Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Tarandė nėra Pašilaičiai. Priminsiu tamstos pradinį klausimą - "Jūs pabandykite nuvažiuoti pvz iš Pašilaičių aplankyti ligonio į Santariškes."

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai naudojantis tuo tavo žemėlapiu papasakok kaip pvz tarandės gatvėje gyvenantis pašilaitis naudosis tuo autobusu?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nei į Pašilaičius, iei į Justiniškes jis net neužsuka.
    Melas - https://maps.lt/map/default.aspx?lan...Di%C5%B3%20sen

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Šiaurinę galima būtų statyti iš karto su Tramvajaus linija, bet čia VMS turbūt yra toks pat sudėtingumas kaip marso kolonizavimas.
    Iš karto gal nelabai išeitų, kol tramvajaus apskritai nėra. Bet bent jau užrezervuoti visą reikiamą infrastruktūrą būtina.
    Sutinku - tai raketų mokslas. Pasaulyje to dar niekas nedarė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Tiek metų Vilnius neturėjo tos Šiaurinės gatvės ir nieko dėl to neatsitiko, mieste transporto koliapsas neįvyko
    Tiek metų žmonės buvo neraštingi ir nieko dėl to neatsitiko, socialinio kolapso neįvyko, tai gal nereikia čia tų mokyklų.

    Šiaurinę galima būtų statyti iš karto su Tramvajaus linija, bet čia VMS turbūt yra toks pat sudėtingumas kaip marso kolonizavimas.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kokios problemos su 2G autobusu?
    Nei į Pašilaičius, iei į Justiniškes jis net neužsuka.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    VA nėra panacėja prieš spūstis mieste piko metu. Panacėja nebus ir Šiaurinė.
    Viską aiškiai surašiau - faktas yra tas, kad VA sprendžia spūsčių klausimą Vilniuje. Nereikia apsimetinėti avinu, mąstančiu XVIIIa. kaimo sodybų masteliu.



    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Aš suprantu, kad paaštrinau galimo sprendimo variantus, o ar jūs turite įdėjų ką daryti su šiomis kelis dešimtmečius ,,pakibusiomis ore'' problemomis ir jų cinišku nesprendimu? Nes taip galima masturbuotis iki tol kol numirsime, o ne kas nors bus padaryta... Mano pavyzdyje yra net ne vienas galimas pinigų šaltinis nurodytas, o kaip ,,nėra pinigų'' senamiesčio gatvėms, Šiaurinei ir panašiai taip ,,nėra''.. Tuo labiau tai darbai, kuriuos padarai ir ramu keliams dešimtmečiams, jų nereikia kartoti kasmet.

    Dar vienas argumentas kodėl siūlau kaip siūlau - įdomu kiek lėšų ir laiko išvaistoma praleidimui kamščiuose (vien juose, jau kitų aspektų neliečiu) vien dėl Šiaurinės nebuvimo ir VT juostų tinklo nebuvimo jau kokius 20 metų... Nesusidarys pakankamai rimta suma?
    Tarkim tos 8 mokyklos, kurių labai reikia mieste, mano manymu yra ženkliai, ženkliai svarbiau negu gatvės ir keliai. Ženkliai. O dar dešimtys mokyklų ir darželių, kuriuos reikia iš esmės rekonstruoti norint ženkliai pagerint ugdymo infros kokybę. Ir tai irgi yra darbai, kur mokyklą pastatai ir ramu keliems dešimtmečiams

    Todėl galiausiai gaunasi taip, kad reikia daryt kompromisus ant kiekvieno kampo. Nežinau ar rasi miestą pasaulyje, kur biudžeto visada užtenka viskam.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tamsta biški per naiviai mąstote. Pasidomėkit kam tie pinigai yra skiriami ir kaip didėja išlaidos per sritis. Pamatysit, kad jokių "lyšnų" pinigų nėra.
    Aš suprantu, kad paaštrinau galimo sprendimo variantus, o ar jūs turite įdėjų ką daryti su šiomis kelis dešimtmečius ,,pakibusiomis ore'' problemomis ir jų cinišku nesprendimu? Nes taip galima masturbuotis iki tol kol numirsime, o ne kas nors bus padaryta... Mano pavyzdyje yra net ne vienas galimas pinigų šaltinis nurodytas, o kaip ,,nėra pinigų'' senamiesčio gatvėms, Šiaurinei ir panašiai taip ,,nėra''.. Tuo labiau tai darbai, kuriuos padarai ir ramu keliams dešimtmečiams, jų nereikia kartoti kasmet.

    Dar vienas argumentas kodėl siūlau kaip siūlau - įdomu kiek lėšų ir laiko išvaistoma praleidimui kamščiuose (vien juose, jau kitų aspektų neliečiu) vien dėl Šiaurinės nebuvimo ir VT juostų tinklo nebuvimo jau kokius 20 metų... Nesusidarys pakankamai rimta suma?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kai nori važiuoti kur nors kitur nei į Centrą. Jūs pabandykite nuvažiuoti pvz iš Pašilaičių aplankyti ligonio į Santariškes.
    Kokios problemos su 2G autobusu?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Gal kas žino, kiek tiksliai visi 3 Šiaurinės etapai eurų galėtų kainuoti? Įdomu, kiek tramvajų linijų už tai pavyktų nutiesti.

    Tiek metų Vilnius neturėjo tos Šiaurinės gatvės ir nieko dėl to neatsitiko, mieste transporto koliapsas neįvyko. Rezultatas, kurį čia forumiečiai nuolat sako norintys pasiekti šia gatve, tai nukrauti mažas gatveles (a la Talino g.) nuo tranzito. Puiku. Šiam rezultatui yra vienas geras būdas pasiekti. Tai dabar įsivaizduokim - suinvestuojam į kelias tramvajaus linijas. Tranzitinės gatvelės ištuštėja, nes dalis žmonių persėda į VT. Forumiečiai svarsto dieną naktį, ar induced demand suveiks ar nesuveiks Šiaurinės atveju. Niekada ir nesužinotume. O ir nereikėtų svarstyti, nes dabartinis, tariamai "nepilnas" Vilniaus gatvių tinklas toliau laimingai gyvuotų ir atlaikytų srautus, nes dalis žmonių važiuotų tramvajumi ir geru autobusų tinklu.

    Ir tada pabaigai, išsprendžiamas paskutinis liūdnas 50 metų dalykas Vilniuje - Šiaurinės gatvės trasos vietoje esantys "krūmas-elektros stulpas-šuns šūdas" šabašktynai tampa sutvarkytais, gražiais, Vilniaus sovietiniams rajonams taip reikalingais parkais.

    End of the story.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Labai argumentas. Pirma reiktų išmokti, kas yra pelkė. Antra, nueik gražią dieną, paskaičiuok kiek ateina žmonių, tada atlik mentalinį eksperimentą, pagalvok kiek žmonių ateitų, jeigu šalia būtų keturių juostų gatvė - tas pats Geležiakas ar Ozo g. Esmė kad gamtinė teritorija nesibaige ten, kur kažkoks valdininkas nupaišė ribas. Tam ir kalbama, kad tunelis būtų geriausias variantas.
    Tai aš sutinku, kad tunelis toje trasos vietoje būtų geriausias variantas, bet reikėtu nustoti skleisti dezinformaciją apie tai kad jis būtų po ozu.

    P.S. Taip, pavadinti tą kūdra pelke galima įžeisti tikras pelkes.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Trasa net neliečia tos ežeriuku vadinamos pelkės.


    Kam tiesti požeminį tunelį po Ozu, jeigu ozo dabartinė trasa neliečia? Čia žiūriu gerai prigijo tas akivaizdus melas.

    Labai argumentas. Pirma reiktų išmokti, kas yra pelkė. Antra, nueik gražią dieną, paskaičiuok kiek ateina žmonių, tada atlik mentalinį eksperimentą, pagalvok kiek žmonių ateitų, jeigu šalia būtų keturių juostų gatvė - tas pats Geležiakas ar Ozo g. Esmė kad gamtinė teritorija nesibaige ten, kur kažkoks valdininkas nupaišė ribas. Tam ir kalbama, kad tunelis būtų geriausias variantas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nelabai suprantama, kodėl negalima tiesti tunelio po Ozu dėl geologinio paveldo – juk ozas tėra po ledynu buvusios tirpstančio vandens upės vagos sąnašos. Jos yra tik paviršiuje, gilyn po žeme neina. Dar viena melagiena?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Aš irgi maniau, kad ledynmečio metu Lietuvoje ežerų apskritai mažai buvo. Šiaip tai visas Lietuvos reljefas ir net Baltijos jūra yra susidarę po ledynmečio
    Kita vertus, niekas to ežeriuko lygtais naikinti neketina?
    Trasa net neliečia tos ežeriuku vadinamos pelkės.
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	20,3 kB ID:	2026041
    Kam tiesti požeminį tunelį po Ozu, jeigu ozo dabartinė trasa neliečia? Čia žiūriu gerai prigijo tas akivaizdus melas.
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    O kokiais atvejais Žirmūnų/Akropolio/Senukų rajono gyventojams reikia patekti į VA?
    Kai nori važiuoti kur nors kitur nei į Centrą. Jūs pabandykite nuvažiuoti pvz iš Pašilaičių aplankyti ligonio į Santariškes.

