Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
... Ne rangovo ir statybos vadovo pareiga ir kompetencija yra peržiūrėti projektą ir jį tikrinti ar atitinka taisykles, reglamentus ir teikti pastabas. Iki statybos turi ateiti tvarkingi brėžiniai...
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Čia tiesiog problema, kad nėra kas tą daro. Turėtų savivaldybė skirti savo resursų, kokius 2 žmones, ekspertuoti visus projektus prieš paleidžiant juos vykdymui, kad jie atitiktų visas savivaldybės strategijas ir vizijas. Nes dabartinėje situacijoje rangovas gauna projektą ir daro pagal jį. Ne rangovo ir statybos vadovo pareiga ir kompetencija yra peržiūrėti projektą ir jį tikrinti ar atitinka taisykles, reglamentus ir teikti pastabas. Iki statybos turi ateiti tvarkingi brėžiniai, bet kai projektavimo lygis dažnu atveju "ties plintusu" tai net atskiriems brėžiniams/detalėms, gavus juos vykdymui, tenka prirašyti po kelias ar net kelioliką pastabų.
O šiandieninė projektų rengimo, tvirtinimo ir ekspertavimo sistema tiesiog neveikia. Ekspertai projektą tikrina formaliai, neatsižvelgdami į sprendinius, jų pritaikymą pagal situaciją ar realų poreikį. Projektus rengia projektuotojai, kurie orientuoti tik greičiau "kažką" nubraižyti, į AR pridėti "copy-paste" ir greičiau atiduoti atliktą darbą, nes už pigiai paimta projektuoti, laiko nėra, norint užsidirbti reikia "prikepti" krūvas tokių projektėlių.
Galiausiai projektus irgi tvirtina ne statybų specialistai, o visokie įstaigų vadovai ar kt. asmenys, kurie to projekto net nežiūri. Taip ir gaunasi, kad kažkas kažkaip suprojektavo, formaliai pagal STR atitinka, ekspertizė atlikta, bei nukeliavo vykdymui projektas, kuris niekam tikęs ir neatitinka poreikio.
O šiaip projektuotojų labai trūksta, užaugint reikia dažnai pačioms įmonėms, univerai stagnuoja ir atsilieka, poreikis darbų viešų ir privačių labai didelis, visi gudresni užsiėmę
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNu jo, lengviau gi laidus pravedžiot ir stulpus sustatyt, negu dirstelt į projektą ir pratikrinus pataisyt senienas prieš atliekant fizinius darbus.
O šiandieninė projektų rengimo, tvirtinimo ir ekspertavimo sistema tiesiog neveikia. Ekspertai projektą tikrina formaliai, neatsižvelgdami į sprendinius, jų pritaikymą pagal situaciją ar realų poreikį. Projektus rengia projektuotojai, kurie orientuoti tik greičiau "kažką" nubraižyti, į AR pridėti "copy-paste" ir greičiau atiduoti atliktą darbą, nes už pigiai paimta projektuoti, laiko nėra, norint užsidirbti reikia "prikepti" krūvas tokių projektėlių.
Galiausiai projektus irgi tvirtina ne statybų specialistai, o visokie įstaigų vadovai ar kt. asmenys, kurie to projekto net nežiūri. Taip ir gaunasi, kad kažkas kažkaip suprojektavo, formaliai pagal STR atitinka, ekspertizė atlikta, bei nukeliavo vykdymui projektas, kuris niekam tikęs ir neatitinka poreikio.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąProjektas senas ar ne, bet kaip sveikai mastantis zmogus gali pasakyti "nors saligatvis mazdaug 1.5m plocio, kisam sviesos stulpus viduryje."
Komentuoti:
-
Projektas senas ar ne, bet kaip sveikai mastantis zmogus gali pasakyti "nors saligatvis mazdaug 1.5m plocio, kisam sviesos stulpus viduryje."
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu jo, lengviau gi laidus pravedžiot ir stulpus sustatyt, negu dirstelt į projektą ir pratikrinus pataisyt senienas prieš atliekant fizinius darbus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėmesys atkreiptas savivaldybės, tai reikia tikėtis, kad pakoreguos. Projektas vis gi senas, dar kai nebuvo jokių "protingų standartų".
Komentuoti:
-
Ir vel Vilniaus infrastrukturos wunderkindai siaucia......(nuotraukos trauktos is FB puslapio "Padeti Vilniaus Miesto Savivaldybei")
Jau nusibodo matyti besmegenius dirbancius su tokiais projektais. Turi "blank slate" viska galejo projektuoti graziai ir tvarkingai, bet ne, reikia sukisti stulpus viduryje saligaviu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Kodėl į šią temą? Jeigu sprendimas yra tinkamas ir, svarbiausia, laikinas, tai kodėl to nedaryt? Geriau būtų leist išplaut?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąIš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Nebūtinai, pvz. Baku senamiesti kasmet prieš F-1 lenktynes klojamas asfaltas virš akmenų, po lenktynių jį nuima... Aišku, gal ten ir technologijos kitos, bet...
Be to, Azerbaidžane asfaltas (bituminis) turėtų būti pigus
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąIš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš po asfalto iškrapštytus akmenis jau nelabai panaudosi - teks utilizuoti ir kloti naujus. Tai jeigu buvo planuota naudoti esamus, tuomet sprendimas nėra labai tinkamas. Jei planavo naujus - tuomet viskas o.k.
Komentuoti:
-
/\ Kodėl į šią temą? Jeigu sprendimas yra tinkamas ir, svarbiausia, laikinas, tai kodėl to nedaryt? Geriau būtų leist išplaut?
Komentuoti:
-
Dalis unikalaus akmenimis grįsto Tuputiškių serpantino atsidūrė po asfaltu
1997 metais serpantinas įtrauktas į Kultūros paveldo objektų sąrašą, <...> taip pat jis laikomas technikos paveldo objektu.
Dar 2008 metais imta svarstyti, kad būtina restauracija, jai esą jau buvo paruošti ir projektiniai pasiūlymai.
Asfalto danga paklota tik laikinai: „Tam, kad nesugriūtų vienintelis Lietuvoje akmenimis grįstas serpantinas, laikinai buvo paklota asfalto danga. Atlikus specialiąją paveldosauginę ekspertizę, projektui pritarus Kultūros paveldo apsaugos skyriui ir Kultūros paveldo departamentui bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas.“
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...c4SnQ#_&copied
Komentuoti:
-
Pritariu, ši vieta labai prašosi papildomos juostos, o ir vietos jai daugiau nei pakankamai. Investicijos palyginus su viso vakarinio aplinkkelio būtų minimalios, o efektas milžiniškas.
Komentuoti:
-
Galima būtų netgi dabar, be jokio platinimo, žymiai pagerinti situaciją padarant taip, kad ant viaduko link Vakarinio aplinkkelio patekti būtų galima iš abiejų juostų, ne tik kairiosios - taip, kaip nubrėžta Lettered nuotraukoje palei degalinę (dabar ant viaduko veda tik viena juosta nuo Oslo g., nes antroji juosta - tai išvažiavimo nuo degalinės greitėjimo juosta). Užtektų greitėjimo jusotą visai panaikinti - tik pakeisti ženklus ir nudažyti linijas.
Komentuoti:
Komentuoti: