Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Ta juosta viduryje gal tramvajui užrezervuota?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

    Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.
    Nereikia pykti už "profesionalius siaurintojus". Šiame mieste per dvi kadencijas nenutiesta nė viena rimtesnė Bendrajame plane numatyta gatvė. Minėtas Liepkalnio mazgas - Kelių direkcijos projektas.
    Tuo tarpu susiaurints ar bus siaurinamos Naugarduko, Kavoliuko, Didlaukio, Šaltkalvių, Žvalgų gatvės. Bet apie tai yra kitos temos. Prašom nepriimt asmeniškai, jei teko prisdėti prie to siaurinimo. Tikrai profesionaliai susiaurinta.
    ​​​​​​
    Kažko susinervino "darnaus ​​​​​​judumo" šalininkai.
    Kai nelieka argumentų, prasideda įžeidinėjimai
    ​​​​​​
    Nedaug laiko liko įsitikinti, ar Kernavės gatvėje bus kamščiai.
    Būtų be galo malonu, jei jų ten neatsirastų.

    Kai tiesiama gatvė, ji atlieka konkrečią funkciją. Dabar Kernavės gatvės charakteristikos visiškai nesiskiria nuo projektuojamų Krokuvos ir Daugėliškio gatvių. Tos dvi bus kvartalinės ir skirto privažiavimai - su jomis viskas tvarkoje.

    Kernavės gatvė pradžioje buvo numatyta nuo tilto (kurio taip ir nebus) iki Ozo gatvės.
    Dabar liko tik jungtis nuo Lvovo iki Žalgirio gatvių. Net ir sutrumpinta gatvė jungia du traukos centrus - daugybę darbo vietų NMC biuruose ir svarbią gatvę,
    ​​​​​
    Jei Kernavės gatvės tiesimo tikslas būtų buvęs sumažinti kamščius Lvovo, Linkmenų ir Kalvarijų gatvėse (pastaroji susiaurėja perpus), ji turėjo būti platesnė.

    Jei norėjosi pasekti dar vieną pasaką apie "darnią aplinką", tai reikėjo nutiesti vienpusio eismo Giedraičių gatvės analogą, kur dvirtakis pločiu prilygsta važiuojamąją daliai:
    - Nebus sukurtas "induced demand" automobiliams
    - Jei visi persėstų ant paspirtukų ir dviračių, liktų vietos platinti dvirtakius.
    ​​​​ - Būtų dar daugiau vietos lauko kavinėms.ir želdiniams.

    Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
    Šitą tai verta ant sienos pasikabint.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
    O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

    Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

    Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

    Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
    Iš piršto laužti argumentai.... Kokie dar siaurinimo profesionalai, gal metas paskaityti Lietuvoje galiojančius normatyvus?
    Liepkalnio g. iki rekonstrukcijos buvo 3 juostų, dabar turim net 6 juostas ir net (kai kur) platesnes eismo juostas. Ar nuo tokio platinimo sumažėjo grūstys?

    Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

    Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.
    Keletą metų teko dirbti NMC ir stovėti kamščiuose. Todėl gerai įsivaizduojju, kas ten dedasi po darbo, kai NMC pastatyti dar keli biurų pastatai.
    Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.

    NMC ir Šnipiškės yra puiki pasivaikščiojimo vieta, kai savaitgalį pačiam nereikia stovėti kamščiusoe ar ieškoti parkavimo - ten nuolat kažkas keičiasi.
    Užuojata ten dirbantiems ir gyvenantiems.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
    Net savotiškai džiugu, kad šio forumo vyr. automobilizmo apologetui gatvė yra nejauki. Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.

    Nors iš dalies suprantu sentimentą automobiliui, bet reik suprasti, kad esant tokiai ekologinei tendencijai kokia ji yra, panašaus "blogo" projektavimo ateityje bus vis daugiau ir pamažu priprasime. Klausimas tik ar turime laiko pratintis pamažu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti.
    Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad (...)
    Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
    O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

    Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

    Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

    Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.


    Kernavės gatvės projekto vieta turėtų būti yra čia:


    Bus ir daugiau Šnipiškių gatvių nuotraukų

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti. Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad jis kursuotų kur kas rečiau nei VT Konstitucijos ir Kalvarijų g. ir nelabai kas norės jo laukti gerą pusvalandį. Taip pat stotelės įrengtos nelogiškose vietose, o be jungties su Konstitucijos pr. jam reiktų sukinėtis per Lvovo g.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Tai vienaip ar kitaip išspręs tą situaciją, tik ar to reikėjo. Po visų diskusijų ir apmąstymų mano asmenine nuomone turbūt geriausias variantas būtų buvęs 4-ių eismo juostų gatvė, iš kurių dvi būtų A juostos, kad ir su tokia juosta viduryje (tuo atveju gal net geriau būtų su tokia juosta viduryje, kaip mano pateiktam pavyzdyje UK). Bet aš tikrai ne specialistas, nei viešojo transporto maršrutus galiu įvertinti, nei gatvių apkrovas, tai tik mano nuomonė bandant viską įvertinti ir jei viešasis transportas pas mus prioritetas (kuo tikrai turėtų būti). Manau kad žiūrint į ne vieną infrastruktūros projektą, darosi akivaizdu kad tai daugiau ne specialistų, o daugeliu atvejų politiniai sprendimai. Būtų kita valdžia būtų kitokie ir sprendimai, nors specialistai, projektuotojai greičiausiai liktų tie patys (ir galimai dar blogesni sprendimai, perlenkiantys viską į kitą pusę, dėl to nesiginčysiu).
    Sakantys, kad užtenka 2 juostų, turbūt nesinaudoja VT, nes jei naudotųsi ir autobuse prastovėtų kamštyje pvz. Linkmenų gatvėje kelių šimtų metrų atkarpoje maždaug pusvalandį, taip nekalbėtų.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Jei jau suges ten auto, argi negalima jos pastumti iki artimiausio įvažiavimo į pvz kiemą?
    Tai vienaip ar kitaip išspręs tą situaciją, tik ar to reikėjo. Po visų diskusijų ir apmąstymų mano asmenine nuomone turbūt geriausias variantas būtų buvęs 4-ių eismo juostų gatvė, iš kurių dvi būtų A juostos, kad ir su tokia juosta viduryje (tuo atveju gal net geriau būtų su tokia juosta viduryje, kaip mano pateiktam pavyzdyje UK). Bet aš tikrai ne specialistas, nei viešojo transporto maršrutus galiu įvertinti, nei gatvių apkrovas, tai tik mano nuomonė bandant viską įvertinti ir jei viešasis transportas pas mus prioritetas (kuo tikrai turėtų būti). Manau kad žiūrint į ne vieną infrastruktūros projektą, darosi akivaizdu kad tai daugiau ne specialistų, o daugeliu atvejų politiniai sprendimai. Būtų kita valdžia būtų kitokie ir sprendimai, nors specialistai, projektuotojai greičiausiai liktų tie patys (ir galimai dar blogesni sprendimai, perlenkiantys viską į kitą pusę, dėl to nesiginčysiu).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aha, 100 metrų ilgio VIENINTELĖJE tokio tipo gatvėje visame mieste ims gesti seni triperiai. Kodėl aš norėčiau lažintis, kad to niekada nebus, kaip nebūna, pavyzdžiui, Nyderlanduose?
    Jei ten planuoja paleisti VT, tai tada tikrai nelabai gerai, kad nebus atskirų A juostų ir VT stovės kamštyje kartu su visu srautu kaip pvz. Linkmenų g.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kaip tai atrodo aš rodžiau anksčiau. Ar tamsta nežiūri?
    Tiesą pasakius nebuvau matęs tamstos nuorodų, dabar pažiūrėjau, skirtumas tik tas kad pas mus centre ta gatvė su planuojamu rimtesniu užstatymu ir jungianti tokias arterijas kaip Žalgirio/Konstitucijos pr. o ten gatvės pakraščiuose (bent jau tie pavyzdžiai), vienam pavyzdyje daugiabučiais užstatyta tik viena pusė, kitoj pusėj kažkoks parkas, o kitam pavyzdyje išvis kelių aukštų namukai. Vargu ar ten eismo intensyvumas bus sulygintinas su tuo kas bus pas mus Kernavės g., tai kaip ir perspjausim Olandus, su kuo tamstą ir sveikinu. O atsižvelgus į viešojo transporto atsilikimą Vilniuje palyginus su Amsterdamu/Roterdamu, tai perspjausim mažiausiai dvigubai.
    Paskutinis taisė Edd; 2021.09.11, 11:22.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Gatvės ilgis tai beveik kilometras, o tokios atkarpos didžiausias ilgis kur nėra kertančių gatvių ar kažko pan. apie 200 metrų. Tai neabejoju kad tikimybė jog suges/įvyks koks nors eismo įvykis, ar važiuos greitoji/policija... toje atkarpoje kamščių metu yra nedidelė, bet anksčiau ar vėliau tai įvyks, tai klausimas kam taip daryti? Aš nurodžiau vieną priežastį, bet abejoju kad ji tinka ir Nyderlandams, kokie kiti argumentai? Tamsta matau neabejotinai susipažinęs su pavyzdžiais Nyderlanduose, kiek tai ten paplitę, gal kokių pavyzdžių galima, būtų smalsu pamatyti kaip ten tai atrodo.
    Kaip tai atrodo aš rodžiau anksčiau. Ar tamsta nežiūri?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aha, 100 metrų ilgio VIENINTELĖJE tokio tipo gatvėje visame mieste ims gesti seni triperiai. Kodėl aš norėčiau lažintis, kad to niekada nebus, kaip nebūna, pavyzdžiui, Nyderlanduose?
    Gatvės ilgis tai beveik kilometras, o tokios atkarpos didžiausias ilgis kur nėra kertančių gatvių ar kažko pan. apie 200 metrų. Tai neabejoju kad tikimybė jog suges/įvyks koks nors eismo įvykis, ar važiuos greitoji/policija... toje atkarpoje kamščių metu yra nedidelė, bet anksčiau ar vėliau tai įvyks, tai klausimas kam taip daryti? Aš nurodžiau vieną priežastį, bet abejoju kad ji tinka ir Nyderlandams, kokie kiti argumentai? Tamsta matau neabejotinai susipažinęs su pavyzdžiais Nyderlanduose, kiek tai ten paplitę, gal kokių pavyzdžių galima, būtų smalsu pamatyti kaip ten tai atrodo.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Kaži kodėl gatvės tiesiojoje atkarpoje vidurinėje dalyje granitiniai borteliai, o kraštinėje dalyje pigūs ir neilgaamžiai betoniniai? Kur čia logika?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tikras vaYrotojų seubas. Ką jau kalbėti apie tai, kad negalės prasilenkti du autobusai. Apie močiutės vežimą į ligoninę ant 80km/h su "gerų metų" E39 išvis reiks pamiršti. "Tik 5 minutėms" parkingo irgi nebus. Kaip kokioj normalioj ir civilizuotoj šaly
    Galima maivytis ir kliedėti apie močiutes, bet būtų juokinga žiūrėti kai kamštyje sugedus automobiliui "gerų metų" E39 ir panašūs lips ant bordiūro ir gražios žolytės, ar visa juosta jungs atbulinius, kaip civilizuotoj šaly?

    Beje, man kaip tik šita situacija panašesnė į tai kas galėtų vykti necivilizuotoj šalyje. Čia tarsi sakoma: "žiūrėkit, mes žinom kad visi jūs esate buduliai ir vietoj to kad statytume normalias gatves jums suprojektuosim tokią gatvę kuri tiesiog fiziškai privers jus neparkuoti neleistinoj vietoj, kitom priemonėm suvaldyti tokių laukinių mes esame neįgalūs". Nedarant tos juostos gatvė būtų net siauresnė, o papildomas plotis galėjo būti išnaudotas tarkim lauko kavinėms Kernavės aveniu pusėje.
    Paskutinis taisė Edd; 2021.09.10, 23:05.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tikras vaYrotojų seubas. Ką jau kalbėti apie tai, kad negalės prasilenkti du autobusai. Apie močiutės vežimą į ligoninę ant 80km/h su "gerų metų" E39 išvis reiks pamiršti. "Tik 5 minutėms" parkingo irgi nebus. Kaip kokioj normalioj ir civilizuotoj šaly

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Aš papildysiu nuotraukom žemės lygyje:





    Paprastas bortelis, ne užvažiavimo ir šiaip panašu kad čia bus žolytė tai ir minčių apie užvažiavimus geriau jau nebūtų, bet jei užstrigs...:







    Labai gerai matosi kad dvi mašinos niekaip neprasilenks (net ir golfai su nulenktais veidrodėliais ):













    Žiedas:













    Sankryža su Daugėliškio gatve:







    Kitoj gatvės pusėj nusimato didelis kompleksas:



    Sankryža su Krokuvos gatve:




    Komentuoti:


  • John
    replied


    Padariau keletą foto ir video iš viršaus. Matosi, kad arčiau žiedo esančioje dalyje lyg dastatomos plytelės. Tai gal visame šaligatvio ilgyje taip darys ir mes čia be reikalo nervinamės. Tikiuosi.





    Paskutinis taisė John; 2021.09.10, 21:31.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Kas norės nuo šaligatvio patekti į pirmam aukšte esančias komercines patalpas tą žolytę greičiausiai išmindžios, dar įdomiau bus žiemą kai valys šaligatvius nuo sniego...

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Jeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
    Vistik atsiimu savo žodžius, jokių užvažiavimo bortų ten nėra, suklaidino pėsčiųjų perėjos nuotrauka. Šiandien buvau pasivaikščioti - vėliau bus nuotraukų. Taip pat kalbos kad pločio užtenka prasilenkti dviem golfams su užlenktais veidrodėliais yra klaidingos, vargiai ten kas prasilenks, pločio užtenka tik vienam automobiliui. Tai problemų galimai bus.

    Komentuoti:

Working...
X