Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Būtent, kad reikia svaigti. Jokių alternatyvų be VT nėra. Asmeninis automobilis turi būti išskirtinis atvejis, o ne kasdien naudojamas dalykas.
    O va čia ir yra didžiausia nesąmonė - nereikia vaikų vežioti automobiliais. Niekada savo vaikų nevežiau automobiliu nei į mokyklas/darželius, nei į būrelius.
    Kodėl privalo būti nagrinėjamas tik vienintelis variantas VT? Aš už universalų sprendimą, o ne stručio galvos susikišimą į užpakalį, kuriame smegenų nėra ir kalbama vien lozungais.
    O apie vaikų nevežiojimą siūlyčiau pradžiai paskaityti bent paskutino mėnesio informaciją apie puldinėjimus ant nepilnamečių ir suprasti tai, kad darželių Vilniuje trūksta 7'000 vaikų. Mokyklų taip pat.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O ar kas skaičiuoja kiek yra sudeginama kuro, sugaištama žmogvalandžių, kiek užteršiama oro tiesiog stovint kamščiuose skaičiuojant nuo Kalvarijų/Kareivių sąnkryžos iki VA žiūrint į abu šonus nuo mitologinės Šiaurinės link Justiniškių ir link Perkūnkiemio? Ir tai tik todėl, kad iš esmės nėra alternatyvų. Ir nereikia svaigti, kad paleidus kažkokią VT liniją ji gali tapti normali alternatyva asmeniniam transportui.
    Būtent, kad reikia svaigti. Jokių alternatyvų be VT nėra. Asmeninis automobilis turi būti išskirtinis atvejis, o ne kasdien naudojamas dalykas.
    Ir netgi ne asmeninio yra daug, visokie kurjeriai iki paštomatų ir namų, kiti vežantys į prekybos centrus, šiaip įmonių transportas ir t.t.
    Šitie netrukdo, jų nėra labai daug.
    Yra šimtai priežasčių - vaikų vežiojimas į darželius, mokyklas, būrelius...
    O va čia ir yra didžiausia nesąmonė - nereikia vaikų vežioti automobiliais. Niekada savo vaikų nevežiau automobiliu nei į mokyklas/darželius, nei į būrelius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Čia pats taip sugalvojai? Spėju išvada yra ta, kad dabar reikia investuoti į ‘tikrus’ (dabar jau tikrai tikrai) aplinkkelius pro Maišiagalą ir tą absurdą pro Vaidotus?
    O jūs irgi pats sugalvojote?
    Stebiuosi bendravimo stiliumi. Normaliai bendrauti neišeina? Dėkui, kad bent nesikeikiate. Ar ne iš karto: "gausi į snukį".
    Yra suprojektuotas ir parengtas būtent "Išorinis pietinis aplinkkelis".

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    VA ir yra vidinis. Išorinio aplinkkelio vaidmenį iš dalies (prastai) atlieka KK 108.
    Čia pats taip sugalvojai? Spėju išvada yra ta, kad dabar reikia investuoti į ‘tikrus’ (dabar jau tikrai tikrai) aplinkkelius pro Maišiagalą ir tą absurdą pro Vaidotus?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vakarinis aplinkkelis yra skirtas tarpmiestiniam ir tarptautiniam eismui. Vilnius turi ir ‘vidinius’ vakarinius aplinkkelius, skirtus vietiniam eismui.
    VA ir yra vidinis. Išorinio aplinkkelio vaidmenį iš dalies (prastai) atlieka KK 108.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tarandė nėra Pašilaičiai. Priminsiu tamstos pradinį klausimą - "Jūs pabandykite nuvažiuoti pvz iš Pašilaičių aplankyti ligonio į Santariškes."
    Bet pats klausimas turbūt nėra logiškas. Šiaurinės gatvės tikslas nėra sujungti Santariškes su Tarande/Pašilaičiais, bet sujungti tuos rajonus su Žirmūnais, Tuskulėnais, Antakalniu.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kaip aš įsivaizduočiau šiaurinę gatvę? Per daug nesigilinęs, kelias minutes panaršiau po Google Maps, tai kažkas panašaus į tai būtų visai nieko:

    https://goo.gl/maps/grGK1KP2Eu1RXKsE8

    - 50km/h (geriau dar mažiau) limitas, kad būtų galima statyti pastatus šalia gatvės
    - Izoliuotos VT juostos viduryje, kad VT galėtų važiuoti nesimaišydamas su vietiniu eismu ir su didesniu prioritetu, o gatvėje galėtų būti daugiau vietinių įvažiavimų/išvažiavimų bei jaukesnė parkavimo juosta
    - Geras gatvės lygis su komercija apačioje
    - Daug sankryžų su įvažiavimais
    - Sąlyginai neaukšti ir jaukūs pastatai
    - Dviračių takai

