Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vietos užteks. Kalba apie atmosferą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Prūdelio niekas ir neplanuoja naikinti, o ir atstumas nuo jo iki Šiaurinės g. bus didesnis nei Japoniško sodo ar Linkmenų g. prūdeliai nutolę nuo GV gatvės. Viskam ten vietos sočiai užtenka.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prie prūdo - net labai rimtas poilsinis parkas. Ir tame rajone vienintelis padoresnis gamtos lopinėlis. Pačioje šiaurinės trasoje tai taip, nekažką.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten tiek pat "poilsinis parkas", kiek pvz. šabakštynai, kuriais nutiestas vakarinis ar pietinis aplinkkelis. Viskam turi būti sveiko proto ribos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Triukšmas poilsiniame parkelyje ne mažiau, jei ne labiau, aktualu nei namuose.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kamščiai ne, tarša (įskaitant ir triukšmo) taip.
Manau, tik laiko klausimas, kada visi namai tiesiog turės HEPA ar kokius ten filtrus. Jau dabar visi nauji projektai su rekuperatoriais, kuriuose yra oro filtrai, tai laikui bėgant tokie namai taps dauguma. Ir sėdėsime mes kiekvienas savo "pilyje", savo HEPA-filtruotus bezdalus kvėpuosime, o į laiką eisime tik su dujokaukėmis.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Namuose tai ir kamščiai neaktualu.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
tikrai mažiau aktualu nei namuose.
Komentuoti:
-
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Triukšmas poilsiniame parkelyje ne mažiau, jei ne labiau, aktualu nei namuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
speciau, kad 2023 siais eros metais jau yra tvariu budu issaugoti viena maza ezeriuka statybu metu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDarant ten tunelį, nereikės sausinti dirvožemio? Tada gali ten likti tas prūdas neišsausėjęs?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad ten nėra jokių namų aplink, tai ir triukšmas neaktualu, o medžiai tikrai išpręstų estetinę/gamtinę problemą, kad gatvė įsipaišytų į aplinką. Kažkokių tunelių ten tikrai nereikia, kai pvz. ta pati GV gatvė eina tiek šalia Neries ties žvėrynu, tiek per šeškinės rezervatą. Tunelius reikia statyti, kur gatvės kerta gyvenamus kvartalus, o ne viduryje laukų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Darant ten tunelį, nereikės sausinti dirvožemio? Tada gali ten likti tas prūdas neišsausėjęs?
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąsi gatve gali skirtis savo pobudziu priklausomai nuo atkarpos. Pavyzdziuj, nuo gelvonu iki kalvariju gatves si gatve galetu buti padaryta kaip park way. Po viena ar dvi juostas abiems pusems su placia zalia juosta, jokio parkingo, kuo maziau sankryzu, su medziais vidury, medziais aplink. Jokio kito eismo, visas masinu triuksmas izoliuojamas medziu mase. Pravaziuoji ir ate ate. Pesciuju takai ir dviraciu takai galetu buti nutiesti netoliese miskelyje, pritaikyti tiek susisiekimui, tiek rekreacijai. Butu issaugomas zaliasis koridorius. Kazkurioje veitoje isvis galima padaryti cut and cover intarpa ir virsuje palikti zalia plota su takais ir zeldynais laukinei gamtai, zmoniu rekreacijai.
Panasiai kaip cia
ar cia
Šiaurinėj, jei skaidyt atkarpom, tai nuo Fabijoniškių g. iki Kalvarijų g. padarius tik dvi juostas VT ir šone "dviračių gatvę", kaip Antakalnyje, susitaupytų ne tik pinigų, bet ir vietos. Būtų galima atsisakyti suprojektuotų 7 metrų pločio dviračių takų (per abi kelio puses 2x3,5 m), kuriems dar ir pavyko pramušti apsaugos zonas ir atskyrimą nuo šaligatvių (kas dar žymiai praplatina visą plotą), mašinos turėtų privažiavimą iki naujų pastatų, ties tuneliuku po GV galima būtų net nutraukti mašinų tranzitą (arba palikti dviračių gatvę su mašinomis), taip būtų žymiai pigiau ir maksimaliai atsitraukta nuo to Ozo prūdo. Likusius pinigus nukreipti bent Šešuolių g. rekonstruot, nes ten ne tik mašinoms nėra kaip įvažuot į Vakarinį aplinkkelį, bet pėstiesiems nėra kaip patekti į Outlet centrą, Senukus bei naujakuriams į atvirkščią pusę pėsčiom iki ten esančių daug sovietinių mokyklų / darželių. Vietiniai ten nenormalią kilpą per nuvaikščiotus šlaitus ir dobilą dabar daro, o darželinukus aišku su mašinom veža.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTokio sprendimo problema, kad triukšmo tie medžiai realiai nelabai izoliuoja. Todėl Ozo draustinyje girdėsis auto triukšmas, ypač turint omenyje, kad tas pats tvenkinys būtų prie pat gatvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
ten apie 60-70m, bet tuo paciu yra ir reljefo nelygumas, kuris dar pagilinus darant gatve (kas, manau, yra neisvengiama) tikrai prisides prie garso izoliacijos:
Komentuoti:
-
Nelabai ten ką kur apeisi. Nuo raudonųjų linijų iki ežeriuko yra vos keliasdešimt metrų.
Tokiu atveju net sakyčiau viadukas virš visos teritorijos galbūt būtų geresnis variantas. Jeigu jau tunelio negalima įrengt. Bet čia tegul specai žiūri ką ir kaip įmanoma.
Komentuoti:
Komentuoti: