Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
cozzamarra nuo kada „centrinė miesto dalis“ yra kažkur tarp Viršuliškių ir Fabų? Gal dirbate NT brokeriu?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąkada prasidės Šiaurinės statyba nežinot? ar jau išimtas statybos leidimas?
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąIr tau ne vieną kartą buvo į tai atsakyta.
O diskusijos su ISIS apie Alacho egzistavimą, spėčiau, būtų produktyvesnės nei diskusijos apie kelius su nuo dyzelio dūmų atbukusiais automarozais “srautų nuėmėjais”.
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąStadionas, kitoje diskusijoje bandėte kontrargumentuoti, nors komentavote tai, ko visai nesakiau. Įsiminiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stadionas, kitoje diskusijoje bandėte kontrargumentuoti, nors komentavote tai, ko visai nesakiau. Įsiminiau.
Aš sutinku, kad rytinių Vilniaus miesto ir rajono gyventojams būtinas greitas susisiekimas su vakarine miesto dalimi (ypač po Astravo AE atsiradimo), bet tokia jungtis neturi eiti per veik centrinę miesto dalį. Tai yra tiesiog absurdas. Įsivaizduojate, kiek triukšmo, stabdžių kaladžių ir padangų kompletų bus priversti sukvėpuoti gyvenantys mieste?
Būtinam susisiekimui su vakarine dalimi reikia ieškoti galimybių toliau šiaurėje irba pietuose, ne per miesto centrą. Šiaurinė turi būti atiduota VT.
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąŽiū, teksto (turinio) suvokimo problema gana gaji šiame forume: 1)nesupranta, 2)prisikuria šiaudinių baidyklių, 3)teikia absurdiškus pasiūlymus/komentarus, nes verčiau apsikvailinti, nei klaidą pripažinti. Pirma taikau sankauskas, Stadionas ir gerietis
Pasidalintame video – Utrechto istorija, kuomet vietoje kanalo olandai pasidarė autostradą. Nedaug laiko praėjo ir suprato, kad autostrada miestą pagadino, o ne, kaip tikėtasi, pagerino. Klaidą (brangiai) ištaisė. Šiuo pavyzdžiu remiu savo argumentą, kad Šiaurinė autostrada Vilniaus nepagerins, priešingai – sugadins.
Pagaunat?
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGaliu tik pakartoti ką rašiau, nes pilamas bet koks kliedesys, bet net nebandoma pažvelgti į Vilniaus gatvių žemėlapį ypač šiaurinėje miesto dalyje bei atsakant, kaip iš viso reikia važiuoti R-V kryptimi ir ką apie esamą eismą beveik per jų kiemus galvoja šalia VA 3 etapo esančių visų mikrorajonų gyventojai
O diskusijos su ISIS apie Alacho egzistavimą, spėčiau, būtų produktyvesnės nei diskusijos apie kelius su nuo dyzelio dūmų atbukusiais automarozais “srautų nuėmėjais”.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galiu tik pakartoti ką rašiau, nes pilamas bet koks kliedesys, bet net nebandoma pažvelgti į Vilniaus gatvių žemėlapį ypač šiaurinėje miesto dalyje bei atsakant, kaip iš viso reikia važiuoti R-V kryptimi ir ką apie esamą eismą beveik per jų kiemus galvoja šalia VA 3 etapo esančių visų mikrorajonų gyventojai
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMan atrodo, kad su šios gatvės priešininkais glušais diskutuoti apie gatvės reikalingumą yra tas pats kas su ISIS apie Alacho egzistavimą.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Tema yra apie Š. gatvę, prie ko čia tramvajus? Tai yra visiškai kita infrastruktūros kategorija, su visiškai kitomis jungtimis. Pridėsiu: tokie pasiūlymai primena kažkurio forumiečio pasiūlymus panaikinti greičio radarų finansavimą, kad būtų galima daugiau tiltų suremontuoti. Kaip ir susiję dalykai, bet kaip ir nelabai.
Jau 3 dešimtemčius esame nepriklausomi, jei jungtis nebūtų reikalinga, seniai galėjo būti atšaukta.
Dėl paskutinio punkto net nežinau, ką bepridurt... Na tai gaila, klaidingą pirminį įspūdį susidariau.
Komentuoti:
-
Nepatinka su urbanistika susijusios blevyzgos – gali neskaityt. Žinutes su nuotraukom, brėžiniais ir spaudos nuorodom lengva atpažinti scrollinant per diskusijas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
- Vilniaus tramvajus irgi yra numatytas ‘n dešimtmečių’, kaip ir daugybė kitų projektų. Į vienus tokių numatytų projektų investuosime dabar, kitiems reikės palaukti. Diskusija yra apie tai, kurie projektai šiuo metu yra naudingesni miestui ir tai yra gera diskusija.
