Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Aš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja.
    Pažiūrėjės į tą planą ir irgi pamatęs tuos pandusus, pirmiausiai pagalvojau, kad ten pavaizduotas viadukas (panašus kaip pvz.: https://www.google.lt/maps/@54.67126.../data=!3m1!1e3 ), tik po to pamačiau šalia išnašą, kad tai požeminė perėja. Jeigu planuojama padaryti požeminę perėją su tokiais "lempiniais" pandusais, be keltuvų ir visokiomis pandusų bei laiptų "gyvatėlėmis", tai būtų pats didžiausias įmanomas FAIL'as. Ypač atsižvelgiant, kad dabar už lango beveik 2019 m., o ne 1989 m. Juo labiau reljefas toje vietoje leistų padaryti žymiai geresnį sprendimą.

    Comment


      Jei šnekama apie galimą požeminę po Ukmergės gatve tarp Iki ir Senukų, tai ten ir taip yra IKI pusėje aikštelė žymiai žemiau: https://www.google.com/maps/@54.7214...7i13312!8i6656
      Įgilinimo ne tiek daug ir bereikėtų.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Man jau nusibodo su jais kovoti. Jei jus turite jegu, rasinekite i ju siuksliadezes tolau

        Primenu naujausia projektuotoju sedevra:

        Požeminė perėja Pilaitės pr. ties V. Pociūno g.
        Click image for larger version  Name:	44754602_2203136206363840_5770072310572646400_n.jpg Views:	1 Size:	57,1 kB ID:	1688617

        Projektiniams pasiūlymams pritarta

        Tai ivyko dabar, tad matote maksimaliai naujoviska ir siuolaikiska, ka gali issteneti projektuotojai, sokantys pagal savivaldybes dudele. Tas pats bus ir su Ukmgerges pereja. Kiek pinigu kainuos, nezinau, bet sprendziant is to kad kur kas trumpesne LIDL pereja kainavo 600k, sitai duociau arti limono. Uz tuos pinigus galima a) ikurti etata ir pasodinti du zmones kurie 10 metu dviem pamainom rankiniu budu junginetu Pociuno g. sviesofora, b) nutiesti dviraciu takus visoje Pilaiteje ir sutvarkyt saligatvius.

        Naujasis prekybos centras Pociuno g. bus nepasiekiamas dviratininkams, nes pagrindinis dvirtakis is kitos Pilaites pr puses. Artimiausia antzemine pereja uz 500 metru bei kirtimo 4(!) gatviu (dobilo lapai Pilaites pr/Vakarinio apl). Super saugu.
        Liftu prieziura jau dabar kainuoja 200k i metus. Kainuos dar daugiau - viskas ok.

        Darnaus judumo plane yra parasyta, kad tokiu pereju kurt negalima. Bet visiem nusispjaut.
        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.12, 14:01.

        Comment


          Kokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
            Kad gerokai padidėjus eismo srautui į naują PC būtų eliminuotas bent vienas "stabdys" prie šviesoforo: pėsčiųjų srautai.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Aš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja. Kodėl pvz. čia viskas atrodo normaliai ir nereikia kažkokių gyvatukų sukioti:
              https://www.google.lt/maps/@56.67897...7i13312!8i6656
              Be to mano pavyzdyje tunelis platus, net nesijaučia, kad po žeme, o čia suprojektavo siaurą vamzdį. Tarp kitko abiem atvejais kertamas atstumas po gatve identiškas apie 30m, bet vat koks pojūčio skirtumas.
              Nusiųskite kas nors projektuotojams.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kokia apskirtai logika tos požeminės perėjos Pilaitės pr.? Juk vis tiek ten yra šviesoforas. Laisvės pr. kur nesenai padaryta, tai ten bent jau nėra jokios sankryžos ir pliusas, kad gali dabar važiuoti eismas nestabdomai ir žmonėms nereikia ilgai laukti, o čia kokia kam nauda?
                Net labai reikalinga:
                1) dar daugiau moketi uz nuolatine nesibaigiancia liftu prieziura
                2) didinti automobilizacija, kad pestiesiems atmust visa nora net is Pilaites ar Karoliniskiu pasiekti didziuli PC be masinos. Tikslas? Gal didzliulis dvieju aukstu parkingas salia bus mokamas?
                3) trukdyti eismui statybu metu, didinti kamscius Pilaites prospekte. Paskui pasakoti kaip pozemine pereja prisidejo prie kamsciu mazinimo.
                4) dali pinigu perejai galima numelzt is PC statytojo
                5) meras gales vel perkirpti raudoja juostele ir pasipiarint naujojo objekto atidarymu
                6) kad pestieji nebegiotu per kelia skirs dar XX pinigu tvorelems prie sankryzos irengti
                7) kad pestieji nebegiotu per kelia skirs dar XX pinigu irengti tvorai per Pilaites pr. viduri
                8) eliminuoti is eismo ivykiu statistikos su pesciaisiais sudetinga sankryza, dabar jei pestieji begs per gatve, patys bus kalti. Jei paslis laiptuose ir nukris - tai nepateks i jokia statistika. Jei bus uzpulti 63 metru ilgio vamzdyje - i eismo statistika vel gi nepateks.

