Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Paskutinis taisė spekas; 2023.10.21, 16:00.
-
Parašė digital Rodyti pranešimąfiniše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti
Komentuoti:
-
Nėra pinigų kol kas, tol projektuoja be galo. Tokia pati situacija ir su Vilnius Conect. Vyriausybė negali duot dėl biurokratinių dalykų, nes čia savivaldybės gatvė. Sutvarkys šituos reikalus, paskirs pinigus ir baigsis projektavimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
30km/h su ištisiniu nenutrūkstamu srautu irgi nebūtų malonu. Šiaurinėj gatvėj kaip bedarysi srauto bus sočiai.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKodėl tai nėra daroma?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąsvarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
svarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
Parašė dondc Rodyti pranešimąTas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".
Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.Paskutinis taisė digital; 2023.10.20, 14:16.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Paaiškėjo, kokioje stadijoje dabar yra Šiaurinės gatvės projektas
Visgi projektas jau kelis kartus buvo koreguojamas ir net šiuo metu… jis vis dar yra koreguojamas.
,,Šiuo metu projektuojamas Šiaurinės gatvės pirmasis etapas. Specialistai atlieka naujus skaičiavimus ir modeliavimą, tuomet projektas bus pristatytas susisiekimo ekspertams ir urbanistams, po jų – visuomenei”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.
Jeigu po pristatymo visuomenei bus išsakyta pastabų, projekto įgyvendinimas gali vėl užsitęsti. Jau dabar beveik aišku, kad projekto įgyvendinimas neprasidės 2024 metais, kaip buvo planuota anksčiau.
Paskutinį kartą pakoreguotas projektas buvo pristatytas visuomenei šių metų sausį. Diskusijos vyko pagal atskiras temas: urbanistiniai sprendiniai, želdynai, tarša ir triukšmas, eismo organizavimas, automobilių stovėjimo vietos ir saugumas, viešasis transportas, darnus judumas, pėsčiųjų ir dviračių takai, gatvės techniniai sprendiniai. Diskusijoje dalyvavę gyventojai išsakė savo lūkesčius: vieni norėjo daugiau įvažiavimų į kiemus, kiti norėtų platesnės gatvės, mažiau medžių, bet daugiau stovėjimo vietų automobiliams, o keletui ši gatvė atrodė nereikalinga ir vietoj jos siūlė įrengti parką. Atsižvelgdami į gyventojų pastabas, projektuotojų grupė ėmėsi dar kartą koreguoti šios gatvės projektą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTuomet turėtume ir tokį greito eismo gatvių tinklą (be eismo susikirtimo viename lygyje):
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: