Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Nuo šio rudens atkreipiau dėmesį, kad pradeda formuotis kamščiai Šeimyniškių gatvėje, ko ankstesniais metais nebūdavo. O tą Olandų žiedą išvis reikėtų panaikinti, ar nežinau ką daryti, nes dabar ten situacija nenormali visą dieną praktiškai.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tai va šiandien ryte praktiškai į visas puses buvo kamštis. Net Žirmūnų gatvėje jau troleibusas stoviniavo, Tuskulėnų gatve irgi žiauriai ilgas ir kas labiausiai netikėta ir netradiciška, kaip Romas jau minėjo - nuo Žalgirio stadiono, iki žiedo.

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tie, kas važinėja iš Žirmūnų ar Antakalnio, tubūt pastebėjo, kad pastaruoju metu totaliai užkimšti abu žiedai abipus Neries. Šiandien rytinis kamštis link Žirmūnų tilto buvo net iki "Žalgirio" stadiono. Prieš porą mėnesių ten ryte išvis nebūdavo kamščių nuo Šeimyniškių g. pusės

    Tikiuosi, nenukrypau perdaug nuo Vilniaus temos su tais pavyzdžiais. Vilniuje apie žiedines sankryžas nieko gero negaliu pasakyti.

    dėl žiedų šiaip jau galėčiau pasiginčyti. niekada neturėjau problemų Vilniaus žieduose, tačiau to negalėčiau pasakyti apie Kauno ar Klaipėdos žiedus.
    o dėl kamščių, tai Antakalnio žiedas yra gerokai per mažas tokiam mašinų srautui.
    Žirmūnų žiede kamštis kai būna, tai vertėtu atkraipti dėmesį, kad paprastai jis nusitęsia per tiltą į Antakalnį. ir niekada neteko matyti, kad kamštis tęstusi į kurią nors kitą gatvę. o šį žiedą aš matau pakankamai dažnai. žiemą užtenka žvilgtelėt pro langą ir pamatau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tie, kas važinėja iš Žirmūnų ar Antakalnio, tubūt pastebėjo, kad pastaruoju metu totaliai užkimšti abu žiedai abipus Neries. Šiandien rytinis kamštis link Žirmūnų tilto buvo net iki "Žalgirio" stadiono. Prieš porą mėnesių ten ryte išvis nebūdavo kamščių nuo Šeimyniškių g. pusės

    Anksčiau didžiausias srautas apie 7:30 būdavo iš Olandų gatvės arba nuo Žirmūnų tilto link Olandų gatvės. Vienas Antakalnio gyventojas iškėlė tokią hipotezę: Dabar prieš 8:00 masiškai pajuda valdininkai ir važiuodami iš Antakalnio į centrą užkemša Žirmūnų tiltą

    Vilniuje žiedinės sankryžos nužymėtos gana kvailai (švelniai tariant) - įvažiuojama dviem juostom, žiede - trys juostos. Pateikiu Žirmūnų žiedo pavyzdį:
    1) Iš pirmos juostos galima sukti tik į dešinę (ten, pvz., iš Žirmūnų g. į Tuskulėnų g. suka mažai mašinų)
    2) Iš antros juostos galima važiuoti į žiedą (teoriškai visi važiuojantys žiedu turėtų iš dviejų juostų susigrūsti į ją)
    3) Trečia juosta (jos nėra įvažiavimuose, o tik žiede) skirta persirikiavimui - ja niekas nesinaudoja
    Jei iš abiejų juostų būtų galima važiuoti žiedu, pralaidumas padidėtų beveik 2 kartus ("beveik" todėl, kad ir iš pirmos bandoma sukti į žiedą)

    Pavyzdžių toli ieškoti nereikia - pvz.,
    Kaune, Taikos / Pramonės žiedas prie "Urmo" - ten abiem juostomis galima įvažiuoti į žiedą, tas žiedas tik dviejų juostų pločio; bet niekada neteko ten rimčiau įstrigti
    Klaipėdoje Taikos prospekto žiedai su Baltijos ar Statybininkų prospektais - Taikos prospektu tiesiai galima važiuoti net trimis juostomis.
    Tiesa, apie abu Klaipėdos Šilutės plento žiedus ar Jakų žiedą - arba blogai, arba nieko.