    Gal dar kažką praleidau. Bet toks variantas būtų tikrai kažkas, ką aš palaikyčiau.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    OK tai nematau tikslo daugiau pilstyti iš tuščio į kiaurą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Būtent:

    https://goo.gl/maps/YFA3aumfZCFLd6Gu9
    https://goo.gl/maps/7LNY5txsUvqsrDGD6



    Tai kad jums ir milžiniškos gatvės su skiriamosiomis juostomis ir visokiomis tvorelėmis nesiskaito kaip 'jungtys'. Tad miestas, spėju, 'turės jungtis' tik tada, kai bus visas užasfaltuotas. Nors ir tada sugalvosit, kad reikia bent poros papildomų estakadų ir tunelių, nes 'trūks jungčių'. Siūlau kraustytis į kokį šalia greitkelio esantį kaimą kaip Rumšiškės ar Vievis, ten turėsite visas jungtis ir jūsų prioritetai sutaps su gyvenamąja vieta. Palikite miesto planavimą žmonėms, kurie supranta ką daro.
    Taip, čia taip jau milžiniška gatvė, tikras tranzitas su šviesoforu kas 100 metrų Jūs turbūt gyvai nesate ten lankęsis?

    Miestas turės jungtis tada kai bus gatvių tinklas, o ne gabaliukais išmėtyti nebaigti projektai, pastatant 1 etapą ir atsisakant likusių.

    Nors paprastai sutariame dėl VT svarbos, panašu kad miesto planavimo jums tikrai nereikia palikti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Milžiniškomis
    Būtent:

    https://goo.gl/maps/YFA3aumfZCFLd6Gu9
    https://goo.gl/maps/7LNY5txsUvqsrDGD6

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis.
    Tai kad jums ir milžiniškos gatvės su skiriamosiomis juostomis ir visokiomis tvorelėmis nesiskaito kaip 'jungtys'. Tad miestas, spėju, 'turės jungtis' tik tada, kai bus visas užasfaltuotas. Nors ir tada sugalvosit, kad reikia bent poros papildomų estakadų ir tunelių, nes 'trūks jungčių'. Siūlau kraustytis į kokį šalia greitkelio esantį kaimą kaip Rumšiškės ar Vievis, ten turėsite visas jungtis ir jūsų prioritetai sutaps su gyvenamąja vieta. Palikite miesto planavimą žmonėms, kurie supranta ką daro. Dabar, per tokius mikrorajoninius jungčių statytojus, turime mero rinkimus, kurie, pagal diskusijas apie infrastruktūra, primena 70-uosius metus ir tai yra tikra tragedija.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.02.11, 08:58.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Ne tik tada. Arba turint gerą, kokybišką VT, net ir neturint jungčių Neužsiciklinkim ties vienu vieninteliu sprendimu
    Gero kokybiško VT be jungčių nebus, nes VT žolynu ar oru taip pat nevažinėja. Ne nebent viską po žeme į metro kišti.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Ozo gatvė su Laisvės prospektu ir Justiniškių gatve yra sujungta milžiniškomis ir miestą dalijančiomis Buivydiškių ir Rygos gatvėmis.

    Pilna tų ‘jungčių’, per daug jų net sakyčiau.
    Milžiniškomis

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aha, ypač gerai prijungtos tokios kaip ozo, kurios užsibaigia akligatviu.

    Taip, būtent, reikia gumanizuoti justiniškių ir laisvės prispektą, bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis, nes kitaip tai tikrai nesigaus nieko. Tame ir problema kad trūksta ne asfalto pločio, o būtent jungčių. Automoboliai nesiteleportuoja jeigu kelio nepastatai iki galo.
    Ozo gatvė su Laisvės prospektu ir Justiniškių gatve yra sujungta milžiniškomis ir miestą dalijančiomis Buivydiškių ir Rygos gatvėmis.

    Pilna tų ‘jungčių’, per daug jų net sakyčiau.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis, nes kitaip tai tikrai nesigaus nieko. Tame ir problema kad trūksta ne asfalto pločio, o būtent jungčių..
    Ne tik tada. Arba turint gerą, kokybišką VT, net ir neturint jungčių Neužsiciklinkim ties vienu vieninteliu sprendimu

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Vakarinis aplinkkelis yra skirtas tarpmiestiniam ir tarptautiniam eismui. Vilnius turi ir ‘vidinius’ vakarinius aplinkkelius, skirtus vietiniam eismui. Kalbu apie Laisvės prospektą ir Justiniškių gatvę - milžiniškas, miestą dalijančias gatves. Tiek Ateities, tiek Ozo, tiek Narbuto gatvės yra prijungtos prie bent vienos iš jų. Apskritai, bent vieną iš šių gatvių (greičiausiai Justiniškių) reikėjo siaurinti ir humanizuoti po vakarinio aplinkkelio pastatymo. Dabar automobilziuoti marozai jau priprato prie situacijos ir atimti iš jų asfaltą bus labai sunku. Nu nes trūksta jungčių.
    Aha, ypač gerai prijungtos tokios kaip ozo, kurios užsibaigia akligatviu.

