Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    As daug ka ziuriu vilnius.lt skyriuose miesto pletra (numatomu statiniu projektai) ir e.miesto dalyje interaktyvus zemelapis

    Comment


      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
      As daug ka ziuriu vilnius.lt skyriuose miesto pletra (numatomu statiniu projektai) ir e.miesto dalyje interaktyvus zemelapis

      Bet vilnius.lt kaip suprantu rodo, tik kas su Vilniumi pačiu vyksta, o kaip tarkim su Vilniaus raj. arba Kitais rajonais, kur tokie dideli projektai paliečia.

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

        ...Tokio kelio kaina kosmosas...
        o vagys ir "auksarankiai" planuojantys LT kelius ne kosmosas? lyg ir akivaizdu kad šūdo malimu ir nesąmonėm jau seniai visą Europą praspjovėm... galima tik pasidžiaugt už kaimynus

        Comment


          R. Masiulis: viskas pasikeis po „Via Balticos“ rekonstrukcijos

          ...Iš esmės visose srityse sekasi gerai, einama į priekį. Vienintelis dalykas, kuris kenkia visiems rodikliams, yra mirties keliu vadinamas „Via Baltica“. Kai 2022 metais bus sutvarkyta autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno ir nuo Kauno iki Latvijos, būsime toli pažengę ir neabejotinai būsime tarp pirmaujančių valstybių Europoje“, - kalbėjo R. Masiulis.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Ne ten paryškinta.
            Žurnalistui irgi dzin esmę praleido.
            Esminė žinutė yra:
            "autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno"
            "[kelias] 2+1 nuo Kauno iki Latvijos"
            "2022 m."

            https://www.youtube.com/watch?v=I-vtEP-9CnI
            Nuo 3:43:55
            Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.26, 08:41.

            Comment


              Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau

              Pasak E. Skrodenio, pasiekti Klaipėdą greičiau automobiliu bus įmanoma daug artimesniu laiku: „Automagistralės yra pritaikytos tam, kad būtų galima didinti leistiną važiavimo greitį. Kelias yra pakankamai platus, tad ruože Kaunas-Klaipėda vairuotojai galėtų važiuoti 140 km/h. Įdomu tai, jog pastarajame kelyje vairuotojai pasiekia vidutiniškai 118 km/h greitį, tad „neišnaudojami“ net dabartiniai greičio limitai.“
              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                Jeigu net susisiekimo ministras Masiulis pripažįsta, kad keliai tiesiami plonesni panaudojant ženkliai mažiau medžiagų (valstybiniai užsakovai direkcijos "nematė"), taip pat valstybinėse kelininkų įmonėse vogė labai dideliais kiekiais įdarbinant ištisai gimines, tai ar čia š tepimas ar tiesiog faktų konstatavimas?
                Tai gal ponulis pats dirbate toje srityje ir iš vidaus nesimatė korupcijos, vagysčių ir pan.?
                1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
                2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
                3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
                4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
                5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
                6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.

                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau



                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135
                  Pasakas sneka apie greicio limitus, sutvarkykit A1 per neri prie Kauno ir jau 20 minuciu susitaupo.
                  Studentas

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Tai kad Marki aplinkelis yra 3x3, mane maloniai nustebino, labai toliaregiškas sprendimas
                    Nėra čia jokios toliaregystės. Prieš miestus srautai visada sukyla. Pilna Varšuva 4+4 juostų gatvių, tai 3+3 nieko jau už Varšuvos nenustebina.

                    Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...
                      Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
                      Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?

                        Comment


                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                          Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
                          Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....
                          Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.

                          Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis. Sutvarkyta sovietinės autostrados viena pusė. Kita liko su gana prastu susisiekimu. Buvo siekiama išvengti stabdančio šviesoforo ir tuo pačiu išvengti sudėtingų žemės išpirkimo procedūrų.

                          "Šalutiniuose" 2+2 keliuose tiesiog įkaltų šviesoforus. Tas jau padaryta su A6, A11 ir keletu kitų.

                          Tikiuosi, kad artimu metu rekonstruos Juragių ruožą (t.y. kitą kelio pusę), ir nepaliks šio butelio kaklelio.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.
                            Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis.
                            Pagal tai, kiek pas mus statoma naujų kelių, kažkodėl man tas Juragių atvejis atrodo labiau kaip taisyklė, nei išimtis. Kitur neapskaičiuoja (netyčia?) nusukančių srautų ir tenka jau pabaigus statybas vėl daryti projektą, vėl konkursą, vėl ardyti/statyti - kaina pasidaro 3x. Kaip pavyzdys - nusukimas iš aplinkelio link Gariūnų ties Lazdynais, nusukimas link Klaipėdos ties Jakais iš Palangos pusės. Aš jau nekalbu apie apsisukimus ties Giraite A1.
                            Pinigų atsirastų, jei rimtai būtų pasidomėta kad ir žemės išpirkimo statyboms peripetijomis, primenu Vilniaus aplinkelio atvejį....
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?
                              Vilniaus vakarinis į A2 įsilieja 1 juosta. Čia šiaip.

                              Ir ne noras varyti, o problemų kėlimas. Niekas nesuprato kaip tie keliai išsibangavo, ministras Masiulis parodė, kad legaliai, pabrėžiu legaliai, buvo nuploninta danga. Plius dar kiek medžiagų nuvažiuoja į šoną dėl meistrų, dėl darbininkų ir pan. "už 50 Eur".

                              Taigi pirmus pagavo, o dėl antrųjų iš Švedijos atsakymai ateis kitą vasarą ko ir kiek sukeista, nedapilta.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.
                                Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
                                PS
                                Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
                                  PS
                                  Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
                                  Vilniaus miesto savivaldybė skaičiuoja, kad Vakariniu aplinkkeliu per parą važiuos apie 65 tūkst. žmonių: apie 45 tūkst. miestiečių ir apie 20 tūkst. tranzitu keliaujančių į užmiestį. Paros transportas srautas sieks iki 33 tūkst. automobilių.
                                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73224094

                                  25x mažesnė suma, naudos gavėjų irgi panašiai skiriasi..

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                    1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
                                    2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
                                    3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
                                    4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
                                    5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
                                    6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.
                                    Irodymu nereik. Lt keliai prasciausi centrineje /rytu europoje
                                    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                    Comment


                                      Parašė Mexas Rodyti pranešimą

                                      Aha atkarpa 14km "S8 Mężenin - Jeżewo 14 km oddana do użytku."
                                      Per 2017 metus lenkai 298 km asfalto pridavė
                                      https://infogram.com/podsumowanie-2017-1hnp27ndx0rn4gq
                                      Idomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Idomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?
                                        2017 metų dar nėra.

                                        Automagistralės, km
                                        2012 2013 2014 2015 2016
                                        309 309 309 309 314
                                        https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R005#/

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          2017 metų dar nėra.
                                          Aciu uz nuoroda! Bet suprasti is sios lenteles beveik nieko neimanoma, nes matyt 2016 jie kazkaip kitaip perskaiciavo ilgius, plius keliai kasmet ilgeja/trumpeja del kazkokiu biurokratiniu perskirstymu vienam ar kitam tipui, tuo tarpu pats kelias galejo nesikeist.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X