    Žiedinės sankryžos - visiškai atgyvenęs dalykas, ypač, kai skirtingi srautai įvairiu paros metu

    Šiaip tai žiedinės sankryžos užima tiek brangios miesto žemės , kad jose galima būtų padaryti 4 ar 5 juostų įvažiavimą su visomis sekcijomis (panašiai kaip prie Vilniaus "Akropolio") ir pralaidumas padidėtų palyginti mažesnėmis sąnaudomis.
    pvz., Kaune panaikintas žiedą Taikos / Baranausko g. (prie "Telekomo")

    Tikiuosi, nenukrypau perdaug nuo Vilniaus temos su tais pavyzdžiais. Vilniuje apie žiedines sankryžas nieko gero negaliu pasakyti.
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.06, 20:18.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Kad kas iš valdžios užsuktų, tai būtų neblogai - gal įdėjų pasisemtų. Arba kažką panašaus per žiniasklaidą parašyti.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    savos piniginės svarbiau už visuomėnės poreikius

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pagrindinės dvi priežastys:
    1. Silpnas geležinkelio viadukas ir čia eismas visiems leidžiamas tik viena kryptimi (pažymėjau raudonai)
    Ten naujo viaduko statyba planuojama jau gerus 20 metų.
    Už tas lėšas, kurios skirtos tvarkyti jo apvažiavimui tikriausiai jau buvo galima naują viaduką pastatyti.
    Pas mus Vilniuje daug tokių "nesusipratimų". Nieko nedaroma dešimtmečiais vien dėl to, kad "greit greit" problemos bus išspręstos. Tai ir Molėtų plento keli šimtai metrų ir viadukas Laisvės-Aiteities ir t.t.
    Sprendimų delsimas (apvažiavimai, susidevėjusių tiltų remontas, dangų stiprinimas ir pan.) tuo pačiu ryja kelių tvarkymo lėšas kuriomis galima būtų padengti bent dalį naujų objektų statybos kaštų. Kas be ko - gerokai didinamas avaringumas, daužomi automobiliai, atimama žmonių sveikata ir gyvybės.
    Paskutinis taisė Sula; 2006.11.06, 09:17.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Biški parašysiu ne į temą, bet gan nepatogi šio forumo sistema. Manau, kad turėjo būt sukurtas katalogas "nevykę infrastruktūros projektai" ir tame kataloge atskirais pranešimais visi dėtų problematiškas sankryžas. Tada būtų galima kiekvieną atskirai peržvelgti ir išdiskutuoti. Dabar viskas vienoje krūvoje, tai praktiškai peržvelgi ir nebekomentuoji. Arba net tingi aiškintis kur kas. Beje tas pat yra ir su kitomis temomis...

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Romai dar mažyti momentėlį praleidai, kad prie kamščių dar labiau prisidės akvaparkas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kalvarijų gatvės "platinimas" tarp Žvalgų ir Kareivių g. (dar vykstantis)

    Tiems, kas turi iliuzijų dėl gatvės platinimo reikėtų atkreipti dėmesį į bordiūro vietą - ryte eismas vyks tik dviem juostomis, kaip yra dabar ir po rekonstrukcijos

    Ir aš buvau tarp tokių naivuolių, kurie tikėjo eismo sąlygų pagerėjimu, kol pats nepamačiau

    Šone vietos gatvės platinimui yra labiau nei pakankamai.


    Beprasmiškai šąla vargšai - už poros metų vėl reikės šį darbą perdaryti


    Šioje vietoje darbai kaip tyčia vyksta taip, kad visi turėtų važiuoti tik viena eile


    Galima pagalvoti, kad viena savivaldybė duoda leidimus statyti 800 butų Santariškėse, 1200 - Visoriuose, X000 butų Fabijoniškėse (jie čia važiuoja, nes netelpa Ukmergės g. kamščiuose), o visiškai kita savivaldybė skaičiuoja, kad geriausia gatves tiesti remiantis 1964 m. automobilizacijos lygiu...
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.05, 15:14.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Koks asilas pristatė prie tos norfos tiek šviesoforų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kalvarijų gatvės "platinimas" tarp Didlaukio ir Žvalgų g.

    Turėjau keletą užsilikusių nuotraukų. Turbūt tinkamiausia vieta joms yra šioje temoje

    Iliuzijos
    Foto 2006 06






    Žvalgų / Kalvarijų g. sankryža


    Įgyvendinimas
    Foto 2006 11 04 (šeštadienis)
    Pro tuos tris šviesoforus pravažiuoti net savaitgalį nesustojus nėra įmanoma
    Pirmą šviesoforą (prie pat "Norfos") labai pamėgo "mikriūkų" vairuotojai ir kiti gudručiai, bandantys rytinius kamščius aplenkti iš kairės, sodų keliukais


    Beje, pirmas kartas per kelis mėnesius po "rekonstrukcijos", kai matau juos visus tris degant žaliai


    Šis šviesoforas įžymus tuo, kad nuo Kazlausko gatvės yra režimas, kai leidžiama sukti į kairę, o į dešinę neleidžiama.
    Apie jo kitų režimų atitikimą automobilių srautams geriau patylėti
    Čia pavaizduotas retas momentas, kai gali smagiai važiuoti (šeštadienio rytas)


    Kadangi darbo dienomis ši sankryža būna totaliai užkimšta, tai niekas į jį darbo dienomis dėmesio ir nekreipia



    Šioje atkarpoje rytiniai kamščiai po "rekonstrukcijos" tapo dar didesni ir prasideda jau 7:00 (prisidėjo ne tik nauji Santariškių gyventojai, bet, matyt ir Fabijoniškių "kartonkių" gyventojai)
    Darbo dienomis kamščiai yra nuo pat "Rimi" Ateities g. sankryžoje; jie atrodo panašiai, kaip šis šeštadienio kamštis prie Kuro aparatūros.


