Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Niekada. Ar nematote, kas vyksta?
    O kas vyksta ? Prašom pasidalint pletkais !

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Click image for larger version

Name:	screenshot.png
Views:	481
Size:	375,0 kB
ID:	2028501

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    cozzamarra nuo kada „centrinė miesto dalis“ yra kažkur tarp Viršuliškių ir Fabų? Gal dirbate NT brokeriu?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    kada prasidės Šiaurinės statyba nežinot? ar jau išimtas statybos leidimas?
    Niekada. Ar nematote, kas vyksta?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ir tau ne vieną kartą buvo į tai atsakyta.
    O diskusijos su ISIS apie Alacho egzistavimą, spėčiau, būtų produktyvesnės nei diskusijos apie kelius su nuo dyzelio dūmų atbukusiais automarozais “srautų nuėmėjais”.
    Jei atsakymas yra užarti gatves ir įrengti "linijinius parkus" tai tada taip, labai argumentuotas, konkrečiai sprendžiantis esamas problemas ir visapusiškas atsakymas.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Stadionas, kitoje diskusijoje bandėte kontrargumentuoti, nors komentavote tai, ko visai nesakiau. Įsiminiau.
    manau kažkur nepagavot ironijos ar sarkazmo, bet tiek to.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Stadionas, kitoje diskusijoje bandėte kontrargumentuoti, nors komentavote tai, ko visai nesakiau. Įsiminiau.

    Aš sutinku, kad rytinių Vilniaus miesto ir rajono gyventojams būtinas greitas susisiekimas su vakarine miesto dalimi (ypač po Astravo AE atsiradimo), bet tokia jungtis neturi eiti per veik centrinę miesto dalį. Tai yra tiesiog absurdas. Įsivaizduojate, kiek triukšmo, stabdžių kaladžių ir padangų kompletų bus priversti sukvėpuoti gyvenantys mieste?

    Būtinam susisiekimui su vakarine dalimi reikia ieškoti galimybių toliau šiaurėje irba pietuose, ne per miesto centrą. Šiaurinė turi būti atiduota VT.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Žiū, teksto (turinio) suvokimo problema gana gaji šiame forume: 1)nesupranta, 2)prisikuria šiaudinių baidyklių, 3)teikia absurdiškus pasiūlymus/komentarus, nes verčiau apsikvailinti, nei klaidą pripažinti. Pirma taikau sankauskas, Stadionas ir gerietis

    Pasidalintame video – Utrechto istorija, kuomet vietoje kanalo olandai pasidarė autostradą. Nedaug laiko praėjo ir suprato, kad autostrada miestą pagadino, o ne, kaip tikėtasi, pagerino. Klaidą (brangiai) ištaisė. Šiuo pavyzdžiu remiu savo argumentą, kad Šiaurinė autostrada Vilniaus nepagerins, priešingai – sugadins.

    Pagaunat?
    apie ką jus čia?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Galiu tik pakartoti ką rašiau, nes pilamas bet koks kliedesys, bet net nebandoma pažvelgti į Vilniaus gatvių žemėlapį ypač šiaurinėje miesto dalyje bei atsakant, kaip iš viso reikia važiuoti R-V kryptimi ir ką apie esamą eismą beveik per jų kiemus galvoja šalia VA 3 etapo esančių visų mikrorajonų gyventojai
    Ir tau ne vieną kartą buvo į tai atsakyta.

    O diskusijos su ISIS apie Alacho egzistavimą, spėčiau, būtų produktyvesnės nei diskusijos apie kelius su nuo dyzelio dūmų atbukusiais automarozais “srautų nuėmėjais”.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Galiu tik pakartoti ką rašiau, nes pilamas bet koks kliedesys, bet net nebandoma pažvelgti į Vilniaus gatvių žemėlapį ypač šiaurinėje miesto dalyje bei atsakant, kaip iš viso reikia važiuoti R-V kryptimi ir ką apie esamą eismą beveik per jų kiemus galvoja šalia VA 3 etapo esančių visų mikrorajonų gyventojai
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad su šios gatvės priešininkais glušais diskutuoti apie gatvės reikalingumą yra tas pats kas su ISIS apie Alacho egzistavimą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Tema yra apie Š. gatvę, prie ko čia tramvajus? Tai yra visiškai kita infrastruktūros kategorija, su visiškai kitomis jungtimis. Pridėsiu: tokie pasiūlymai primena kažkurio forumiečio pasiūlymus panaikinti greičio radarų finansavimą, kad būtų galima daugiau tiltų suremontuoti. Kaip ir susiję dalykai, bet kaip ir nelabai.
    Jau 3 dešimtemčius esame nepriklausomi, jei jungtis nebūtų reikalinga, seniai galėjo būti atšaukta.
    Dėl paskutinio punkto net nežinau, ką bepridurt... Na tai gaila, klaidingą pirminį įspūdį susidariau.
    Tramvajų paminėjau tik kaip vieną iš daugybės projektų, kurie yra planuojami ‘n dešimtmečių’, bet vis dar laukia savo eilės. Tai padariau dėl to, kad iš tavo pranešimo galima susidaryti įspūdį, kad tas faktas, kad Šiaurinė gatvė yra planuojama tiek laiko reiškia, kad ją statyti reikia būtinai ir tai reikia daryti dabar. Taip nėra - savo eilės laukia daugybė didesnių ir mažesnių ‘n dešimtmečių’ planuojamų projektų.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Nepatinka su urbanistika susijusios blevyzgos – gali neskaityt. Žinutes su nuotraukom, brėžiniais ir spaudos nuorodom lengva atpažinti scrollinant per diskusijas.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    - Vilniaus tramvajus irgi yra numatytas ‘n dešimtmečių’, kaip ir daugybė kitų projektų. Į vienus tokių numatytų projektų investuosime dabar, kitiems reikės palaukti. Diskusija yra apie tai, kurie projektai šiuo metu yra naudingesni miestui ir tai yra gera diskusija.
    - Dalykai, numatyti sovietiniais laikais, nėra būtinai tai, į ką šiandien turi būti investuojami pinigai. Ypač turint omeny, kad naujų tranzitinių, didelių gatvių tiesimas urbanizuotose teritorijose yra išėjęs iš mados ir laikomas pinigų švaistymu kiečiausią urbanistiką turinčiose šalyse, iš kurių galime pasimokyti labai daug.
    - Forumai yra visų pirma skirti diskusijoms, o ne faktams.
    Tema yra apie Š. gatvę, prie ko čia tramvajus? Tai yra visiškai kita infrastruktūros kategorija, su visiškai kitomis jungtimis. Pridėsiu: tokie pasiūlymai primena kažkurio forumiečio pasiūlymus panaikinti greičio radarų finansavimą, kad būtų galima daugiau tiltų suremontuoti. Kaip ir susiję dalykai, bet kaip ir nelabai.
    Jau 3 dešimtemčius esame nepriklausomi, jei jungtis nebūtų reikalinga, seniai galėjo būti atšaukta.
    Dėl paskutinio punkto net nežinau, ką bepridurt... Na tai gaila, klaidingą pirminį įspūdį susidariau.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.06, 17:22.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Gatvė numatyta n-dešimtmečių.
    - Vilniaus tramvajus irgi yra numatytas ‘n dešimtmečių’, kaip ir daugybė kitų projektų. Į vienus tokių numatytų projektų investuosime dabar, kitiems reikės palaukti. Diskusija yra apie tai, kurie projektai šiuo metu yra naudingesni miestui ir tai yra gera diskusija.
    - Dalykai, numatyti sovietiniais laikais, nėra būtinai tai, į ką šiandien turi būti investuojami pinigai. Ypač turint omeny, kad naujų tranzitinių, didelių gatvių tiesimas urbanizuotose teritorijose yra išėjęs iš mados ir laikomas pinigų švaistymu kiečiausią urbanistiką turinčiose šalyse, iš kurių galime pasimokyti labai daug.
    - Forumai yra visų pirma skirti diskusijoms, o ne faktams.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.02.06, 17:09.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Bl*t čia tiek daug savi-susireikšminimo ir svaigimo į pievas šitoje temoje. Taip visi neturit, ką veikt, kaip tik pilstyt iš tuščio į kiaurią su savo fantazijom? Į eterį minties srautą pavaryt? Pasiginčyti tuščiai? Kam nors ką nors čia pavyko įtikinti, kad savo poziciją pakeistų? Ar kas nors, kas rimtai gali padaryti įtakos projektui, šitas mūsų blevyzgas skaito?

    Gatvė numatyta n-dešimtmečių. Jos ten reikia. Bl*t, vieni siūlo kažkokius linijinius parkus, kiti VT gatves, kiti aiškina, kad užtenka Ozo g. visam R-V eismui. Kas iš viso jūs tokie?

    Forumas mane užkabino, nes originaliai aptikau įdomios FAKTINĖS informacijos apie viešuosius projektus (architektūriniai planai, eigos nuotraukos, oficialūs pareiškimai), bet dabar tos temos išsivystė į kažkokį nerišlų protinių išmatų kratinį (visai kaip mano šitas paburbuliavimas).

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Žiū, teksto (turinio) suvokimo problema gana gaji šiame forume: 1)nesupranta, 2)prisikuria šiaudinių baidyklių, 3)teikia absurdiškus pasiūlymus/komentarus, nes verčiau apsikvailinti, nei klaidą pripažinti. Pirma taikau sankauskas, Stadionas ir gerietis

    Pasidalintame video – Utrechto istorija, kuomet vietoje kanalo olandai pasidarė autostradą. Nedaug laiko praėjo ir suprato, kad autostrada miestą pagadino, o ne, kaip tikėtasi, pagerino. Klaidą (brangiai) ištaisė. Šiuo pavyzdžiu remiu savo argumentą, kad Šiaurinė autostrada Vilniaus nepagerins, priešingai – sugadins.

    Pagaunat?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Protingi, rodos, mokosi iš svetimų klaidų...?

    Mintis nutiesti gatves upių vietoje visai nebloga, Vilniui tiktų puikiai, rytai-vakari būtų nebe problema.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Bandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. ]
    Ne tik olandai daro lygiagrečias gatveles kad nusukinėjantys į kiemus nestabdytų magistralės eismo.

    https://goo.gl/maps/cBQS893nTPBm4zFq5
    Paskutinis taisė gerietis; 2023.02.06, 15:57. Priežastis: gmarrar

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Na, gerai. Tarkime Šiaurinę tiesiame tik kaip VT skirtą gatvę. Ją tiesiame:
    - Skirtą tik VT nuo VA iki Žirmūnų?
    - Jei tik VT nuo VA iki Žirmūnų, gal visgi vertėtų nuo VA iki pvz Ukmergės gatvės nutiesti ir po juostą automobiliams, kad jie rytų-vakarų kryptymi galėtų kuo greičiau pateikti į aplinkkelį?

    Jei darome kaip aprašyta viršuje, tuomet būtinai reikia žaliai pažymėtas gatves pilnai paversti į greito nepertraukiamo eismo gatves, nes jos aptarnauja ne tik vietinį transportą, bet ir tarp rajonų bei miestų. Jų pavertimas pilnai į greito eismo reiškia ir pėsčiųjų su dvirtakiais viadukų / požeminių perėjimų statymą. Miestas turi turėti gerą greito eismo gatvių tinklą, į kurį ir iš kurio būtų galima greitai patekti.

    Būtų maždaug taip? Ar to užtektų viso eismo rytų-vakarų daugmaž sklandžiam judėjimui užtikrinti? Jei taip - tuomet aš už.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	280
Size:	100,8 kB
ID:	2028371

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Bandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. Gal tai kažkas tokio (minus tramvajus ir bendra erdvė)?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230206_152320_Maps.jpg
Views:	1195
Size:	314,5 kB
ID:	2028366

    Komentuoti:

Working...
X