Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuorodą į vietą.

    Gaila, kad Google Street View neprivažiavo iki tos vietos

    https://www.google.lt/maps/@54.69030...6!9m2!1b1!2i47
    Palyginus su Tuputiškėmis, tai šiame kelyje serpantino nėra.

    Comment


      Palyginus su Tuputiškėm - tikrai ne toks. Bet palyginus su kitais mūsų a-la kalnų keliukais, tai šitas labai arti to Google Street View labai senos foto - ten jau kokie 5m? asfaltas.

      Antakalnyje turėjau omeny šitą vietą. Tik pora posūkių, bet ir kalnuose gėdos nepadarytų.

      Comment


        Pakaunėje žinau vieną serpantiną. Jungia Salius (kur prie Lapių kelio KK232) ir Domeikavą ant kalno. Mačiau, kad serpantino apačioje parašyta 'privati valda', veda link privataus namo Plačioji g. Teko juo užlipti dėl įdomumo ir gražių vaizdų, bet čia prieš 5 metus kažkur, tada nebuvo ir jokių ženklų.
        Kiek žiūriu palydovines nuotraukas, neseniai padarytas, gal max prieš dešimtmetį. Apačioje teka Salių upelis, taip pat yra ruda nuoroda apie seną Vandžiogalos kelią, kuris išsišakoja nuo šio serpantino apačios. Šis kelias veda link Šlaito g. Domeikavoje. T. y., į čia: https://www.google.com/maps/@54.9631...2!8i6656?hl=lt. Pagrindinė to seno kelio įdomybė - brastos per Salių upelį kelio apačioje.

        Netoli yra pogrindinė spaustuvė "ab": https://www.google.com/maps/place/54...3.922311?hl=lt

        Click image for larger version  Name:	Serpantinas.jpg Views:	1 Size:	262,9 kB ID:	1648750
        Paskutinis taisė PoDV; 2018.06.15, 23:01.

        Comment


          Kylininkų (Pajevonio) serpantinas, Vilkaviškio r.

          Jokiame žemėlapyje Vištyčio regioniniame parke esantis serpantinas nėra pažymėtas.

          Galima serpantino vieta:





          Miškininkas.eu
          Iš naujo atrask Vilkaviškio rajoną
          II maršrutas: Vištyčio regioninis parkas – Pajevonys – Virbalis – Kybartai
          http://miskininkas.eu/is-naujo-atras...viskio-rajona/

          Neaplenkite lietuviškosios Šveicarijos
          Kone ant Šakių kaimo rubežiaus, Kylininkus supančiame vaizdingame kalvyne įrengtas minėtas kalnų serpantinas. Lietuvoje išties tai reta ir unikali pramoga aktyvaus poilsio mėgėjams. Palikus dviračius, paganyti akis vilioja Kylininkų kraštovaizdžio draustinis, saugantis tarpliežuvinio moreninio masyvo palikimą.
          http://miskininkas.eu/pajevonys/

          Kylininkai

          http://miskininkas.eu/kylininkai/
          Daugiau - temoje Vištyčio regioninis parkas

          Comment


            Alfa.lt 2018.06.14
            Kelių direkcijos gėda: dešimtmetį tvarko 3 km kelio
            Iš Grigiškių į Lentvarį vedantis kelias – gyvas priekaištas Lietuvos automobilių kelių direkcijai (toliau – Kelių direkcijai), į kurį pirštais bado Lentvario ir aplinkinių gyvenviečių gyventojai. Nuo 2008 m., kai buvo užsimota sutvarkyti šį kelią, darbams išleista jau 200 tūkst. eurų, tačiau šie net neprasidėjo, o artimiausiu metu ketinama sutvarkyti vos kelis šimtus metrų. Kelių direkcija sako – anksčiau kelio netvarkė dėl krizės, dabar – eilėje laukia svarbesni keliai.


            Lentvario gyventojus šiurpinantis kelias Nr. 4707 gali drąsiai pretenduoti tapti Kelių direkcijos nekompetencijos simboliu. Ilgus metus itin prastos būklės ir pavojingas (beje, valstybinės, ne rajoninės, reikšmės) kelias Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė turėtų būti kuo greičiau sutvarkytas, deja, Kelių direkcija dar nuo 2008 m. nesugeba sutvarkyti vos kelių kilometrų šio kelio atkarpos, tik derina projektus.

            https://www.alfa.lt/straipsnis/50299...-net-nepradeti

            Comment


              200 tūkst. EUR už nerealizuojamą projektą - ar ne per brangu kaip tokiam "nereikšmingam" keliui?

              Comment


                Dar viena šiokio tokio serpantino formos atkarpa. Kelias #220 Grendavėje, tarp Onuškio ir Rūdiškių





                P.S. Lentvaris-Grigiškės kelias tai legendinis. Galima lažintis kas nutiks greičiau - pastatys viaduką per geležinkelį ar sutvarkys šitą kelią

                Comment


                  Šalies keliuose neliks paslapčių: viešins svarbiausius kelių duomenis

                  Tai, kas vyksta šalies keliuose, netrukus turėtų būti kaip ant delno. Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) kuria svarbiausią informaciją apie šalies kelių tinklą atspindinčią platformą, kuri bus pasiekiama visiems interneto vartotojams...
                  ...Iki 2020 m. pabaigos kelių turto valdymo informacinės sistemoje (KTVIS) žadama viešinti svarbiausius kelių tinklo duomenis. LAKD atstovas Evaldas Tamariūnas praneša, kad interneto vartotojams bus prieinami aktualūs valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turto duomenys. Pateikiami duomenys – kelių geometrijos, tinklo duomenys ir kita informacija apie tai, kas vyksta keliuose ir kokios planuojamos investicijos konkrečiame kelio ruože...
                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/projektai/supra....d?id=78564413
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Lietuvos ir Latvijos keliai iš ruso perspektyvos, pirma dalis - https://www.youtube.com/watch?v=JqJEyDfmDnM ir antra https://www.youtube.com/watch?v=lGdj1ZmWCbU
                    Trumpai - Lietuvoje kelius stato amerikiečiai, jai kelias 2+2 tai galima važiuoti 150km\h, nėra degalinių, gerų kelių mažai ir .t.t.

                    Comment


                      Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                      Lietuvos ir Latvijos keliai iš ruso perspektyvos, pirma dalis - https://www.youtube.com/watch?v=JqJEyDfmDnM ir antra https://www.youtube.com/watch?v=lGdj1ZmWCbU
                      Trumpai - Lietuvoje kelius stato amerikiečiai, jai kelias 2+2 tai galima važiuoti 150km\h, nėra degalinių, gerų kelių mažai ir .t.t.
                      visokiu kvailiu buna, check dislaiku skaicius.

                      Comment


                        Sveiki. http://lakd.lrv.lt svetaineje po straipsniu http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/apta...ymo-aktualijos patalpintos skaidrės, kuriose nurodytos ir artimiausių metų planuojami darbai. pridedu.

                        Kas mane labiausiai džiugina, tai Kėdainiai-Šėta-Ukmergė 30-40 km ruožo rekonstrukcija, ten jau laaaabai kelias remonto prašėsi..
                        Attached Files

                        Comment



                          Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius

                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied

                          Daug gražių foto.

                          Comment


                            Parašė LinS Rodyti pranešimą
                            Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius

                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied

                            Daug gražių foto.
                            Labai nustebino antraštė. Lietuvos kelininkai dabar smarkiai atsiliko nuo kaimyninių šalių ir nelabai turi kuo girtis, išskyrus lygumose įrenginėjamus kilometrų kilometrus besitęsiančius metalinius atitvarus ir staomus radarus ten, kur reikia ir kur nereikia.

                            O čia toks pripažinimas.

                            Paskui.paaiškėjo, kad tai "partnerio turinys".
                            Panevėžio keliai gavo kažkokį vietinės reikšmės prizą. Irgi neblogai. Bet pompastiška antraštė apie "aukščiausią prabą" atrodo kiek perlenkta.

                            Comment


                              Na ką, "best ministras ever" (anot kai kurių forumiečių) po truputį parceliuoja viską kaip senais gerais prichvatizacijos laikais:
                              Kelių direkcija nebenori būti biudžeto išlaikytine, ruošiasi keisti statusą
                              Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5imTgapgd
                              Iš pradžių pririnko kompromato (sklando kalbos, kad kai kuriuos garsiuosius blogai nutiestus kelius, jau sekė su šnipinėjimo aparatūra dar vykdant darbus ir prievartavo priimančias institucijas būtinai surasti defektų), sukėlė skandalą, suformavo visuomenės nuomonę, išvaikė visus iš Kelių priežiūros ir iš LAKD, susodino naujus lojalius darbuotojus ir viską privatizacijon. Kuo ne 90-ieji?

                              P.S. Beje, turbūt niekas net nepastebėjo, bet Kelių priežiūra jau irgi nebe VĮ, o AB.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 08:31.

                              Comment


                                Nesupratau, kas blogai?
                                Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) numatoma pertvarkyti iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę. Vitalijus Andrejevas, LAKD direktorius, sako, kad po pertvarkos įstaigos metinis biudžetas galėtų išaugti bent 50 mln.

                                LAKD valdanti Susisiekimo ministerija parengė projektą, kuriuo numatoma, kad LAKD statusas keičiamas siekiant racionaliau naudoti valstybės biudžeto lėšas, sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, optimizuoti ir racionaliau naudoti materialinius, finan ...

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Nesupratau, kas blogai?
                                  Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
                                    O gal einama šia linkme:
                                    Ministro teigimu, norint pritraukti daugiau lėšų į kelių statybą, reikėtų pakeisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos statusą į valstybės įmonę, nes tokiu atveju ji galėtų skolintis ir įvesti elektroninės rinkliavos (angl. e-toll) sistemą. „Už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą bus sąžiningai sumokėta. Galėsime surinkti papildomai 70 mln. eurų. Mūsų transportininkai tam neprieštarauja, nes jie dažniausiai Lietuvoje važiuoja trumpus atstumus, o moka vinjetės kainą tokią, lyg važinėtų visą laiką. Tikimės, kad pavasario Seimo sesijoje projektas bus priimtas“, – dėstė R.Masiulis.
                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1119354
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
                                      Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                                        Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                                          Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X