Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš aiškinčiau tuo pačiu - t.y. griežtesnėmis bausmėmis, geresne infrastruktūra.

    Pavyzdys. Vilnius-Nemenčinė buvo viena juosta ir 90, dabar 4, aptverta, dviračiai atskirti - 70. Vieni važiuoja dėl griežtesnių bausmių 65, kiti dėl geresnės infrastruktūros - 100. Gaunasi greičių skirtumas, lenkimai ir nelaimės.

    Atskirtai pridėčiau:
    Dviračiai Vilniaus apskrityje yra už KET ribų - masinis važiavimas keliu, kai yra dviračių takas šalia; taip pat - gatvėse be liemenių; be žibintų.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Nepaisant pastangų gerinti infrastruktūrą ir griežtinti bausmes, šiemet smarkiai daugėja autoįvykių (15,2%), nukentėjusių (16,3%) bei žuvusiųjų (3,8%).
      Kuo tai galima paaiškinti?
      Butent - pastangu. Realiai pvz vaziuojant Vilniuje, nepastebejau kad kazkur dingtu avarines vietos ar sankryzos (tik dabar vienoj is ju Siaures miestely irenge sviesofora), bendram kontekste nei privaziojamuose keliuose, nei mieste neikas nepasikeite. Tas pats kelias Viln-Nemencine turi labai avarine siaura vieta, kurioje kaip tik neseniai kazkas isleke. Viena vieta sutvarke, kita paliko - dabar atsirado ir avarinis susiaurejimas is 2 juostu i viena.

      Jeigu cia prideti transporto priemoniu skaiciaus augima... Plius skaiciavimu paklaida...
      Galbut ir psichologiniai faktoriai - zmones perka naujesnes masinas, galvoja kad galima vaziuot 20 km/h greiciau ir pervertina galimybes. Stai ir iseina 15% daugiau ivykiu ant +3.8% zuvusiuju (o ne 15, nes pagalves, geresne apsauga).

      Comment


        Po Joninių su A1 - Geltonuose stenduose 7 žuvę dar pusei metų nesuėjus - seniai buvo tokie skaičiai, pridėčiau::
        -šviesų netinkamas naudojimas dieną - gabaritai arba be šviesų. Gal tai ir nesvarbu Indijoje, bet kur eismas vyksta 130 kmh tai tikrai svarbu pastebimumui. Dienos žibintai nėra skirti lietui.
        -sustojimai greitkeliuose ir automagistralėje. Gerai yra Waze. Bet tai pavojinga ir nebaudžiama. Tai vaikai prašo, tai grybus parduoda, tai bloga pasidarė. Reikia priverstinio nutempimo.
        -žvėrys. A1 kažkokie šernai. Ar sunku tvora užtverti?
        -posūkių nerodymas rikiuojantis (vėlgi, yra Indija, Turkija, bet tada susimažinkime greitį ir galime nieko nerodyti)
        -dviračiai A1... Čia yra vau.

        Policija žino du pažeidimus - girtas ir greitis. Nuo naujų "ištisinė".

        Išvada
        Pats kelias neatsilieka nuo panašaus apkrovimo Vokietijos greitkelių, bet kultūrai dar trūksta ~15 metų.
        Paskutinis taisė Fulgur; 2017.06.26, 09:19.

        Comment


          Visiskai pritariu. Policijai nusispjaut i tuos pazeidimus kur baudu surinkimas mazas.
          O apie sustojimus tai... mieste matau ta pati - sustoja belekur vidury kelio, nes jiems taip reikia. Isleist kazka ir nesvarbu ar judri gatve, ar maiso visiems. Nors galetu pravaziuot dar 10 metru ir uzsukt pvz i kiema ar kazkur. Bet ne, reikia vat cia pat, nes kazkas nepraeis keliu metru. Tai yra tautos isprusimas. Kai nuo mazens moko apie asmens isskirtinuma, koks esi nepakartojamas ir viena,-as toks. O kai zmogus isauga jam ant kitu nusispjaut. Ir kibira savo reikia palikt prie pat pat laiptines, niekaip nepraeis 10 metru iki jos.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Visiskai pritariu. Policijai nusispjaut i tuos pazeidimus kur baudu surinkimas mazas.
            O apie sustojimus tai... mieste matau ta pati - sustoja belekur vidury kelio, nes jiems taip reikia. Isleist kazka ir nesvarbu ar judri gatve, ar maiso visiems. Nors galetu pravaziuot dar 10 metru ir uzsukt pvz i kiema ar kazkur. Bet ne, reikia vat cia pat, nes kazkas nepraeis keliu metru. Tai yra tautos isprusimas. Kai nuo mazens moko apie asmens isskirtinuma, koks esi nepakartojamas ir viena,-as toks. O kai zmogus isauga jam ant kitu nusispjaut. Ir kibira savo reikia palikt prie pat pat laiptines, niekaip nepraeis 10 metru iki jos.
            Už stovėjimą autostradų ruožose Klaipėda-Vilnius; Vilnius-Panevėžys galėtų baust ir dabar, gaila, kad to nėra. Miestuose ir taip biednystė su tais parkavimais, tai savivaldybės, panašu, išsisukinėja dėl to. Su autostradom tai vis tiek paprasčiau - negalima ir viskas. Dėl pėsčiųjų tai sunkiau: panaikins "pėsčiųjų patekimo prielaidas" esamose tarybinėse autostradose , tai galės baust ir juos. Policijai reik "daryt kaip užsieny" su tom autostradom. Ne daugiau, ne mažiau. To ir norėčiau tikėtis po 10 metų.

            Nuties ruožą Kaunas-Suvalkai, tai ten jau iš karto, jei norės, galės visus autostrados įstatymus taikyt, juo labiau, kad ir patekti į tą autostradą taip, kad nusižengt bus daug sunkiau.
            Paskutinis taisė PoDV; 2017.06.26, 14:55.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Už stovėjimą autostradų ruožose Klaipėda-Vilnius; Vilnius-Panevėžys galėtų baust ir dabar, gaila, kad to nėra. Miestuose ir taip biednystė su tais parkavimais, tai savivaldybės, panašu, išsisukinėja dėl to. Su autostradom tai vis tiek paprasčiau - negalima ir viskas. Dėl pėsčiųjų tai sunkiau: panaikins "pėsčiųjų patekimo prielaidas" esamose tarybinėse autostradose , tai galės baust ir juos. Policijai reik "daryt kaip užsieny" su tom autostradom. Ne daugiau, ne mažiau. To ir norėčiau tikėtis po 10 metų.

              Nuties ruožą Kaunas-Suvalkai, tai ten jau iš karto, jei norės, galės visus autostrados įstatymus taikyt, juo labiau, kad ir patekti į tą autostradą taip, kad nusižengt bus daug sunkiau.
              Dėl nelegalaus stovėjimo ar eismo (pvz., dviratininkų, uogų/grybų prekiautojų) autostradoje siūlau imtis parastos priemonės: iškart skambinti policijai ir pranešti apie didelį pavojų eismo saugumui keliantį x ar y (pvz., labai pavojingai neleistinoje vietoje besielgiančius grybų/uogų prekiautojus arba labai pavojingai pagalbine juosta važiuojantį galimai neblaivų dviratininką). Jie elgiasi labai nesaugiai, kelia didelį pavojų eismo saugumui ir nedelsiant reikia policijos ekipažo jų sudrausminimui ir pašalinimui iš neleistinos vietos, kol neatsitiko nelaimė. Ačiū, geros dienos.
              Paskutinis taisė John; 2017.06.26, 15:01.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Dėl nelegalaus stovėjimo ar eismo (pvz., dviratininkų, uogų/grybų prekiautojų) autostradoje siūlau imtis parastos priemonės: iškart skambinti policijai ir pranešti apie didelį pavojų eismo saugumui keliantį x ar y (pvz., labai pavojingai neleistinoje vietoje besielgiančius grybų/uogų prekiautojus arba labai pavojingai pagalbine juosta važiuojantį galimai neblaivų dviratininką).
                Tas tiesa. Bet yra toks common sense - "Gi netrukdo tos bobutės, kelkrašty sau ramiai prekiauja, kam reikia tas plačiam kelkrašty sustoja ir nusiperka". Dėl pėsčiųjų: "Saugosi ir pereina kur jiems reikia". Norisi, kad ir pati policija savarankiškai tuos stoviniuojančius gaudytų, taip kaip dabar baudžia už girtumą ir greitį. Su dviratininkais ir pėsčiaisiais - galima vaikščioti tik tose zonose, kur dėl infrastruktūros trūkumų sudėti įspėjamieji ženklai "Pėstieji", t.y. ten kur visos nuo tarybinių laikų užsilikusios paprastos stotelės ar šiaip kokie atsitiktiniai ruožai, kur galima, pasak ženklų, sutikt daugiau pėsčiųjų. Kitur iš kart gaudoma.

