Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    replied
    BP yra numatyta Lukšio g. rekonstrukcija iki Kalvarijų g.. Aišku, gali vėl būti kažkoks nevykęs "omletas".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavojinga stotelė prie "Siemens"

    Iš pradžių kelias atrodo be jokių kliūčių


    Joks ženklinimas nerodo, kad reikia kaip nors pasislinkti


    Daugelis pirma juosta važiuojančių pavėluotai pamato tą aikštelę ir metasi į antrą juostą.

    Jau matėme, kad iš antros juostos jokių kliūčių negalima įtarti
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 21:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nauja stotelė prie "Siemens" arenos. Būkite atsargūs

    Tos stotelės atsiradimą galės deramai įvertinti persėdantys viešojo transporto keleiviai. Jie turės papildomai eiti kelis šimtus metrų.


    Toliau bus parodyta, kaip eismo dalyviai reaguoja į šią atsiradusią kliūtį.
    Vairuotojai šiai stotelei turėtų suteikti kvailiausio Vilniaus ženklinimo nominaciją.
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 19:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Praplatinta" Kalvarijų gatvė

    Kaip ši gatvė buvo platinama praėjusią vasarą, galima pasižiūrėti 2-me šios temos puslapyje.
    Pagaliau šią vasarą baigtas visos atkarpos ženklinimas.

    Fotgrafuota šeštadienį apie 10:30


    Dviračių takas. Kažkodėl Vilniuje jie tiesiami toliau nuo gatvės nei šaligatviai, ir pėstieji mieliau vaikšto dviračių takais


    Kamščių sudarymui skirtas šviesoforas prei "Norfos"


    Šviesoforas iki šiol neleidžia sukti iš Kazlausko g. į dešinę, net jei leidžiama sukti į kairę.


    Čia bus sankryža, o ne viadukas su Šiaurine gatve (jei ši kada nors bus)




    Trečias ženklas vadinasi "baigtas gatvės praplatinimas"

    Jei nebūtų šio susiaurėjimo, nuo Didlaukio g. galėtų būti autobusų eismo juosta.

    Pritrūko asfalto dviračių tako pabaigimui.
    Beje, juo toliau neverta važiuoti - toliau vyksta statybos.


    Už poros šimtų metrų prasideda juosta autobusams.
    Čia mašinas statosi "Rubikono" objektus statantys statybininkai




    Kalvarijų / Ozo sankryža.
    Ta autobusų juosta skirta "ereliams". Policija užsiėmusi svarbesniais dalykais


    Sankryža iš kitos pusės

    Šviesoforų ciklų niekas nereguliuoja - net savaitgalį sudaromos spūstys, nes Ozo gatvei sudaroma pirmenybė, kai dauguma ryte suka į "Akropolį"

    Dvi juostos sukimui į "Akropolį", dešine juosta važiuoti draudžiama, tiesiai lieka tik viena juosta.
    Todėl nereikia stebėtis, kad po darbo čia kamščiai čia būna iki Žalgirio g. ar turgaus.
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 19:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Deja, toks keistas linijų žymėjimas būdavo visada.
    Tik, kadangi "einama prieš gamtą", labai greit nusitrindavo - visi važiuoja tiesiai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Formaliai peršokęs iš 1-os į 2ą bus kaltas tas, kas neįsuko į "kišenę"
    Tai čia išvis žymėjimas prieštarauja ženklams. Pagal ženklą iš pirmos juostos gali važiuot tiesiai arba ilįsti į kišenę, o pagal linijas viskas priešingai... Dėl to ir kyla nesusipratimu, kadangi ginčytinu atveju pirmenybę turi kelio ženklai, tai tolesnėj nuotraukoj "auksinis" clio vaziuoja visiskai teisingai kirsdamas juostas.
    Kiek pamenu, tai dešinioji kišenė anksčiau buvo skirta tik sukantiems į dešinę. Taigi linijas perdažė, o ženklą matomai paliko tapatį, kuris viską dabar ir gadina.
    Paskutinis taisė sleader; 2007.08.18, 16:59.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lukšio / Kubiliaus g.



    Juostų sužymėjimas - "prieš gamtą":
    Norėdamas važiuoti tiesiai iš pirmos juostos, turi įsukti į kišenę, o paskui sukti tiesia į pirmą juostą.
    Jei važiuoji antra juosta, tiesiai važiuodamas atsidursi į kairę sukti skirtoje juostoje (ten beveik visada laisva)
    Jei pirma juosta važiuoji tiesiai, gali atsidurti prieš mašiną, važiuojančia antra juosta pagal šiuos nevykusius žymėjimus.

    Beveik visi važiuoja tiesiai




    Formaliai peršokęs iš 1-os į 2ą bus kaltas tas, kas neįsuko į "kišenę"




    Tas pat ir priešingoje pusėje. Iš trečios juostos važiuojama tiesiai


    90 proc. taip ir važiuoja. Blogiau tada, kai atsiranda važiuojantis pagal tokius žymėjimus.

    Toks nevykęs gatvių žymėjimas tik sukelia painiavą ir sukelia avarines situacijas. Gerai, kad Lukšio gatvėje (prie Ogminos)palyginti neintensyvus eismas.

    Kur kas pavojingiau pasidarė važiuoti sužymėjus Kalvarijų gatvę prie posūkio į "Siemens" areną
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 12:34.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lukšio / Ulonų/ Verkių g.

    Kai buvo tvarkomas Šiaurės mietelis (apie 2001-2003 m.), buvo žadėta, kad Lukšio g. bus plati (2 juostų), net trumapai buvo žadėta šia gatve paleisti troleibusus. Neseniai buvo nutiesta Ulonų gatvė Šiaurės miestelyje

    Lukšio g. / Ulonų g. sankryža


    Problema ta, kad nuo Kalvarijų gatvės liko siauras ruožas - po 1 juostą į vieną pusę. Trukdo turbūt transformatorinė. Tvarkant sankryžą buvo pagailėta padaryti dar vieną juostą sukimui į Ulonų g., nors ten važiuoja bent pusė mašinų (ryte - apie 80 proc.)
    Tuo tarpų šviesoforas turi 4 ciklus, yra atskira juosta sukimui iš Lukšio g į Verkių g. (į kairę). Į tą pusę per vieną ciklą suka ne daugiau 2 mašinų - jos spėtų pasukti į kairę ir be sekcijos.

    Jei bent viena mašina priekyje važiuoja tiesiai, pasukti į dešinę negalima


    Žalia


    Geltona


    Dega sekcija į kairę - niekam nereikalinga


    Pastebėjimai (nuotraukos darytos šeštadienį ryte apie 10:00)
    1. Per vieną šviesoforo ciklą susikaupė apie 20 mašinų.
    2. Važiuodamos viena juosta pravažiavo 12.
    3. Į kairę posūkio laukia 2 mašinos
    4. Jei būtų galima važiuoti tiesiai iš antros juostos, būtų pravažiavusios beveik visos.
    5. Jei būtų trys ciklai, likusioms mašinoms reikėtų mažiau laukti

    Pasiūlymas:
    1. Panaikinti sekciją į kairę,
    2. Leisti iš antros juostos važiuoti ir tiesiai
    3. Padaryti "kišenę" sukimui į dešinę (į Ulonų g.).

    Tikėtinos pasekmės: pralaidumas ryte padidėja 600 proc., kitu metu - 20-30 proc.
    1 ir 2 pasiūlymams įgyvendinti reikia:
    a) atsuktuvo sekcijos nulupimui
    b) šiek tiek dažų
    c) perprogramuoti šviesoforą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sugadinta Kalvarijų / Didlaukio g. sankryža

    Gatvė išplatinta ne į dešinę, o į kairę pusę ir pridaryta nereikalingų sekcijų nuo kalno.
    Dabar palikta juosta didžiausia sukimui į dešinę, nors ten suka labai mažai mašinų. Ja dažniausiai bando be eilės lįsti gudručiai.
    Kai būna kamščiai, į pirmą juostą brukasi trys srautai - tie, kam priklauso, "ereliai" iš dešinės juostos ir sukantieji iš Dilaukio gatvės.

    Tokių sankryžų, kur gatvių žymėjimas prieštarauja sveikam protui (ir yra ignoruojamas) yra ir daugiau, pvz., Lukšio / Kubiliaus Šiaurės miestelyje (tiesa, ten nedidelis eismas).

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    KET parasyta kad ivaziuoti i zeida galima visom juostom jei nerodo kitaip zenklai. bet ivaziaves turi rikiuotis i sekencia jei nezadi issukt artimiausiam isvaziavime. tai taikoma tiek ivaziuojantiem pirma juosta tiek antra. Jei tu ivaziuoji antra juosta tai turi rikiuotis trecion ir vaziuoti tol kol reiks isvaziuoti, ir taip netrugdydamas kitiem vairuotojams manevruoti.
    KET nėra to parašyta.
    Įvažiavęs į žiedą gali nors ir pirma juosta suktis ratu visą dieną, jei ženklai nerodo kitaip.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Ten žiedo didelis diametras, tad važiuojantieji ratu gali greitai suktis. O tuo atveju, nors tarp automobilių ir yra didelis tarpas, niekas į jį negali įvažiuoti, nes ratu automobilaii juda per greit.

    Komentuoti:


  • Andre
    replied
    O kaip jums, gerbiamieji, idėja paguldyti policininkus žiedinėje sankryžoje prieš kiekvieną įvažiavimą į ją? Tuo pačiu greitis žiedinėje sankryžoje apribojamas iki 50km/h. Čia kalba apie Jakų žiedą prie Klapėdos.
    Paskutinis taisė Andre; 2006.11.24, 17:25.

    Komentuoti:


  • Qbazzz
    replied
    Šiaip tai pagrindinė problema yra ta, kad labai išaugo automobilių skaičius. Žiedinės sankryžos pralaidumas yra mažesnis nei šviesoforinės, ir jos daromos ten, kur automobilių srautas nedidelis, kad eismas galėtų vykti nesustodamas.

    Komentuoti:


  • umbrella
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    ne tas pats. sankryžoje tokia situacija paprastai nelegali, o žiede tai yra leidžiama. apskritai, tai vietoje to, kad piktintumėtės, eikit skaityt taisykles ir studijuoti sankryžas.

    ir specialiai nesakau kur tai parašyta. tiesiog tam kad išmoktumėte taisykles. abiem kritikam taikau.


    P.S. šiaip informacijai - KET aš nepažeidinėju. baudų per aštuonerių metų vairavimo stažą nesu gavęs. tiesa sakant policija manęs ir nestabdo, net ir per reidus mosteli lazdele, kad pravažiuočiau.
    visiskai pritariu.
    nezinantys taisykliu aiskina pagal taip kaip jie elgesi kelyje, ir galvoja kad elgiasi teisingai. KET parasyta kad ivaziuoti i zeida galima visom juostom jei nerodo kitaip zenklai. bet ivaziaves turi rikiuotis i sekencia jei nezadi issukt artimiausiam isvaziavime. tai taikoma tiek ivaziuojantiem pirma juosta tiek antra. Jei tu ivaziuoji antra juosta tai turi rikiuotis trecion ir vaziuoti tol kol reiks isvaziuoti, ir taip netrugdydamas kitiem vairuotojams manevruoti. Deje pas mus ta trecia juosta niekas apskritai nesinaudoja nes visi galvoja kad jei ten ivaziuos tai tada kai jau reiks isvaziuoti niekas ju neisleis. Elementaru ir suprantama - del to kalta apskritai visu vairuotoju kultura.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gerai padirbėta

    Nežinojau, kad ir Savanorių prospekte yra tokios problemos. Juk anksčiau Vilkpėdės ir Lazdynų vairuotojai neužkimšdavo šios gatvės. Gal prisidėjo "dvimiesčio" gyventojai (kasdien į Vilnių važinėjantys iš Grigiškių, Elektrėnų ar Kauno).