- Dalykai, numatyti sovietiniais laikais, nėra būtinai tai, į ką šiandien turi būti investuojami pinigai. Ypač turint omeny, kad naujų tranzitinių, didelių gatvių tiesimas urbanizuotose teritorijose yra išėjęs iš mados ir laikomas pinigų švaistymu kiečiausią urbanistiką turinčiose šalyse, iš kurių galime pasimokyti labai daug.
- Forumai yra visų pirma skirti diskusijoms, o ne faktams.
Jau 3 dešimtemčius esame nepriklausomi, jei jungtis nebūtų reikalinga, seniai galėjo būti atšaukta.
Dėl paskutinio punkto net nežinau, ką bepridurt... Na tai gaila, klaidingą pirminį įspūdį susidariau.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.06, 17:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąGatvė numatyta n-dešimtmečių.
- Dalykai, numatyti sovietiniais laikais, nėra būtinai tai, į ką šiandien turi būti investuojami pinigai. Ypač turint omeny, kad naujų tranzitinių, didelių gatvių tiesimas urbanizuotose teritorijose yra išėjęs iš mados ir laikomas pinigų švaistymu kiečiausią urbanistiką turinčiose šalyse, iš kurių galime pasimokyti labai daug.
- Forumai yra visų pirma skirti diskusijoms, o ne faktams.Paskutinis taisė VLR; 2023.02.06, 17:09.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Bl*t čia tiek daug savi-susireikšminimo ir svaigimo į pievas šitoje temoje. Taip visi neturit, ką veikt, kaip tik pilstyt iš tuščio į kiaurią su savo fantazijom? Į eterį minties srautą pavaryt? Pasiginčyti tuščiai? Kam nors ką nors čia pavyko įtikinti, kad savo poziciją pakeistų? Ar kas nors, kas rimtai gali padaryti įtakos projektui, šitas mūsų blevyzgas skaito?
Gatvė numatyta n-dešimtmečių. Jos ten reikia. Bl*t, vieni siūlo kažkokius linijinius parkus, kiti VT gatves, kiti aiškina, kad užtenka Ozo g. visam R-V eismui. Kas iš viso jūs tokie?
Forumas mane užkabino, nes originaliai aptikau įdomios FAKTINĖS informacijos apie viešuosius projektus (architektūriniai planai, eigos nuotraukos, oficialūs pareiškimai), bet dabar tos temos išsivystė į kažkokį nerišlų protinių išmatų kratinį (visai kaip mano šitas paburbuliavimas).
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Žiū, teksto (turinio) suvokimo problema gana gaji šiame forume: 1)nesupranta, 2)prisikuria šiaudinių baidyklių, 3)teikia absurdiškus pasiūlymus/komentarus, nes verčiau apsikvailinti, nei klaidą pripažinti. Pirma taikau sankauskas, Stadionas ir gerietis
Pasidalintame video – Utrechto istorija, kuomet vietoje kanalo olandai pasidarė autostradą. Nedaug laiko praėjo ir suprato, kad autostrada miestą pagadino, o ne, kaip tikėtasi, pagerino. Klaidą (brangiai) ištaisė. Šiuo pavyzdžiu remiu savo argumentą, kad Šiaurinė autostrada Vilniaus nepagerins, priešingai – sugadins.
Pagaunat?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Protingi, rodos, mokosi iš svetimų klaidų...?
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąBandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. ]
https://goo.gl/maps/cBQS893nTPBm4zFq5
Komentuoti:
-
Na, gerai. Tarkime Šiaurinę tiesiame tik kaip VT skirtą gatvę. Ją tiesiame:
- Skirtą tik VT nuo VA iki Žirmūnų?
- Jei tik VT nuo VA iki Žirmūnų, gal visgi vertėtų nuo VA iki pvz Ukmergės gatvės nutiesti ir po juostą automobiliams, kad jie rytų-vakarų kryptymi galėtų kuo greičiau pateikti į aplinkkelį?
Jei darome kaip aprašyta viršuje, tuomet būtinai reikia žaliai pažymėtas gatves pilnai paversti į greito nepertraukiamo eismo gatves, nes jos aptarnauja ne tik vietinį transportą, bet ir tarp rajonų bei miestų. Jų pavertimas pilnai į greito eismo reiškia ir pėsčiųjų su dvirtakiais viadukų / požeminių perėjimų statymą. Miestas turi turėti gerą greito eismo gatvių tinklą, į kurį ir iš kurio būtų galima greitai patekti.
Būtų maždaug taip? Ar to užtektų viso eismo rytų-vakarų daugmaž sklandžiam judėjimui užtikrinti? Jei taip - tuomet aš už.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: