Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Labai grazi kelio atkarpa (nors pats kelias yra remontuojamas) tarp Aukstadvario ir Traku. Gal kas nors turi nuotrauku is tu apylinkiu? Labai grazios kalvos, miskai ir ezerai. O beje, visai netoli Vilniaus...

    Comment


      #22
      "Alkesta" gavo 23 mln. Lt užsakymą keliams tiesti
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7306403
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        #23
        Užsiroviau ant to kelio remonto.
        Parašiau jiems laišką, klausdamas, kodėl nėra info nuo Alytaus ar nuo Vilniaus, kad kelio remontas ir reikia rinktis kitą kelią (kaip kitose šalyse).

        Atsiuntė nuorodą į šį žemėlapį tinklapyje:
        http://www.lra.lt/lt.php/eismo_salygos/keliu_bukle/551
        Tiesą sakant, ten trūksta kai kurių remontuojamų ruožų, pvz. tarp Ignalinos ir Dūkšto

        Beje, tame tinklapyje yra nuorodos į kitų šalių kelininkų puslapius.
        Mums aktualiausi PL ir LV kelių remontai

        Lenkijoje (tų remontų niekur neišvengsi, jie mus vejasi visais frontais)
        Spausti "Utrudnienia na drogach" ir susirasti norimą kelio Nr.
        http://www.gddkia.gov.pl/dane/zima_html/info.htm

        Latvijoje (taiso savo Via Baltikos ruožą iki Rygos ir už jos)
        Į Ryga reikia važiuoti per Biržus - ten nėra fūrų ir kelių policijos
        http://www.lad.lv/LV/?i=100

        Comment


          #24
          Keliams trūkstant pinigų, bus didinamas degalų akcizas
          Kitais metais kelininkai gali nebetiesti naujų kelių. Šią vasarą panaikintas kelių mokestis nuo įmonių apyvartos atsisuko kitu lazdos galu. ...

          Plačiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8138457

          Comment


            #25
            Brangiausi inžinieriniai statiniai - tiltai ir viadukai.
            Kiek kainuos Jakų žiedo rekonstrukcija, niekas neskaičiavo.
            Kelių kilometro kelio nutiesimas nuo vieno transporto mazgo iki kito kainuos kelis kartus pigiau nei pastatyti naują žiedą.


            Čia siūlau keletą trasų variantų, kaip aplenkti Jakų žiedą.
            1. Nuo Dauparų viaduko (A-1) iki Gindulių viaduko (A-13).
            Tiesiai galima būtų važiuoti į Palangą, šiaurinę bei centrinę miesto dalį (Liepų g.) ir į šiaurinę uosto dalį.
            Viadukų statyti visiškai nereikia.
            2. Nuo aerodromo iki Klemiškės.
            Naudotųsi tas pat transportas, kaip ir 1 variante.
            Kelias trumpesnis, tačiau reikėtų pastatyti du viadukus.
            3. Nuo Dauparų viaduko (A-1) iki LEZ (141).
            Galima būtų tiesiai važiuoti į LEZ, perkėlą, miegamuosius rajonus ir pietinę uosto dalį.
            Reikia pastatyti viaduką su 141 plentų į Šilutę ir viaduką per geležinkelį.


            Beje, visus šiuos projektus galima pagrįsti kaip IXB koridoriaus darbus ir gauti finansvimą iš ES.
            Tiesa, neaišku, kiek užsiprašytų už savo sklypus žemių savininkai.

            Comment


              #26
              Nuomonė

              Gatvėse važinėja užkrato skleidėjai

              Negaliu žiūrėti, kai mūsų miesto gatvėmis važinėja mašinos dygliuotais ratais.

              Tokios padangos ne tik yra pavojingos eismo saugumo požiūriu, ne tik gadina asfalto dangą, bet ir kenkia žmonių sveikatai.

              Kiek žinau, tos padangos yra pritaikytos važinėti tik tokiose šalyse, kuriose visą laiką dominuoja gryno ledo danga.

              Tokiais ratais užvažiavus ant paprasto asfalto (koks, pavyzdžiui, yra dabar), mašinos stabdymo kelias gerokai pailgėja, nes gumoje esantis metalas gerai slysta dangos paviršiumi. Todėl šiuo metu, kai nėra ledo, važinėti tokiomis padangomis yra pakankamai pavojinga.

              Kitas dalykas - gadinamas brangiai kainuojančių gatvių paviršius.

              Daugumoje Europos Sąjungos valstybių spygliuotos padangos yra draudžiamos, nes jos labai gadina asfalto dangą. Ji po tokio gumoje esančių metalo spyglių poveikio tampa nelygi, gruoblėta, o laikui bėgant sueižėja.

              Jau nekalbėsime apie tai, kad automobiliu tokiomis padangomis neišvažiuosi, jei staiga prireiktų, pavyzdžiui, į Vokietiją, nes už tokį nevalyvumą grėstų pasakiškai didelės baudos.

              Dar vienas dalykas - žmonių sveikata. Ją žaloja daugybė visokių nuodingų dalelių, kurios išsiskiria padangų spygliams trinantis į asfaltą.

              Teigiama, kad asfalte yra bitumo, asbesto ir kitų medžiagų, kurios įkvėptos visam laikui lieka organizme ir gali sukelti vėžines ligas. Būtent dėl to paties Europos Sąjungoje draudžiama namų stogus dengti šiferiu.

              Taigi ir važinėjantieji spygliuotomis padangomis yra savotiški užkrato skleidėjai. Apie triukšmą šįsyk nekalbėsime, nors ši problema irgi yra pakankamai akivaizdi.

              Manau, netoli tas metas, kai ir Lietuva privalės uždrausti spygliuotas padangas. Ir ne tik dėl čia išdėstytų priežasčių, bet ir todėl, kad tai yra šimtaprocentinis atsilikimas.

              Gerai būtų, jei jau kitą sezoną tokių padangų „dėvėtojai“ būtų baudžiami nemažomis baudomis. Juk pagaliau negali vienoje ES valstybėje būti vienokie, kitoje - visiškai priešingi reikalavimai.

              REGIMANTAS ALIONIS
              "Klaipėda"
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                Vilkikų svarstyklės - šansas pasipinigauti
                2007 m. Sausio 16 d.


                Automagistralėje prie oro uosto planuojama už maždaug 22 mln. litų įrengti pirmąjį ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse stacionarų sunkiasvorio transporto svėrimo postą.

                Tačiau Klaipėdos rajono savivaldybės taryba, ilgai delsusi tvirtinti žemės sklypų detalųjį planą, pagaliau jį patvirtino su tam tikromis išlygomis. Vienas iš motyvų - bandydami aplenkti postą perkrauti sunkvežimiai gadins aplinkinių rajono kelių dangą.

                Gadinami keliai

                Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Rimanto Jaramino teigimu, transporto srautų intensyvumas kasmet didėja, ypač krovininio. Todėl pasiekiama tokia viršsvorių riba, kai jokia danga jos nebeatlaiko.

                Todėl ir buvo parengtas bei rajono Tarybai tvirtinti pateiktas krovininio transporto patikrinimo posto ties 302 kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda kilometru (Dirvupių kaimas) detalusis planas. Pagal jį, iš laisvos valstybinės žemės fondo formuojami du 1,18 ir 0,79 ha ploto sklypai sunkiojo transporto svėrimo svarstyklėms, stovėjimo aikštelėms, kitai reikalingai inžinerinei infrastruktūrai įrengti. Arti planuojamos teritorijos gyvenamųjų pastatų nėra. Pasak R. Jaramino, postui vieta parinkta strategiškai įvertinus transporto srautus iš Klaipėdos uosto.

                Valstybinės kelių transporto inspekcijos Klaipėdos skyriaus viršininkas Romas Valevičius tvirtino, jog šiuo metu sunkusis transportas sveriamas mobiliomis svarstyklėmis. Jos sveria krovinius tik iki 44 tonų, tačiau netiksliai.

                Svarstant detalųjį posto planą Taryboje, išsakyta nemažai abejonių dėl to, ar nenukentės aplinkiniai rajono keliai, pavyzdžiui, Dovilų - Jakų, Gamyklos gatvė Gargždų pramoniniame rajone, nes perkrautų sunkvežimių vairuotojai ieškos būdų, kaip išvengti patikros poste automagistralėje.

                Kai kurių Tarybos narių įsitikinimu, rajono kelių tolimesnė plėtra bei finansavimas turi būti siejami su šio punkto automagistralėje įrengimu. Tačiau, pasak AB "Klaipėdos regiono keliai" direktoriaus Petro Kaučiko, nereikia manyti, jog kelius gadina tik krovinius iš ar į uostą gabenantys sunkvežimiai.

                "Dangą labiausiai gadina žvyrą, medieną į statybas gabenantis vietinis transportas. Būtent vietiniai nelabai paiso svorio normų",- sakė P. Kaučikas.

                Postas - ne veltui

                Praėjusiame Tarybos posėdyje detalusis planas transporto patikros postui įrengti buvo patvirtintas su protokoliniu sprendimu pasirašyti su Savivaldybės administracija susitarimą dėl rajono kelių plėtros.

                "Jokio susitarimo nerašysime. Mes giname viešąjį interesą, o Taryba turbūt privatų. Tai principinis klausimas, valstybinės reikšmės dalykai, apimantys transporto vystymą, priežiūrą, nes čia pat uostas, kiti svarbūs objektai", - neslėpė pasipiktinimo R. Jaraminas.

                Klaipėdos rajone yra 1345 km kelių, iš kurių 76 proc. - asfaltuoti. Anot kelių specialistų, rajone keliai yra vieni geriausių šalyje. R. Jaramino tvirtinimu, rajono kelių tvarkymui tenka nemažas finansavimas. Pernai direkcija skyrė 2,8 mln. litų, šiemet teks panašiai. Didesnio finansavimo esą galima tikėtis kitais metais.

                Jolanta BENIUŠYTĖ
                www.ve.lt
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #28
                  Šiandien šią temą įdėmiau peržvelgiau, kažkaip senokai, kas čia talpino nuotraukas, tai atsiminiau, kad turiu kompe šiek tiek Lietuvos kelių nuotraukų. Tad pasidalinsiu.

                  Maršrutas Vilnius - Druskininkai

                  Puikiai sutvarkytas kelias, kuriuo visada malonu važiuoti


                  Šiaip gražu


                  Lygu, platu, tvarkinga


                  Ši vieta gražiausia visoje atkarpoje, tik gal nuotraukoje netaip gražiai žiūrisi


                  Posūkis


                  Toks kelias eina nevisai iki pat Druskininkų, likus ~27 km po sankryžos tenka panaudoti ir nevisai lygų, bet padorų kelią. Tiesa pro Grūtą einanti ilgoka atkarpa sutvarkyta, tai nieko dabar šis kelias (deja tos sutvarkytos atkarpos nenufotografavau )



                  Pabaigai šiek tiek egzotikos
                  Kelias Anykščiai - Rokiškis (prie pat Rokiškio rajono ribos)


                  Kelias Anykščiai - Rokiškis 2 (Rokiškio rajone)


                  Netoli Kamajų miestelio


                  Ir galiausiai priemonė nežinančius šio statinio variuotojus priversti sumažinti greitį (plentas Utena - Vilnius)
                  Paskutinis taisė Xmaster; 2007.02.06, 18:42.

                  Comment


                    #29
                    O kaži, ar kai pastatys rail baltica, ir greičiausiai daug krovinių europos kryptimi bus gabenami europine geležinkelio vėže, ar stipriai nesumažės sunkvežimių via baltica? T.y. ar apskritai reikės platinti kelią?

                    Comment


                      #30
                      Gal kažkiek sunkvežimių ir sumažės, bet manau tik kuriam laikui...nes kompanijos vežančios krovinius sunkvežimiais turbūt nelabai suorentuotos vežti krovinius geležinkeliu, čia ne USA...

                      Comment


                        #31
                        Kelininkai optimizmu netrykšta
                        2007 m. Balandžio 13 d.


                        Šalies kelių priežiūros ir plėtros programai įgyvendinti šiais metais skirta 1,045 mlrd. litų.

