Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    primenu, kaip atrodo PASKUTINE suprojektuota pozemine pereja SIA KADENCIJA. Jei pilaites ar lidl perejas dar galima buvo nurasyti i tai kad daro ten kur sovietai projektavo, tai sita juk tikrai naujoje vietoje.
    Tai čia akivaizdus variantas: "Kam projektuoti, jei galiu neprojektuoti". Tarsi būtų koks tarybinių laikų katalogas ir paimta tipinė perėja Nr. x ir įdėta į projektą.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju estakados palengvina dalią pėstiesiems ir dviratininkams (bei, aišku, automobilininkams), bet apsunkina padėtį VT. Dėl to man jos ir nepatinka - atrodo, kad buvo pasukta paprasčiausiu keliu vengiant bent kažkiek pagalvoti apie tai, kad VT vaidmuo turėtų būti didinamas, o automobilių mažinamas. Dabar VT turės stoti prie šviesoforo tiek Laisvės pr., tiek Ukmergės g., o automobiliai - ne.
    Čia gal labiau ne sankryžos tipo problema, o VT planavimo. Man šita vieta irgi užkliuvo. Kodėl būtinai VT turi važiuoti per tą reguliuojamą sankryžą ir sustoti ten įrengtoje stotelėje? Tarsi norintys persėsti negalėtų paeiti 250-300 metrų ir persėsti stotelėje, kuri būtų už/prieš estakadą, kad transportas važiuotų kaip įmanoma greičiau ir sklandžiau. Vis vien daugiausiai keleivių lips ne prie sankryžos su Šiaurine g., o prie prekybos centrų. Svaigstame apie metro, bet tuo pačiu negalime padaryti tokių persėdimų, kur iš vis neaišku ar net tų persėdančių bus daug. Kai tuo tarpu metro norint persėsti kartais tenka nueiti 500 metrų ir daugiau visokiais tuneliais. Kažkaip atrodo, kad persėsti žmogus pasirinks todėl, kad stotelė kuo arčiau, o ne todėl, kad transportas važiuoja kaip įmanoma greičiau ir dažniau...

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Koks pasikeites? Kodel taip manai? Kodel tik dabar suprojektuota pereja per Pilaites prospekta ties Pociuno g. yra su laiptais ir liftais o sita projektuos be? Nebuvo nei vieno precedento kad padarytu kitaip.

      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

      primenu, kaip atrodo PASKUTINE suprojektuota pozemine pereja SIA KADENCIJA. Jei pilaites ar lidl perejas dar galima buvo nurasyti i tai kad daro ten kur sovietai projektavo, tai sita juk tikrai naujoje vietoje.

      <vaizdas>
      Lyg ir aiškiai pasakiau, kad neskaitant kelių atvejų. Bet jei skaityt sunku, tai gal komentuot nereikėtų?

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Tai čia akivaizdus variantas: "Kam projektuoti, jei galiu neprojektuoti". Tarsi būtų koks tarybinių laikų katalogas ir paimta tipinė perėja Nr. x ir įdėta į projektą.



        Čia gal labiau ne sankryžos tipo problema, o VT planavimo. Man šita vieta irgi užkliuvo. Kodėl būtinai VT turi važiuoti per tą reguliuojamą sankryžą ir sustoti ten įrengtoje stotelėje? Tarsi norintys persėsti negalėtų paeiti 250-300 metrų ir persėsti stotelėje, kuri būtų už/prieš estakadą, kad transportas važiuotų kaip įmanoma greičiau ir sklandžiau. Vis vien daugiausiai keleivių lips ne prie sankryžos su Šiaurine g., o prie prekybos centrų. Svaigstame apie metro, bet tuo pačiu negalime padaryti tokių persėdimų, kur iš vis neaišku ar net tų persėdančių bus daug. Kai tuo tarpu metro norint persėsti kartais tenka nueiti 500 metrų ir daugiau visokiais tuneliais. Kažkaip atrodo, kad persėsti žmogus pasirinks todėl, kad stotelė kuo arčiau, o ne todėl, kad transportas važiuoja kaip įmanoma greičiau ir dažniau...
        Bet taip nedarys, estakada tik po dvi juostas, vienos tikrai neatiduos VT. O be A juostos nėra prasmės ten leisti VT, nes piko metu jis tiesiog stovės ten kartu su automobiliais

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          kur? koks email?
          Pareigos: Administracijos direktorius
          El. paštas: povilas.poderskis@vilnius.lt
          Tel.: 211 2616
          Kabinetas: 1706
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė tomtom Rodyti pranešimą

            Bet taip nedarys, estakada tik po dvi juostas, vienos tikrai neatiduos VT. O be A juostos nėra prasmės ten leisti VT, nes piko metu jis tiesiog stovės ten kartu su automobiliais
            Ta estaka kol kas yra tik brėžiniuose (planuose), todėl projektuojant ir esant poreikiui ją galima padaryti 3+3 ar net 5+5. Kol planavimo stadija, tai galima viską koreguoti pigiai, vėliau nebus variantų kaip koreguoti arba tai bus labai labai brangu (tiesiog neįperkama).
            Kitas dalykas, ta estakada tam ir skirta, kad ja transportas važiuotų nesustodamas, todėl nesustodamas ir ne sau dedikuota juostą galėtų pravažiuoti ir VT. Jeigu priimame sąlygą, kad "transportas ant jos vis tiek stovės", tai kurių galų ten skirtingų lygių sankryža? Ir kodėl visi, įskaitant ir patį, taip nori ten viadukų/estakadų. Jeigu transportas vis vien negali netrukdomai pravažiuoti, tai gerokai racionaliau ir pigiau yra įrengti tiesiog reguliuojamą keturšalę sankryžą, nes tokiu atveju ji pralaidumui nedaro įtakos.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Ta estaka kol kas yra tik brėžiniuose (planuose), todėl projektuojant ir esant poreikiui ją galima padaryti 3+3 ar net 5+5. Kol planavimo stadija, tai galima viską koreguoti pigiai, vėliau nebus variantų kaip koreguoti arba tai bus labai labai brangu (tiesiog neįperkama).
              Kitas dalykas, ta estakada tam ir skirta, kad ja transportas važiuotų nesustodamas, todėl nesustodamas ir ne sau dedikuota juostą galėtų pravažiuoti ir VT. Jeigu priimame sąlygą, kad "transportas ant jos vis tiek stovės", tai kurių galų ten skirtingų lygių sankryža? Ir kodėl visi, įskaitant ir patį, taip nori ten viadukų/estakadų. Jeigu transportas vis vien negali netrukdomai pravažiuoti, tai gerokai racionaliau ir pigiau yra įrengti tiesiog reguliuojamą keturšalę sankryžą, nes tokiu atveju ji pralaidumui nedaro įtakos.
              Lasivės pr ir Ukmergės g. kamščių nesumažins viena sankryža, bet buvo galimybė turėti pralaidžią Šiaurinę g., kuri galėtų dalį srauto nuimti nukreipdama į Vakarinį aplinkkelį. O dabar manau, kad visur bus vienas didelis kamštis, tai iš esmės galėtų ir nestatyti tų viadukų, greičiau turėtume gatvę

              Comment


                Savivaldybės puslapyje oficialiai paviešintas pirmojo etapo projektas, galima teikti pastabas.

                Visuomenės informavimas apie numatomą Šiaurinės gatvės I etapo nuo Vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. jungties Vilniuje, projektavimą



                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                Paskutinis taisė kutas; 2018.12.11, 16:59. Priežastis: nuoroda

                Comment


                  Atsakymas, kodėl vietoje I varianto (su dviejų lygių sankryžomis) pasirinktas II variantas (su šviesaforais po estakadomis):

                  Šiaurinės gatvės variantų palyginimui , Vilniaus Gedimino technikos universitetas atlikto „Šiaurinės gatvės eismo variantinio modeliavimo ir vertinimo eismo kokybės bei eismo saugumo požiūriu“ ataskaitą. Studijos metu buvo modeliuojami esami ir perspektyviniai transporto ir pėsčiųjų srautai. Taip pat įvertinta kelionių trukmė asmeniniu motorizuotu transportu (val./piko val.), valandinė asmeninio motorizuoto transporto piko valandos rida (km), pėsčiųjų ir dviratininkų kelionių trukmė (val./piko val.), pėsčiųjų ir dviratininkų per piko valandą įveiktas atstumas (km), motorizuoto transporto ir pažeidžiamų eismo dalyvių eismo saugumo užtikrinimas, viešojo transporto funkcionavimas ir stotelių pasiekiamumas, motorizuoto transporto sistemos patogumas, patogumas pėstiesiems ir dviratininkams, sprendinių integravimas į urbanistinę miesto struktūrą.
                  Remiantis atlikta analize, ataskaitos rengėjai savo išvadose siūlo įgyvendinti II variantą, kuris derintų susisiekimo kokybinius parametrus su Šiaurinės gatvės užstatymu, urbanistiniu integralumu. Tuo atveju, jei transportiniai rodikliai yra svarbiausi ir pirminis gatvės tikslas aptarnauti motorizuoto transporto srautus, siūlo
                  rinktis I variantą.
                  Panašu, kad pasimokyta iš Ukmergės g. klaidų, ir norima, kad nauja gatvė turėtų ir aiškią urbanistinę viziją (kitas klausimas, ar ji bus įgyvendinta):



                  Bendrieji reglamentai, kvartalų dydžio, užstatymo išdėstymo parametrai
                  Nustatant teritorijos naudojimo reglamentus, turėtų būti siekiama kompaktiškumo, daugiafunkciškumo, efektyviausio užstatymui skirtos teritorijos panaudojimo. Ties gatve planuojamų kvartalų rekomenduojamas išorinis perimetras 400-600 m. Foninis pastatų aukštis rekomenduojamas 6-7 aukštai. Turėtų būti privalomas pastato gatvės fasado formavimas, kuomet užstatymo linija yra arti gatvės raudonųjų linijų. Patekimo į pastatus lygis sutampa su gatvės šaligatvio lygiu. Pastatai, orientuoti į gatvę, formuotų vientisą išklotinę. Rekomenduojama pirmame aukšte numatyti parduotuvių vitrinas, pėsčiųjų pasažus. Ties pagrindinėmis sankryžomis formuojamos viešosios erdvės: aikštės ir skverai. Pėsčiųjų šaligatvis planuojamas 4-8m pločio. Tolimesnėse projektavimo stadijose turėtų būti parengti Šiaurinės gatvės mažosios architektūros ir viešųjų erdvių įrangos principiniai savivaldybės reikalavimai.

                  Mažmeninės prekybos objektų statyba
                  Rekomenduojama, mažmeninės prekybos objektų maksimalus leistinas bendrasis plotas neviršytų 10 000 kv.m.; kartu turėtų būti siekiama užtikrinti, kad automobilių stovėjimo aikštelės nebūtų įrengiamos iš Šiaurinės gatvės pusės. Pastatų pirmame aukšte turėtų būti numatomi vitrininiai langai kartu su išskleidžiamais stogeliais – jie galėtų perdengti ir dalį šaligatvio zonos – iki 0,5 m.

                  Aukštybiniai pastatai
                  Galimi pavieniai užstatymo vertikalūs akcentai, paryškinantys linijinio centro struktūrinius mazgus ties pagrindinėmis sankryžomis: Šiaurinės g. – Ukmergės g. ir ties Šiaurinės g. - Laisvės prospekto. Aukštybinių pastatų projektai turėtų būti rengiami tarptautinių architektūrinių konkursų būdu

                  Comment


                    Pirmajame variante dviračių takas buvo nutrūkęs ties dabar statomu tuo ilgu daugiabučiu ties Laisvės pr., nes trūko vietos. Džiugu dėl naujų sprendinių.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment




                      na tai kas ten svajojo kad pozemines perejos cia tiesiog ikona ipaise, esu tikras jos taip nedaryyyysss, Creatium ? Miau?

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        na tai kas ten svajojo kad pozemines perejos cia tiesiog ikona ipaise, esu tikras jos taip nedaryyyysss, Creatium ? Miau?
                        Na ką galiu pasakyt... šūds. Gerai, kad tik PP, reik skalambyt per visur. Būtų keista jeigu Pėsčiųjų tako rekomendacijų išvakarėse čia paliktų tokią perėją. Tiesa, ji nedetalizuota, bet pandusų vistiek nesimato.

                        Džiugūs yra kiti dalykai dėl gatvės (apart jau išdiskutuotų viadukų): žymiai daugiau apželdinimo, net ir skiriamojoje juostoje (dėl to rašiau pirmą kartą rengėjams), taip pat dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Na ką galiu pasakyt... šūds. Gerai, kad tik PP, reik skalambyt per visur. Būtų keista jeigu Pėsčiųjų tako rekomendacijų išvakarėse čia paliktų tokią perėją. Tiesa, ji nedetalizuota, bet pandusų vistiek nesimato.

                          Džiugūs yra kiti dalykai dėl gatvės (apart jau išdiskutuotų viadukų): žymiai daugiau apželdinimo, net ir skiriamojoje juostoje (dėl to rašiau pirmą kartą rengėjams), taip pat dvipusiai dviračių takai abiejose pusėse.
                          Jei rasei rengejams, galetum pametet daugiau emailu, kuriais padaryt CC apart Poderskio del perejos?

