad kai kurie namai bus 10-15m nuo sankryzos
                              Aš ne veltui paminėjau projektavimą. Apskritai nematau poreikio čia trukšmo ekranams statyti, nes tiesiamas ne greitkelis, o eilinė miesto gatvė. Kaip atrodytų miestas, jei visos gatvės: pvz. Žirmūnų, Laisvės pr., Ateities g. ir kt. būtų aptvertos sienutėmis?

                              vietiniai to nei norejo, nei nori. Vietiniai labai nenori ir sviesoforo G.V. - J. Kazlausko. Saunu, kaip visada bus kelios nuomones kaip turi but, bus teismu ir galiausiai bus sprendimas kazkoks. iki to dar palauksim 15-20m.

                              griztam i pirmo etapo diskusija
                              Aš puikiai suprantu, kad vietiniai išvis nenori šios gatvės, taip pat nori kuo greitesnio išvažiavimo į GV gatvę, kad nereikėtų važiuoti aplinkui, o "miesto greitkeliu" parlėktų tiesiai į namus. Nelabai suprantu ką tie teismai pakeis, jei bus įgyvendintos visos planavimo procedūros pagal įstatymus. Ir manau 20 m. tikrai nereikės laukti

                              Comment


                                Buvot gal kas nors svarstyme?

                                Comment


                                  Aš buvau. Pirmą kartą gyvenime. Po pakartotinių el. laiškų, patenkino mano siūlymą atskirti dviračių takus nuo šaligatvių, kur tik tai įmanoma, todėl bus susiaurintos gatvės šoninės skiriamosios juostos nuo 2,5 m iki 2,3 ir gatvės centrinė skiriamoji juosta nuo 3 m iki 2,5 m (nors prašiau iki 2,4 m siaurint). Vadinasi vietoj 0,5 m minimalios saugos zonos tarp dvirtakio ir šaligatvio gausis 0,45 m. Gal suklydo sakant, gal sugalvojo ir yra įmanoma šaligatvį atitraukt po 5 cm abejose kelio pusėse. Prisegu nuotraukas su tekstu.

                                  Lietuvos dviratininkų bendrija siūlė dvirtakius įrengti visose sankryžose abejose kelio pusėse, projektuotojas kreipėsi į VMS su užklausa ar jie užsakys papildomus takus. El. laiške man rašė, jog tenkins mano prašymą įrengti abejose pusėse Justiniškių g. į pietus nuo Šiaurinės.
                                  Taip pat LDB teigė, jog dviračių takai per siauri prognozuojamiems eismo srautams, tai atmaskė buvo, kad išaugus srautams, dviračių takai taps vienkrypčiais, kad atitiktų normas. LDB pirmininkas pradėjo ironiškai kvatoti, nes gatvė per plati ir nesąmonė turėti vienkryptį eismą, juk bus daug komercijos, gyventojų, darbo vietų. Projektuotojas siūlė dviračiams apvažiuoti sankryžose, kaip automobiliams. Tarsi tai būtų tas pats...

                                  Pagal galiojantį Bendrąjį planą ten turėjo būti kontaktinis troleibusų tinklas, bet nebus pagal naująjį (nors teisiškai turėtų projektuoti pagal senąjį). Kontaktinio tinklo nebus.

                                  Elektros oro linijas sukiš po žeme, bet nuo Justiniškių g. link aplinkkelio liks kabėt ore.

                                  Požeminę perėją ties "Senukais" mėgins perdaryt, kad neliktų laiptų ir liftų, bent jau iš vienos pusės tikrai turėtų gautis (turbūt nuo "Iki").

                                  Daugiausiai pretenzijų buvo dėl pačios paskutinės sankryžos ir posūkio už į Fabijoniškių g., atsiet ten jau dabar katastrofiškai stovi eismas, todėl buvo prašoma padaryti ten akligatvį. Projektuotojai labai priešinosi, vargu ar naikins.

                                  Click image for larger version

Name:	49652178_2306049299628409_6532513191266615296_n.png
Views:	282
Size:	133,6 kB
ID:	1693509

                                  Click image for larger version

Name:	49450506_369274690504430_3169125899496849408_n.png
Views:	281
Size:	347,0 kB
ID:	1693510



                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Straipsnyje yra video vizualizacija ir video iš drono.

                                    Vilniečiams pristatytas Šiaurinės gatvės projektas
                                    Metų pabaigoje jau galėsime skelbti darbų pirkimą.

                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ves-projektas/ .
                                    Paskutinis taisė dondc; 2019.01.11, 14:50.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      2006m. parengtas Šiaurinės gatvės detalusis planas,pradėtas šiaurines gatves planavimas..... 2019m. darbai neprasidės įspūdingas tempas ,artimiausia dešimtmeti matomai gatves nesulauksime '' Egipto piramides greičiau statė ''
                                      Paskutinis taisė Soprano; 2019.01.11, 18:00.

                                      Comment


                                        Parengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          Parengtas planas. Ką reikia per visus metus dar padaryti kad jau būtų galima skelbti konkursa darbams?
                                          Suprojektuot. Buvo anksčiau parengti projektiniai, man rodos ir tech. projektas pradėtas, po to sustabdyti darbai ir gatvė perprojektuota, dabar nauji PP pristatyti, dabar prasidės tech. projekto rengimas. Nu tai va...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X