                        Valstybinių kelių priežiūrai ir plėtrai numatyta panaudoti 75 proc. lėšų, daugiau lėšų numatyta skirti žvyrkeliams asfaltuoti.

                        Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) generalinio direktoriaus Virgaudo Puodžiuko teigimu, norint, kad valstybinės reikšmės keliai atitiktų Europos Sąjungos (ES) standartus, LAKD turėtų gauti dvigubai daugiau lėšų nei šiandien. Optimizmo esą nekelia jau vien tas faktas, kad, pavyzdžiui, per 2006 metus valstybinės reikšmės kelių darbų kainos pašoko mažiausia 11 proc.

                        Pasak LAKD generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, šiemet 16-oje kelio Kaunas - Klaipėda ruožų, kurių bendras ilgis 51,16 km, bus atnaujinta danga.

                        Iš viso 2007-aisiais planuojama rekonstruoti 150 km valstybinės reikšmės kelių dangų.

                        Ne visur dangoms būtina rekonstrukcija, kur kas dažniau jos taisomos. Šiandien būtina taisyti 1200 kilometrų dangų, tam reikia 200 mln. litų. Tuo tarpu turimų lėšų užteks tik 377 kilometrams.

                        Anot P. Tekoriaus, kelio Šiauliai - Palanga 110-ajame kilometre numatyta atlikti tilto per Miniją rekonstrukciją.

                        Kartu su Klaipėdos miesto savivaldybe bus tęsiamas bendrai ES lėšomis finansuojamas projektas - šiaurinio privažiavimo kelio į Klaipėdos uostą darbai.

                        ELTA
                        www.ve.lt
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #32
                          Nemažai teigiamų pokyčių:
                          2007 metų Lietuvos kelių infrastruktūros projektai
                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment


                            #33
                            Tiesa, yra Lietuvoj kazkas daro, tiuningas ar langu tamsintojai, nupurskia priekini numeri specialiu laku ar panasia substancija, o tai blico atveju padaro ji kaip veidrodi.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              #34
                              Parašė praetor Rodyti pranešimą
                              Straipsnis idomia tema. Matuoklius vertinu gerai, tegu pristato, vaziuosim leciau, o ir maziau policija gal vyniosis.
                              Ten del sektorinio matavimo nuspango su 3, 5 ir 10 km, rast vieta pirma tokia reik, kur tiek spindulys ar banga sieks, antra tokiu atstumu masinos persirikiuoja, apsilenkia ir pan, vargu jis ten ka padarytu.
                              Beje, esamu matuokliu atveju, jei kadre daugiau kaip dvi masinos, negarantuoju, bet atrodo atmeta tada.
                              Padarys, nes tiesioginio matomumo cia nereikes. net ir 20 km. gali padaryti, principas paprastas - stovi du matuokliai ir fiksuoja visas pravaziuojancias masinas, jei kuri nors is ju iki antrojo atvaziuoja per trumpesni laika nei leidzia max. leistinas greitis - jau turim pazeideja.

                              Comment


                                #35
                                Kelių mokesčio sistema velkasi naujus marškinėlius
                                Parašas :)

                                Comment


                                  #36
                                  Atsiras požeminė perėja gyvūnams
                                  Parašas :)

                                  Comment


                                    #37
                                    Taupymas - žmonių gyvybių sąskaita

                                    Net ir saugiausiai Lietuvos keliais važinėdamas vairuotojas niekada negali būti užtikrintas, kad jo kelionės nesutrukdys netikėtai išbėgęs žvėris.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #38
                                      Pries metus kokius apie 9 vakaro vaziavau betonke link Moletu, ties pusiaukeles kabaku briedis toks labai didelis buvo numustas, masina apdauzyta, kamstis susidares...Labai pavojinga.
                                      Kiek maciau Svedijoj, iki Skavstos vaziuojant greitkeliu visas ruozas aptvertas ir jokiu tarpu tarp tvoros ir grunto.
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        #39
                                        Pas mus irgi be tarpų.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #40
                                          Tai tikiu, bet ten specifiskas landsaftas, uolos visokios, kalniukai, medukai ir pan. Iskarpyta, prilankstyta, na pacukai tik pralenda matyt.
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X