Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritarčiau, gal tik su išlyga dėl atkarpos nuo Geležinio Vilko iki Žirmūnų gatvės – ten jau realiai vyksta intensyvus tranzitinis eismas Žvalgų ir J. Kazlausko gatvėmis, o J. Kazlausko jungtis su GV yra žiauriai nedadirbta ir paprasčiausiai pavojinga. Sakyčiau, kad nuo GV iki Žirmūnų galėtų eiti C kategorijos gatvė be jokių įvažiavimų į kiemus, bet su paprastomis normaliomis šviesoforinėmis sankryžomis. Kazlausko ir Žvalgų tada liks kaip ramaus eismo 1+1 gatvės su įvažiavimais į kiemus ir parduotuves. Vienintelė šios Šiaurinės g. išimtis būtų viadukas virš GV, kuris išspręstų tranzitinio eismo įsiliejimą iš Kazlausko (Šiaurinės g) į GV.

    Taip pat būtinas yra naujas Šešuolių g. viadukas virš VA.
    Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.21, 16:00.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti
    Yra veikimo principas, kuriuo galima suorganizuoti kvailų sprendimų ir nežinojimo ką daryti prevenciją. Nutiest 2 juostų gatvę nuo VA iki Žirmūnų gatvės su vieninteliu viaduku / tuneliu virš/po GV. Visada galėsi juostas ar padaryti vien VT skirtas, ar kitam transportui, ar visam trnasportui ir tt.. Problema yra fizinės infros nebuvimas. O darydamas 2 juostų šį mano siūlomą variantą jokiu būdu neprašausi net ir visiškai nežinodamas ką darai.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Nėra pinigų kol kas, tol projektuoja be galo. Tokia pati situacija ir su Vilnius Conect. Vyriausybė negali duot dėl biurokratinių dalykų, nes čia savivaldybės gatvė. Sutvarkys šituos reikalus, paskirs pinigus ir baigsis projektavimas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių)
    Tai laisvai galima ten padaryti ir 30km/h, bet eismas bus kaip Sukilėlių g. piko metu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
    30 ar 50 km/h, bet su pavienės retai pravažiuojančiom mašinom.

    30km/h su ištisiniu nenutrūkstamu srautu irgi nebūtų malonu. Šiaurinėj gatvėj kaip bedarysi srauto bus sočiai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.

    Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
    Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kodėl tai nėra daroma?
    Nes per šią kadenciją visko nebaigs, populiarumo neatneš, kam čia stengtis. Pereksvaldavimus Primitivus trunka ~mėnesį, rezultatus visi vadylos pamato labai greitai, mero populiarumas šoka į viršų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.

    Kodėl tai nėra daroma?
    Per brangu?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.

    Kodėl tai nėra daroma?
    Nes ten to dalyko nereik. As ten matau btr ar tramo linija, kuria galima pratest iki sauletekio studentu miestelio (kuris plesis, bus statomi papildomi fakultetai ir bendrabuciai bei ofisai). Netgi ir metro linijos niekas nemaiso padaryt .

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.

    Kodėl tai nėra daroma?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.

    Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
    Kai meras deklaruoja ir netgi įgyvendina ~60 metų senumo Europos miestų klaidas ir tuo atvirai didžiuojasi, o jau esamam visai neblogam gatvės projektui atlieka naujus "skaičiavimus" ir planuoja atsižvelginėti į savo elektorato "pastabas", kaip manai, ko būtų galima tikėtis?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    svarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
    naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
    varguolius į požemines sukišam, gatvė turi turėti min. 4 juostas į vieną pusę ir 130 kmh greičio ribojimą.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    svarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
    naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.

    Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
    Net šitam forume nėr konsensuso, ar ten reikalinga rami gatvė su medžiais, šaligatviais, dvirtakiais ir vitrinomis, ar tranzitinė miesto arterija. Kompromisas kompromituoja abi funkcijas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
    Taigi "darbo liaudis" protestuoja, o tautos žodis valdžiai yra šventas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.
    Suvokiama protu. Tiesiog nesutariama, kokia ji turėtų būti. Čia neblogai paaiškino:
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tas pats nuolat išjuokiamas linijinio parko siūlymas Šiaurinėje g., buvo tik išdava to, kad Pakalnis nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus, pvz. kokių tikslų siekama tuo projektu ir pan., į ką pagal STR privalo atsakyti projektuotojai. Nepaisant to, buvo konkretūs siūlymai kiek juostų, kaip tiesti, bet Pakalnis neapsigynė, nes tai su kategorijomis painiojasi, tai eismo srautai ne pagal tą metodologiją nustatyti, tai finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti, kolkas "paliekant linijinį parką".

    Pvz. VMS iškelia tikslą skatinti VT, bet BRT tuose laukuose pačioje plačiausioje laisvoje miesto vietoje netilpo, bet dar net ir A juostų nėra, o mašinoms – viadukai.
    Paskutinis taisė digital; 2023.10.20, 14:16.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Protu nesuvokiama, kaip tiek laiko galima projektuoti GATVĘ. Galimai čia tik oficialūs atmazai, nerandant lėšų projektui įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Paaiškėjo, kokioje stadijoje dabar yra Šiaurinės gatvės projektas
    Visgi projektas jau kelis kartus buvo koreguojamas ir net šiuo metu… jis vis dar yra koreguojamas.

    ,,Šiuo metu projektuojamas Šiaurinės gatvės pirmasis etapas. Specialistai atlieka naujus skaičiavimus ir modeliavimą, tuomet projektas bus pristatytas susisiekimo ekspertams ir urbanistams, po jų – visuomenei”, – pakomentavo Gabrielius Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės Ryšių su žiniasklaida specialistas.

    Jeigu po pristatymo visuomenei bus išsakyta pastabų, projekto įgyvendinimas gali vėl užsitęsti. Jau dabar beveik aišku, kad projekto įgyvendinimas neprasidės 2024 metais, kaip buvo planuota anksčiau.

    Paskutinį kartą pakoreguotas projektas buvo pristatytas visuomenei šių metų sausį. Diskusijos vyko pagal atskiras temas: urbanistiniai sprendiniai, želdynai, tarša ir triukšmas, eismo organizavimas, automobilių stovėjimo vietos ir saugumas, viešasis transportas, darnus judumas, pėsčiųjų ir dviračių takai, gatvės techniniai sprendiniai. Diskusijoje dalyvavę gyventojai išsakė savo lūkesčius: vieni norėjo daugiau įvažiavimų į kiemus, kiti norėtų platesnės gatvės, mažiau medžių, bet daugiau stovėjimo vietų automobiliams, o keletui ši gatvė atrodė nereikalinga ir vietoj jos siūlė įrengti parką. Atsižvelgdami į gyventojų pastabas, projektuotojų grupė ėmėsi dar kartą koreguoti šios gatvės projektą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Tuomet turėtume ir tokį greito eismo gatvių tinklą (be eismo susikirtimo viename lygyje):
    To jau būtų per daug. Neleistų nei "darniečiai", nei "nėra pinigų" frakcija.

    Komentuoti:

Working...
X