Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai reikia mažinti, bet čia kai kurie siūlo kaip tik didinti statant visokius linijinius parkus kurie užtikrins kad VT alternatyvos tiesiog nebus.
    Turbūt dauguma suprato, kad nei kas to parko norėtų, nei ten rimtas siūlymas buvo - toks labiau pasitikrinimui ant kiek viešinimas tikrai viešas.
    Pats nesu nei griežtai už nei griežtai prieš. Nuvilia tik, kad privatiems automobiliams skirti mažiau nei pusę visos gatvės erdvės mūsuose vis dar kažkoks tabu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai vat ir reikia mažinti tuos šimtus, pradžiai bent į dešimtis
    Tai reikia mažinti, bet čia kai kurie siūlo kaip tik didinti statant visokius linijinius parkus kurie užtikrins kad VT alternatyvos tiesiog nebus.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nesuprantu koks tikslas yra išvis rašyt kažką forume, jeigu nesiklausai ką tau kiti sako. Nu nėra tų nei 200 lyšnų milijonų, nei 100, nei 50. Tą tau jau keli žmonės sakė, o tu toliau tą patį per visas temas rašai.
    Yra, tik jie yra skiriami ne ten kur reikia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nesuprantu koks tikslas yra išvis rašyt kažką forume, jeigu nesiklausai ką tau kiti sako. Nu nėra tų nei 200 lyšnų milijonų, nei 100, nei 50. Tą tau jau keli žmonės sakė, o tu toliau tą patį per visas temas rašai.
    Prieš rinkimus galima žadėti, kad ir už 1 milijoną visas miesto sankryžas perstatysi į dviejų lygių ir nebeliks kamščių - visvien atsiras kas patikės, ypač jei smegenyse spaudimas sukilęs nuo stovėjimo spūstyje

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tam, kad lydėti vaiką, reikia nedirbti, bet tuomet vaikas neišgyvens. Todėl ir negimdom vaiku - tai yra tvaru ir ekologiška.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Plaukų yra ne tik ant galvos, bet ir ant užpakalio.
    Gal baik kažkokią dūrą stumti ir parašyk iškart ko nori aiškiai nepisd..as proto išvedžiojimais.
    Kuo daugiau akių - ar iš kitų praeivių, ar iš tankiau sustatytų pastatų langų, ar iš komercijos pirmame aukšte - tuo gatvėje (pėstiesiems ant šaligatvio) saugiau. Jei visi persėda į mašinas, komercija nebeišsilaiko, tankumo nebėra - gatvės pasidaro mažiau saugios, nes paprasčiausiai mažiau liudininkų. Nusprendi vaiką vežioti automobiliu - padarai gatvę mažiau saugią visiems. Jei yra baisu dėl vaiko, geriausias sprendimas yra lydėti pėsčiomis - taip apsaugosi ne tik savo vaiką, bet galimai ir kitus vaikus einančius tuo pačiu maršrutu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    O tik važiuojamoji dalis yra gatvė?
    Plaukų yra ne tik ant galvos, bet ir ant užpakalio.
    Gal baik kažkokią dūrą stumti ir parašyk iškart ko nori aiškiai nepisd..as proto išvedžiojimais.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Rūkydamas žolę sugalvojai kažkokį kalambūrą ar kaip? Gatvėmis nevaikšto pestieji, nebent perėjomis. BTW.
    O tik važiuojamoji dalis yra gatvė?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Pamąstymui: kai visi susėda į automobilius, ir gatvėse nebelieka pėsčiųjų, tada pasidaro saugiau?
    Rūkydamas žolę sugalvojai kažkokį kalambūrą ar kaip? Gatvėmis nevaikšto pestieji, nebent perėjomis. BTW.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kodėl privalo būti nagrinėjamas tik vienintelis variantas VT? Aš už universalų sprendimą, o ne stručio galvos susikišimą į užpakalį, kuriame smegenų nėra ir kalbama vien lozungais.
    O apie vaikų nevežiojimą siūlyčiau pradžiai paskaityti bent paskutino mėnesio informaciją apie puldinėjimus ant nepilnamečių ir suprasti tai, kad darželių Vilniuje trūksta 7'000 vaikų. Mokyklų taip pat.
    Pamąstymui: kai visi susėda į automobilius, ir gatvėse nebelieka pėsčiųjų, tada pasidaro saugiau?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tau problemos su teksto suvokimu (turbūt nuo išmetamųjų dujų uostymo sėdint automobilyje visą dieną):