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Jei rasei rengejams, galetum pametet daugiau emailu, kuriais padaryt CC apart Poderskio del perejos?
                            Tai aš rašiau PP rengėjams. Jų kontaktai nurodyti savivaldybės webe: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                            Comment


                              Sankryžoje su Justiniškių g. išstenėjo atskiras juostas nereguliuojamiems dešiniesiems posūkiams, o sankryžose su Laisvės pr. ir Ukmergės g. ne. Nejaugi nepasimoko iš situacijos su posūkiu iš Laisvės pr. į Pilaitės pr. kai ten stovi ilgiausia eilė pasukti į dešinę ir kartu su ja stovi visas VT važiuojantis tiesiai. Kažkurį rytą važiuojant troleibusu šią sankryžą įveikti prireikė 8 minučių.

                              Comment


                                Na, atstumas tarp naujos VT stotelės Laisvės pr. ir Vilniaus rajono poliklinikos st. tai tiesiog nerealus. 150 m? Tas pats su Sudūvių st. Justiniškių gatvėje. Kartu liks ir ties Sudūvių st. esanti perėja. Troleibusų linijos Šiaurine gatve, panašu, irgi neturėsime.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Troleibusų linijos Šiaurine gatve, panašu, irgi neturėsime.
                                  Tiesti naują troleibusų liniją nėra prasmės, juo labiau ne visa Šiaurinė g. pirmu etapu tiesiama. Geriau maršrutus šioje gatvėje aptarnauti pvz. hibridiniais ar perspektyvoje elektriniais autobusais.
                                  Man tik nelabai aišku kokia ten vizija viešojo transporto judėjimo Šiaurine g. iki sankryžos su Vakarinio aplinkkeliu, kad net ir toje atkarpoje tiesiamos viešojo transporto juostos, bei kur tas transportas turėtų judėti toliau. Kitas dalykas, kam išvis reikalinga A juosta nuo sankryžos su Justiniškių g. link Vakarinio aplinkkelio? Tikimybė, kad sankryžoje su Vakarinio aplinkkeliu susidarys spūstis ir transportas stovės minėtoje atkarpoje yra nykstamai mažai, todėl racionalumo iš atskiros juostos ten nėra, juo labiau ten dažnai VT tikrai nevažiuotų.

                                  Comment


                                    Matyt, kad planuojama ateityje nutiesti Šiaurinę gatvę iki Pilaitės, tačiau dar veikiausiai turės praeiti kokių 50 metų kol bus išspręsti visi klausimai su Vilniaus rajonu ir privačia žeme tose vietose.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Matyt, kad planuojama ateityje nutiesti Šiaurinę gatvę iki Pilaitės, tačiau dar veikiausiai turės praeiti kokių 50 metų kol bus išspręsti visi klausimai su Vilniaus rajonu ir privačia žeme tose vietose.
                                      arba 100

                                      Comment


                                        Realiai mąstant darbai galėtų prasidėti nebent 2020m. vasarą (jeigu nebūtų didelių teismų dėl konkurso nugalėtojų). A juostą link Pilaitės ir man kiek keistai atrodo, bet gal jie optimistiškai vertina išspręsti problemas nutiesti gatvę į Pilaitę (nes gi yra bėdų su sklypais). O gatvės ir VT iš Pilaitės į šiuos rajonus tikrai reiktų...

                                        Comment


                                          Aš žinokit žiūrėjau žiūrėjau į tą perėją ir staiga prašviesėjo. Šiaurinėje pusėje nupiešti ne laiptai, o gyvatuku išvingiuoti pandusai neįgaliesiems! Taip, būtent toje pusėje, kur reikia įveikti didesnį aukščių skirtumą! Reikia nuvažiuoti pirmyn, tada atgal ir vėl pirmyn. Nesuprantu iš kur tokie sprendimai gimsta ir kodėl tik pas mus tokių priprojektuoja. Kodėl pvz. čia viskas atrodo normaliai ir nereikia kažkokių gyvatukų sukioti:
                                          https://www.google.lt/maps/@56.67897...7i13312!8i6656
                                          Be to mano pavyzdyje tunelis platus, net nesijaučia, kad po žeme, o čia suprojektavo siaurą vamzdį. Tarp kitko abiem atvejais kertamas atstumas po gatve identiškas apie 30m, bet vat koks pojūčio skirtumas.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.12, 12:39.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X