Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.
    Tai taip, todėl ir pagalvojau, kad tas gatveles galima būtų padaryt dviračių gatvelėmis.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?
    Tos gatvelės bus vienpusės (spėju), todėl jas padarius dviračių gatvėmis, dviračių eismas irgi vienpusis būtų. Tada arba reikėtų daryt platesnes tas gatveles ir įrengti dviračių juostas priešpriešiniam eismui arba šalia įrengti atskirus dviračių takus, bet skirtus tik važiavimui "atgal".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
    Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.
    Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.
    Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.

    Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
    Būtų galima daryt į vieną pusę dviračiai su eismu, o į kitą pusę „plyta išskyrus dviračius“.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Chebra, jūs gal apsispręskit ko jūs norit, nes dar prieš porą menėsių toks variantas buvo liaupsinamas

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Bandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. Gal tai kažkas tokio (minus tramvajus ir bendra erdvė)?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230206_152320_Maps.jpg Views:	278 Size:	314,5 kB ID:	2028366
    Principe, jeigu numatytų dar daugiau kokių nors VT sprendinių, išvis būtų pasaka.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Sneak-peak iš Šimašiaus FB.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-03-27 154616.png
Views:	1000
Size:	627,9 kB
ID:	2039845
    Man tai atrodo visai geras variantas. Dubliuojančios gatvelės su parkavimo vietomis, kurios veikiausiai bus gyvenamosios zonos, jei dar būtų su kalneliais kas 50 m, ir grįstos trinkelėmis... būtų išvis fantastika. O pagridinis eismas turi būti atskirtas nuo lėtojo, jei norim gyvos ir kartu tranzitinės gatvės. Ko pasigendu – tai VT juostų, tai pats didžiausias trūkumas. Kadangi padarytos dubliuojančios gatvelės, tikrai būtų galima visą pirmą gatvės juostą palikti VT.

    Dar geriau, kad numatytos ir papildomos kvartalinės gatvės, va kurios tai tikrai galėtų būti gyvos.

    Žodžiu, lėtai, bet tobulėja projektas. Gal nauja valdžia tokį ir įgyvendins.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O, tai čia kaip lenino prospektas šik*askyles sostineje. Tai va iš kur idėjas semia

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O yra kokia prasmė kažką tartis su Šimašiumi šiame etape kai tuoj valdžia keisis? Tikiuosi tarimasis bus su žmonėmis / skyriais, kurie tęs darbą pasikeitus valdžiai? Jei taip, o kada ir kur pasitarimas? Iš anksto dėkoju.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Rimtai. Darys dar vieną Ukmergės gatvę, tik biškį pagerintą?
    ne, Senukai jau yra abiejuose galuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Rimtai. Darys dar vieną Ukmergės gatvę, tik biškį pagerintą?

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Panašu į gatvę prie gatvės, prie kitos gatvės, su parkingo vietomis. Bus super gyva, jauku ir skanu...gatvių sumuštinis vienžo

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Sneak-peak iš Šimašiaus FB.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-03-27 154616.png
Views:	1000
Size:	627,9 kB
ID:	2039845

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Nors Benkunsko programoje (aš už jį nebalsavau) minima, [...]
    Ne gėda prisipažinti, kad palaikai Zuoką?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nors Benkunsko programoje (aš už jį nebalsavau) minima, kad bus siekis tiesti Šiaurinę (kas man labai patinka), bet man nepatinka, kad, panašu, ruošiamasi sustoti ties Ozo draustiniu bei kitos idėjos:

    - tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje;
    - tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje;

    Šie tuneliai nėra prioritetas. Aš siūlyčiau jų atsisakyti ir vietoje jų įrengti tunelį po GV kur Šiaurinė jį kirs. Tokiu atveju būtų galima ir Šiaurinę užbaigti, ir pinigų sutaupyta viadukams, kurių gal net nebereikėtų kai Šiaurinė įsijungtų į miesto susisiekimo sistemą.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	554
Size:	113,1 kB
ID:	2039406

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Durnius pirmiausia ne jis, o tie, kurie duoda į teismus ieškinius kad viską sustabdyti remiantis bet kokiais idiotiškais argumentais. Pvz linijinio parko kūrimas. Yra ir čia tokių.
    Jeigu yra tikslas sustabdyti ir jis pasiekiamas, tegul ir su idiotiškais argumentais, niekaip nedaro jų durnais. Politika yra purvinas žaidimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Buvo pravažiuojama. Štai netgi kažkas įdėjo streetview panašiu metu: https://goo.gl/maps/Je8LVr6AbCT2X2tQ7
    Nebent dabar užblokavo, nesiimu tvirtinti - toli gyvenu nuo ten.
    Ankščiau buvo pravažinėtai, taip. Bet man regis 2021 metais padarė nepravažiuojama nes ten tiesiog nelegaliai visi važinėjo, o jokio keliuko nebuvo.

    Aš taip pat ten retai lankausi - kai reikia į stambiagabaritę aikštelę.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Harlem Rodyti pranešimą
    Tai kada prades tiesti gatve? Tik skerus darvo durnus visam mieste.o vat miestietisku darbu nepradeda.greiciau to rizo kadencija i pabaiga
    Durnius pirmiausia ne jis, o tie, kurie duoda į teismus ieškinius kad viską sustabdyti remiantis bet kokiais idiotiškais argumentais. Pvz linijinio parko kūrimas. Yra ir čia tokių.

    Komentuoti:


  • Harlem
    replied
    Tai kada prades tiesti gatve? Tik skerus darvo durnus visam mieste.o vat miestietisku darbu nepradeda.greiciau to rizo kadencija i pabaiga

    Komentuoti:

Working...
X