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    O, tai... nė vienam neateina į galvą, kad judėjimą mieste galima kokybišku viešuoju transportu organizuoti?

    Garantuoju, visi „gal grįžkime į XVIIIa.“ šmaikštuoliai kaip tik ir gyvena pagal praėjusių šimtmečių supratimą, t.y. savo kaimo tipo sodybose kažkur Vilniuje.
    o VT važiuos pieva ir statybinėmis atliekomis (dabartinė šiaurinės trasa)?
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Klausimas yra prioritetuose. Ar tikrai dar vienas, didelis, tranzitinis kelias tokiais keliais ir taip išraižytame mieste yra prioritetas
    Tame ir problema kad nėra miestas išraižytas tais keliais, o iš tikro nėra nei vienos realios rytai-vakarai jungties. Pilnai įgyvendinta šiaurinė gatvė būtų pirmoji tokia mieste.

    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Pagal supratimą, Šiaurinės autostrados apologetai savo supratimu atsilikę 50-60 metų nuo šiandienos. Netikite? Žr. video:
    Sakai kasti milijardus kainuojantį tunelį automobiliams ir ant viršaus pripilti vandens?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Aš dar kartą pakartosiu, ką jau esu rašęs ne vienoje temoje. Lietuvoje projektuotojai sprendžia labai ir labai nedaug, o techninio projekto rengimo metu - išvis beveik nieko. Be abejo, kabintis prie ženklinimo galima ir reikia (pvz., persirikiavimas prie Akropolio A juostoje link Saulėtekio yra durnizmas), bet kai kalbame apie konkrečius sprendimus - beveik visada nagus prikiša savivaldybės ekanomščikai. Niekas netrukdė šioje vietoje iškarto atitraukti išvažiavimą iš Lazdynų dar 2011, kai atidarė VA I etapą, bet ne, dabar išmelš pinigus iš Lidlo, kurie galėjo būti panaudoti kitur.

    Geras pavyzdis yra Liepkalnio sankryža, kur tiek projektuotojai, tiek projekto auditoriai, tiek kiti dirbantys toje srityje mūšė varpus vietoj šviesoforo ten daryti žiedus, panašiai kaip yra A14 ir 108 kelio sankryžoje - VMS atsisakė, nes ''trūksta pinigų''. O dabar turime topinę situaciją, kai pradanginome labai nemažai milijonų, bet efekto iš esmės jokio.

    Dar vienas pavyzdis - sulig Narbuto rekonstrukcija, kuri vis atidedama, projektuotojai siūlė daubą Žvėryne uždengti, kad būtų mažiau triukšmo ir būtų galima panaudoti viršų kokiam nors skverui arba pastatui. Reljefas toje vietoje idealus, poreikis - tikrai yra, nes gyventojai labai skundėsi dėl triukšmo - ką atsakė VMS? Ne, nereikia, per daug brangu ir naujieji vasiukai.

    Ne vienoje sankryžoje Lietuvoje buvo siūlomas diverging diamond (google it), kadangi tai yra vis tiek gana pralaidus sprendimas bet ir daug draugiškesnis pėstiesiems negu dobilas. Ką atsakė LAKD? Sueis ir taip, nereikia čia persistengti, per brangu.

    Dėl to visos tos svajonės kad kažkas kažkada mūsų šalyje bus kitaip bus šūdo vertos, kol administracijose sėdės tavimi puikiai apibūdinti krachaborai, kuriems visada viskas sueina ir taip, kuriems bet koks vakarietiškas sprendimas yra per brangu ir kurie jausis įgalioti inžinierių, siūlantį normalų vakarietišką sprendimą, siųsti nax*j.
    Mano mintis būtų, kad reikia maksimaliai vengti visokių neįprastų keistų sprendimų, dėl ko apsunkėja eismas, padidėja avarijų tikimybė, ir čia ne tik nereikia taupyti, bet ir negalima.

    Dėl dengtų gatvių, visokių cool sprendimų, galima ginčytis. Šiaip aš irgi mėgstu minimalizmą, bet protingą, o ne bile kaip.
    Beje sovietinis taupymas skyrėsi nuo skandinaviško tuo, kad jis buvo atvirai sociopatiškas, ir to rudimentus galim jaust iki šiandien, pvz. visokie sprendimai tampantys vairuotojų nervus ir t.t. Matau pokyčius Vilniuje, sprendimai jau iš lėto tobulėja, bet nepasikeis viskas per naktį pirštų spragtelėjimu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.08, 00:15.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Dar vienas dalykas. Matėte, kad šįmet VMS biudžetas didėja nuo 1 milijardo iki 1,2 milijardo. Tai rupūs miltai - paimk tuos 200 milijonų ir įmesk juos į Šiaurinę ir vieną kartą pabaik istoriją bent su šia gatve. Sekančiais metais pvz padaryk tą patį - paimk tuos 200 milijonų ir paversk beveik visas kur reikia senamiesčio gatves į vieno lygio kur eismas vyksta visų kartu ir dar lietvamzdžius pajunk į kanalizaciją. Vien tai padarius du metus iš eilės galima išspręsti dvi didžiusles n metų nežinia kiek žmonių kamuojančias problemas.

    Dar trečius metus paimk tuos 200 milijonų ir skirk juos masiniams šaligatvių nutiesimui ir remontui kur reikia.

    Done. Turim radikalų miesto infros pagerėjimą.
    Tamsta biški per naiviai mąstote. Pasidomėkit kam tie pinigai yra skiriami ir kaip didėja išlaidos per sritis. Pamatysit, kad jokių "lyšnų" pinigų nėra.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    3. nėra pinigų...

    Na taip, kai neseniai Benkuskas ar kas ten pranešė, kad yra numatoma apie 560 milijonų kaip pavadinta skatimenizavimui, vt ruožų plėtimui ir kažkiek šaligatviams ir tt.. Čia ne tiek pinigų trūksta kiek proto ir efektyvaus pinigų paskirstymo. Kaip pvz su Nemenčinės 4 juostų nutiesimu iki miesto ribos - prieš kelis metus kaina buvo jei gerai pamenu apie 12 milijonų, o dėl pastarųjų 2 metų brangimo išbrango iki maždaug 18 milijonų... Užuot tie suskiai (kapi juos kitaip pavadinti už n metų miesto stekenimo) būtų paėmę ir pasiskolinė tuos 12 milijonų už beveik 0 palūkanų tai turim ką turim...
    Tas pats prncipas ir likimas Šiaurinei taikytinas.

    Dar vienas dalykas. Matėte, kad šįmet VMS biudžetas didėja nuo 1 milijardo iki 1,2 milijardo. Tai rupūs miltai - paimk tuos 200 milijonų ir įmesk juos į Šiaurinę ir vieną kartą pabaik istoriją bent su šia gatve. Sekančiais metais pvz padaryk tą patį - paimk tuos 200 milijonų ir paversk beveik visas kur reikia senamiesčio gatves į vieno lygio kur eismas vyksta visų kartu ir dar lietvamzdžius pajunk į kanalizaciją. Vien tai padarius du metus iš eilės galima išspręsti dvi didžiusles n metų nežinia kiek žmonių kamuojančias problemas.

    Dar trečius metus paimk tuos 200 milijonų ir skirk juos masiniams šaligatvių nutiesimui ir remontui kur reikia.

    Done. Turim radikalų miesto infros pagerėjimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    O kas vyksta ? Prašom pasidalint pletkais !
    1. Projektas jau stabdomas teismuose.
    2. VMS nedega dideliu noru vystyti jį.
    3. Elementariai nėra pinigų.
    4. NT oligarchai neskiria pakankamai dėmesio pramušti savo grobuoniškiems interesams šiame rajone.
    5. Visuomenė (ir jos didžioji dalis šiame forume) yra griežtai nusistačiusi, kad ten nebūtų jokio induced demand. Dėl VT žr. p. 3.
    6. Ir t.t.
    Paskutinis taisė Sula; 2023.02.07, 14:54.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Na bet taip ir yra - tą uždengimą padaryti būtų neprotingai brangu - savivaldybės biudžetas ne guminis.

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Dar vienas pavyzdis - sulig Narbuto rekonstrukcija, kuri vis atidedama, projektuotojai siūlė daubą Žvėryne uždengti, kad būtų mažiau triukšmo ir būtų galima panaudoti viršų kokiam nors skverui arba pastatui. Reljefas toje vietoje idealus, poreikis - tikrai yra, nes gyventojai labai skundėsi dėl triukšmo - ką atsakė VMS? Ne, nereikia, per daug brangu ir naujieji vasiukai.

    .

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dėl šito PoDV turi pointą. Čia apskritai visų Lietuvos kelių dizaino "liga", kurios niekaip neišsigydom. Ta liga vadinasi visko darymas pagal sovietinius "sueis ir taip" standartus ar tai būtų tokios vietos, kaip šita (Oslo/Tūkstanmečio išsišakojimas) ar bet kuris išvažiavimas iš bet kurios autostrados, kelių ženklinimas ir apskritai visa bendra kelių estetika. Tiesiog taip jau gaunasi, kai visa tai projektuoja vietiniai praperstakelniai šūdarankiai, kurie pripratę viską daryti pagal sovietmečio deficito "ai sueis ir taip" logiką. O reikėjo tiesiog pasisamdyti kokią nors toje srityje patirties turinčia EU kompaniją ir pasakyti, kad padarytų maksimaliai gerai ir saugiai su minimaliu žemės plotu, kuriame galima įsitekti. O dabar jei ką ir taisyti, tai nebent tam, kad būtų sumažintos rizikos dėl eismo saugumo, pavyzdžiui, greičio apribojimas iki kokių 40km/h su fotoradaru, turinčiu 0km/h toleranciją, kad būtų užkirstas kelias skaudžioms avarijoms toje vietoje. O viską padaryasim normaliai tada, kai pasikeis mentalitetas ir kai iš tikrųjų tapsim Europa, o nebe amžinai ubagaujanti Rusijos provincija. Tas bus po kokių 20-30 metų.
    Aš dar kartą pakartosiu, ką jau esu rašęs ne vienoje temoje. Lietuvoje projektuotojai sprendžia labai ir labai nedaug, o techninio projekto rengimo metu - išvis beveik nieko. Be abejo, kabintis prie ženklinimo galima ir reikia (pvz., persirikiavimas prie Akropolio A juostoje link Saulėtekio yra durnizmas), bet kai kalbame apie konkrečius sprendimus - beveik visada nagus prikiša savivaldybės ekanomščikai. Niekas netrukdė šioje vietoje iškarto atitraukti išvažiavimą iš Lazdynų dar 2011, kai atidarė VA I etapą, bet ne, dabar išmelš pinigus iš Lidlo, kurie galėjo būti panaudoti kitur.

    Geras pavyzdis yra Liepkalnio sankryža, kur tiek projektuotojai, tiek projekto auditoriai, tiek kiti dirbantys toje srityje mūšė varpus vietoj šviesoforo ten daryti žiedus, panašiai kaip yra A14 ir 108 kelio sankryžoje - VMS atsisakė, nes ''trūksta pinigų''. O dabar turime topinę situaciją, kai pradanginome labai nemažai milijonų, bet efekto iš esmės jokio.

    Dar vienas pavyzdis - sulig Narbuto rekonstrukcija, kuri vis atidedama, projektuotojai siūlė daubą Žvėryne uždengti, kad būtų mažiau triukšmo ir būtų galima panaudoti viršų kokiam nors skverui arba pastatui. Reljefas toje vietoje idealus, poreikis - tikrai yra, nes gyventojai labai skundėsi dėl triukšmo - ką atsakė VMS? Ne, nereikia, per daug brangu ir naujieji vasiukai.

    Ne vienoje sankryžoje Lietuvoje buvo siūlomas diverging diamond (google it), kadangi tai yra vis tiek gana pralaidus sprendimas bet ir daug draugiškesnis pėstiesiems negu dobilas. Ką atsakė LAKD? Sueis ir taip, nereikia čia persistengti, per brangu.

    Dėl to visos tos svajonės kad kažkas kažkada mūsų šalyje bus kitaip bus šūdo vertos, kol administracijose sėdės tavimi puikiai apibūdinti krachaborai, kuriems visada viskas sueina ir taip, kuriems bet koks vakarietiškas sprendimas yra per brangu ir kurie jausis įgalioti inžinierių, siūlantį normalų vakarietišką sprendimą, siųsti nax*j.

    Komentuoti:

Working...
X