Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Poderskis trumpai, bet gana aiškiai parašė:
    Ką jis(ar nebūtinai jis bet tas VMS'e kam labiau tiktų tuo rūpintis) konkrečiai padarė ar daro kad tie gudresni dirbtų VMS?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    ... Ne rangovo ir statybos vadovo pareiga ir kompetencija yra peržiūrėti projektą ir jį tikrinti ar atitinka taisykles, reglamentus ir teikti pastabas. Iki statybos turi ateiti tvarkingi brėžiniai...
    Vat būtent.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia tiesiog problema, kad nėra kas tą daro. Turėtų savivaldybė skirti savo resursų, kokius 2 žmones, ekspertuoti visus projektus prieš paleidžiant juos vykdymui, kad jie atitiktų visas savivaldybės strategijas ir vizijas. Nes dabartinėje situacijoje rangovas gauna projektą ir daro pagal jį. Ne rangovo ir statybos vadovo pareiga ir kompetencija yra peržiūrėti projektą ir jį tikrinti ar atitinka taisykles, reglamentus ir teikti pastabas. Iki statybos turi ateiti tvarkingi brėžiniai, bet kai projektavimo lygis dažnu atveju "ties plintusu" tai net atskiriems brėžiniams/detalėms, gavus juos vykdymui, tenka prirašyti po kelias ar net kelioliką pastabų.
    O šiandieninė projektų rengimo, tvirtinimo ir ekspertavimo sistema tiesiog neveikia. Ekspertai projektą tikrina formaliai, neatsižvelgdami į sprendinius, jų pritaikymą pagal situaciją ar realų poreikį. Projektus rengia projektuotojai, kurie orientuoti tik greičiau "kažką" nubraižyti, į AR pridėti "copy-paste" ir greičiau atiduoti atliktą darbą, nes už pigiai paimta projektuoti, laiko nėra, norint užsidirbti reikia "prikepti" krūvas tokių projektėlių.
    Galiausiai projektus irgi tvirtina ne statybų specialistai, o visokie įstaigų vadovai ar kt. asmenys, kurie to projekto net nežiūri. Taip ir gaunasi, kad kažkas kažkaip suprojektavo, formaliai pagal STR atitinka, ekspertizė atlikta, bei nukeliavo vykdymui projektas, kuris niekam tikęs ir neatitinka poreikio.
    Poderskis trumpai, bet gana aiškiai parašė:

    O šiaip projektuotojų labai trūksta, užaugint reikia dažnai pačioms įmonėms, univerai stagnuoja ir atsilieka, poreikis darbų viešų ir privačių labai didelis, visi gudresni užsiėmę

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Nu jo, lengviau gi laidus pravedžiot ir stulpus sustatyt, negu dirstelt į projektą ir pratikrinus pataisyt senienas prieš atliekant fizinius darbus.
    Čia tiesiog problema, kad nėra kas tą daro. Turėtų savivaldybė skirti savo resursų, kokius 2 žmones, ekspertuoti visus projektus prieš paleidžiant juos vykdymui, kad jie atitiktų visas savivaldybės strategijas ir vizijas. Nes dabartinėje situacijoje rangovas gauna projektą ir daro pagal jį. Ne rangovo ir statybos vadovo pareiga ir kompetencija yra peržiūrėti projektą ir jį tikrinti ar atitinka taisykles, reglamentus ir teikti pastabas. Iki statybos turi ateiti tvarkingi brėžiniai, bet kai projektavimo lygis dažnu atveju "ties plintusu" tai net atskiriems brėžiniams/detalėms, gavus juos vykdymui, tenka prirašyti po kelias ar net kelioliką pastabų.
    O šiandieninė projektų rengimo, tvirtinimo ir ekspertavimo sistema tiesiog neveikia. Ekspertai projektą tikrina formaliai, neatsižvelgdami į sprendinius, jų pritaikymą pagal situaciją ar realų poreikį. Projektus rengia projektuotojai, kurie orientuoti tik greičiau "kažką" nubraižyti, į AR pridėti "copy-paste" ir greičiau atiduoti atliktą darbą, nes už pigiai paimta projektuoti, laiko nėra, norint užsidirbti reikia "prikepti" krūvas tokių projektėlių.
    Galiausiai projektus irgi tvirtina ne statybų specialistai, o visokie įstaigų vadovai ar kt. asmenys, kurie to projekto net nežiūri. Taip ir gaunasi, kad kažkas kažkaip suprojektavo, formaliai pagal STR atitinka, ekspertizė atlikta, bei nukeliavo vykdymui projektas, kuris niekam tikęs ir neatitinka poreikio.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Poderskis FB jau pažadėjo perdaryt.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Projektas senas ar ne, bet kaip sveikai mastantis zmogus gali pasakyti "nors saligatvis mazdaug 1.5m plocio, kisam sviesos stulpus viduryje."
    Tai pamotyvavo, kad su vežimėliais gi apvažiuos per dviračių taką ir padarė.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Projektas senas ar ne, bet kaip sveikai mastantis zmogus gali pasakyti "nors saligatvis mazdaug 1.5m plocio, kisam sviesos stulpus viduryje."

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Nu jo, lengviau gi laidus pravedžiot ir stulpus sustatyt, negu dirstelt į projektą ir pratikrinus pataisyt senienas prieš atliekant fizinius darbus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dėmesys atkreiptas savivaldybės, tai reikia tikėtis, kad pakoreguos. Projektas vis gi senas, dar kai nebuvo jokių "protingų standartų".

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Ir vel Vilniaus infrastrukturos wunderkindai siaucia......(nuotraukos trauktos is FB puslapio "Padeti Vilniaus Miesto Savivaldybei")
    Jau nusibodo matyti besmegenius dirbancius su tokiais projektais. Turi "blank slate" viska galejo projektuoti graziai ir tvarkingai, bet ne, reikia sukisti stulpus viduryje saligaviu.


    Click image for larger version

Name:	haaaa.png
Views:	83
Size:	282,1 kB
ID:	1760551Click image for larger version

Name:	hahahahahaha.png
Views:	60
Size:	309,7 kB
ID:	1760552

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Kodėl į šią temą? Jeigu sprendimas yra tinkamas ir, svarbiausia, laikinas, tai kodėl to nedaryt? Geriau būtų leist išplaut?
    Jei jau buvo PP 2008 m., tai reikėjo anksčiau galvot ir tvarkyt, o ne laukt 2018 m., kol nepradėjo plaut. Ne veltui parašyta, kad vienetinis toks kelias Lietuvoje, tai reiktų labiau saugot (nors senas kelias Paneriuose irgi akmenimis grįstas ir serpantininio tipo). Pavyzdys iš Totorių g. yra nieko gero, nes nufrezavus asfaltą – čia forumo nuotraukoje matėsi stipriai "pafrezuoti" patys akmenys, lyg dinozauras būtų su nagais pagremžęs.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Iš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.
    Nu bet kiek ten to asfalto? Nuotraukose didžioji dalis kaip buvo akmenys taip ir liko. Paklojo ten kokius 5 kvadratus plono asfalto.. Tai baisumas. Nu surinks naujus akmenis, jei šitų tikrai negalima bus panaudoti. Nors tarkim Totorių g. tai gana sėkmingai buvo dasikasę iki grindinio. Aišku, ten juos išlupti gal būtų sudėtingiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą

    Nebūtinai, pvz. Baku senamiesti kasmet prieš F-1 lenktynes klojamas asfaltas virš akmenų, po lenktynių jį nuima... Aišku, gal ten ir technologijos kitos, bet...
    Ten ne akmenys, o akmeninės trinkelės:


    Be to, Azerbaidžane asfaltas (bituminis) turėtų būti pigus

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Iš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.
    Nebūtinai, pvz. Baku senamiesti kasmet prieš F-1 lenktynes klojamas asfaltas virš akmenų, po lenktynių jį nuima... Aišku, gal ten ir technologijos kitos, bet...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Iš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Kodėl į šią temą? Jeigu sprendimas yra tinkamas ir, svarbiausia, laikinas, tai kodėl to nedaryt? Geriau būtų leist išplaut?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dalis unikalaus akmenimis grįsto Tuputiškių serpantino atsidūrė po asfaltu

    1997 metais serpantinas įtrauktas į Kultūros paveldo objektų sąrašą, <...> taip pat jis laikomas technikos paveldo objektu.

    Dar 2008 metais imta svarstyti, kad būtina restauracija, jai esą jau buvo paruošti ir projektiniai pasiūlymai.

    Asfalto danga paklota tik laikinai: „Tam, kad nesugriūtų vienintelis Lietuvoje akmenimis grįstas serpantinas, laikinai buvo paklota asfalto danga. Atlikus specialiąją paveldosauginę ekspertizę, projektui pritarus Kultūros paveldo apsaugos skyriui ir Kultūros paveldo departamentui bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas.“

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...c4SnQ#_&copied

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Pritariu, ši vieta labai prašosi papildomos juostos, o ir vietos jai daugiau nei pakankamai. Investicijos palyginus su viso vakarinio aplinkkelio būtų minimalios, o efektas milžiniškas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Galima būtų netgi dabar, be jokio platinimo, žymiai pagerinti situaciją padarant taip, kad ant viaduko link Vakarinio aplinkkelio patekti būtų galima iš abiejų juostų, ne tik kairiosios - taip, kaip nubrėžta Lettered nuotraukoje palei degalinę (dabar ant viaduko veda tik viena juosta nuo Oslo g., nes antroji juosta - tai išvažiavimo nuo degalinės greitėjimo juosta). Užtektų greitėjimo jusotą visai panaikinti - tik pakeisti ženklus ir nudažyti linijas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Ten visus įvažiavimus/išvažiavimus reikia platinti/ilginti.

    Komentuoti:

Working...
X