Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista, kad žalstiečiai nesirūpina savo elektoratu, kuris pagrinde ir yra provincijoje.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Keista, kad žalstiečiai nesirūpina savo elektoratu, kuris pagrinde ir yra provincijoje.
      Ta provincija, tai žaisliukas visokiems neaiškiems tipams į valdžią prasmukt. Turbūt taip ir yra. Taip ir eis keletą dešimtmečių visokių "gelbėtojų" vorelė, kurių pagrindinis elektoratas provincijoje.

      Aš, kaip suprantu, jie labiau norės gerinti esamos infrastruktūros situaciją, o grandiozinių projektų, aišku, stigs. Nebent jau esat užtikrinti, kad 2035 m. keliai dar labiau bus sugedę negu dabar. Jei jau taip sakot, tai gal tada iš vis išstojam iš ES, jei nesugebam būt normalia ES nare, galėsim suartėti su tokia Moldova no problem. Aš galėsiu pasirinkt kokį geresnį būstą Olandijoje ar Danijoje, panašų kur Varlamovas Kopenhagoj rodė Emigruosiu ne dėl to, kad babkių trūksta, o kad aplinkos tvarkymas ir vystymas (urbanistika + aplinkinė infrastruktūra) manęs netenkina.
      Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.24, 12:02.

      Comment


        Kažkoks kosmosas, Kaunas-Prienai šunkelį su autostrados vertu srautu tvarkys 2031????? Gerai, kad sėdžiu ant kėdės.... Tikiuosi pasikeis, nors jei ir toliau kosmonautai tvarkys, tai hmmm
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Ar taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.
          1) Balkanai paveldėjo palyginti geras infrastruktūros tvarkymo tradicijas iš senosios Jugoslavijos (kuri buvo santykinai laisva šalis, matuojant Rytų bloko standartais). Miestai atrodo gan prižiūrėti ir tvarkingi. Pas mus labiau jaučiasi sovietmetis ir dar net spėju carmečio Kauno ir Vilniaus tiesioginio pavaldumo gubernijų palikimas, kurį tvarkysime mūsų gyvenimo masteliais gan ilgai.

          2) Tiesiant greitkelį lygumoje, pagerėja pagrinde tik saugumas, o kelionės trukmė labiau sutrumpėja nebent statant aplinkkelius, todėl ir matosi pas lenkus, kad jie pirma pasistato miestelių aplinkkelius, o paskui jau dėl komforto ir likusias atkarpas nusitiesia. Statant greitkelį kalnuose, laiko trukmė sutrumpėja kartais, nes kalnų keliai labai trumpina kelionės laiką. Jei daug serpantinų, tai autostrada su keliais tuneliais ir estakadom gali sutrumpinti kelionę keliais kartais. Kalnų keliai neretai eina didesniuose aukščiuose (500 m v.j.l ir daugiau), todėl su aukščiu didėja tikimybė, kad tokie keliai bus užpustyti.

          Comment


            Taip, bet finansavimo klausimas lieka. Juolab, visur triūbijama, kad Lietuva jau pralenkė Pietų Europą pagal BVP. Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Taip, bet finansavimo klausimas lieka. Juolab, visur triūbijama, kad Lietuva jau pralenkė Pietų Europą pagal BVP. Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.
              Nors naujų aplinkkelių beveik neturėsime, tačiau gal pasistengs daugiau resursų skirt kapitaliniams remontams (ištisiniams perasfaltavimams), kurie vis geriau negu lopymas ar provežų užglaistymas, vien dėl to, kad čia jų pagrindinis vizijos arkliukas. Koks A12 tarp Šiaulių ir Joniškio man atrodo gėdingiau nei Šiaulių šiaurrytinio aplinkkelio neturėjimas Tvarkymai Kaune man įrodė, kad geriau prižiūrėti esamą infrastruktūrą, ir plėtra užsiimti jei yra pinigų. Kai pinigai nusėda keliuose didesniuose lokaliuose objektuose, nesutvarkyta infrastruktūra dėvisi toliau. Iki šiol man atrodė, tiek savivaldybėse, tiek valstybiniuose keliuose, kad svarbu tik plėtra, o priežiūra palauks, todėl dabar turime nemažai prasčiau atrodančių atkarpų.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 13:01.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Taip, bet finansavimo klausimas lieka.
                Deja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
                Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Deja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
                  Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.
                  Tuomet kur bus naudojamos Kelių fondo lėšos? Po 15 metų net rajoniniai žvyrkeliai bus beveik baigti išasfaltuoti.
                  Pinigų gali trūkti dėl surenkamo akcizo mažėjimo.

                  Comment


                    Man geriau, kad visur daugmaž geras asfaltas su logiškai sutvarkyta smulkia infrastruktūra, nei visi pinigai kišami į grandiozinius projektus tokius kaip nauji aplinkkeliai, kai daug ruožų lieka netvarkingi.

