Visą Šiaurinę gatvę galime padaryti tik visuomeninio transporto gatve su sąlyga, kad gatvės einančios rytai-vakarai kryptymi ir sudarančios vieną svarbiausių miesto arterijų (ir tarpmiestinio eismo) bus paverstos į greito eismo arteriją be eismo srautų susikirtimų viename lygyje nuo VA iki Nemenčinės plento. Toks variantas gal net geresnis.
Kažkas tokio (greitai padėliojau greitai iliustracijai. Paspaudus ant schemos - schema padidėja.):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurbūt daugelis matė, bet tik norėjau padėkoti forumo nariui, kuris sukūrė šį įrašą: https://www.facebook.com/vilnius.wtf...2Dz9PctmqdkiFl Su konkrečiais pavyzdžiais, kas negerai ir kaip galėtų būti geriau, paaiškinimais pagal įstatymus, be emocijų. Manau būtent tokia komunikacija gali sėkmingiau pasiekti platesnę auditoriją.
Del Siaurines gatves - as irgi siuliau parko koncepcija vietoj gatves. Galbut Eduardas nuo manes ir nusiziurejo. Key pointai butu sekantys:
1. Srautu skaiciavimai pačiame projekte po modeliavimu parode, kad Siaurine gatve vidutiniskai viso miesto sraute sutrumpintu vaziavimo laika kazkokiu visiskai minimaliu procentu, panasiu i paklaidos dydi. Tad visiskai neaisku del kokios priezasties tuomet reiketu bloginti aplinka aplinkiniams gyventojams, o butent tas ir atsitiktu.
2. Dabar ten yra apleista teritorija, bet ji pagal fakta naudojama rekreacijai - sunu isvaiksciojimui, poilsiui nuo triuksmo ir pan. Bet kokie ateities miesto planai sako kad reikia mazinti automobiliu kieki ir gerinti alternatyvius susisiekimo budus bei VT. Tai kaip belekiek juostu nauja gatve prie to prisidetu?
3. Tarsa ir triuksmas neabejotinai padidetu tukstanciams aplinkiniu gyventoju. Zmones daznai nesupranta kad sutaupytos 3 minutes vaziavimo niekaip neatperka gyvenimo pastoviam triuksme prie gatves, ypac nakti.
4. Pakalnis nupaise grazius perimetrinio uzstatymo pilkus kvadraciukus aplink Siaurine gatve, bet praktikoje visa si erdve apaugs McDrive, plovyklomis, autoservisais, vieno auksto sandeliais ir t.t. Ta mateme su Ukmerges gatve, ta pamateme su Pilaites prospektu, tas pats bus ir siuo atveju. Taigi vietoj rekreacines erdves aplinkiniai gyventojai gaus visiskai mirusia erdve is kurios norisi tik begti. Nors vel gi pagal darytus tyrimus truksta viesuju parku ir zaliuju erdviu, o ne asfalto.
5. Parkas, per kurio dali galetu kursuoti VT, o per visa ilgi nusitiestu pesciuju ir dviraciu takai realiai sujungtu miesto dalis tais minetais "alternatyviaisiais" budais. Nes dviraciu infra šiuose rajonuose tiesiog tragiska sia kryptimi. Taigi skatintu gyventojus jais naudotis ir pakeltu gyventoju kokybe ir NT verte, o ne atvikrsciai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Matosi, kad sklypas yra greta gatvės būsimos trasos. O dabar matyt vykdomi melsvai pažymėtų darbų dalis - paviršinių tinklų rekonstrukcija.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tas sklypas netrukdo gatvei. O jame žada statyti komercinį - gyvenamąjį kvartalą, kurio pirmame aukšte būtų parduotuvė.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
O dieve..... Tai viskas, Šiaurinė g. miršta ties Fabijoniškėm? Juolab, atsiprašant, nafig ten ta Norfa reikalinga? Kai 600 metrų spinduliu yra 2x Iki, 2x Maxima, 1x Rimi, 1x Lidl? Nu tiesiog bleeeet, negaliu. Kas su Vilniumi ir maisto prekių parduotuvėmis kas 100 metrų??
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBuvo rašyta, kad sklypą iš atgavusios žemę moteriškės nupirko lyg ir Norfa ir statys ten. Svajonė gerai, bet VMS neįgalumas ir šūdmalystė yra realybė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąŠiandien teko praeiti pro buvusių geltonųjų kioskų/turgaus vietą (tarp Fabijoniškių ir Šeškinės), tai toks įspūdis, kad (bent toje vietoje) pradėti būsimo kelio parengimo darbai. Kažkaip nepagalvojau foto padaryti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien teko praeiti pro buvusių geltonųjų kioskų/turgaus vietą (tarp Fabijoniškių ir Šeškinės), tai toks įspūdis, kad (bent toje vietoje) pradėti būsimo kelio parengimo darbai. Kažkaip nepagalvojau foto padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąTikslai - kelti lygioje vietoje skandalus, provokuoti konfliktus, demonstruoti savo tariamą svarbą?
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
Ir pasirinkti tokį variantą, kuriame triukšmas būtų mažesnis.Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.28, 13:16.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kad jo tikslai aiškūs – linijinis parkas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Svarbiausia, kad pats žinotum, ko nori, nes be paties daugiau niekam ir neaiškūs tamstos tikslai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Man akivaizdu, kad nebesuvokiama kokiu tikslu ta gatvė buvo planuota tiesti, o tuo pačiu ir aš nesuprantu kodėl vilniečiai turėtų pritarti DIDELIŲ pinigų kišimui į neprioritetinėje teritorijoje esančios neaiškios paskirties gatvės tiesimą.
----
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSneak-peak iš Šimašiaus FB.
Be to, kadangi gatvė tiesiogiai jungsis su Vakariniu Aplinkeliu, kodėl nepadarius maksimaliai gerai ir gatvės pradžioje neįrengus P+R aikštelės kartu su dviračių saugyklomis taip didinant VT patrauklumą ir mažinant poreikį važiuoti šia gatve automobiliu?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Beje, Nikitinas privačiai patikslino, kad dabar bus daromi nauji srautų modeliavimai ir jie parodys ar reikia dviejų ar užteks vienos juostos tranzitui.
Pridedu savo susirašinėjimą su VMSA:
----
2023-01-24
Per 2023-01-05 vykusį Šiaurinės gatvės projekto pristatymą buvo minėta, kad yra atlikta eismo modeliavimo studija.
Prašau informuoti kaip ir kur galima su ja susipažinti.
2023-02-01
Laba diena,
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ gavo Jūsų paklausimą dėl eismo modeliavimo duomenų.
Pateikiame atsakymą.
Norime informuoti, kad įvykęs Šiaurinės g. pristatymas buvo neoficialus projekto viešinimas. Po jo peržiūrimi sprendiniai ir atliekamos jų korekcijos, todėl informacija apie eismo modeliavimo rezultatus irgi kinta. Oficialiame projekto viešinime bus pateikta visos apimties medžiaga, įskaitant ir modeliavimo duomenis.
Atkreipiame dėmesį, kad dėl duomenų pateikimo reiktų kreiptis į projekto užsakovą - Vilniaus miesto savivaldybę.
Pagarbiai
Eglė
Vadybininkė
2023-02-01
Jūs gal juokaujate? Norite pasakyti, kad eismo modeliavimo duomenys nėra prieinami, senasis modeliavimas pripažintas netinkamu ir yra rengiamas naujas modelis?
Prašiau atsiųsti duomenis, kurie buvo naudojami rodytam projektui parengti, neprašau pačių naujausių duomenų, tad duomenis vis tik turėsite parodyti, kaip to reikalauja Viešojo administravimo bei Teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymai.
Laikykime, kad šio Jūsų atsakymo nebuvo, nes jis nei atitinka įstatymų reikalavimus, nei yra pasirašytas, nei atsiųstas tinkamu būdu, nei jį rengė institucija į kurią buvo kreiptasi.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ nėra viešo administravimo subjektas, tad šiai įmonei net negalėjo būti perduota teisė rengti ir siųsti atsakymą.
2023-03-24
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pavedimu teikiame atsakymą į Jūsų paklausimą, reg. Nr. A50-4366/23.
Informuojame, kad kaip jūs buvote informuotas pristatant galimus naujus Šiaurinės g. sprendinius, senasis modeliavimas yra netinkamas dėl pasikeitusių sprendinių ir dėl to, kad naudoti duomenys buvo neišsamūs bei neatitinkantys šiuolaikinių modeliavimo poreikių. Šių duomenų valdytojas yra SĮ „Vilniaus planas“. Šiuo metu nėra galutinių naujo eismo modeliavimo rezultatų, nes nėra ir galutinio sprendinio, kuriam atliekant skaičiavimus įvedami duomenys t.y. prognozuojami eismo srautai, sankryžos, įvažiavimai ir kt. planuojami sprendiniai, kurie įtakoja galutinius modeliavimo rezultatus. Šiai dienai nėra patvirtintų galutinių Šiaurinės g. sprendinių, todėl negalime pateikti tikslių eismo modeliavimo rezultatų. Pristatant galutinius Šiaurinės g. sprendinius bus pristatomi ir modeliavimui naudoti duomenys.
Atsiprašome dėl didelių darbo krūvių, informacijos gavimo, kartais atsakymai pareiškėjus pasiekia pavėluotai.
Skyriaus vedėjas
Rimantas Baravykas
----
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gatvelė + vienpusis takas joje užimtų mažiau vietos nei gatvelė + dvipusis takas.
Parašė John Rodyti pranešimą
Kodėl jos būtinai turi būti vienpusės?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip bus visai įdomu padiskutuot, nes gal tas dubliuojančias gatveles tikrai galima būtų daryt dviračių gatvėmis. Tik problema matyt tokio sprendimo, kad jos būtų vienpusės, t.y. dviračiu reikėtų tuomet pereit į kitą gatvės pusę, jei norėtų važiuot "atgal". Nors tam turbūt galima būtų atskiras juostas įrengt?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tokiu atveju turbūt turėtų būti plati ta gatvelė, t.y. kad galėtų prasilenkti dviratis ir automobilis? Bet šiaip tikrai būtų vietos ir vienpusiui atskiram takui greta. Na, reikia palaukti projekto sprendinių ir tada žiūrėti.
Komentuoti:
Komentuoti: