Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Viskas labai gerai:


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis
    Nelabai supratau, ar Kernavės gatve tikrai vyks motorinio transporto eismas?
    Iš nuotraukų panašiau į pėsčiųjų/dviratininkų alėją.
    Bus graži gatvė, kur kažkas vyks.
    Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių

    Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.
    „Kasmet sparčiai plėtojame infrastruktūrą bei nuolat ieškome sprendimų, kaip pagerinti susisiekimo sąlygas vilniečiams. Naujai įrengta gatvė atvers galimybes vystyti kvartalą tarp Lvovo ir Žalgirio gatvių, statant daugiabučius gyvenamuosius namus bei administracinius kompleksus.
    Nutiesus naują dviračių taką, vilniečiai galės pasiekti darbą ar namus ne tik automobiliais, bet ir viešuoju transportu, dviračiais, paspirtukais. Įrengiamos žalios erdvės teritorijai suteiks jaukumo ir skatins judėti pėsčiomis, dviračiais, viešuoju transportu“, – sako Vilniaus mero pavaduotojas Vytautas Mitalas.

    Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas, ir pėsčiųjų šaligatviai, kurie susijungs su kitąmet planuojamu pradėti tiesti beveik kilometro ilgio dviračių taku Žalgirio gatvėje ir taps patogia jungtimi riedėti dviračiais per Šnipiškes, vykti į darbus Konstitucijos prospekte. Žalgirio gatvėje bus atnaujintas ir tako apšvietimas, šaligatviai, takai susijungs su planuojamu miesto dviračių tinklu: Rinktinės, Apkasų, Ozo, Linkmenų gatvėse bei viešąją erdve Širvintų gatvėje. Šis takas taip pat susijungs ir su itin judriu Konstitucijos prospektu, kuriame įsikūrę daug verslo centrų ir Ozo gatve ties Vilniaus Licėjumi.
    Šioje gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža bei dvi šviesoforais reguliuojamos Lvovo – Kernavės ir Žalgirio – Kernavės gatvių sankryžos su vaizdo stebėjimo kameromis, kryptiniu pėsčiųjų perėjų apšvietimu, saugiais kairiaisiais posūkiais, saugumo salelėmis. Visa naujos gatvės infrastruktūra bus pritaikyta neįgaliesiems.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...izualizacijos/ .

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nelabai supratau, ar Kernavės gatve tikrai vyks motorinio transporto eismas? Iš nuotraukų panašiau į pėsčiųjų/dviratininkų alėją.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kernavės gatvė
    Foto 2021.09

    4. Tarp Daugėliškio ir Žalgirio gatvių


    Būsima autobusų stotelė














    Žalgirio gatvė


    NMC perspektyva




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kernavės gatvė
    Foto 2021.09

    3. Kernavės - Daugėliškio gatvių sankryža. Žiedinė sankryža šiaurinėje dalyje






    Posūkis i Daugėliškio gatvės rytinę pusę








    Vaizdas šiaurės kryptimi




    Įvažiavimas į žiedinę sankryžą iš šiaurės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kernavės gatvė

    3. Kernavės - Daugėliškio gatvių sankryža. Pietinė dalis
    Vietoje įstrįžos sankryžos ji padalinta į dvi dalis - šiaurinė yra žeidinė, o prietinė - "T" formos ,nors kažkada buvo prėžinių kur vakarinė Daugėliškio gatvės atkarpa nuo čia sujungiama su Fino gatve.

    Foto 2021.09
    Kairėje - posūkis į Daugėliškio gatvę (vakarus)


    Daugėliškio gatvės vakarinė pusė


    Šiame išplatėjime turbūt bus viešoje transporto stotelė


    Žvilgsnis atgal.
    Pagal viską gatvė už stotelės vėl susiaurės, nebus "kišenės" sukimui į dešinę,


    Įstižas bordiūras atkartoja istorinę Daugėliškio gatvės trasą




    Priartėjome prie žiedinės sankryžos šiarinėje sankryžos dalyje


    Žvilgsnis atgal link NMC


    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    O iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? Tai būtų tas pats, kas nutiesti metro ir vežioti orą. O jei suges? O jei avarija? O jei... ko dar nepaminėjom... o jei vaikas išbėgs ir nebus vietos manevrui? Klasikiniai "o jei". Nu kas bus? Nu bus tas pats, kas ir bet kurioj kitoj gatvėj, kur kažkas nutinka. Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Kaži kodėl gatvės tiesiojoje atkarpoje vidurinėje dalyje granitiniai borteliai, o kraštinėje dalyje pigūs ir neilgaamžiai betoniniai? Kur čia logika?
    Speju siame projekte nereik ieskoti jokios logikos....kur logika jei priemesciu uzstatyme kur stovi nuosavi nama,i gatves plotis panasus kaip ir cia kur ale"" naujas Vilniaus centras "ir aplink 9 auksciai su simtais butu ????? kas laukia sio rajono ????? o kas laukia sios gatves jei vaziuojant ...bac ir sugenda ja vaziuojantis automobilis, autobusas ????
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    Žmonės baigė 10 klasių, tikrai geriau žino apie miesto planavimą, urbanizaciją ir panašiai, čia tas pats, kad aš dirbdamas tik su Excel sakyčiau, kad dirbtinis intelektas yra nesamanė.
    Idomu butu suzinoti projektuotoju nuomone ...o kaip is vieno Daugeliskio gatves galo kertant Krernaves gatve pasiekti kita Daugeliskio gatves gala...tas pats ir su Krokuvos gatve....ar reiks apvazineti visas Snipiskes ?????
    "Genialus projektas".......speju cia padirbejo DIRBTINIS INTELEKTAS !!!!!! O kas laukia sios gatves jei suges koks ja vaziuojantis automobilis, ir kaip ji reiketu evakuoti ???? Atrodo cia lyg ir ne priemestis, berods kazkada lyg galvojo kad tai bus -NAUJASIS VILNIAUS CENTRAS....o kas gaunasi ???? PERKUNKIEMIS.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.12, 19:46. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..
    Žmonės baigė 10 klasių, tikrai geriau žino apie miesto planavimą, urbanizaciją ir panašiai, čia tas pats, kad aš dirbdamas tik su Excel sakyčiau, kad dirbtinis intelektas yra nesamanė.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kernavės gatvė

    2 . Tarp Krokuvos ir Daugėliškio gatvių
    Foto 2021.09








    Žvilgsnis atgal


    Žmonės dirba












    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kernavės gatvė

    1 . Tarp Lvovo ir Krokuvos gatvių
    Foto 2021.09










    Sankryža su Krokuvos gatve


    Krokuvos gatvės vaizdas į vakarus


    Krokuvos gatvės vaizdas į rytus


    Žvilgsnis atgal

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ta juosta viduryje gal tramvajui užrezervuota?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

    Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.
    Nereikia pykti už "profesionalius siaurintojus". Šiame mieste per dvi kadencijas nenutiesta nė viena rimtesnė Bendrajame plane numatyta gatvė. Minėtas Liepkalnio mazgas - Kelių direkcijos projektas.
    Tuo tarpu susiaurints ar bus siaurinamos Naugarduko, Kavoliuko, Didlaukio, Šaltkalvių, Žvalgų gatvės. Bet apie tai yra kitos temos. Prašom nepriimt asmeniškai, jei teko prisdėti prie to siaurinimo. Tikrai profesionaliai susiaurinta.
    ​​​​​​
    Kažko susinervino "darnaus ​​​​​​judumo" šalininkai.
    Kai nelieka argumentų, prasideda įžeidinėjimai
    ​​​​​​
    Nedaug laiko liko įsitikinti, ar Kernavės gatvėje bus kamščiai.
    Būtų be galo malonu, jei jų ten neatsirastų.

    Kai tiesiama gatvė, ji atlieka konkrečią funkciją. Dabar Kernavės gatvės charakteristikos visiškai nesiskiria nuo projektuojamų Krokuvos ir Daugėliškio gatvių. Tos dvi bus kvartalinės ir skirto privažiavimai - su jomis viskas tvarkoje.

    Kernavės gatvė pradžioje buvo numatyta nuo tilto (kurio taip ir nebus) iki Ozo gatvės.
    Dabar liko tik jungtis nuo Lvovo iki Žalgirio gatvių. Net ir sutrumpinta gatvė jungia du traukos centrus - daugybę darbo vietų NMC biuruose ir svarbią gatvę,
    ​​​​​
    Jei Kernavės gatvės tiesimo tikslas būtų buvęs sumažinti kamščius Lvovo, Linkmenų ir Kalvarijų gatvėse (pastaroji susiaurėja perpus), ji turėjo būti platesnė.

    Jei norėjosi pasekti dar vieną pasaką apie "darnią aplinką", tai reikėjo nutiesti vienpusio eismo Giedraičių gatvės analogą, kur dvirtakis pločiu prilygsta važiuojamąją daliai:
    - Nebus sukurtas "induced demand" automobiliams
    - Jei visi persėstų ant paspirtukų ir dviračių, liktų vietos platinti dvirtakius.
    ​​​​ - Būtų dar daugiau vietos lauko kavinėms.ir želdiniams.

    Netrukus išaiškės, kokiai funkcijai iš tikrųjų skirta nauja Kernavės gatvės atkarpa - susisiekimui pagerinti ar tik dėl grožio.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
    Šitą tai verta ant sienos pasikabint.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
    O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

    Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

    Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

    Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
    Iš piršto laužti argumentai.... Kokie dar siaurinimo profesionalai, gal metas paskaityti Lietuvoje galiojančius normatyvus?
    Liepkalnio g. iki rekonstrukcijos buvo 3 juostų, dabar turim net 6 juostas ir net (kai kur) platesnes eismo juostas. Ar nuo tokio platinimo sumažėjo grūstys?

    Apie perdarymą sapaliojimai labai primena vakarykščio mitingo dalyvių mintis... Trūksta komentarų...

    Labai gerai, kad aplink gatvę yra daug vietos, bus vietos želdiniams, kurie sugers tą menamą nesibaigiantį kamščių triukšmą ir taršą.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.
    Keletą metų teko dirbti NMC ir stovėti kamščiuose. Todėl gerai įsivaizduojju, kas ten dedasi po darbo, kai NMC pastatyti dar keli biurų pastatai.
    Dėl parkavimo - ten jau dabar yra daug problemų. Kai Šnipiškėse nustatytatas normatyvas 1 parkingas 2 butams, tai nesunkiai galima numatyti, kad šio forumo parkavimo fotografai ten turės daug darbo, kai bus baigti statyti tie namai.

    NMC ir Šnipiškės yra puiki pasivaikščiojimo vieta, kai savaitgalį pačiam nereikia stovėti kamščiusoe ar ieškoti parkavimo - ten nuolat kažkas keičiasi.
    Užuojata ten dirbantiems ir gyvenantiems.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.
    Net savotiškai džiugu, kad šio forumo vyr. automobilizmo apologetui gatvė yra nejauki. Vadinasi tokie projektavimo principai net neatsiradus objektui jau pasiekia bent dalį keliamų tikslų.

    Nors iš dalies suprantu sentimentą automobiliui, bet reik suprasti, kad esant tokiai ekologinei tendencijai kokia ji yra, panašaus "blogo" projektavimo ateityje bus vis daugiau ir pamažu priprasime. Klausimas tik ar turime laiko pratintis pamažu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti.
    Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad (...)
    Apsilankius gatvės trasoje darosi aišku kad dėl gatvės siaurumo tai visiškai nevykęs projektas - net labiau, nei šioje temoje cituotas Panevėžio aplinkkelis 2+1. ten bent pateisinimas, kad bus greičiau nes nereikės užsiimti žemės procedūromis.
    O čia yra pakankamai vietos ir profesionalūs gatvių siaurintojai padarė eilinę nesąmonę.

    Tai yra absurdas išduoti krūvą leidimų biurų ir gyvenamųjų pastatams sukurti didžiulius traukos objektus, bet nepasirūpinti nei parkavimu, nei gatvių intrastruktūra, net nei viešuoju transportu. Ne visi NMC biurų darbuotojai gyvena Šnipiškėse ir Saltoniškėse. Likusieji darbuotojai nevažiuos iš Pašilaičių, Pilaitės ir kitų naujų rajonų paspirtukais ir dviračiais - ypač žiemą ar lyjant.

    Dar nenutiesus aišku, kad tą projektą reikės perdaryti. Net gatvę tiesiantys darbininkai stebisi, kokias nesąmones tenka daryti. Bet kelininkai bent turės darbo netrukus perdarinėdami šį nevykusį projektą..

    Kernavės gatvė užsikimš nuo antro darbo dienos vakaro, kai NMC darbuotojai sužinos, kad atsirado nauja gatvė. Užuojauta Kernavės aveniu ir K17 gyventojams (savininkams ir ypač nuomininkams), kuriems po langais darbo dienomis popiet bus ištisinis kamštis,

    Net nuotraukose matosi, kiek ten ten yra daug vietos, o gatvė net vizualiai yra siaura ir nejauki.


    Kernavės gatvės projekto vieta turėtų būti yra čia:


    Bus ir daugiau Šnipiškių gatvių nuotraukų

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Veikiausiai nebus ten jokio VT, nes nėra prasmės jam ten būti. Tiek ir dėl to, kad tektų stovėti kamštyje kaip Linkmenų g., tiek ir dėl to, kad jis kursuotų kur kas rečiau nei VT Konstitucijos ir Kalvarijų g. ir nelabai kas norės jo laukti gerą pusvalandį. Taip pat stotelės įrengtos nelogiškose vietose, o be jungties su Konstitucijos pr. jam reiktų sukinėtis per Lvovo g.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Tai vienaip ar kitaip išspręs tą situaciją, tik ar to reikėjo. Po visų diskusijų ir apmąstymų mano asmenine nuomone turbūt geriausias variantas būtų buvęs 4-ių eismo juostų gatvė, iš kurių dvi būtų A juostos, kad ir su tokia juosta viduryje (tuo atveju gal net geriau būtų su tokia juosta viduryje, kaip mano pateiktam pavyzdyje UK). Bet aš tikrai ne specialistas, nei viešojo transporto maršrutus galiu įvertinti, nei gatvių apkrovas, tai tik mano nuomonė bandant viską įvertinti ir jei viešasis transportas pas mus prioritetas (kuo tikrai turėtų būti). Manau kad žiūrint į ne vieną infrastruktūros projektą, darosi akivaizdu kad tai daugiau ne specialistų, o daugeliu atvejų politiniai sprendimai. Būtų kita valdžia būtų kitokie ir sprendimai, nors specialistai, projektuotojai greičiausiai liktų tie patys (ir galimai dar blogesni sprendimai, perlenkiantys viską į kitą pusę, dėl to nesiginčysiu).
    Sakantys, kad užtenka 2 juostų, turbūt nesinaudoja VT, nes jei naudotųsi ir autobuse prastovėtų kamštyje pvz. Linkmenų gatvėje kelių šimtų metrų atkarpoje maždaug pusvalandį, taip nekalbėtų.

    Komentuoti:

Working...
X