Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tunelis po Geležinio Vilko g., Gerosios Vilties g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Per požeminę naujojo Akropolio stovėjimo aikštelę gal bus galima
    Lietuva visiems.

    Comment


      #42
      Kažkas kelia bangas, kad bus kilometriniai kamščiai
      https://www.reddit.com/r/lithuania/c...t=share_button

      Comment


        #43
        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Taip. Ką iš esmės visi dažniausiai ir taip daro.
        Jei galima nesutikti, tai dabar iš GVilties yra 2 juostos į kairę ir 1 į dešinę.
        VMS'ui siūliau daryti bent jau vidurinę į abi puses, nes į dešinę juosta tik atsišakoja. Išsiuntė link Atėnų

        Comment


          #44
          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Nemanau, kad ten bus kažkoks VT. Vienas autobusas, kursuojantis kas pusvalandį, nėra VT, o tik biurokratinis varnelės uždėjimas. Labai viliuosi, kad klystu.
          VT ir dabar ja kursuoja.
          A24.

          Comment


            #45
            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
            Ir kaip iš G. Vilties pasukti į kairę? Tik per Savanorių žiedą?
            Į kairę ten sukti nėra jokio reikalo. Galima Savanoriais nuvažiuoti iki žiedo ir ten sukiotis kur tik patinka. Ta GerV jungtis su GV turi būti išjungta.

            Comment


              #46
              Parašė KEdas Rodyti pranešimą
              Į kairę ten sukti nėra jokio reikalo. Galima Savanoriais nuvažiuoti iki žiedo ir ten sukiotis kur tik patinka. Ta GerV jungtis su GV turi būti išjungta.
              LPP.

              Lyginiai Savanorių pr. numeriai nebegali sukti į Savanorių pr. link žiedo. Iš Savanorių pr. Į GVilties link Vingio parko kairysis posūkis draudžiamas. Dabar jei reikia važiuoti link žiedo, arba išlendi į GVilties nesakysiu per kur, arba Savanorių pr. važiuoji link centro, kažkur apsisuki ir važiuoji link žiedo arba dešiniuoju posūkiu į GVilties ir kairiuoju posūkiu į GVilko.

              Jei nėra noro važiuoti per šį mazgą, galima GVilties, Naugarduko, Iešmininkų ir Panerių gatvėmis patekti į Tūkstantmečio g, Tuomet A1 arba A19. Bet jei, neduok Dieve, prisireikė į Žemuosius Panerius, būk malonus pasinaudoti vaizdingu maršrutu per Titnago g. arba važiuok Savanorių žiedu.

              Nelyginiai numeriai negali suktis link centro. Bet ten mažiau išvažiavimų ir jie turi patekimą į GVilties, kur, didžiulis AČIŪ visgalei VMS, dar galima sukti tiek į kairę, tiek į dešinę.

              Apie "sukiojimąsį Savanoriais": gal priminti kur Savanorių pr. sankryžoje yra leidžiamas posūkis į kairę, važiuojanti link miesto centro?
              Švitrigailos / Basanavičiaus sankryžoje.


              DAR KARTĄ AČIŪ UŽ PUIKŲ EISMO ORGANIZAVIMĄ.

              Ir dar: kodėl A kategorijos gatvėje, praeinančioje beveik po gyvenamųjų namų langais, šio projekto metu nenumatytos triukšmo mažinimo priemonės? Kažkas pamiršo pažiūrėti į triukšmo žemėlapius? Ar kodėl reikia rūpintis tais lochais iš chruščiovinių namų, jei nepatinka miestas, tegu keliauja atgal į savo kaimą.

              Comment


                #47
                Nesu matęs matavimų, bet ar nebus taip, kad panaikinus stabdymo / akseleravimo ciklus ties GV su GerV sankryža triukšmas neaugs arba net gal sumažės?..

                Comment


                  #48
                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Nesu matęs matavimų, bet ar nebus taip, kad panaikinus stabdymo / akseleravimo ciklus ties GV su GerV sankryža triukšmas neaugs arba net gal sumažės?..
                  Net neabejoju, kad spūstis liks GV dėl naujo traukos centro, dėl besirikiuojančių iš kairiausios juostos prieš pat žiedą, dėl "padidėjusio" pralaidumo piko metu stovinčios "uodegos" į žiedą pirmoje juostoje. Tai smarkiai abejoju, kad piko metu pagerės.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    #49
                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                    Net neabejoju, kad spūstis liks GV dėl naujo traukos centro, dėl besirikiuojančių iš kairiausios juostos prieš pat žiedą, dėl "padidėjusio" pralaidumo piko metu stovinčios "uodegos" į žiedą pirmoje juostoje. Tai smarkiai abejoju, kad piko metu pagerės.
                    Numatomas ir žiedo juostų pertvarkymas įsiliejime iš GV.

                    Kaip ten bebūtų - bus geriau. Jau dabar būna dėl to šviesoforo susidaro spūstys iki Seimo tunelio. GV bet kokiu atveju turi būti be šviesoforų.

                    Comment

                    Working...
                    X