Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Patikslintas Šiaurinės gatvės PAV:

    http://www.infraplanas.lt/index.php?s_id=41&lang=lt

    Kas idomiausia kad yra du variantai sankryzoje su Geležinio vilko gatve.

    Comment


      Parašė karzygys Rodyti pranešimą
      Patikslintas Šiaurinės gatvės PAV:

      http://www.infraplanas.lt/index.php?s_id=41&lang=lt

      Kas idomiausia kad yra du variantai sankryzoje su Geležinio vilko gatve.
      Techninis projektas jau yra rengiamas šios gatvės?
      Flickr

      Comment


        Net sunku kažką pasakyti apie tą variantą su tuneliu. Pamačius tokią idėja iškart kilo dvi mintys: ar mes labai turtingi, ar tiesiog kvaili. Man asmeniškai nesuvokiama kaip galima mažiausiai urbanizuotoje gatvės atkarpoje siūlyti ~900 metro ilgio tunelį, kurio aplinkoje yra tik laukymės ir miškeliai. Kai tuo tarpu kitose atkarpose yra gana ženklus poveikis aplinkiniams gyventojams.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Net sunku kažką pasakyti apie tą variantą su tuneliu. Pamačius tokią idėja iškart kilo dvi mintys: ar mes labai turtingi, ar tiesiog kvaili. Man asmeniškai nesuvokiama kaip galima mažiausiai urbanizuotoje gatvės atkarpoje siūlyti ~900 metro ilgio tunelį, kurio aplinkoje yra tik laukymės ir miškeliai. Kai tuo tarpu kitose atkarpose yra gana ženklus poveikis aplinkiniams gyventojams.
          Ten gi "tylos kampelis", blyn, nesikeikiant...
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Techninis projektas jau yra rengiamas šios gatvės?

            Taigi parašyta ten:

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Net sunku kažką pasakyti apie tą variantą su tuneliu. Pamačius tokią idėja iškart kilo dvi mintys: ar mes labai turtingi, ar tiesiog kvaili. Man asmeniškai nesuvokiama kaip galima mažiausiai urbanizuotoje gatvės atkarpoje siūlyti ~900 metro ilgio tunelį, kurio aplinkoje yra tik laukymės ir miškeliai. Kai tuo tarpu kitose atkarpose yra gana ženklus poveikis aplinkiniams gyventojams.
              O man tai labai išmintingas sprendimas. Kuo daugiau turi būti tunelių tokioms tranzitinėms gatvėms.

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                O man tai labai išmintingas sprendimas. Kuo daugiau turi būti tunelių tokioms tranzitinėms gatvėms.
                Aišku idealu būtu, jei didžioji tokių gatvių dalis būtu po žeme. Tačiau ši konkreti atkarpa būtu iš tokių, kurioje tunelis mažiausiai reikalingas. Kokia logika šalia gyv. namų gatvę tiesti atvirą, o šalia miško - pakišti po žeme.
                Gerai jog yra siūlomos ir alternatyvos, bet jos galėtu būti labiau realios ir įgyvendinamos. Statinius reikia ne tik pastatyti, bet ir prižiūrėti. Jau pastatymas tokio tunelio kiek kainuotų, bet dar kiek kainuotų jo eksploatacija. Kai mieste yra n+1 problemų, kurioms trūksta lėšų, tai čia grynai fantastika.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Techninis projektas jau yra rengiamas šios gatvės?
                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Taigi parašyta ten:

                  Atvaizdas
                  Gali būti,nes atvaizde tech. projektas vykdomas 2012-2013.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Aišku idealu būtu, jei didžioji tokių gatvių dalis būtu po žeme. Tačiau ši konkreti atkarpa būtu iš tokių, kurioje tunelis mažiausiai reikalingas. Kokia logika šalia gyv. namų gatvę tiesti atvirą, o šalia miško - pakišti po žeme.
                    Keista, kad nematai logikos. Rekreaciniame ir kultūriniame kontekste ji akivaizdi.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Net sunku kažką pasakyti apie tą variantą su tuneliu. Pamačius tokią idėja iškart kilo dvi mintys: ar mes labai turtingi, ar tiesiog kvaili. Man asmeniškai nesuvokiama kaip galima mažiausiai urbanizuotoje gatvės atkarpoje siūlyti ~900 metro ilgio tunelį, kurio aplinkoje yra tik laukymės ir miškeliai. Kai tuo tarpu kitose atkarpose yra gana ženklus poveikis aplinkiniams gyventojams.
                      Geležinio vilko gatvė centre eina netgi palei upę ir gerą gabalą Vingio parko nukirto, bet visi patenkinti. Panašiai ir čia, padarys kokį požeminį perėjimą ir užteks. Kur kas didesnė problema tie sodai su gyvenamaisiais namais. Turbūt gautųsi pigiau tunelis nei supirkinėti.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Keista, kad nematai logikos. Rekreaciniame ir kultūriniame kontekste ji akivaizdi.
                        Ryšio su kultūra tikrai neįžvelgiu jokio. Rekreacine prasme toks sumanymas būtu sveikintinas, jei gatvė kirstu kažkokį išpuoselėtą parkelį, skverą ar pan. Kai šiuo atveju nieko panašaus ten nėra.
                        Gatvė didelio ploto neatima. Visos likusios teritorijos rekreacijai yra per akis, nes ją reikia prižiūrėti, o pernelyg didelių plotų tam ir nereikia. Vietoje tunelio, galima padaryti du plačius (po 50-100 m) tunelinius viadukus toje atkarpoje ir juos apželdinus turėti gerą efektą. Kartu turint įgilintą gatvę, apsauginius želdynus palei šlaitus ir tokius viadukus - apskritai galima ir nepajausti to greta judančio transporto.
                        Tunelio idėją sveikinčiau tik atkarpoje tarp GV ir J.Ralio gatvių. Taip išsispręstu sankirta su GV gatve ir būtu galima pilnai išnaudoti visą sodų teritoriją, kuri yra gatvės trasoje.

