Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai galima sutvarkyti. Nors šiaip kaip parodė šie metai, nes ir tikroje sengirėje/šabakštyne (Verkių/Kalvarijų miškuose) pilna žmonių.

    O dėl rytų-vakarų susisiekimo vos piečiau būtent iš rytų į vakarus praeina Ozo/Kareivių greitkelis, bet juk visai šalia būtinai reikia dar vieno greitkelio, kuris "sumažins kamščius", nors ilgainiui tik vėl juos padidins.
    Nežinojau kad Ozo gatvė eina iki vakarinio aplinkkelio. Kada čia nutiesė?

    Tai galima visą miest` pertvarkyti į parką, tik ar tas logiška.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Nežinojau kad Ozo gatvė eina iki vakarinio aplinkkelio. Kada čia nutiesė?

      Tai galima visą miest` pertvarkyti į parką, tik ar tas logiška.
      Tai tereikia nediduką lankstelį per Laisvės ir Pilaitės prospektus padaryti iki jo.

      Nors nutiesti tik pirmą etapą gal ir būtų normalus kompromisinis variantas. Atvažiuoji Ozo gatve, pavažiuoji truputi Ukmergės gatve ir ta Šiaurinės gatvės dalimi išvažiuoji į aplinkelį.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Tai galima sutvarkyti. Nors šiaip kaip parodė šie metai, nes ir tikroje sengirėje/šabakštyne (Verkių/Kalvarijų miškuose) pilna žmonių.

        O dėl rytų-vakarų susisiekimo vos piečiau būtent iš rytų į vakarus praeina Ozo/Kareivių greitkelis, bet juk visai šalia būtinai reikia dar vieno greitkelio, kuris "sumažins kamščius", nors ilgainiui tik vėl juos padidins.
        Šiaurinė g. leis Ozo g. padaryt ne greitkeliu, o labiau miestietiška gatve. Kitaip tariant vietoje vieno greitkelio turėsim dvi įprastas miesto gatves.

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Tai tereikia nediduką lankstelį per Laisvės ir Pilaitės prospektus padaryti iki jo.

          Nors nutiesti tik pirmą etapą gal ir būtų normalus kompromisinis variantas. Atvažiuoji Ozo gatve, pavažiuoji truputi Ukmergės gatve ir ta Šiaurinės gatvės dalimi išvažiuoji į aplinkelį.
          Na tai vadinasi nėra ten susisiekimo, reikia važiuoti ratu. Tame ir yra problema. Kai nėra pagrindinės gatvių sistemos, visas miestas kenčia nuo automobilizmo. Pirmas etapas tikrai būtų naudingas žinksnis priekin.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Ir iš ko kyla toks supratimas?
            Ar yra priežasčių daryti prielaidas, kad antras etapas planuojamas kitoks, nei pirmas t. y. 6 juostų prospektas/autostrada? Ar reiktų laukti kol viskas bus nuspręsta galutinai, nes "juk senas projektas" ir normaliai padaryti nebebus galimybių?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Na tai vadinasi nėra ten susisiekimo, reikia važiuoti ratu. Tame ir yra problema. Kai nėra pagrindinės gatvių sistemos, visas miestas kenčia nuo automobilizmo. Pirmas etapas tikrai būtų naudingas žinksnis priekin.
              Na, visiškai tiesiai be pasukimų mieste tikrai ne visada nuvažiuosi bet kokiu atveju. Bet šiaip, pirmas etapas yra ok, kontraversišką vieta prasideda po to, kur gali viską tik sugadinti t.y. užtverti pėsčiųjų eismą šiaurės-pietų kryptimi, kur jis egzistuoja.

              O pro ten šiaip būtų galima nutiesti ir pvz. puikiausią dviračių magistralę nuo Santariškių iki Šnipiškių, išvengiant gatvių ir užteršto oro.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ar yra priežasčių daryti prielaidas, kad antras etapas planuojamas kitoks, nei pirmas t. y. 6 juostų prospektas/autostrada? Ar reiktų laukti kol viskas bus nuspręsta galutinai, nes "juk senas projektas" ir normaliai padaryti nebebus galimybių?
                Pirmas projektas kaip tik perdarytas į ne autostradą. Pradėkim ir pabaikim ties tuo.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Na, visiškai tiesiai be pasukimų mieste tikrai ne visada nuvažiuosi bet kokiu atveju. Bet šiaip, pirmas etapas yra ok, kontraversišką vieta prasideda po to, kur gali viską tik sugadinti t.y. užtverti pėsčiųjų eismą šiaurės-pietų kryptimi, kur jis egzistuoja.

                  O pro ten šiaip būtų galima nutiesti ir pvz. puikiausią dviračių magistralę nuo Santariškių iki Šnipiškių, išvengiant gatvių ir užteršto oro.
                  Tia gal ir aplinkelio dalies reikėjo nestatyti, nes pėstieji ten ėjo prie ežeriuko o automobiliai gi gali ir aplinkinėm gatvėm pavažiuoti? Ten veita kontraversiška tik tiem kurie mano kad tas šabakštynas yra kažkoks saugotinas parkas, nors realios naudos iš jo beveik nėra.

                  Pradžiai mum būtų gerai ir bent minimalus dviračių tinklas be trūkinėjimų, ko savivaldybei niekaip neišeina suprojektuoti.

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Na, visiškai tiesiai be pasukimų mieste tikrai ne visada nuvažiuosi bet kokiu atveju. Bet šiaip, pirmas etapas yra ok, kontraversišką vieta prasideda po to, kur gali viską tik sugadinti t.y. užtverti pėsčiųjų eismą šiaurės-pietų kryptimi, kur jis egzistuoja.
                    Šiaurinė g. reikalinga ne tik dėl to, kad dubliuotų Ozo g., bet nukrautų tranzitą nuo Gelvonų, Ateities, Kalvarijų g., šalia kurių daug gyventojų, pėsčiųjų, dviratininkų, kurie be reikalo kvėpuoja tranzitinio eismo teršalais. Plius gatve važiuos tas pats VT. Tai nauda būtų didesnė nei žala tiems keliems žmonėms vaikštantiems šeškinės ozu, juolab ten laisvai galima padaryta žalią perlaidą kaip VA ties lazdynais ir nutiesti minėtą taką nuo santariškių iki šnipiškių. Svarbu gatvė būtų projektuojama draugiška pėstiesiems/dviračiams.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2020.12.21, 12:12.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Šiaurinė g. reikalinga ne tik dėl to, kad dubliuotų Ozo g., bet nukrautų tranzitą nuo Gelvonų, Ateities, Kalvarijų g., šalia kurių daug gyventojų, pėsčiųjų, dviratininkų, kurie be reikalo kvėpuoja tranzitinio eismo teršalais. Plius gatve važiuos tas pats VT. Tai nauda būtų didesnė nei žala tiems keliems žmonėms vaikštantiems šeškinės ozu, juolab ten laisvai galima padaryta žalią perlaidą kaip VA ties lazdynais ir nutiesti minėtą taką nuo santariškių iki šnipiškių. Svarbu gatvė būtų projektuojama draugiška pėstiesiems/dviračiams.
                      Tai svarbiausia, kad padarytų žaliąją perlaidą, o ne kokį vieną mažytį viaduką ar išvis nieko (nes tokia tradicija galvoti kad niekas pėsčiomis nevaikšto). O kad ji nebus draugiška pėstiesiems ir dviratininkams jau dabar aišku, matant visus projektus. Bus 6 juostų autostrada su geriausiu atveju 60 km/h leidžiamu greičiu, kas realiai reikš 80 km/h greitį.

                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Tia gal ir aplinkelio dalies reikėjo nestatyti, nes pėstieji ten ėjo prie ežeriuko o automobiliai gi gali ir aplinkinėm gatvėm pavažiuoti? Ten veita kontraversiška tik tiem kurie mano kad tas šabakštynas yra kažkoks saugotinas parkas, nors realios naudos iš jo beveik nėra.

                      Pradžiai mum būtų gerai ir bent minimalus dviračių tinklas be trūkinėjimų, ko savivaldybei niekaip neišeina suprojektuoti.
                      Miesto greitkeliai būtent ir neleidžia padaryti vientiso šaligatvių ir dviračių takų tinklo, nes jie iš esmės veikia kaip upė. Jų neįmanoma kirsti.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Tai svarbiausia, kad padarytų žaliąją perlaidą, o ne kokį vieną mažytį viaduką ar išvis nieko (nes tokia tradicija galvoti kad niekas pėsčiomis nevaikšto). O kad ji nebus draugiška pėstiesiems ir dviratininkams jau dabar aišku, matant visus projektus. Bus 6 juostų autostrada su geriausiu atveju 60 km/h leidžiamu greičiu, kas realiai reikš 80 km/h greitį.



                        Miesto greitkeliai būtent ir neleidžia padaryti vientiso šaligatvių ir dviračių takų tinklo, nes jie iš esmės veikia kaip upė. Jų neįmanoma kirsti.
                        Šeškinės ozas yra gamtos paminklas, saugoma teritorija, nemanau, kad taip paprastai per jį gan nemenką gatvę leis tiesti.

                        Comment


                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                          Šeškinės ozas yra gamtos paminklas, saugoma teritorija, nemanau, kad taip paprastai per jį gan nemenką gatvę leis tiesti.
                          Manau, gali būti teisinimasis argumentu "čia jau keliasdešimt metrų nuo ozo", nors nuo jo jau būtų galima grožėtis autostrada ir klausytis prariaumojančių BMW kiaurais duslintuvais.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Miesto greitkeliai būtent ir neleidžia padaryti vientiso šaligatvių ir dviračių takų tinklo, nes jie iš esmės veikia kaip upė. Jų neįmanoma kirsti.
                            Upę juk gali kirsti, ir patogiai, jei tiltų daug ir pritaikyti pėstiesiems. Net turbūt draugiškiausiame pasaulyje mieste pėstiesiems/dviračiams Kopenhagoje pilna miesto greitkelių, tik juos kirsti aišku yra patogu. Nereiškia iš gatvių daryti kažkokio fetišo kaip daro kai kurie "paveldo" ekspertai, kurie stabdo visas naujas statybas kaip neva žalojančias gamtą/paveldą ir jas vadina perkūnkiemiais. Greitas ir patogus susisiekimas miesto konkurencingumui šiaip svarbus dalykas, gatvėmis važinėja ne tik pacukai su bmw pramogai.

                            https://www.google.lt/maps/@55.65195...7i16384!8i8192
                            Flickr

                            Comment


                              Manau, kad čia abi nuomonės teisingos - ir gatvę reikia tiesti, ir aplinką reikia išlaikyti kuo draugiškesnę ir priimtinesnę žmogui. Tačiau aklas priešinimasis tokiems projektams tik pablogins būklę, kaip kad pablogino Ozo g. ir Vakarinio aplinkkelio statybos nukėlimas 30 metų į priekį (o Ozo g. taip ir nebaigta kol kas). Todėl geriau ieškoti kompromiso, kuris leistų suderinti šiuos du dalykus. Statom-nestatom nėra tas dalykas, dėl kurio reikia ginčytis. Klausimas yra "kaip statom?". Imkim realius pavyzdžius - tas pats Vakarinis aplinkkelis yra įgilintas, nėra vieno lygio sankryžų, todėl oro tarša ir triukšmas jaučiasi mažai. Panašiai yra su Narbuto g. - ji netrukdo vaikščiojimui po Karoliniškių draustinį, kurį perskyrė ta gatvė, nuo to jis netapo netinkamas poilsiui. Juo labiau, kad joje planuojama tiesti VT juostas, kurios, kaip matyti, yra labai reikalingos. Problema yra perėjimas iš vienos pusės į kitą - būtent šitas dalykas sukelia daugiausiai nepatogumų. Todėl gatvę reikia statyti įgilintą, su apsodintais šlaitais, o jos perėjimui nutiesti vieną ar kelis viadukus arba tunelį, kaip prie dujininkų kvartalo.

                              Mąstykim realiai. Gatvė reikalinga ir jos pastatymas nėra kažkoks totalus blogis.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Pirmas projektas kaip tik perdarytas į ne autostradą. Pradėkim ir pabaikim ties tuo.
                                Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.

                                Comment


                                  Na stebint "didėjantį visuomenės susirūpinimą aplinkos klausimais", įgilintas ar "užverstas" tunelis turbūt bus vienintelis būdas tą projektą įgyvendinti. Gal net kaip tik ryšium su eko klausimais pavyktų ES pinigų jam išsimušt
                                  Man daug įdomesnė kita dalis - negi jūs manot, kad per J. Kazlausko gatvę projektas eis kaip per sviestą? Ten jau išpirktos žemės ar apgalvota apie tai? Garantuoju, kad vien dėl tos atkarpos nieko nebus čia dar šimtmečiais ...

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Dabartinis "perdarytas" projektas yra didelė vientisa asfalto jūra. Ar tai su autostrados ženklu, ar be jo, yra nereikšmingas techniškumas.
                                    Pritempinėji ir tiek žinių.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Pritempinėji ir tiek žinių.
                                      Koks pritempinėjimas. Vizualizacijose 6 juostų gatvė be perėjų, tik pagražinta medeliais.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Pritempinėji ir tiek žinių.
                                        Tai kad net tavo paties čia postinami vizualai rodo, kad būtent taip ir planuojama t.y. 6 juostų "autostrada". Jeigu vienintelis argumentas, kurį sugebi pateikti tai kabinėjimasis prie žodžių, aiškinant, kad čia ne autostrada (duh), tai matyt rodo, kad daugiau paaiškinimų ir neturi.


                                        Ai, beje, kalbant apie "pritempinėjimą". Čia toks juokingesnis iš tavęs pačio

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        [...]


                                        Taip atrodyti turėtų ne tik Šiaurinė gatvė, bet ir Konstitucijos pr.:

                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Panašiai ir atrodys Šiaurinės g. pirma dalis. Plotis bus panašus (daugiau juostų, bet minus tramvajus bėgius). Klausimas kada ir kaip apsistatys ji iš šonų.
                                        Paskutinis taisė John; 2020.12.21, 13:32.

                                        Comment


                                          Na, ką žinau. Jeigu nematai panašumų ir skirtumų, tai ką aš daugiau galiu pasakyt? Visa diskusija yra juokinga ir kiek gąsdinanti tuo pačiu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X