Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • cozzamarra
    replied
    Pagal supratimą, Šiaurinės autostrados apologetai savo supratimu atsilikę 50-60 metų nuo šiandienos. Netikite? Žr. video:


    Protingi, rodos, mokosi iš svetimų klaidų...?

    Iš komentarų:
    Amazing transformation. Very beautiful.This video should be seen by all cities local transportation planners. It should be taught to city engineers and planners in University.Walking, cycling and mass transit are key to making cities livable. People need to contact their local transportation planners and elected officials and make walking and cycling the preferred option of travel in the city

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

    Tik reikia nepamiršti jog prieš tai už n jardu pakišo greitkelius po žeme ir vandeniu. Ir tai buvo brangiausias kelių projektas USA.
    Va, būtent. Taip lengva pasakyti „išmontuoja greitkelį mieste ir vietoj jo padaro parką“, nutylint, kad greitkelį ne „išmontuoja“, o „perkelia“. Visai nereikšmingas skirtumas, ar ne taip?

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taip: https://en.wikipedia.org/wiki/Linear_park . Kai išmontuoja greitkelį mieste ir vietoj jo padaro parką. Pavyzdys būtų Rose Kennedy Greenway Bostone.
    Tik reikia nepamiršti jog prieš tai už n jardu pakišo greitkelius po žeme ir vandeniu. Ir tai buvo brangiausias kelių projektas USA.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Man dar įdomu kokį malimosi po gatves automobiliu srautą sudaro darželių ir kitų švietimo įstaigų trūkumas lokaliai.
    Palygink eismą įprastą darbo dieną ir eismą per mokyklinukų atostogas. Taip sakant, "diena/naktis".

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    sovietinė kairioji šviesoforo sekcija iš vis dings iš Lietuvos ir t.t.
    Kas negerai su kaire šviesoforo sekcija.....?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Beje, nepamenu ar pasireiškiau dėl Šiaurinės gatvės po tų visų kalbų apie linijinį parką. Sutinku su tuo, kad reik suformuot tinklą, bet parkingų nereik, sutinku, kad būtų B kategorija. Tarnautų kaip Ozo g. tęsinys iki VA.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dėl šito PoDV turi pointą. Čia apskritai visų Lietuvos kelių dizaino "liga", kurios niekaip neišsigydom. Ta liga vadinasi visko darymas pagal sovietinius "sueis ir taip" standartus ar tai būtų tokios vietos, kaip šita (Oslo/Tūkstanmečio išsišakojimas) ar bet kuris išvažiavimas iš bet kurios autostrados, kelių ženklinimas ir apskritai visa bendra kelių estetika. Tiesiog taip jau gaunasi, kai visa tai projektuoja vietiniai praperstakelniai šūdarankiai, kurie pripratę viską daryti pagal sovietmečio deficito "ai sueis ir taip" logiką. O reikėjo tiesiog pasisamdyti kokią nors toje srityje patirties turinčia EU kompaniją ir pasakyti, kad padarytų maksimaliai gerai ir saugiai su minimaliu žemės plotu, kuriame galima įsitekti. O dabar jei ką ir taisyti, tai nebent tam, kad būtų sumažintos rizikos dėl eismo saugumo, pavyzdžiui, greičio apribojimas iki kokių 40km/h su fotoradaru, turinčiu 0km/h toleranciją, kad būtų užkirstas kelias skaudžioms avarijoms toje vietoje. O viską padaryasim normaliai tada, kai pasikeis mentalitetas ir kai iš tikrųjų tapsim Europa, o nebe amžinai ubagaujanti Rusijos provincija. Tas bus po kokių 20-30 metų.
    Čia daugiau akmenukas į 200x m. standartus. VA, Tūkstantmečio g. yra kažkas klaikaus su visais sužymėjimais, juostomis, etc.

    Situacija bendrai gerėja, bent jau matos pastangos kai kur geriau paženklint kryptis, pvz. A3/A15 sankr., bet tapimu Europa, apie kurią pats svajoju nuo kokių 2010 metų, t.y. tvarkingu ženklų sudėjimu, sankryžų dizainu, tai kažkur 10-20 m. tikrai duočiau. Turiu omeny, kai pvz. A1 ir A2 kryptys suženklins daugmaž kaip vakarinėse kaimynėse. Sankryžos bus neapkrautos ženklais bile kur, sovietinė kairioji šviesoforo sekcija iš vis dings iš Lietuvos ir t.t.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.05, 21:14.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    kada prasidės Šiaurinės statyba nežinot? ar jau išimtas statybos leidimas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Man dar įdomu kokį malimosi po gatves automobiliu srautą sudaro darželių ir kitų švietimo įstaigų trūkumas lokaliai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Dvirtakis Šiaurinėj g. bus tiesiog bendras pėsčiųjų/dviračių iki pradės kurtis sklypuose ir juos įpareigos įrengti dvirtakius.
    Šitas Vilniaus "įpareigojimas" yra viena didesnių nesąmonių, kuri praktikoje niekaip neveikia ir yra literalinis pinigų metimas į balą. Dviračių takai turi būti statomi/tvarkomi ištisu maršrutu visoje gatvėje (fizinėje, ne tik pagal pavadinimą), o ne palei kiekvieną sklypą.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Jeigu gerai supratau (paaiškės per kelias savaites per projektinius pasiūlymus) tai dabartinis svarstomas Šiaurinės g. profilis bus 2 arba 4 eismo juostos centre + jungiamieji paraleliniai keliukai su patekimu į sklypus ir parkavimu. Nežinau kaip tilptų su 4 centrinėm, nes lyg ir želdynų neatsisako (gal viduryje nebebus).

    Šiaip visai įdomus variantas, jei nori pritaikyti ir tranzitui centre ir ramesniam privažiavimui ir parkavimui. Kaip ir 40-50m plotis pakankamas įvairiai svarstyti.

    Taip pat atrodo iškart galvoja daryti viaduką Ukmergės g., nes susivokė, kad bus didelis srautas Ozo-Ukmergės-Šiaurinė (kairiuoju posūkiu). Su Laisvės pr. tikėtinai liks vieno lygio.

    Dvirtakis Šiaurinėj g. bus tiesiog bendras pėsčiųjų/dviračių iki pradės kurtis sklypuose ir juos įpareigos įrengti dvirtakius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Statyti kietą VT trukdo tai, kad per daug pinigų suvalgo gatvės. Šiaurinė gatvė kainuos tiek, už kiek galima pastatyt nemažą dalį rimtos light rail linijos, ypač Vilniuje, kur sąlygos tam - idealios. Ir tai būtų tikras bandymas spręsti problemas, o ne eilinis užlipimas ant automobilizmo grėblio.
    Bėda tame, kad nebus nei tos gatvės, nei gero VT.
    Gal už tuos pinigus bus nupirkta savivaldybės gerų darbų reklama.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dėl šito PoDV turi pointą. Čia apskritai visų Lietuvos kelių dizaino "liga", kurios niekaip neišsigydom. Ta liga vadinasi visko darymas pagal sovietinius "sueis ir taip" standartus ar tai būtų tokios vietos, kaip šita (Oslo/Tūkstanmečio išsišakojimas) ar bet kuris išvažiavimas iš bet kurios autostrados, kelių ženklinimas ir apskritai visa bendra kelių estetika. Tiesiog taip jau gaunasi, kai visa tai projektuoja vietiniai praperstakelniai šūdarankiai, kurie pripratę viską daryti pagal sovietmečio deficito "ai sueis ir taip" logiką. O reikėjo tiesiog pasisamdyti kokią nors toje srityje patirties turinčia EU kompaniją ir pasakyti, kad padarytų maksimaliai gerai ir saugiai su minimaliu žemės plotu, kuriame galima įsitekti. O dabar jei ką ir taisyti, tai nebent tam, kad būtų sumažintos rizikos dėl eismo saugumo, pavyzdžiui, greičio apribojimas iki kokių 40km/h su fotoradaru, turinčiu 0km/h toleranciją, kad būtų užkirstas kelias skaudžioms avarijoms toje vietoje. O viską padaryasim normaliai tada, kai pasikeis mentalitetas ir kai iš tikrųjų tapsim Europa, o nebe amžinai ubagaujanti Rusijos provincija. Tas bus po kokių 20-30 metų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ten labiau apie sociopatiškai sutaupytus, niekur Vakaruose nesutinkamus, srautų susikirtimo sprendimus diskutuojama.
    Aišku, pats VA nėra užkimštas. Ten ne kiek platinimo reikia, o re-allignment'o.
    Iš esmės reikia dar bent kelių dešimčių milijonų Eurų automobilistams vien pralaidumui vienoje, ką tik pastatytoje sankryžoje padidinti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Automobilistai:
    ‘Induced demand’ Vilniuje neveikia, pažiūrėkit į niekada neužsikemšantį vakarinį aplinkkelį.