                Turi būti mąstymas, įžengei į autostradą - tikėkis policijos.
                Paskutinis taisė PoDV; 2017.06.26, 15:22.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Tas tiesa. Bet yra toks common sense - "Gi netrukdo tos bobutės, kelkrašty sau ramiai prekiauja, kam reikia tas plačiam kelkrašty sustoja ir nusiperka". Dėl pėsčiųjų: "Saugosi ir pereina kur jiems reikia". Norisi, kad ir pati policija savarankiškai tuos stoviniuojančius gaudytų, taip kaip dabar baudžia už girtumą ir greitį. Su dviratininkais ir pėsčiaisiais - galima vaikščioti tik tose zonose, kur dėl infrastruktūros trūkumų sudėti įspėjamieji ženklai "Pėstieji", t.y. ten kur visos nuo tarybinių laikų užsilikusios paprastos stotelės ar šiaip kokie atsitiktiniai ruožai, kur galima, pasak ženklų, sutikt daugiau pėsčiųjų. Kitur iš kart gaudoma.

                  Turi būti mąstymas, įžengei į autostradą - tikėkis policijos.
                  Tiesa. Kažkada ir forume buvo pasiūlymas "pasiūlyti į dantis" tokiems "ožiams", kai pasidalinau istorija apie tokiu būdu UK sutramdytą galimai nuo kažko apsvaigusį vairuotoją (pasiūlymas, beje, atėjo iš Kauno)

                  Tai tiesiog mūsų nedidelis indėlis, kurį realiai galime daryti. Kuo daugiau tokių skambučių, tuo daugiau supratimo ir pačioje policijoje, kad tai nėra priimtina ir neturi būti ignoruojama. Kaip bebūtų, Lietuva vis dar tebėra viena pirmaujančių šalių pagal aukas keliuuose. Pirmaujame ir pagal gaisruose žubusių skaičių ir pagal nuo alkoholio mirusių skaičių. Žodžiu, nesaugome savęs ir ignoruojame elementarias saugumo normas savo gyvenime.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Tas tiesa. Bet yra toks common sense - "Gi netrukdo tos bobutės, kelkrašty sau ramiai prekiauja, kam reikia tas plačiam kelkrašty sustoja ir nusiperka". Dėl pėsčiųjų: "Saugosi ir pereina kur jiems reikia". Norisi, kad ir pati policija savarankiškai tuos stoviniuojančius gaudytų, taip kaip dabar baudžia už girtumą ir greitį. Su dviratininkais ir pėsčiaisiais - galima vaikščioti tik tose zonose, kur dėl infrastruktūros trūkumų sudėti įspėjamieji ženklai "Pėstieji", t.y. ten kur visos nuo tarybinių laikų užsilikusios paprastos stotelės ar šiaip kokie atsitiktiniai ruožai, kur galima, pasak ženklų, sutikt daugiau pėsčiųjų. Kitur iš kart gaudoma.

                    Turi būti mąstymas, įžengei į autostradą - tikėkis policijos.
                    Kad autostradoje nebėra tų sustojusių (nebent sugedę) ir prekiautojų grybais, jie dabar tada daro pakelės aikštelėse.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.26, 16:00.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kad autostradoje nebėra tų sustojusių (nebent sugedę) ir prekiautojų grybais, jie dabar tada daro pakelės aikštelėse.
                      Anksti ryte važiavau Kaunas - Vilnius ir mačiau nemažai kelkraštyje sustojusių fūrų. Man buvo panašu, kad ten jos nesugedusios stovėjo, o tam kad pernakvoti. Iš kart pagalvojau, kad galėtų atsirast pora nemokamų aikštelių skirtų specialiai sunkvežimiams, kuriame užtektų tualeto, dušo ir kokio pardavimo automato.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Anksti ryte važiavau Kaunas - Vilnius ir mačiau nemažai kelkraštyje sustojusių fūrų. Man buvo panašu, kad ten jos nesugedusios stovėjo, o tam kad pernakvoti. Iš kart pagalvojau, kad galėtų atsirast pora nemokamų aikštelių skirtų specialiai sunkvežimiams, kuriame užtektų tualeto, dušo ir kokio pardavimo automato.
                        Bet koks tikslas stovėti autostradoje rizikuojant gauti baudą ar sukelti avariją, o ne tokioje paprasčiausioje nemokamoje aikštelėje?

                        https://www.google.lt/maps/@54.77244...7i13312!8i6656
                        Flickr

                        Comment


                          Tikslai kultūriniai.
                          Liūdna, bet socialinės reklamos, išskyrus greitį, diržus, girtumą, irgi nėra. VIsi tą draudimą sustoti suvokia kaip kažkokią etiketės informaciją mažomis raidėmis. Neskaito ir netaiko.

                          Comment


                            Kokia kelio 1911 Rokai – Girininkai – Purvininkai būklė? Iš google street view negaliu susidaryti įspūdžio. Ar geriau važiuoti Garliava- Išlaužas?

                            Comment


                              Vasara teko pavazineti kiek kitokiais marsrutais nei automagistrales... Labai nusivyliau. Stai pvz pirmoje foto yra Rudamina. Google nurodo kad foto daryta 2012 metais. Dabar 2017. Nepasikeite visiskai nieko. Kadangi jokiu darbu nevyksta, tas pats bus ir kitais metais. Primena labai labai gilia Rusija (taip, ir ten daug kur danga yra normali). Net ne europine jos dali. Toks vaizdas yra bemaz daugelyje miesteliu nuvaziavus nors ir kelis km nuo Vilniaus - salies ekonomikos varyklio. Kalbu ne apie pacia danga (nors is tikruju dabar sioje vietoje jau kiek nusidevejo). Paziurekit kokie kelkrasciai. Kaip cia gali vaiksciuoti zmones po lietaus? Visur purvas ir dulkes. Norisi paimt 0.7 ir uzsimirst. Kur apsvietimo stulpai? Ju nera, visai, cia jau ne prieiga, cia pats miestelis. Cia yra pereja su uzrasu "vaikai", turbut netoli mokykla ar darzelis. Bet nakti jiems geriau sedet namie...
                              Uzduokit klausima sau - jus noretumet cia gyvent? Ne vaziuot i vasaros sodybas, bet gyvent nuolatos?

                              Click image for larger version

Name:	Rudamina.png
Views:	84
Size:	273,2 kB
ID:	1579788

                              Cia yra vienas pagrindiniu ivaziavimu i Lentvari (vienas is penkiu), su atitinkamu trafiku. Jau miesto teritorijoje. Bent jau nuo Gariunu Google nanigacija nuvede budent siuo keliu.
                              Nuotrauka 2012, vaziavau dabar ir vaizdas lygiai tas pats. Nei kelkrasciu, nei apsvietimo, nei bordiuru, nei saligatviu... Cia vaziuoja 68 autobusas, miesto transportas.

                              Click image for larger version

Name:	LT i Lentvari.png
Views:	74
Size:	249,2 kB
ID:	1579789
                              Tokiu pavyzdziu yra simtai. Sunkiau rasti kur butu sutvarkyta, nei palikta nuo sovietmecio.

                              Taip pat esu vazinejes Lenkijoje ne magistraliniais keliais. Niekur nemaciau kad butu taip kaip pas mus. Nezinau, specialiai nesiruosiu ieskoti purvo, bet numetus google zymekli i bet kokio miestelio pakrascius matome stai toki vaizda:
                              (kad butu ne taip depresyvu, paimkim su linksmesniu pavadinimu, pvz Biała Piska)

                              Click image for larger version

Name:	PL Biala Piska.png
Views:	87
Size:	262,1 kB
ID:	1579790

                              Skirtumas man atrodo akivaizdus.
                              Kazkada tikejausi, kad Lietuvoj daug kas pasikeis. Didziuosiuose miestuose yra daugmaz priziurima, bet uztenka nuvaziuoti tik truputi i priemescius ir atsiduri visiskoj skylej. Eina desimtmeciai, o niekas nesikeicia. Niekam nerupi.