    Situacija Vilniuje gana dažna, kai atsižvelgiama į absoliučios mažumos interesus (leidžiamas posūkis, pridaroma daugybė sekcijų arba pažymimos atskiros juostos), tačiau užkemšamas srautas pagrindinėse arba ir visose gatvėse.
    Ateity gal reikės padaryti "kvailiausios sankryžos" ar "kvailiausio šviesoforo" nominacijas. Keletas pavyzdžių (deja, sąrašas nebaigtinis):


    Sankryža prie Šilo tilto Žirmūnuose:
    Leidžiamas posūkis į kairę (į Minties g.) nuo miesto. Tų sukančių į kairę - nykstama mažuma. Anksčiau buvo net atitinkama sekcija ir policija "skalpuodavo" važiuojančius tiesiai.
    Dabar žalias šviesoforas Žirmūnų gatvėje veikia tik į vieną pusę - kai vieni važiuoja iš miesto, važiuojantys į miestą turi stovėti. Visiškai neatsižvelgiama į skirtingus srautus ryte ir vakare.
    Dalis vairuotojų ryte bando aplenkti kamštį per savitarnos degalinę.


    Baltupių - Ateities g. sankryža (prie "Ventos"):
    Pridaryta šviesoforų pėstiesiems.
    Žalias šviesoforas Ateities gatvėje irgi veikia tik į vieną pusę - kai vieni važiuoja į Fabijoniškes, važiuojantys priešinga kryptimi turi stovėti.
    Savaime suprantama, kad neatsižvelgiama į skirtingus srautus ryte ir vakare.
    Dalis vairuotojų aplenkinėja šį kamštį netgi Rugių gatve.


    Verkių - Ulonų - Lukšio g. sankryža Šiaurės miestelyje:
    Pagrindinis srautas suka iš Lukšio gatvės (nuo Kalvarijų g. pusės) į Ulonų gatvę
    Pridaryta niekam nereikalingų sekcijų. Pvz., iš Lukšio gatvės yra sekcija į kairę (į Ogmios centrą), nors ten labai lengva atvažiuoti nuo Kareivių g. pusės.
    Važiuojant nuo Kalvarijų gatvės Lukšio gatve lieka viena sekcija važiuojant tiesiai ir į dešinę. Atskira juosta sukimui į dešinę nepadaryta (žalia "vėliavėlė" neveikia, nes nemažai mašinų važiuoja tiesiai).
    Jei būtų panaikinta sekcija į kairę, ir iš šios juostos būtų galima važiuoti tiesiai, link "Rimi", o dešine juosta važiuojantys galėtų be problemų sukti į dešinę (pasinaudoti žalia "vėliavėle")
    Beje, tuomet, kai neveikia šviesoforas, greičiau pravažiuosi ne tik pagrindine (Ulonų - Verkių), bet ir šalutine (Lukšio) gatve.


    Verkių - Kareivių g. sankryža:
    Kažkada (1996-2001 m.) čia veikė didžiausia miesto parduotuvė "EKO". Nuo to laiko liko padarytas atskiras režimas pėstiesiems. Dabar to visiškai nereikia.
    Kažkada buvo palyginti didesnis srautas iš Kalvarijų g. į kairę (į Verkių g.). Dabar didžiulis srautas važiuoja Kareivių gatve tiesiai.
    Tačiau, kol žaliai dega pėsčiųjų šviesoforas (pėsčiųjų čia būna labai retai) ar sekcija sukimui į kairę, visas srautas nuo Antakalnio turi stovėti.
    Važiuoti tiesiai Verkių g. nuo kalno irgi neįmanoma - dešinė juosta skirta tik sukimui į dešinę, o jei kas nors sugalvos sukti į kairę, teks laukti kitos žalios fazės.