    Taip pat automobilistai:
    Reikia plėsti vakarinį aplinkkelį, nes kemšasi.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...13#post2028113
    Ten labiau apie sociopatiškai sutaupytus, niekur Vakaruose nesutinkamus, srautų susikirtimo sprendimus diskutuojama.
    Aišku, pats VA nėra užkimštas. Ten ne kiek platinimo reikia, o re-allignment'o.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Automobilistai:
    ‘Induced demand’ Vilniuje neveikia, pažiūrėkit į niekada neužsikemšantį vakarinį aplinkkelį.

    Taip pat automobilistai:
    Reikia plėsti vakarinį aplinkkelį, nes kemšasi.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...13#post2028113

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
    Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
    Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
    Ryšys nebūtinai turi paliesti konkrečiai tamstos išskirtines nepakeičiamas pareigas nepakeičiamoje darbovietėje. Pastebėjot kiek pramonės ir ofisynų prie oro uosto pridygo? Tą be abejo įtakojo ir darbo jėgos mobilumo galimybės po aplinkkelių nutiesimo - toks ir ryšys.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.02.05, 13:17.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne visi gali pasirinkti, kur gyvena ir kur dirba, bet dauguma žmonių gali. Kai padarai, kad greičiausias būdas pasiekti darbą yra įsigyti kibirą ir juo šokti į aplinkkelį – mieste daugėja kibirų. Nesakau, kad nereikia statyti kelių, bet juos statant reikia įvertinti visas pasekmes.
    Ne visi gali, bet didelė dalis viename ar kitame gyvenimo etape gali. Pvz Tokijuje yra natūralu keičiant darbą keisti ir gyvenamąją vietą. Kad nereiktų kirmyti metro po trejetą-ketvertą valandų kasdien. Aišku būna kas negali/nenori kraustytis dėl n+k priežasčių ir tenka džiaugtis geriausiu pasaulyje VT.

    Kita vertus jei apriboji judėjimą mieste tuo pačiu riboji ir ekonomines veiklas. Sakykim ryškiai sumažini kibirų kiekį ir pagerini VT į centrą. Bet kokybiško susisiekimo iš vieno pakraščio su kito pakraščio pramone nebus prie geriausių norų. Pramonei keltis į miestą irgi trukdo tiek kaštai, tiek kiti reikalavimai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne visi gali pasirinkti, kur gyvena ir kur dirba, bet dauguma žmonių gali. Kai padarai, kad greičiausias būdas pasiekti darbą yra įsigyti kibirą ir juo šokti į aplinkkelį – mieste daugėja kibirų.
    Griauk ar statyk gatves, paskutinius 40 metų pas mane ir aplinkinius yra po kibirą, kartais ir 2-3 ar net 4 kibirus. Jokio aplinkkelio poveikio kibirų kiekiams nejaučiu. Poreikio "pasiekti darbą" irgi.
    Pas ką gyvenimas sukasi tik savo mikrorajone, tiems nei kibirų nei aplinkkelių nereikia, bet nereikia visų mauti ant vieno kurpalio.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nepagaunu čia priežasties-pasekmės ryšio. Pats dirbau oro uoste virš 20 metų - ir to pakeisti nelabai įmanoma. Kai kurie kolegos važiuodavo net virš 100 km kone kasdien!
    Dauguma darbų (mokslų, laisvalaikių) yra ten kur yra ir nei nepriartinsi nei atitolinsi. Gatvių kelių statymas/nestatymas visų pirma veikia verslus ir kitas veiklas.
    Norime padaryti kaip XVIII a.? Reikia tuomet pereiti prie natūrinio ūkio ir bent jau arklių.
    Ne visi gali pasirinkti, kur gyvena ir kur dirba, bet dauguma žmonių gali. Kai padarai, kad greičiausias būdas pasiekti darbą yra įsigyti kibirą ir juo šokti į aplinkkelį – mieste daugėja kibirų. Nesakau, kad nereikia statyti kelių, bet juos statant reikia įvertinti visas pasekmes.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    p.s. Ar kas nors žino apart KEdas kas yra tas "linijinis parkas " ? Net Google randa tik linijinis šviestuvas arba linijinis šokis.
    Taip: https://en.wikipedia.org/wiki/Linear_park . Kai išmontuoja greitkelį mieste ir vietoj jo padaro parką. Pavyzdys būtų Rose Kennedy Greenway Bostone.

    Komentuoti:

Working...
X