Naujoji architektė apie Šiaurinę g.. Man labai patinka ką ji kalba - reikia tikėtis tai neliks tik žodžiai, ar dar blogiau - paaiškės, kad eilinės manipuliacijos ir melas.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...izija-vilniui/
,,– Kaip sekasi su Vokiečių gatvės rekonstrukcija, Šiaurinės gatvės projektu?
– Vokiečių gatvėje gal jau pagaliau pajudėsime su statybos leidimu. Perkame rangovą, planuojame pavasarį pradėti darbus.
Šiaurinėje gatvėje yra, kaip ir sakau, užkoduotas pokytis, kurio link mes sunkiai einame. Dabartinėje vizijoje Šiaurinės gatvės projektas yra suskirstytas į tris etapus, turint omenyje, kad turime didelį dramblį ir iš karto jo viso nesuvalgysime, bet matyti viziją norime visą.
Dar anos miesto valdžios sprendimu buvo nuspręsta, kad mes nenorime turėti Minsko tokių magistralių ir tą gatvę reikia šiek tiek humanizuoti, padaryti ją žmogui draugiškesne įvedant tam tikrų kitų elementų.
Pernai įvyko pirmas tos naujos koncepcijos viešinimas, susilaukėme daug kritikos, gyventojų pasipriešinimu. Yra aktyvi Ozo bendruomenė, nors tai yra tik trečiojo etapo uždavinys, bet tai pat veda į galutinį Šiaurinės gatvės įgyvendinimą.
Po viešo svarstymo turėjome šiek tiek pergalvoti koncepciją ir jau turime variantus, todėl grįšime netrukus su Šiaurinės gatvės pirmos dalies pristatymu ekspertams, urbanistams ir tada jau visuomenei.
Kas link antro ir trečio etapų, aš juos labai noriu aktyvinti koncepcijos stadijoje ir pasidaryti tą matymą ir per Žirmūnų dalį, ir per Ozą. Ozo dalis yra ypatingai įdomi, nes ten visi bijo, ten ozas, bet šiaip bendrajam plane ten rezervuoti koridoriai.
Turėjome neseniai su Ozo bendruomene konferenciją su mokslininkais ir savo poziciją išsakėme, kaip padaryti, kad ten ir ir gamta būtų išlaikyta, ir reikiamos infrastruktūros jungtys sukurtos. Daug yra techninių variantų, mes turėsime juos patikrinti ir aplinkosauginiu aspektu, bet tą dalį padaryti po žeme dalį neišeina, nes mes turime Geležinio Vilko gatvę įsikirtusią.''
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Kitoje gatvės pusėje, kur tie metaliniai garažai, jau Justiniškės, kur oficialiai kaip ir trūksta želdynių. Nors atsiranda pavieniai projektai. Viršūluose (Šešuolių g.) neabejotinai, jei netrūksta, tai bus ant ribos, tai tikrai neleis užstatyti. Požeminio parkingo nepadarysi, tai teks antžeminio daug daryt.
EDIT: na nebent statyt tarp Viršuliškių g. ir Justiniškių g., kur dabar gatvės asfaltas. Įrengti daugiaaukštį parkingo pastatą.Paskutinis taisė dondc; 2023.10.23, 16:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kalbant apie kaštų padengimą, pvz šioje Ozo trasos atkarpoje padarius tunelį ir ant viršaus leidžiant statybą gal šios atkarpos statymo išlaidos pasidengtų? Aš nesakau, kad būtent toks variantas - pamąstymui duodu kaip būdą kompensuoti kaštus:
O Šiaurinės g. trasą nutiesus palei ją yra dar daugiau plotų, kuriuos užstačius pasidengtų, man atrodo, nemaža dalis tiesimo išlaidų?Paskutinis taisė spekas; 2023.10.23, 16:11.
Komentuoti:
-
Gerai suprantu, kad niekas nėra siūlęs ten daryti 1+1 su mintim likusias lėšas skirti Ozo g. ir Šešuolių g. baigimui? Lūdnesniu aveju, norint galima rezervuoti plotą dar pridėti juostų ateityje, taip jau daryta Pilaitės pietuose.
Gerai suprantu, kad niekas nesiūlė ten daryti tik VT ir dviračių gatvės? Bent ties prūdu, kaip aklakelį mašinų tranzitui.
Speko variantas geriausias. Spekai, VMS sako vėl darys PP naujų sprendinių, bus teikiami šie siūlymai, kad perpojektuotų dar kežkelintą kartą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pats faktas, kad šis projektas yra 'Šiaurinei gatvei' rodo kiek laiko apie jį jau yra kalbama, skirtingi scenarijai svarstomi ir vėluojama implementacijoje ne tik ant popieriaus. Suprantu, kad šitas pavadinimas kaip placeholder'is ir ta gatvė bus pervadinta, bet kai jau koks trečdalis miesto gyventojų (grubiai tariant, tiksliai neskaičiavau) gyvena šiauriau už 'Šiaurinę gatvę', tai jau eiliniam piliečiui norisi kažkokio progreso.
Žinant Benkunsko filosofiją imtis tik tų projektų, kuriuos per savo kadenciją užsibaigtų, tai dar bus keliolika konsultacijų etapų ir niekas dorai neužsisuks. Su laiku bus galima pavadinti 'Centro gatve' kai Vilnius apsistatys šiauriau - nedaug beliko ir laukti tokiais tempais.Paskutinis taisė Laure23; 2023.10.23, 15:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne vienintelė, Žirnių-Tūkstantmečio-Oslo tokia jau yra.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Viadukai tam, kad visą gatvę turėti greitą, nepertraukiamo eismo. Kaip GV. Ir taip būtų vienintelė greita arterija vakarai-rytai.
Ukmergės viaduką iš Šiaurinės geriau skirti Ozo trasai.
Komentuoti:
-
Ozo trasoje viadukai / tuneliai tarnautų ne tik transportui. Pvz šiose vietose viadukai / tuneliai labiau reikalingi pėstiesiems nei transportui. Juos čia įrengus būtų žalieji plotai vėl sujungti nepertrauktais susisiekimo ryšiais, kurie dabar sutraukyti erdves perkentant gatvėmis:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaurinė g. nuims pusę Ozo g. srauto ir nereiks jokių papildomų viadukų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kam Ozo g. viadukai? Juolab Šiaurinės g. vis tiek reikės bet kokiu atveju dėl elementaraus gatvių tankio. Beto dėl pačios Šiaurinės g. sutinku, vidaukas reikalingas tik virš GV, na gal dar max Ukmergės g.
Be to, Ozo trasoje yra tokie objektai kaip (pradedant nuo vakarų) VSD, SEB ir Sportimos arenos, būsimas stadionas, Akropolis, Ozo pramogų parkas, Avia solutions arena, gale yra Saulėtekio švietimo slėnis ir tt.. Taip pat tai būtų ir užmiestinio tranzito trasa. O Šiaurinės trasoje nieko nėra - tik daugiabučiai ir nestambi komercija.
Ukmergės viaduką iš Šiaurinės geriau skirti Ozo trasai.Paskutinis taisė spekas; 2023.10.23, 15:35.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuro aparatūros sankryža ir dabar su kilometriniais kamščiais. Pratęsus ir su Laisvės prospektu ne geriau būtų.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kam Ozo g. viadukai? Juolab Šiaurinės g. vis tiek reikės bet kokiu atveju dėl elementaraus gatvių tankio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Aš tai suprantu, bet žiūrėkime kas vyksta ir kokios perspektyvos. Šiaurinės gatvės dešimtmeičias nesugeba pradėti tiesti, o kai pradės - planuoja tik dalį. Likusi dalis iki Žirmūnų g. dar kokia 30 metelių bus nenutiesta.
Todėl siūlau kompromisą - nutiesti bent 1+1 gatvę visą iš karto per vią ilgį su vieninteliu viaduku ties GV (daugiau ten viadukų ir šiaip nereikia), O visą Ozo trąsą (ją taip vadinu) nuo VA iki Nemenčinės p. padarykime greito eismo gatve. Bus win-win visiems. Ir man atrodo tai realiau įgyvendinti.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.
Todėl siūlau kompromisą - nutiesti bent 1+1 gatvę visą iš karto per vią ilgį su vieninteliu viaduku ties GV (daugiau ten viadukų ir šiaip nereikia), O visą Ozo trasą (ją taip vadinu) nuo VA iki Nemenčinės p. padarykime greito eismo gatve. Bus win-win visiems. Ir man atrodo tai realiau įgyvendinti ir naudingiau.Paskutinis taisė spekas; 2023.10.23, 15:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKapų kiek žinau nėra gatvės tiesimo plote.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.Paskutinis taisė mantasm; 2023.10.22, 17:28.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
Komentuoti:
-
Kapų kiek žinau nėra gatvės tiesimo plote.
Medžius kompensuoti galima ir verta jų pilna prisodinant palei naują gatvę ir aplinkui. Beje, panaudojant spec techniką manau daug jų būtų galima tiesiog perkelti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
Komentuoti:
Komentuoti: