Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Aš kažkaip pražiopsojau ar čia dar nepatvirtinta info, jog Šiaurinėje nebus A juostų, t.y. ji bu 2+2 ?
    Tiesiog puiku - panaikinama infrastruktūra autobusams, o automobiliai net piršteliu nepaliečiami. Šaunuolė VMSA !

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Tiesiog puiku - panaikinama infrastruktūra autobusams, o automobiliai net piršteliu nepaliečiami. Šaunuolė VMSA !
      Gal ten liks vietos A juostoms, jeigu joms bus poreikis, ir jas įrengs vėliau.

      Comment


        Kol nėra maršrutų pro ten, nėr reikalo ir A juostoms. Jas nupiešti sunku nebus.

        Comment


          Dabar nėra, bet pagal plėtros planus ir BP maršrutas numatytas.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            BP maršrutas numatytas.
            Kas tai yra?
            Šiaurinei gatvei tikrai pritiktų gal net ne vienas VT maršrutas. Klausimas tik, ar žiūrima į ateitį (MRT), ar planuojam, kad važiuos tik standartiniai autobusai dar 100-ą metų.

            Comment


              Aš tai nežinau ar VT išvis reikalingas Šiaurinėje. Mano supratimu VT turi važiuoti per mikrorajonų centrus, o ne tarp mikrorajonų. Taip patogiausiai keleiviams. Išdalinti pusę maršrutų pvz per Rygos-Buivydiškių, pusę per Šiaurinę irgi būtų nelogiška, nes naikina persėdimų, miksavimo galimybes. Pas Pakalnį pristatyme mačiau pavaizduotą pakeistą 5G greitąjį per Šiaurinę, Žirmūnus ir Drujos g. į Stotį. Bet tai čia su pilna Šiaurine. Ir klausimas kiek čia reali info.

              Comment


                5G ten leist buvo visuose planuose man regis. Tačiau Ozo g. palikt be greitojo irgi ne koks variantas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kas tai yra?
                  Vilniaus Bendrasis planas

                  Iškarpa iš bendrojo plano viešojo transporto maršrutinio tinklo plėtros schemos:

                  Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	490
Size:	114,5 kB
ID:	1929926

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    5G ten leist buvo visuose planuose man regis. Tačiau Ozo g. palikt be greitojo irgi ne koks variantas.
                    Kažką painiojat, 5G oficialiai niekas neketino perkelti į Šiaurinę gatvę, ypač kai tai yra "prekybcentrių maršrutas".

                    Pakalnio planuose figuravo visiškai naujas maršrutas Skalvių žiedas - Šiaurinė g. - Žirmūnai - Olandų g. - Stotis, bet kol nebus visos Šiaurinės, tol nebus ir šio maršruto.

                    O viešasis ten tikrai yra reikalingas, ypač jei iš tiesų bus perimetrinis užstatymas. Iš esmės, būtų neblogai turėti 3G atšaką: Centras - Šeškinė - Šiaurinė g. - Skalvių žiedas.

                    Comment


                      Manau kaip ir turėtų būti savaime suprantama, kad gatvė turi būtų 2+2 įskaitant A juostas. Jeigu bus 2+2 be A juostų, tai viena juosta tiesiog pavirs parkingu, kaip jau įprasta Vilniuje.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Manau kaip ir turėtų būti savaime suprantama, kad gatvė turi būtų 2+2 įskaitant A juostas. Jeigu bus 2+2 be A juostų, tai viena juosta tiesiog pavirs parkingu, kaip jau įprasta Vilniuje.
                        Laisvės prospekte arba Justiniškių gatvėje neįprasta, kodėl turėtų būti Šiaurinėje gatvėje?

                        Comment


                          Aš galvoju, jog būtų žymiai logiškiau atidarius Šiaurinę gatvę ją palikti 2+2 (nes spėju bus 0-2 maršrutai), o pvz.: Justiniškių, Rygos, Buivydiškių ir kitas gatves daryti iš 2+2 į 1A+1A.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Vilniaus Bendrasis planas
                            Supratau, galvojau kokia nors nauja transporto priemonė tipo - "Bus Petroleum"

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Manau kaip ir turėtų būti savaime suprantama, kad gatvė turi būtų 2+2 įskaitant A juostas. Jeigu bus 2+2 be A juostų, tai viena juosta tiesiog pavirs parkingu, kaip jau įprasta Vilniuje.
                              Kad jokioje tranzitinėje gatvėje pirma juosta nevirtus parkingu (Ukmergės, Ozo, Kareivių, Ateities ir pan.)
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Laisvės prospekte arba Justiniškių gatvėje neįprasta, kodėl turėtų būti Šiaurinėje gatvėje?
                                Laisvės prospekte ir Justiniškių gatvėje važinėja troleibusai kurie antra juosta apvažiuojant parkuojančius pamestu ūsus. Todėl niekas ten ir neleidžia statyti. Na nebent šiaurinėje gatvėje irgi paleisti troleibusus. Aš už.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Laisvės prospekte ir Justiniškių gatvėje važinėja troleibusai kurie antra juosta apvažiuojant parkuojančius pamestu ūsus. Todėl niekas ten ir neleidžia statyti. Na nebent šiaurinėje gatvėje irgi paleisti troleibusus. Aš už.
                                  1. Troleibusai labai laisvai 99% atvejų gali važiuoti antrąja juosta;

                                  2. Gatvėse be troleibusų (Ateities, GV ir kitos) irgi niekas nesiparkuoja pirmojoje juostoje.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    1. Troleibusai labai laisvai 99% atvejų gali važiuoti antrąja juosta;

                                    2. Gatvėse be troleibusų (Ateities, GV ir kitos) irgi niekas nesiparkuoja pirmojoje juostoje.
                                    Ok, vadinasi priežastis kita. Matyt esant pakankamai eismo vairuotojai sugeba dar atskirti kur gatvė o kur parkingas.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Ok, vadinasi priežastis kita. Matyt esant pakankamai eismo vairuotojai sugeba dar atskirti kur gatvė o kur parkingas.
                                      O tam nėra skirti kelio ženklai arba kelio žymėjimas?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        O tam nėra skirti kelio ženklai arba kelio žymėjimas?
                                        O nuo kada lietuvoje laikomasi draudiama sustoti keli ženklo?

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kad jokioje tranzitinėje gatvėje pirma juosta nevirtus parkingu (Ukmergės, Ozo, Kareivių, Ateities ir pan.)
                                          Šiaurinė gatvė nebus tranzitinė. Nebent kažkada labai labai tolimoje perspektyvoje.
                                          ​​​​​​
                                          ​​​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X