                paziurek kiek pliusu!

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  3) trukdyti eismui statybu metu, didinti kamscius Pilaites prospekte. Paskui pasakoti kaip pozemine pereja prisidejo prie kamsciu mazinimo.
                  Taigi buvo skelbiama, kad prieš leidžiant statyti prekybos centrą, jo statytojams/projektuotojams buvo iškelta užduotis išspręsti kamsčių ir susisiekimo problemą, bei įrengti gerinančias/kompensuojančias priemones. Kažkokiu mistiniu būdu jie nusprendė, kad didžiausią problemą kelia pėstieji (kurių ten dabar nėra, nebent koks vienas kitas atsitiktinis) ir jų pakišimas po žeme (gerai skamba ) išspręs problemas ir ten jokios spūstys ar pan. nebesusidarys. Jeigu neklystu, tai ir šią perėją investuotojas įrengs savo lėšomis? Ar tiesiog savo lėšomis tiesiog parengė projektą.
                  Turbūt matėme planelių su papildomais viadukais nuo Šešuolių g. Bet tai brangus sprendimas, o vat perėja - pigiau ir "išspręs visas problemas".

                  Comment


                    Vilniuje prasidės Šiaurinės gatvės įrengimo darbai – numatomos ir dvi estakados https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=79855147
                    VGTU specialistai analizavo du Šiaurinės gatvės projektavimo variantus. Studijos metu buvo modeliuojami esami ir perspektyviniai transporto ir pėsčiųjų srautai abiem variantais. „Remiantis atlikta analize, ataskaitos rengėjai savo išvadose siūlo įgyvendinti II variantą, kuris derintų susisiekimo kokybinius parametrus su Šiaurinės gatvės užstatymu, urbanistiniu integralumu. Tuo atveju, jei transportiniai rodikliai yra svarbiausi ir pirminis gatvės tikslas aptarnauti motorizuoto transporto srautus, siūlo rinktis I variantą. Užsakovai pritarė Šiaurinės gatvės II variantui ir pateikė šio varianto projektinių pasiūlymų rengimo užduotį“, – rašoma VGTU spelialistų atliktoje analizėje.
                    p.s. įrengimo
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      Parašė kutas Rodyti pranešimą
                      Atsakymas, kodėl vietoje I varianto (su dviejų lygių sankryžomis) pasirinktas II variantas (su šviesaforais po estakadomis):
                      Panašu, kad pasimokyta iš Ukmergės g. klaidų, ir norima, kad nauja gatvė turėtų ir aiškią urbanistinę viziją (kitas klausimas, ar ji bus įgyvendinta):
                      Sakyčiau stiprybės jiems, manau bus nemažas spaudimas šiaurinės gatvės ukmergizacijos link.
                      Čia aprašytas pavyzdys, kad jau net buvo priėmę dokumentą, pagal kurį parkingai negali būti priešais pastatus centrinėje dalyje, bet ups, nesigavo:
                      Click image for larger version  Name:	Selection_032.png Views:	1 Size:	395,2 kB ID:	1688823

                      Comment


                        https://www.madeinvilnius.lt/naujien...dvi-estakados/

                        Comment


                          maps.lt beta versijoje atsirado projektuojama Šiaurinės trasa. Gal kam bus įdomu perbėgti galima trasos vaga - https://beta.maps.lt/?b=orto&c=28129...&s=1128.497176
                          Attached Files

                          Comment


                            Gal kas nors žinote kur rasti šį žemėlapį?