    Taip, būtent, reikia gumanizuoti justiniškių ir laisvės prispektą, bet tai galima padaryti tik tada kaip miestas turi normalias jungtis, nes kitaip tai tikrai nesigaus nieko. Tame ir problema kad trūksta ne asfalto pločio, o būtent jungčių. Automoboliai nesiteleportuoja jeigu kelio nepastatai iki galo.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nėra. Nei viena iš tavo minėtų nėra jungtis rytų-vakarų kryptimi. Arba jos yra neužbaigtos (kaip ozo gatvė) arba eina šiaurės/pietų kryptimi, kaip narbuto gatvė.

    Aplinkelis visų pirma skirtas kad važiuojant i kitą miesto galą eismas nevažiuotu per centrą. Taigi taip, pajungti visas pagrindines gatves yra privaloma ir siekiamybė.
    Vakarinis aplinkkelis yra skirtas tarpmiestiniam ir tarptautiniam eismui. Vilnius turi ir ‘vidinius’ vakarinius aplinkkelius, skirtus vietiniam eismui. Kalbu apie Laisvės prospektą ir Justiniškių gatvę - milžiniškas, miestą dalijančias gatves. Tiek Ateities, tiek Ozo, tiek Narbuto gatvės yra prijungtos prie bent vienos iš jų. Apskritai, bent vieną iš šių gatvių (greičiausiai Justiniškių) reikėjo siaurinti ir humanizuoti po vakarinio aplinkkelio pastatymo. Dabar automobilziuoti marozai jau priprato prie situacijos ir atimti iš jų asfaltą bus labai sunku. Nu nes trūksta jungčių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rytų-vakarų jungčių mieste yra pilna. Vien į šiaurę nuo upės yra Ateities gatvė, Ozo/Kareivių gatvės, Narbuto g./Konstitucijos Pr ir Žalgirio/Tuskulėnų gatės. Tiek jungčių tokio dydžio miesto vienai pusei yra per akis.

    Pajungimas visų didesnių gatvių prie aplinkkelio nėra prioritetas. Aplinkkelis yra skirtas miesto apvažiavimui, o ne vietiniam transportui. Per daug sankryžų su vidinėmis gatvėmis gali jį užkimšti vietiniu eismu, jis tada nebeatliks savo funkcijos. Važiuojant iš kokio Minsko į Rygą turėsi stovėti kamštyje su vietiniu eismu. Tai nėra siekiamybė.
    Nėra. Nei viena iš tavo minėtų nėra jungtis rytų-vakarų kryptimi. Arba jos yra neužbaigtos (kaip ozo gatvė) arba eina šiaurės/pietų kryptimi, kaip narbuto gatvė.

    Aplinkelis visų pirma skirtas kad važiuojant i kitą miesto galą eismas nevažiuotu per centrą. Taigi taip, pajungti visas pagrindines gatves yra privaloma ir siekiamybė.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tiesiog reikia pripažinti kad nėra normalių rytų-vakarų jungčių ir neapsimetinėti šlangais siūlant vietoje gatvės debilišką "linijinį parką" ar skraidantį VT.
    Rytų-vakarų jungčių mieste yra pilna. Vien į šiaurę nuo upės yra Ateities gatvė, Ozo/Kareivių gatvės, Narbuto g./Konstitucijos Pr ir Žalgirio/Tuskulėnų gatės. Tiek jungčių tokio dydžio miesto vienai pusei yra per akis.

    Pajungimas visų didesnių gatvių prie aplinkkelio nėra prioritetas. Aplinkkelis yra skirtas miesto apvažiavimui, o ne vietiniam transportui. Per daug sankryžų su vidinėmis gatvėmis gali jį užkimšti vietiniu eismu, jis tada nebeatliks savo funkcijos. Važiuojant iš kokio Minsko į Rygą turėsi stovėti kamštyje su vietiniu eismu. Tai nėra siekiamybė.

    Kokios tiksliai jungties tau trūksta nuo tavo minėtos sankryžos? Jei nori važiuoti į Panevėžio pusę, gali ramiai išvažiuoti milžiniška ir miestą dalijančia Ukmergės gatve. Visas kitas didesnes kryptis gali pasiekti milžiniška ir miestą dalijančia Geležinio Vilko gatve. Tad nereikia čia paistyti nesąmonių apie jungčių trūkumą. Jūsų marozamobiliams miestas ir taip yra išleidęs smarkiai per daug ir kuo greičiau šis pinigų švaistymas baigsis, tuo visiems bus geriau.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ir nereikia svaigti, kad paleidus kažkokią VT liniją ji gali tapti normali alternatyva asmeniniam transportui
    Deja taip galvoja dauguma žmonių Lietuvoje ir tuo labai skiriamės nuo vakarietiškų visuomenių. Ilgi baudžiavos ir mikrorajoninio badmečio metai sukūrė marozų, nesuprantančių kaip turi veikti miestas, visuomenę ir tai yra tikra tragedija šiai šaliai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O švietimo, sveikatos ir socialines paslaugas teikiantys darbuotojai didesnių atlyginimų galės palaukti 3 metus, nes gatvės svarbiau? Jei imti biudžeto prieaugį, tai tada reikia ne sumas vardinti, o atsidaryti judumo, gal dar aplinkos biudžeto dalį ir sakyti ko konkrečiai galima nedaryti, ir ką reikia vietoj to daryti, o ne manipuliuoti skaičiais, kurių didžioji dalis skirta ne judumo infrastruktūrai.
    Taip, gera infrastruktūra yra svarbiau. Be to, dabar švietimo, sveikatos ir socialines paslugas teikiantys darbuotojai ddesnių atlyginimų vis tiek negaus. Tie pinigai tiesiog dings į kažkokią juodają skylę. Tai tame ir problema, kad didžioji prieaugio dalis skirta ne judumo infrastruktūrai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O ar kas skaičiuoja kiek yra sudeginama kuro, sugaištama žmogvalandžių, kiek užteršiama oro tiesiog stovint kamščiuose skaičiuojant nuo Kalvarijų/Kareivių sąnkryžos iki VA žiūrint į abu šonus nuo mitologinės Šiaurinės link Justiniškių ir link Perkūnkiemio? Ir tai tik todėl, kad iš esmės nėra alternatyvų. Ir nereikia svaigti, kad paleidus kažkokią VT liniją ji gali tapti normali alternatyva asmeniniam transportui. Ir netgi ne asmeninio yra daug, visokie kurjeriai iki paštomatų ir namų, kiti vežantys į prekybos centrus, šiaip įmonių transportas ir t.t. Yra šimtai priežasčių - vaikų vežiojimas į darželius, mokyklas, būrelius...
    Tiesiog reikia pripažinti kad nėra normalių rytų-vakarų jungčių ir neapsimetinėti šlangais siūlant vietoje gatvės debilišką "linijinį parką" ar skraidantį VT.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Va, dar vienas kontrargumentas teiginiui, kad nėra pinigų. Grįžtu prie savivaldybės biudžeto išaugimo 200 milijonų, - matau, kad visos Šiaurinės (apie 6 km ilgis) nutiesimas planuojama, kad kainuos apie 30 milijonų, tad teigiu, kad pinigų dar ir kaip yra.

    Anksčiau sakiau (kiek perlenkęs lazdą), kad paimkime net trijų metų tuos 200 milijonų prieaugio ir panaudokime:
    - Šiaurinės nutiesimui,
    - senamiesčio gatvių rekonstrukcijai ir
    - šaligatvių tinklo rimtam išplėtojimui.
    Pasirodo, kad už vienų metų biudžeto 200 milijonų galima nutiesti Šiaurinę (30 mln), tuomet kokius 100 mln skirti senamiesčio gatvių rekonstrukcijai (klausimas ar tiek reikėtų, bet užmečiau gerą kasnį) ir dar liktų apie 70 mln šaligatviams... Ir visa tai galima padaryti už vienų metų biudžeto prieaugį... Ir dar tęsiasi šnekos (kokius 20 metų?), kad pinigų nėra. Kiek dar seksime tas pačias pasakas ir jomis tikėsime? 20-30 metų?
    O švietimo, sveikatos ir socialines paslaugas teikiantys darbuotojai didesnių atlyginimų galės palaukti 3 metus, nes gatvės svarbiau? Jei imti biudžeto prieaugį, tai tada reikia ne sumas vardinti, o atsidaryti judumo, gal dar aplinkos biudžeto dalį ir sakyti ko konkrečiai galima nedaryti, ir ką reikia vietoj to daryti, o ne manipuliuoti skaičiais, kurių didžioji dalis skirta ne judumo infrastruktūrai.

    Komentuoti:

Working...
X