    Problemos yra dvi (šios nereikalauja daug pinigų):
    1. Trys tragiškai sureguliuoti šviesoforai su nereikalingomis sekcijomis
    2. Nors buvo pakankamai vietos, bet nepadaryta dar viena juosta - bent rytiniams kamščiams mažinti galėtų padaryti dar vieną juostą (tik autobusams)

    Apie Šiaurinę gatvę, pažymėtą 1964 m. (1-me šios temos puslapyje) gal geriau nešnekėti
    Tačiau, matyt, palikta vietos tramvajui, apie kurį šnekama nuo 198x metų

    Beje, savaitgaliais čia labai mėgsta "ganytis" tie, kurių nesulauksi reguliuojant eismą
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.05, 15:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kalvarijų - Didlaukio sankryžos "rekonstrukcija"

    Iliuzijos.
    Platinimo darbai. Foto 2006.06


    Įgyvendinimas
    Foto 2006 11 04 (šeštadienis)

    Padarytos 4 juostos - kas gali būti geriau. Bet...

    Padarytos 2 sekcijos (iš tiesų nuo šios pusės ten nereikia nė vienos)
    Praplatinta sekcija sukimui į Didlaukio gatvę ne dešinėje pusėje, o kairėje
    Tiesiai važiuojančios mašinos dabar sankryžoje turi važiuoti iš 2-os į 1-mą juostą, o iš 3-os - į 2-rą juostą
    Jei trūko pinigų, galėjo išvis nieko neplatinti - tie keli procentų mašinų aplenkdavo rytinius kamščius per "Medijos" / dab. "Maximos" aikštelę. Ta plati juosta dešinėje (pirmoje nuotraukoje) skirta sukimui į Didlaukio gatvę, realiai - "ereliams".
    Beje, nukirstas kamputis nuo Didlaukio gatvės ir nuo ten važiuojantys irgi bando sukti į Kavarijų gatvę su visais.

    Kas ten vyksta rytais (pradedant 7:10), kai iš trijų juostų visi brukasi į 1-mą juostą, geriau nepasakoti

    Jei būtų šių metų kvailiausios sankryžos rekonstrukcijos nominacija, ši vieta smarkiai pretenduotų į 2-ą vietą (po tos Senamiesčio aplinkkelio galo - Aušros Vartų / Geležinkelio sankryžos)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tiems, kas važinėja Trakų ar Alytaus kryptimi, turbūt keistai atrodo, kai vilkikai su puspriekabėmis ketina apsisukti Galvės gatvėje prieš antrąjį viaduką (sankryžoje su Graičiūno gatve)



    Pagrindinės dvi priežastys:
    1. Silpnas geležinkelio viadukas ir čia eismas visiems leidžiamas tik viena kryptimi (pažymėjau raudonai)
    2. Nuo Trakų pusės nėra tiesioginės jungties su Graičiūno gatve, todėl sunkvežimiai ten priversti apsisukti ne 90º, o gal 150º kampu

    Esamus tranzito maršrutus pažymėjau žaliai. Kol nėra normalaus pietinio apvažiavimo (nekalbu apie tą miesto pietvakarinę gatvę nuo Žirnių g. iki Lazdynų tilto, o apie normalų apvažiavimą pro Juodšilius ir Rudaminą) čia eina visas tranzitas iš Kaliningrado.

    Ta jungtis (pažymėjau mėlynai) nereikalauja daug pinigų, nes nereikia statyti jokio viaduko.

    Apie tokius būtinus dalykus, kaip autostrada iki Trakų ar bent iki Trakų Vokės (kur atsišakoja keliai į Trakus ir į Druskininkus), nedrįstu ir svajoti ...
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.04, 22:50.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Daugelis žino, kaip aplenkti Geležinio Vilko tilto ir žiedo arba Žaliojo tilto kamščius važiuojant nuo Žvėryno (Viršuliškių) kalno ar nuo Verslo trikampio (žalia rodyklė) - nuo Vytauto gatvės pusės sukama į Upės gatvę ir ties "Forumpæles" sukama į Konstitucijos prospektą.

    Deja, čia labai sunku sukti į Linkmenų gatvę (labai mažas atstumas nuo žiedo). Įsukimas į šį skersgatvį žemyn link upės neįmanomas.
    Važiuojant tiesiai Upės gatve įsiremiama į kamščius ties Kalvarijų gatve.

    Teko matyti kelias šio rajono vizijas, tame tarpe ir tokią, kuri iš Upės gatvės padaro slalomo trasą (architektui toks "vingiuotas" vaizdas, matyt labai gražiai turėtų atrodyti iš lėktuvo), tačiau niekur neteko matyti, kad būtų numatomos jungtys tarp Upės g. ir Konstitucijos prospekto. (pažymėjau geltonai)
    Apie Kernavės tiltą kol jo nėra, kol kas anksti kalbėti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Tikrai, ta sankryža vakare pati problematiškiausia

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Štai dar vienas mano manymu nevykusiai išpręstas eismas. Reikėjo minimalių investicijų, kad kelionę troleibusu iki stoties sutrumpinti 10 minučių.
    Žiedas ties Operos teatru.
    Kadangi šioje sankryžoje yra begalės šviesoforų, tai kokiu tikslu važiuojame ratu?

    Nuo tilto reikia padaryti pravažiavimą tiesiai į Vilniaus gatvę.
    Be to turime tuščios pievos plotą, kurio gabaliuką galima panaudoti papildomai juostai. Esamų šviesoforų tikrai užtenka. Reikia tik išasfaltuoti gabaliuką ir keliose vietose pakeisti asfalto ženklinimą.

    Troleobusams važiuojant tiesiai jie išvengtų papildomo šviesoforo (nr. 2), bei šviesoforai (nr.1) ir (nr.3) gali veikti "kaip vienas", reiškia trulas šioje sankryžoje gali apskritai neužtrukti, tuo pačiu ir nesipainioti.



    Bandžiau sugavoti, kodėl, kai pries 5 metus "rekonstravo" šią sankryžą to nepadarė. Galvojau, gal kažkur šuo pakastas. Gal eismai kaip nors neįmanomai kirsis, bet realių argumentų neradau.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2006.11.04, 11:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ir be viaduko galėtų išvengti kamščių - ryte leisti važiuoti tiesiai link miesto ir tuomet, kai mašinos važiuoja nuo miesto pusės. Dabar tas patogumas 0,0001 proc. vairuotojų, sukantiems nuo miesto į Minties gatvę kainuoja begales sugaišto visiems važiuojantiems ryte į miestą.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Na čia gal tik pusiau į temą parašysiu, bet tokia mintis jau seniai mano galvoje sukasi. Ar nereikia Žirmunuose viaduko, Žirmūnų gatvės sankryžoje ties Šilo tiltu ? Nes praktiškai važiuojant nuo Šiaurės miestelio link centro, tai kamštis nuo kalno dabar jau garantuotas beveik visą dieną.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Norėčiau išreikšti savo nepasitenkinimą Mindaugo tiltu. Blogybė yra ta kad jis pastatytas 3 juostų, ko pasekoje senamiestyje vakarinio piko metu susidaro nemažas kamštis iki pat onos bažnyčios. Šiandien mano kantrybė trūko, tad nepatingėjau papaišyti. Iš rodykle pažymėtos sankryžos kurioje sustoja trys juostos automobilių ir dauguma važiuoja tiesiai per tiltą, į Mindaugo tiltą galima įvažiuoti tik iš vidurinės juostos, o pervažiavus tiltą toliau eina kelias 2 juostų iki pat Šeimyniškių gatvės sankryžos. Šioje sankryžoje vėlgi susidaro kamštis kadangi toliau už sankryžos važiuojant Rinktinės gatvė susiaurėja iki 1 juostos dėl pirmoje juostoje nedraudžiamo automobilių stovėjimo kelkraštyje.

    Tai argi negalima buvo padaryti viso šio transporto koridoriaus 2 juostų iki pat Lukšio gatvės? Toks planavimas jau pradeda nervinti kam reikia kai kurias gatves išplatinti iki kelių juostų jei toliau tos kelios juostos susiaurėja į 1 ko pasekoje užsikemša visa gatvė? Anot klaidų taisymo dabar bandoma prakišti nepaprastai brangiai kainuojančią automatizuotą šviesoforų valdymo sistemą. Taip ji yra reikalinga, tačiau ar nevertėtų pabandyti atlikti tyrimą kodėl vienoje ar kitoje vietoje susidaro kamštis ir bandyti jį išspręsti. Galbūt net nereiktų tam kažkokių didelių investicijų. Dabar numatyta investuoti didžiules sumas pinigų prieš 40 metų numatytiems aplinkkeliams, bet ar nevertėtų iš pradžių ištirti situaciją mieste ir smulkiom gatvių, sankryžų rekonstrukcijom gerinti situaciją.
    Paskutinis taisė deep'as; 2006.11.03, 18:20.

    Komentuoti:

Working...
X