                    Ir iš vis neaišku kaip čia viskas keisis, gal pagaliau ateis VT ir kito ekologiško transporto populiarėjimo banga per ateinančius pora dešimtmečių (jei bandyt nujaust tendencijas), tai kelių tinklo plėtros kryptys gali keistis, gal labiau apsimokės išnaudoti esamą tinklą nei statyt dar daugiau naujų kelių.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 22:03.

                    Comment


                      Na tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Na tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...
                        Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančius Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi
                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 22:21.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančius Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi
                          Ekologiškas transportas nereiškia dirbtinio intelekto Čia du skirtingi dalykai. Net ir ekologiškas transportas važiuodamas per miestą teršia aplinką bei reikalauja atitinkamos infrastruktūros. Nepamirškime, kad yra ir garso, šviesos bei vizualinė tarša, elektromobiliai taip pat turi stabdžių kaladėles ir padangas. Važiuojančių tranzitu laikas irgi turėtų būti svarbu. Nebent norisi bausti žmones už keliavimą ir bandyti nuo to atpratinti.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Taip, bet finansavimo klausimas lieka. (...) Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.
                            15 min.lt 2019.11.18
                            Susisiekimo ir Energetikos ministerijoms – perspėjimas dėl nepanaudotų ES lėšų
                            Daugiausiai 2019 metams skirtos Europos Sąjungos (ES) paramos lėšų iki rugsėjo buvo nepanaudojusios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos. Pasak Finansų ministerijos, kyla reali rizika, kad lėšos nebus įsisavintos.

                            Vyriausybei pateiktoje ataskaitoje, kurią ji svarstys trečiadienį, nurodoma, kad Susisiekimo ministerija nesuplanavo 41 proc. numatytų ES lėšų, Energetikos ministerija – 26 proc.
                            Finansų ministerija pabrėžia, kad atsiliekama įgyvendinant Europos regioninės plėtros fondo (ERPF) lėšomis finansuojamus projektus – suplanuota 61 proc., pasirašyta sutarčių 21 proc. ir investuota 13 proc. Susisiekimo ministerijai skirtų ES lėšų.

                            https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-662-1233456
                            Va tai tau ir buvęs "geriausias ministras"
                            Naujas irgi neblogas.

                            Comment


                              Per šį finansinį laikotarpį jau panaudota beveik 3 mlrd. EUR, tai kaip spėsime dar 2 mlrd. įsisavinti per 1.5 metų? Už tiek galima būtų visą via Baltica paversti 2x2 magistrale.

                              Comment


                                Šeduva-Jonava, 144 kelyje, Kėdainių raj. tvarkoma įkalnė/nuokalnė

                                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ka-221-1242110
                                Paskutinis taisė Dariukas; 2019.12.05, 21:17.

                                Comment


                                  Vyriausybė įšaldė lėšas keliams: bus išasfaltuota daug mažiau kelių

                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83065317

                                  Čia jau sąmoningas kenkimas, ar aš ko nors nesuprantu?

                                  Comment


                                    Parašė PoDV
                                    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/suma...isipareigojimu

                                    Trečdalį biudžeto užšaldė.

                                    Įtariu susipjovė ten kažkas valdžioj.

                                    Taip nieko neinvestuoja į tuos kelius, tai dar užšaldymus organizuoja. Man du dalykai nepatinka Lietuvoje dėl kurios norėtųsi iškeisti Lietuvą į kitą šalį, tai korupcija ir infrastruktūra. Gali būti, kad Lietuva neatitiks mano poreikių gyvenimui gal kokius dar 20 m. mažiausiai
                                    Iki. Gero kelio.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                      Iki. Gero kelio.
                                      Nutraukite patyčias.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Naivu tikėtis iš kolchozo, bet gal meta lėšas i tikrąji Lietuvos pazorą, Via Balticą, o ne žvirkelius iki chebros medžioklės plotų? Nieks nevartėt biudžeto įdėmiau?
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Nutraukite patyčias.
                                          Čia ne patyčios Dar bent kelis metus prasitrinsiu, nes (labai) mažai turiu gyvenimo patirties, dar reiktų pasižiūrėt kaip po studijų su darbais seksis, na o paskui spręsiu kur man geriau

                                          Bet dėl kelių tai jau ir mane gliučina, jau maniau ant racionalaus minimalaus kiekio darbų kažką sutvarkys (tiek to tie grandioziniai aplinkkeliai gyvenvietėms su stipriausiai Europoje mažėjančiomis populiacijomis), o čia jau net tas minimalus racionalus kiekis tampa svajone

                                          Su tokia užšaldymų mintimi, tai kyla tokių minčių, kad nei Via Baltikų ir iš vis nieko nebestatys Nebent kažko nežinau... būtų puiku sužinot.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.17, 14:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X