                              Comment


                                Dėl Lentvario aš jau rašiau. Ten neseniai darė kelio remontą!
                                Dar pagilino griovius, ir pėstiesiems vietos visai nebeliko, nors šalia yra daug gyvenamųjų namų, ir toliau statoma.
                                Kokiais normatyvais vadovaujamasi, nelabai aišku. Nuo Stalino laikų lygtais buvo daroma, kad tankai ir karinė technika pravažiuotų

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Dėl Lentvario aš jau rašiau. Ten neseniai darė kelio remontą!
                                  Dar pagilino griovius, ir pėstiesiems vietos visai nebeliko, nors šalia yra daug gyvenamųjų namų, ir toliau statoma.
                                  Kokiais normatyvais vadovaujamasi, nelabai aišku. Nuo Stalino laikų lygtais buvo daroma, kad tankai ir karinė technika pravažiuotų
                                  Tai dabar daroma, kad karo atveju nepravažiuotų.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tai dabar daroma, kad karo atveju nepravažiuotų.
                                    Logiška. Tik reikia daugiau vingių ir mažiau krūmų, kad patogiau su Javelin pašauti

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Dėl Lentvario aš jau rašiau. Ten neseniai darė kelio remontą!
                                      Dar pagilino griovius, ir pėstiesiems vietos visai nebeliko, nors šalia yra daug gyvenamųjų namų, ir toliau statoma.
                                      Kokiais normatyvais vadovaujamasi, nelabai aišku. Nuo Stalino laikų lygtais buvo daroma, kad tankai ir karinė technika pravažiuotų
                                      Ten yra remontuojamas isvaziavimas i A1 ir paciam mieste keliai YRA. Bet butent siame kelyje nedaroma absoliuciai nieko. Man tai labai keista, galetu sutvarkyti bent kelius kuriais vaziuoja miesto VT. Jau nekalbu apie kazkoki senovini nora uzasfaltuoti tarpmiestinius zvirkelius, kuriais vazineja autobusai - ju irgi yra neasfaltuotu. Isivaizduoju per kiek reisu autobusai tampa lauzu jais kursuojant. Bent jau man jau su antra masina tik pravaziavus pora km zvirkeliu prasideda bedos su elektrika.

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                        Kokia kelio 1911 Rokai – Girininkai – Purvininkai būklė? Iš google street view negaliu susidaryti įspūdžio. Ar geriau važiuoti Garliava- Išlaužas?
                                        Normali būklė. Jeigu arčiau važiuoti pro Rokus, tai tikrai per Garliavą neapsimoka.

                                        Comment


                                          Sveiki visi,

                                          čia esu naujokas, bet paskutiniu metu dėl intensyviai remontuojamų kelių ir plečiamos infrastruktūros pradėjau ieškoti informacijos apie tai, kas, kada ir kaip planuoja ką daryti ir susidūriau su neįveikiamomis problemomis, tad tikiuosi Jūsų pagalbos:

                                          1) Kur matote informaciją apie planuojamus kelio ar gatvių projektus (kaip pvz. pietinis aplinkelis ir rytinis, nes apie juos išvis net nebuvau girdėjęs ir kartais skelbimuose tenka matyti užrašus, pagal nepatvirtinta BP planą ten ir ten yra suprojektuota gatvė...) ?
                                          2) Kur Jūs matote tokius įdomius visokius kelių ir gatvių brėžinius, kurie dar net nėra patvirtinti arba kurie ir yra patvirtinti, bet regia nerodo ?
                                          3) Kaip ir kur ar kokiuose brėžiniuose pažiūrėti, ar esamas kelias yra realiai egzistuojantis ir viskas gerai ar tai tiesiog koks miško kelias, kurį reikia įtvirtinti ?
                                          Paskutinis taisė saruniukstis; 2017.11.18, 22:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X