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	137
Size:	80,2 kB
ID:	1688919

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą
                              maps.lt beta versijoje atsirado projektuojama Šiaurinės trasa. Gal kam bus įdomu perbėgti galima trasos vaga - https://beta.maps.lt/?b=orto&c=28129...&s=1128.497176
                              Senas maps.lt rodo dar ir sankryžų konfiguraciją. Tiesa, prieš paskutinius pakeitimus su pseudodobilais. Openmap.lt taip pat turi supaprastintą variantą.

                              Comment


                                Įdomu raudonai pažymėtoje zonoje, šiuo metu galima veikla; pvz namu statybos ?Regis nemažai teks išpirkti sklypu .




                                Comment


                                  Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                                  Įdomu raudonai pažymėtoje zonoje, šiuo metu galima veikla; pvz namu statybos ?Regis nemažai teks išpirkti sklypu .
                                  Jau buvo rašyta, kad ten eina aukštos įtampos linija, galioja statybos apribojimų zona

                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Vilniaus savivaldybės rinkodaros ir komunikacijos specialistė Neringa Kolkaitė BNS teigė, kad galutinis gatvės statybos projektas bus parengtas iki kitų metų rugsėjo. Pasirinkus rangovą, būtų pradėti statybos darbai, o juos baigti numatoma iki 2022 metų. „Šiaurinės gatvės techninį projektą rengia „Vilniaus planas“. Projektą planuojama parengti iki 2019 metų pabaigos, tais pačiais metais planuojama skelbti ir rangovo konkursą“, – BNS sakė N. Kolkaitė. Pasak jos, pirmajam etapui tikimasi gauti apie 35 mln. Eur ES, savivaldybės ir valstybės biudžeto lėšų. Bendra viso gatvės projekto vertė – apie 90 mln. eurų. Pirmoji Šiaurinės gatvės atkarpa bus 2,8 kilometro ilgio, 6 eismo juostų, ji sujungs Justiniškes, Pašilaičius, Šeškinę ir Fabijoniškes. „Vilniaus plano“ atstovas žiniasklaidai Saulius Valeika BNS teigė, kad gatvė turėtų sumažinti eismo spūstis Ateities bei Ozo gatvėse.
                                    https://www.vz.lt/transportas-logist...iuje-projektas
                                    p.s. kiek suprantu geriausiu atveju 2022 baigs tik 1 etapą. Manau esminė nauda būtų, jei pastatytų iki GV, nes pabaiga Fabuose yra tokia sakyčiau be pralaidumo, kad pasiekti Baltupių, Jeruzalės rajoną ar Ozo gatvę.
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.12.16, 15:19.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      https://www.vz.lt/transportas-logist...iuje-projektas
                                      p.s. kiek suprantu geriausiu atveju 2022 baigs tik 1 etapą. Manau esminė nauda būtų, jei pastatytų iki GV, nes pabaiga Fabuose yra tokia sakyčiau be pralaidumo, kad pasiekti Baltupių, Jeruzalės rajoną ar Ozo gatvę.
                                      Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.

                                      Comment


                                        Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                        Aš įtariu, kad pabaiga Fabijoniškėse susijusi ne vien su finansavimu, bet ir numatant galimą strigimą ties Ozu bei sodais GV gatvėje. Tai pirmas etapas labai logiškas. Aišku norėtųsi, kad antrojo etapo projektavimas ir žemės paėmimas prasidėtų nelaukiant pirmo etapo darbų pabaigos.
                                        Šiaip iki geležeko tai kaip ir nėra jokių sodų ar žemių, tik netoliese ozas.

                                        Comment


                                          IMO iki GV netiesia dėl geomorfologinio draustinio: arba nenori politiškai, arba nesugalvoja kaip techniškai geriau išspręsti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X