    Visoms šioms problemoms spręsti nereikia daug pinigų.

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    Norėčiau pristatyti dar vieną itin problematišką sankryžą. Romas vis atkreipia dėmesį į kamščius Kalvarijų gatvėje, bet visiškai nebepakenčiami kamščiai pasidarė Savanorių pr./Žemaitės sankryžoje.

    Vieta:



    Vakarinio piko metu Savanorių prospektas užsikiša aklinai. Pervažiuoti sankryžą nuo Coca-Cola Plaza (jei iki ten pavyksta prasibrauti) neretai ir 20-25 minučių negana, nors ten vos keli šimtai metrų. Sankryžos žymėjimas maždaug toks:

    Problemos yra kelios. Viena ta, jog susilieja autobusų linija su pagrindiniu srautu. Kita, jog Pietario gatvėje nuolatinis kamštis, kadangi įvažiavimas į Geležinio vilko gatvę problematiškas. Dar viena tai, jog didelis srautas žmonių kerta gatvę tarp Hansabankų, taip žymiai trukdydami sukantiems iš Savanorių pr. į Pietario gatvę.

    Keletas neabejotinai pagerinančių situaciją sprendimo būdų:

    Neleisti sukti iš Savanorių pr. į Žemaitės gatvę. Vienaip ar kitaip tokių nėra daug, taip galima būtų panaikinti kairiam sukimui juostą, paliekant netrūkią A liniją su į ją įvažiuojančiais sukti dešinėn. Tie, kam reikia sukti į Žemaitės gatvę, tą nesunkiai gali padaryti pro visada laisvą RIMI kelią.

    Dar vienas paprastas sprendimas: įrengti šviesoforą pėstiesiems tarp Hansabankų: tuomet čia pėstieji kirtų gatvę trumpu, bet apibrėžtu intervalu, taip netrukdydami sukantiems į Pietario gatvę.

    Bet kol kas visiems šita sankryža OK... Matyt, kad truputį toliau nuo "karštųjų" taškų, nors Geležinio vilko gatvėje pratęsti trečią juostą nuo Pietario gatvės irgi nebūtų žygdarbis...

    Komentuoti:


  • oxygens
    replied
    sorry, nepaziurejau, kazkas jau ikele nuotraukas i kita tema. my mistake.

    Komentuoti:


  • oxygens
    replied
    kazkas minejo Maskvos kamscius - turiu keleta nuotrauku (bent jau saltiniai sake, kad tikrai Maskva):



    o del carpool - tikrai nerealus dalykas, teko paciam ilinojuje ir masaciusetse isitikinti.

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    nežinau to žiedo Klaipėdoje. tiksliau neatsirenku kuris iš visų žiedų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
    racijos yra. tačiau kas tada liktų iš kraštinės juostos. apskritai nubraižius tas juostas galima sukurti negera precedenta: daugeliu atrodys, kad tokiu atveju jam įvažiuojant į žiedą yra pirmenybė, nes juostos taip rodo
    Nekalbėjau apie eiliškumą. Važiuojantis žiedu turi turėti pirmenybę (kaip ir dabar be poros išimčių - prie Vilniaus Operos ar poros minėtų Kaune). Kalbėjau apie būdus padidinti pralaidumą, bent nužymint juostas kaip Klaipėdos Taikos prospekte

    Kelios nuotraukos prie Antakalnio / Olandų žiedo. Fotografuota šiandien apie 19:00. Jei fotografuočiau darbo dieną, nesimatytų nieko, išskyrus ištisinį kamštį

    Čia tas ženklas, apie kurį kalbėjau


    Dauguma mašinų naudoja tik antrą juostą, kažkas (sukantis į kairę) persirikiuoja iki trečios juostos


    Naudojama tik antra juosta - važiavimas žiedu


    Naudojama tik antra juosta - sukimas į Olandų g.


    Įvažiuojant į žiedą net troleibusas naudoja tik antrą juostą, pirma - tuščia
    Paskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 21:59.

    Komentuoti:

Working...
X