                        Kitas dalykas, jei jau siūlomas brangus tunelis, tai kodėl tame pačiame variante figūruoja ir galimybe įrengti svarbią sankryžą su Kalvarijų g. viename lygyje. Tokiu atveju ties šia sankryža į tunelį nusidrieks spūstis ir visi galės tūnoti požemiuose ir dusti nuo išmetamųjų dujų.
                        Paskutinis taisė sleader; 2012.04.12, 15:36.

                        Comment


                          Kultūra vienintelė ten ta, jog labai patogi vieta šunims vesti daryti patys žinom ką
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Kitas dalykas, jei jau siūlomas brangus tunelis, tai kodėl tame pačiame variante figūruoja ir galimybe įrengti svarbią sankryžą su Kalvarijų g. viename lygyje. Tokiu atveju ties šia sankryža į tunelį nusidrieks spūstis ir visi galės tūnoti požemiuose ir dusti nuo išmetamųjų dujų.
                            Na, su Kalvarijų gatve padaryti dviejų lygių sankryžą tai paprasčiausiai vietos nepakanka, ypač pastačius Gama verslo centrą.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė rat
                              Šiaurinė g. - Ukmergės g. dviejų lygių sankryža (44psl.) = fail. Ukmergės gatvėje turėtų stengtis mažint šviesoforų, o ne didint. Ubagų šalis nesugeba viaduko pastatyt.
                              Nelabai supratau. Tai dviejų lygiu sankryža ir reiškia jog bus viadukas.

                              Comment


                                O kaip sankryža su Kalvarijų gatve ? Ten pašonėje toks pastatas, kad dviejų lygių gatvė neįsipaišo... O daryti vieno lygio tokioj vietoj....

                                Comment


                                  Viskas labai gražiai sudėta pirmajame šios temos puslapyje. Prašome nepatingėti, atsiversti ir pasiskaityti. Manau, kad planai nuo to laiko nelabai ir pasikeitė.

                                  Comment


                                    Parašė karzygys Rodyti pranešimą
                                    Patikslintas Šiaurinės gatvės PAV:
                                    http://www.infraplanas.lt/index.php?s_id=41&lang=lt
                                    Ačiū už informaciją.


                                    Taip ir liko neaišku, kodėl Kalvarijų gatvėje planuojama vieno lygio šviesforinė
                                    sankryža, o Ralio (?) gatvėje - dviejų lygių.
                                    Net ir pastačius verslo centrą "Gama" ten vietos dviejų lygių sankryžai dar galima surasti. Nors paprasčiau būtų buvę buvusioje miesto (t.y., padovanotoje) žemėje nestatyti to pastato ant pačios sankryžos.

                                    Žemėlapis iš: http://www.infraplanas.lt/site/uploa...%20formatu.pdf


                                    Viešas susirinkimas įvyks 2012 m. balandžio 24 d. 15 val. Vilniaus miesto savivaldybės posėdžių salėje Nr. 216
                                    Paskutinis taisė Romas; 2012.04.16, 22:23.

                                    Comment


                                      Normali dviejų lygių sankryža tikriausiai netilptu, tačiau Šiaurinės g. estakada virš Kalvarijų g., o po estakada šviesoforinė sankryža - įmanomas variantas. Tokiu atvejų Kalvarijų g. toje vietoje sankryža liktu, bet šviesoforo ciklai būtu tik atliekantiems kairiuosius posūkius ir pakankamai neilgi.

                                      Comment


                                        Visą šitą reikalą įmetęs dar seniau buvau, su pilnu aprašymu, o ne santrauka...
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          O reikalinga ten dviejų lygių sankryža? Nebent kartu pastatytų ir dviejų lygių sankryžą su Ozo - Kareivių g. Nes dėl Kernavės ir Šiaurinės g. pasiskirsčius srautams didelių spūsčių nebeturėtų būti.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X