    https://www.iqair.com/newsroom/in-car-pollution

    Mano argumentas yra tas, kad ši gatvė nėra joks 'aplinkkelis', skirtas apvažiuoti miestą, dėl ko ji neturi būti greita ir izoliuota (kaip tikras aplinkkelis). Žodis aplinkkelis automobilizuotų marozų šiame kontekste yra naudojamas nesąžiningai, ir yra pasirinktas neatsitiktinai - aplinkkeliai yra reikalingi miestui, kai milžiniškos, tranzitinės vietinio eismo gatvės yra atgyvenęs dalykas. Šiaurinė gatvė yra eilinė miesto gatvė, dėl ko ji turi būti jauki, lėta, turėti gerą miesto VT, komerciją, dviračių takus ir kitus kietai miesto gatvei būtinus atributus. Kažkieno jau minėta "šiaurinio Gedimino prospekto" vizija yra būtent ta vizija, pagal kurią turi būti tiesiama ši gatvė (plius izoliuotos VT juostos). Kai ji bus nutiesta, tu ja galėsi važiuoti kur tik nori, nežinau kas čia per klausimas iš viso.
    Tavo įsivaizdavimas, kad jei jau gatvė yra miesto ribose, ji negali būti greito eismo. Kas čia per prielaidos ? Gal mažam miestuke ir gali nedaryti greito susisiekimo gatvių, bet čia apskritai trūkstama greito eismo jungtis, jau ne kartą aiškinta, kuo tarnauja tiek susisiekimui tarp nutolusių miesto dalių, tiek dubliuojant beprasmiškai užkišamą Geležinio Vilko, ten kur nereiktų, tiek kaip ir per miestą einantis tranzitinis aplinkelis, nes išrausti kažką specialiai už miesto ribų ne visada logiška, priklauso ir nuo reljefo, upių išsidėstymo ir nuo istoriškai susiklosčiusių gyvenviečių.

    Jei nori užsimerkti ir kartoti savo sugalvotas mantras - pirmyn. Tebūnie ji tau eilinė miesto gatvė pagal mantrą "mieste visos gatvės lygios"

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Pačiam su teksto suvokimu nėra bėdų? Kalbame (aš ir tu, pacitavau tave ankstesnioje žinutėje) apie R-V jungtis, tai nusprendi "paprieštaraut" nurodydamas, kuo skiriasi jungtis ir aplinkkelis. Ne aš su tavim apie aplinkkelius ginčijaus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Ir iš viso bl*t ką tu nusišneki? Tai jei noriu iš Žirmūnų į Pašilaičius važiuot, Šiaurine g. negalėčiau važiuot? Nes ne tranzitinis?
    Tau problemos su teksto suvokimu (turbūt nuo išmetamųjų dujų uostymo sėdint automobilyje visą dieną):

    https://www.iqair.com/newsroom/in-car-pollution

    Mano argumentas yra tas, kad ši gatvė nėra joks 'aplinkkelis', skirtas apvažiuoti miestą, dėl ko ji neturi būti greita ir izoliuota (kaip tikras aplinkkelis). Žodis aplinkkelis automobilizuotų marozų šiame kontekste yra naudojamas nesąžiningai, ir yra pasirinktas neatsitiktinai - aplinkkeliai yra reikalingi miestui, kai milžiniškos, tranzitinės vietinio eismo gatvės yra atgyvenęs dalykas. Šiaurinė gatvė yra eilinė miesto gatvė, dėl ko ji turi būti jauki, lėta, turėti gerą miesto VT, komerciją, dviračių takus ir kitus kietai miesto gatvei būtinus atributus. Kažkieno jau minėta "šiaurinio Gedimino prospekto" vizija yra būtent ta vizija, pagal kurią turi būti tiesiama ši gatvė (plius izoliuotos VT juostos). Kai ji bus nutiesta, tu ja galėsi važiuoti kur tik nori, nežinau kas čia per klausimas iš viso.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.02.11, 19:07.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rytų-vakarų jungtis yra jungtis, jungianti miesto rytus ir vakarus. Aplinkkelis yra tranzitiniam eismui miestą apvažiuoti apylanka skirtas kelias.



    Tu man neaptarinėk, ką man daryti ir aš tau nesakysiu, kur tau čiuožti su savo riedučiais
    Koks patarimas? Pats siūlei iš tuščio į kiaurą nepilstyt. Savęs paties paklausyk.

    Ir iš viso ką tu nusišneki? Tai jei noriu iš Žirmūnų į Pašilaičius važiuot, Šiaurine g. negalėčiau važiuot? Nes ne tranzitinis?
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.11, 18:42.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Nė viena tavo išvardintų "R-V jungčių" nėra R-V jugntis. Jau n-kartų paaiškinta kodėl, gali atsisukt, bent kas kelis lapus šioje temoje iškyla šitas ne-argumentas.
    Rytų-vakarų jungtis yra jungtis, jungianti miesto rytus ir vakarus. Aplinkkelis yra tranzitiniam eismui miestą apvažiuoti apylanka skirtas kelias.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Pritariu, gali jau nustot pilstęs.
    Tu man neaptarinėk, ką man daryti ir aš tau nesakysiu, kur tau čiuožti su savo riedučiais

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Na, va - puikus pasiūlymas. Dabar jį reikia nedelsiant įgyvendinti. Pinigų yra, bet jie neefektyviai naudojami. Gerai, jei jau taip nepatinka siūlymas (čia ne būtinai jums sakau) paimti tuos 200 milijonų, paimkime, tarkime, 100 milijonų. Už 30 mln turim visą Šiaurinę, o likusius panaudojame pvz masyviam VT juostų tinklui ir pvz šaligatviams.
    Iš sekančių metų biuždeto vėl paimkime tarkime 100 mln ir PAGALIAU susitvarkykime sanamiesčio dangas.
    Mano akcentas yra ant padarykime, o ne trypčiokime vietoje dešimtmečius su galo trypčiojimui nematymu.

    Dar sekančiais metais paimkime 100 mln ir pagaliau užbaikime viso miesto gatvių tinklą (kuriuo beje eis ir tos pačios trūkstamo VT jungtys). Vualia - turime radikaliai geresnį miestą:
    - geras gatvių tinklas
    - geras šaligatvių tinklas
    - labai gerai funkcionuojantis VT
    - spindintis senamiesčio grindinys
    Nesuprantu koks tikslas yra išvis rašyt kažką forume, jeigu nesiklausai ką tau kiti sako. Nu nėra tų nei 200 lyšnų milijonų, nei 100, nei 50. Tą tau jau keli žmonės sakė, o tu toliau tą patį per visas temas rašai.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Rytų-vakarų jungčių mieste yra pilna. Vien į šiaurę nuo upės yra Ateities gatvė, Ozo/Kareivių gatvės, Narbuto g./Konstitucijos Pr ir Žalgirio/Tuskulėnų gatės. Tiek jungčių tokio dydžio miesto vienai pusei yra per akis.
    Nė viena tavo išvardintų "R-V jungčių" nėra R-V jugntis. Jau n-kartų paaiškinta kodėl, gali atsisukt, bent kas kelis lapus šioje temoje iškyla šitas ne-argumentas.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    OK tai nematau tikslo daugiau pilstyti iš tuščio į kiaurą.
    Pritariu, gali jau nustot pilstęs.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.11, 17:53.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kaip aš įsivaizduočiau šiaurinę gatvę? Per daug nesigilinęs, kelias minutes panaršiau po Google Maps, tai kažkas panašaus į tai būtų visai nieko:

    https://goo.gl/maps/grGK1KP2Eu1RXKsE8

    - 50km/h (geriau dar mažiau) limitas, kad būtų galima statyti pastatus šalia gatvės
    - Izoliuotos VT juostos viduryje, kad VT galėtų važiuoti nesimaišydamas su vietiniu eismu ir su didesniu prioritetu, o gatvėje galėtų būti daugiau vietinių įvažiavimų/išvažiavimų bei jaukesnė parkavimo juosta
    - Geras gatvės lygis su komercija apačioje
    - Daug sankryžų su įvažiavimais
    - Sąlyginai neaukšti ir jaukūs pastatai
    - Dviračių takai

    Gal dar kažką praleidau. Bet toks variantas būtų tikrai kažkas, ką aš palaikyčiau.
    Na, va - puikus pasiūlymas. Dabar jį reikia nedelsiant įgyvendinti. Pinigų yra, bet jie neefektyviai naudojami. Gerai, jei jau taip nepatinka siūlymas (čia ne būtinai jums sakau) paimti tuos 200 milijonų, paimkime, tarkime, 100 milijonų. Už 30 mln turim visą Šiaurinę, o likusius panaudojame pvz masyviam VT juostų tinklui ir pvz šaligatviams.
    Iš sekančių metų biuždeto vėl paimkime tarkime 100 mln ir PAGALIAU susitvarkykime sanamiesčio dangas.
    Mano akcentas yra ant padarykime, o ne trypčiokime vietoje dešimtmečius su galo trypčiojimui nematymu.

    Dar sekančiais metais paimkime 100 mln ir pagaliau užbaikime viso miesto gatvių tinklą (kuriuo beje eis ir tos pačios trūkstamo VT jungtys). Vualia - turime radikaliai geresnį miestą:
    - geras gatvių tinklas
    - geras šaligatvių tinklas
    - labai gerai funkcionuojantis VT
    - spindintis senamiesčio grindinys

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai vat ir reikia mažinti tuos šimtus, pradžiai bent į dešimtis

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na tai akivaizdus sprendimas - statyti tuos trūkstamus darželius/mokyklas, o ne tiesti ar platinti gatves.
    Kaip jau rašiau aukščiau yra šimtai priežasčių, kodėl žmonės naudojasi asmeniniu transportu, o ne ratais kvadratais su 2 persėdimais gaišta 1-1,5val VVT Žemėlapį studijuok

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na tai akivaizdus sprendimas - statyti tuos trūkstamus darželius/mokyklas, o ne tiesti ar platinti gatves.

    Komentuoti:

Working...
X