Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      /\ Dangaus miestas lyg ir turi naujus šeimininkus http://laisves78b.lt/ Bet ar nebus taip, kad gatvės tiesimas atbaidys naujus būstų pirkėjus ir projektas vėl stos.
      Įdomu, koks planuojamas srautas per Šiaurinę gatvę? Sprendžiant iš visko, tai turėtų būti viena iš intensyviausių gatvių Vilniuje. Bent jau kai bus nutiesta iki Geležinio Vilko. Tai jei ten bus nenutrūkstamas intensyvus srautas visą dieną, tai gal ir nepyragai tiems, kieno langai į gatvę.

      Comment


        "Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
        http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"

        Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.


        Comment


          Su Justiniškių gatve planuojama vieno lygio sankryža, su Laisvės pr. ir Ukmergės g. - dviejų lygių. Pėsčiųjų perėjos tikria įtakos eismą, nes prie jų atsiras ir VT stotelės. Nuo Šiaurinės gatvės pradžios iki Ukmergės gatvės planuojamos net šešios VT stotelės. Dar įdomiau tai, kad planuojama stotelė tarp Vakarinio aplinkelio ir Justiniškių gatvės ties Pušaloto gatve, o tai reiškia, kad ateityje gali atsirasti naujas VT žiedas kažkur prie Vakarinio aplinkelio Justiniškėse.

          Comment


            Parašė Arulis Rodyti pranešimą
            "Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
            http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"

            Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.

            Bet Šiaurinė gatvė niekada ir nebuvo planuojama kaip greitojo eismo (prašau pataisyti, jei klystu). Tai paprasta gatvė su šviesoforais ir vieno lygio sankryžomis. Apskrtitai Vilniaus problema yra ne šviesoforų ar perėjų gausa, o tiesiog gatvių tinklo trūkumas ir alternatyvių maršrutų nebuvimas daugelyje miesto vietų. Šiaurinė gatvė ir atliks būtent tokį vaidmenį. O kad ten bus sankryžos ir šviesoforai, tai nėra problema.

            Comment


              Jei neklystu, tai ji sovietmečiu buvo planuojama kaip greito eismo gatvė, t.y. be visokių šviesoforų.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Pasiūlymuose geltona taškine linija nurodyti besidriekiantys dviračių takai, tačiau skersiniame gatvės pjūvyje nurodoma, jog dviračių takų plotis siekia tik 2 metrus. Primenu, jog minimalus dviračių takų plotis siekia 2,5 metro.

                Parašiau el. laišką projektuotojui su pastaba.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Pasiūlymuose geltona taškine linija nurodyti besidriekiantys dviračių takai, tačiau skersiniame gatvės pjūvyje nurodoma, jog dviračių takų plotis siekia tik 2 metrus. Primenu, jog minimalus dviračių takų plotis siekia 2,5 metro.

                  Parašiau el. laišką projektuotojui su pastaba.
                  Minimalus 2 metrai, jei tikimasi mažo intensyvumo (kas yra gana keista šioje situacijoje).

                  Comment


                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                    Gal kas nors pamena, kokia jungtis su GV? Siaurine lenda po zeme ar virs GV?
                    Šiaurinė eina po Stanevičiaus/Gelvonų, virš GV, virš Ralio g., po to virš Kalvarijų g., sankryža su Verkių g. ir į sankryžą su Kareivių g. Prie Gelvonų g. turėtų būti ir nedidelis tunelis (arba viadukas, nesuprantu žymėjimo), kaip yra Vakarinio aplinkkelio 1 etape.

                    Vadovaujuosi šiuo planu, kurį radau pas save kompe:
                    - https://ufile.io/tzrqn (dings po 30 dienų)
                    - https://files.fm/u/ttrvx8he

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Bet Šiaurinė gatvė niekada ir nebuvo planuojama kaip greitojo eismo (prašau pataisyti, jei klystu). Tai paprasta gatvė su šviesoforais ir vieno lygio sankryžomis. Apskrtitai Vilniaus problema yra ne šviesoforų ar perėjų gausa, o tiesiog gatvių tinklo trūkumas ir alternatyvių maršrutų nebuvimas daugelyje miesto vietų. Šiaurinė gatvė ir atliks būtent tokį vaidmenį. O kad ten bus sankryžos ir šviesoforai, tai nėra problema.
                      Gatvės kategorija gana aukšta, pagal reglamentą man rodos negali būti vieno lygio sankryžų su tos pačios kategorijos gatvėmis, dėl to viadukai yra su Ukmergės ir G.V. gatvėm bet ne su Justiniškių (kur šviesaforas teiks prioritetą Šiaurinei gatvei), nors ten irgi laisvai tiltptų dviejų lygių sankryža

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Šiaurinė eina po Stanevičiaus/Gelvonų, virš GV, virš Ralio g., po to virš Kalvarijų g., sankryža su Verkių g. ir į sankryžą su Kareivių g. Prie Gelvonų g. turėtų būti ir nedidelis tunelis (arba viadukas, nesuprantu žymėjimo), kaip yra Vakarinio aplinkkelio 1 etape.

                        Vadovaujuosi šiuo planu, kurį radau pas save kompe:
                        - https://ufile.io/tzrqn (dings po 30 dienų)
                        - https://files.fm/u/ttrvx8he
                        Iš žymėjimo aišku, kad ten bus "viadukas" virš Šiaurinės gatvės, skirtas pėstiesiems.

                        Comment


                          Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                          "Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės (I etapo – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.) Vilniuje, projektavimą.
                          http://www.vilnius.lt/index.php?3003340796"

                          Trumpai tariant, baisu: yra vieno lygio sankryžų, daugybė pesčiųjų perėjų, daugybė šviedoforų - bus antra ukmergės g. Keista, kad projektuotojai ir vilniaus miesto valdžia tokia trumparegė, sukurs dar vieną problematišką gatvę.

