Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.
    Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.
      Čia jau verslui skaičiuoti ir spręsti. Jei jie mano kad yra verslo galimybių, tegu tik stato privačius kelius, tiesia tiltus, ir juos apmokęstina.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
        Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.22, 10:42.

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
          Kad nėra poreikio naujiems privatiems keliams. Ar gali įvardinti bent vieną maršrutą kur apsimokėtų tiesti naują mokamą kelią lygiagrečiai esamų?

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
            O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.

            Comment


              Automagistrales ir greitkelius gali apmokestinti vinjetėmis kaip Čekijoje ar Austrijoje. Kad apmokestins paprastus kelius, tai nesitikiu, nes artimiausiame užsienyje to nėra arba nežinau. Manau, užtenka tuo atveju tik iš fūrų imti. Na arba čia viskas slapta ir sukta, kad Lietuvos priklausymas ES yra eksperimentinis projektas ir Lietuva ilgainiui siekia perstoti iš ES, į NVS ar Rusijos Federacijos sudėtį. Tada nežinau...
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.22, 11:13.

              Comment


                As manau kad mokami keliai tai Lietuvos ateitis, ateityje kai gyventoju dar sumazes, o dirbanciuju procentas sumazes dar daugiau, taip pat mazes finansavimas is eu.. is kur jie ims pinigus?
                Perki masina - moki akciza (tuoj jau bus auto mokestis), piliesi kura - moki akciza, kazkur vaziuoji - moki uz km.
                Bet ir gerai, o kam tau vaziuot kazkur? Arbeit macht frei, o ne vazinejimai kur nereik.

                Comment


                  Pagalvotum, kad Ukrainos ar Rusijos lygio korupcija ten. Aišku, nieko nežinau, ir jeigu taip yra, aišku, tai yra labai apmaudu. Korupcijos indeksai lyg ir nerodo Ukrainos ir Rusijos lygio korupcijos.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.
                    Dar girdėjau godūs viarslinykai žada privatizuoti orą, ir visus apmokęstinti už kvėpavimą. Nieko nežinai apie tai?
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      Dar girdėjau godūs viarslinykai žada privatizuoti orą, ir visus apmokęstinti už kvėpavimą. Nieko nežinai apie tai?
                      Ne, bet būtų įdomu sužinoti kur įžvelgi poreiki naujiems mokamiems keliams.

                      Comment


                        Palangos aplinkkelis kaip ir arčiausiai to privataus kelio, bet būdelių nemačiau Kainuoja tuo keliu tik fūroms pravažiuoti.

                        Comment


                          Fūroms ir valstybiniai keliai kainuoja

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Fūroms ir valstybiniai keliai kainuoja
                            Norėjau pabrėžti, kad tai niekuo neišskirtinis kelias kelių mokesčių atžvilgiu.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Ne, bet būtų įdomu sužinoti kur įžvelgi poreiki naujiems mokamiems keliams.
                              Neįsivaizduoju. Galbūt koks naujas tiltas Vilniuje?
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Norėjau pabrėžti, kad tai niekuo neišskirtinis kelias kelių mokesčių atžvilgiu.
                                Bet statytojai rodos gauna fiksuotą sumą per metus iš biudžeto? T.y. fūrų mokami mokesčiai eina į bendrą biudžetą. O statytojui nesvarbu kiek fūrų pravažiavo per metus - nuo to jo pajamos nesikeičia.

                                Nelabai panašu į privatų kelią kai savininkai gali nustatinėti kainodarą ir jų pajamos priklauso tiesiai nuo srauto pravažiavusio tuo keliu.

                                Comment


                                  Seimas pritarė: nuo 2020-ųjų didės finansavimas keliams
                                  Nuo kitų metų kiek didės finansavimas automobilių keliams. Seimas ketvirtadienį priėmė tai numatančias pataisas. Parlamentarai priėmė valdančiųjų „valstiečių“ ir socialdarbiečių siūlymą nuo 2020 metų keliams skirti 50 proc., o nuo 2021 metų – 52 proc. degalų akcizo. Dabar šis rodiklis yra 48 proc.

                                  Vietinės reikšmės žvyrkelių, kurių Lietuvoje yra apie 50 tūkst. kilometrų, asfaltavimo programai kitais metais bus skiriama 2 proc. (maždaug 16 mln. eurų), o nuo 2021-ųjų – 4 proc. (32 mln. eurų) kuro akcizo...
                                  Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Lietuva/seima...keliams/287263
                                  © Lietuvos žinios
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                    Seimas pritarė: nuo 2020-ųjų didės finansavimas keliams


                                    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Lietuva/seima...keliams/287263
                                    © Lietuvos žinios
                                    Tai gal užteks pinigų sutvarkyti krašto kelius jungiančius Alytų su Kaunu, Vilniumi, Via Baltica ir droga krajowa nr 16

                                    Comment


                                      RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai

                                      Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
                                      Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
                                      http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642

                                      Kelprojektas 2019.03.22
                                      Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
                                      http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0

                                      Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
                                      Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai

                                      https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f

                                      Comment


                                        VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS

                                        Trumpai (linkas apačioje):

                                        KRAŠTO KELIAI
                                        Rekonstrukcija dėl kategorijos neatitikimo, kelio plotis < 6 m. (vidutiniškai per metus – 33 km) 400 mln. 400 km 2023 – 2034

                                        VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ ASFALTAVIMAS
                                        Valstybinės reikšmės rajoninių kelių su žvyro danga asfaltavimas (vidutiniškai per metus – 200 km, nuo 2029 m. vidutiniškai – 100 km) 957 mln. 3190 km 2019–2035

                                        SAUGAUS EISMO IR APLINKOSAUGINIŲ PRIEMONIŲ DIEGIMAS
                                        Inžinerinių greičio valdymo priemonių įrengimas, vnt. 54,7 mln. 1840 km 2019–2035
                                        <...>


                                        VIA BALTICA
                                        • Via Baltica ruožo, Panevėžio aplinkkelio plėtra. (kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožas nuo 10,53 iki 22,06 km rekonstravimas) 2019 m.
                                        • Via Baltica ruožo Marijampolė–LT/PL siena plėtra (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,07 km rekonstravimas) 2021–2025 m.
                                        • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,50 iki 37,78 km rekonstravimas 2025–2027 m.
                                        • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 37,78 iki 53,54 km rekonstravimas 2026–2027 m.
                                        • Kelio A8 Panevėžys–Aristava– Sitkūnai ruožo nuo 53,54 iki 87,86 km rekonstravimas 2028–2030 m.
                                        • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 9,17 iki 38,83 km rekonstravimas 2030–2032 m.
                                        • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 38,83 iki 47,83 km rekonstravimas 2031–2032 m.
                                        • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 47,83 iki 66,09 km rekonstravimas 2032–2033 m.
                                        A1 VILNIUS–KAUNAS
                                        • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas– Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravimas) 2019 m.
                                        • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,1 iki 100,47 km rekonstravimas) 2019–2021 m.
                                        • Kelio ruožo Vilnius–Kaunas rekonstravimas. (kelio A1 Vilnius– Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 10,00 iki 95,00 km rekonstravimas) 2019–2020 m.
                                        • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 102,7 iki 107 km rekonstravimas) 2020–2021 m
                                        • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas– Klaipėda ruožo nuo 95,00 iki 99,1 km rekonstravimas) 2028 m.
                                        A14 VILNIUS–UTENA
                                        • Susisiekimo šalia Vilniaus gerinimas (kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16 iki 21,5 km rekonstravimas) 2019–2020 m.
                                        • Susisiekimo Utenoje gerinimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas) 2023–2024 m.
                                        • Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas) 2023–2025 m.
                                        • Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimas) 2028–2030 m.

                                        APLINKKELIŲ TIESIMAS
                                        • Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas 2033–2035 m.
                                        • Nefinansuojami - Karmėlavos, Raudondvario P(pietinis), Simno, Šakių P, Priekulės, Klaipėdos PV, Mažeikių V, Plungės V, Rietavo V, Šiaulių Š, Karčemų, Karsakiškio, Ukmergės PV, Utenos R, Zarasų, Trakų.

                                        VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ TINKLO PLĖTRA:
                                        • Susisiekimo šalia Klaipėdos gerinimas (kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,261 iki 228,571 km rekonstravimas) 2031–2032 m.
                                        • Kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcija nuo 11,60 iki 31,10 km 2031–2033 m.
                                        • Kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,51 iki 25,80 km rekonstravimas 2035 m.

                                        Linkas (kol neištrynė).
                                        http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                                        Comment


                                          Kad apsiskirti nuo "didžiosios iki 2035 strategijos" išskyriau savo mintis atskirai. Mano nuomone, tai baisu. Išskyrus žvyrkelius, nieko gero. Vėžlio greičiu kažką gerins. Trys nauji keliukai po 8 km per 15 metų. 14 aplinkkelių nėra lėšų.

                                          Kaunas-Alytus, kur labai blogai, dar 14 metų visi dūsaus "ak ak, nu avarija, vėl".

                                          Apie "viziją nulis" nėra ką kalbėti. Iš kur bus nulis jei N kelių, kur reikia 2+1 su metalu vidury, kad vengti priešpriešos ir nieko.

                                          2050 tokiu greičiu bus dar 3 nauji keliukai po 8 km.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X