                          Kai kuriuos sankryžų ir perejų planus galima pateisinti, bet kai kurie kelia daug klausimų.
                          1) Atkarpoje VA-Justiniškių g. viskas kaip ir gerai. Vieno lygio sankryža su Justiniškių g. irgi tinkamas sprendimas, nes nei Justiniškių g., nei Šiaurinėje g. toje vietoje nebus labai intensyvaus eismo. Būtina tik dešiniuosius posūkius realizuoti be šviesoforo.
                          2) Atkarpoje tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. labai kritikuotina šviesoforinė sankryžą su nuovaža į Laisvės pr. Keista, kad šviesoforinė sankryža įrengiama Šiaurinėje g., o ne Laisvės pr., kuriame ir taip greta yra dvi reguliuojamos perėjos, kurias sinchronizavus būtų labai nežymus poveikis transporto judėjimui.
                          3) Atkarpa nuo Laisvės pr. iki Geležinio vilko g. (perspektyva), turėtų būti be vieno lygio sankryžų ir reguliuojamų perėjų. Laisvės pr., Ukmergės g. ir GV g. yra svarbios transporto arterijos, kurias reikia apjungti galimybe sklandžiai susisiekti. Už GV iki Šiaurinės g. pabaigos vėl galimos vieno lygio sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.

                          Comment


                            Parašė Haiku Rodyti pranešimą

                            Minimalus 2 metrai, jei tikimasi mažo intensyvumo (kas yra gana keista šioje situacijoje).
                            2 m tik vienpusiam eismui. Maniau "tai" vadinama net ne dviračio taku, o dviračio juosta. Kas yra dviračio juosta tada lieka neaišku išvis (nors toks terminas yra KET).
                            Kaip bebūtų, jei ten planuoja tikrai vienpusį dviračių eismą kiekvienoje Šiaurinės g. pusėje – tai tikrai neveiks praktikoje, ko pasekoje bus chaosas ir avarinės situacijos takuose ("juostose").
                            Pats porą kartų "užsiroviau" Šventaragio g.: iš tolo jokių ženklų nėra, kad tai dviračio (vienpusė) juosta, o tai supranti tik pravažiavęs taku ant kelio ženklinimo, o į jį dar mažiau visi kreipia dėmesį.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              Jei neklystu, tai ji sovietmečiu buvo planuojama kaip greito eismo gatvė, t.y. be visokių šviesoforų.
                              Ten iš esmės buvo viskas taip pat, tik sankryža su Ukmergės g. turėjo būti dviejų lygių žiedinė.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Kai kuriuos sankryžų ir perejų planus galima pateisinti, bet kai kurie kelia daug klausimų.
                                1) Atkarpoje VA-Justiniškių g. viskas kaip ir gerai. Vieno lygio sankryža su Justiniškių g. irgi tinkamas sprendimas, nes nei Justiniškių g., nei Šiaurinėje g. toje vietoje nebus labai intensyvaus eismo. Būtina tik dešiniuosius posūkius realizuoti be šviesoforo.
                                2) Atkarpoje tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. labai kritikuotina šviesoforinė sankryžą su nuovaža į Laisvės pr. Keista, kad šviesoforinė sankryža įrengiama Šiaurinėje g., o ne Laisvės pr., kuriame ir taip greta yra dvi reguliuojamos perėjos, kurias sinchronizavus būtų labai nežymus poveikis transporto judėjimui.
                                3) Atkarpa nuo Laisvės pr. iki Geležinio vilko g. (perspektyva), turėtų būti be vieno lygio sankryžų ir reguliuojamų perėjų. Laisvės pr., Ukmergės g. ir GV g. yra svarbios transporto arterijos, kurias reikia apjungti galimybe sklandžiai susisiekti. Už GV iki Šiaurinės g. pabaigos vėl galimos vieno lygio sankryžos ir reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.
                                Taip, apie antrą tavo punktą aš jau seniai pastebėjau. Tikrai geriau normali sankryža su Laisvės pr. nei du šviesoforai prie viaduko.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                  Taip, apie antrą tavo punktą aš jau seniai pastebėjau. Tikrai geriau normali sankryža su Laisvės pr. nei du šviesoforai prie viaduko.
                                  Ponas turbūt juokaujate? Sankryžų gerbėjas?
                                  "Nu baikit Jūs"
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                    Ponas turbūt juokaujate? Sankryžų gerbėjas?
                                    "Nu baikit Jūs"
                                    Ne gerbėjas, bet toks projektavimas kažkiek keistas. Pirmame preliminariame variante ~2006m. išvis nebuvo jokios galimybės patekti iš Laisvės pr. į Šiaurinę ir atvirkščiai. Dabar prieš ir už viaduko sugalvojo kairiuosius posūkius. Viską galima čia pasinagrinėti ir maždaug numatyti: http://www.vilnius.lt/vaktai2011/Def...DocId=30243164
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Beje, originalus tarybinis projektas sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatvėmis numatė žiedinę sanktyžą. Gal kas turi ar žino, kur yra tos vietos brėžinys ar bent planas?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Beje, originalus tarybinis projektas sankryžoje su Stanevičiaus/Gelvonų gatvėmis numatė žiedinę sanktyžą. Gal kas turi ar žino, kur yra tos vietos brėžinys ar bent planas?
                                        Tas su žiedu ar dabartinis? Dabartinį įkėliau šiame puslapį.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Tas su žiedu ar dabartinis? Dabartinį įkėliau šiame puslapį.
                                          Su žiedu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X