Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Parašė Azure Rodyti pranešimą

    Ir kas per wtf yra šitas žolės lopinėlis...

    Click image for larger version Name:	IMG_4295.jpeg Views:	3 Size:	2,21 MB ID:	1910803
    Tip top kaip ir buvo planuota

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    niekas ir nesigincija, kad ten pakankamai vietos lieka dideliam projektui, bet ten gatve yra planuojama, todel sakyt "nenusisnekek" siek tiek provakavimas lygioj vietoj.

    Kalbant apie ta sklypa - ten regis dalyje yra parkingas, kitur - pieva apaugus. Tikriausiai butu galima drasiai teigti, kad tas gabalas turi kelis savininkus. Belieka tik tiketis, kad jie susitars kazkada

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

    galima butu ir siek tiek pagarbiau bendraut:
    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	2143
Size:	1,34 MB
ID:	1910935
    Meh. Kai nesamones rimtu veidu pasakojamos, tai yra nusisnekejimas. O jei anoniminiam forume taip lengvai isizeidi - nu tai oh well.

    Ten lieka didziulis pievos gabalas, kuris kokiu 30% didesnis nei Avulio sklypas apleisto pastato vietoj. Ir citify ko gero net platesnis kelias nurodytas nei realiai butu, bet dalis jo dabar uzvaziuoja ne ant saligatvio, o ant ten esancios trobos.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Dėl pagarbiau galima pritarti, bet šiaip jis teisus, nes nutiesus tą gatvės atkarpą ten liks tikrai pakankamai daug vietos stambiam projektui. Jei neklystu ten ir bent jau dalį to sklypo jau ir Quadrum vystytojai yra įsigiję, apie tai kažkur buvo forume diskutuota. Konstitucijos 14a konkursas jau šiais metais, abejoju ar visi likusieji "žinomi" išlįs anksčiau, todėl teiginys kad Konstitucijos 14a užbaigs NMC yra keistokas. Net atmetus "žinomus" (dedu į kabutes, nes realiai žinomos tik vietos ir kad kažkada ten kažkas išlįs), NMC dar bus nemažai vietų plėtrai. O teiginiai kad per ateinančius 10 metų nieko naujo nebus tai tokie irgi sakyčiau švelniai tariant rizikingi.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Kur? Ant pievos?
    Galima butu ir siek tiek pagarbiau bendraut:
    Click image for larger version  Name:	image_114502.png Views:	601 Size:	1,34 MB ID:	1911191

    Click image for larger version  Name:	1.PNG Views:	542 Size:	1,34 MB ID:	1910935
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.11, 17:52. Priežastis: Sumažintas kopijuojant atsioradęs dublis

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Kublickij Rodyti pranešimą

    Kernavės pratesimas ten planuojamas.
    Kur? Ant pievos? Nenusisnekek

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kublickij Rodyti pranešimą

    Kernavės pratesimas ten planuojamas.
    Bet ten vis tiek nemažas sklypas lieka, net ir su pratęsimu.

    Komentuoti:


  • Kublickij
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

    O tarpas tarp Tower or Quadrum?
    Kernavės pratesimas ten planuojamas.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Kublickij Rodyti pranešimą

    Artimiausius 10 metų, be mums žinomų planuojamų projektų, (Hanner, Burė nr4, Vetrunos dvyniai) nemanau kad abipus Konstitucijos prospektą atsiras koks laisvas sklypas dar vienam landmarkiniam pastatui ir tuo labiau dangoraižiui.
    O tarpas tarp Tower or Quadrum?

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Kaip kažkas jau minėjo, aš irgi buvau labai nustebęs, kai pamačiau kaip toje dar dalinai statybų aikštelėje vakarais jau nemažai žmonių vaikšto.

    Click image for larger version  Name:	IMG_4301.jpeg Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	1910799

    Click image for larger version  Name:	IMG_4302.jpeg Views:	0 Size:	2,07 MB ID:	1910800

    Click image for larger version  Name:	IMG_4298.jpeg Views:	0 Size:	1,86 MB ID:	1910801

    Ir kas per wtf yra šitas žolės lopinėlis...

    Click image for larger version  Name:	IMG_4295.jpeg Views:	3 Size:	2,21 MB ID:	1910803
    Paskutinis taisė Azure; 2021.09.09, 21:28.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Jeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
    Tikrai, matosi užvažiavimo bortas ir nuotraukose, tai bent tiek gerai, tikėkimės neišvažinės žolytės. Šiaip iš principo man visai patinka tos skiriamos juostos kai jos normaliai apželdintos (ne tvoros) ir kai suskaido plačią gatvę, bet kažkaip niekad nebūčiau pagalvojęs jog tokios juostos reikėtų tokiai siaurai gatvei, bet žiūrėsim gal ir gražiau bus, tačiau įtariu jog ne dėl grožio, o kaip minėta galimai bando su tokia juosta spręsti parkavimo problemą.

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Man rodos akivaizdu jog kai aš kalbu apie keturių juostų miestų greitkelius tikrai neturiu omeny dviejų juostų gatvių su papildomomis A juostomis, nes normalios A juostos turėtų veikti kaip tramvajaus bėgiai tai ir tokios gatvės artimesnės dviejų juostų gatvėms, jeigu diskutuojama apie gatvės naudą asmeniniam transportui.

    Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.
    Aš apskritai iškėliau klausimą dėl to ar tokia gatvė atitiks poreikius, vardinau ir alternatyvas - 4 juostos, 3 juostos (2017 metais VMS būtent 3 planavo, pagooglinus galima rasti Vilniaus plano brėžinius), rašiau ir apie variantą su A juostom, viešasis transportas tikrai bus, įrengiamos stotelės, kokie maršrutai ir kiek nežinau.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?

    O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:

    Man rodos akivaizdu jog kai aš kalbu apie keturių juostų miestų greitkelius tikrai neturiu omeny dviejų juostų gatvių su papildomomis A juostomis, nes normalios A juostos turėtų veikti kaip tramvajaus bėgiai tai ir tokios gatvės artimesnės dviejų juostų gatvėms, jeigu diskutuojama apie gatvės naudą asmeniniam transportui.

    Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Jeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.09, 17:01.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Jeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas.
    Aha, stovėjimas piko metu kamščiuose yra labai gerai, kuo ilgiau tuo geriau?


    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Naujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.
    O žinokit tose arterijose kaip Konstitucijos pr. ir GV. vistik susidaro tie kamščiai, ar gali būti taip kad jei susiaurintume Konstitucijos pr. ir GV. iki 2-jų juostų, tai tada tie kamščiai išnyktų? Nes juk turim Naujamiesčio pavyzdį kur nėra tokių arterijų ir nėra kamščių.


    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69.
    Kalba ėjo apie viešąjį transportą Vilniuje apskritai. Bet oho, tikrai įspūdinga, viską išvardinot, nieko nepamiršot?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Susidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
    O vienos juostos nepakaks pravažiuoti? Dar kartą patariu pasižiūrėti į žemėlapį. Gatvių tinklas ten itin tankus. Kernavės gatvė bus kaip pagalbinė Linkmenų, Žalgirio Giedraičių ir Kalvarijų gatvėms šiaurės-pietų kryptimis. Visos išvardintos gatvės viena kitą lygiagrečiai dubliuoja kas maždaug 300 metrų. Tai sakot nebus kaip pravažiuoti? Jeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas. Naujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.

    Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69. Dviračių takų konkrečiai šitame kvartale irgi itin daug. Ir dar vyks plėtra.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?

    O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Modeliavimai projekte turi būti O dėl mano nuomonės, tai pasakysiu net drąsiau - užteks ir dviejų juostų Kernavės g., jog po jos atidarymo padėtis Žalgirio g. ir Tuskulėnų g. pablogėtų (pagerės šiek tiek Konstitucijos pr. bet to niekas net nepajus) - ir tuomet nieko modeliuoti nebereikia, tik palaukti
    Mano manymu Kernavės gatvė yra reikalinga, todėl net neturėtų būti lyginimo kai nėra jokios gatvės ir kai yra. Kamščiai Žalgirio/Konstitucijos pr. neabejotinai augs ir toliau užstatant Šnipiškes, bet tai nereiškia kad reikia imti ir sustabdyti visus projektus Šnipiškėse, įskaitant ir infrastruktūros kuri aptarnaus naujus objektus. Man tiesiog įdomu ar tikrai pakanka tokios gatvės kokia buvo pasirinkta ir būtų įdomus būtent srautų palyginimas 2 juostų vs 3 vs 4, plius dar vienas galimas variantas išnaudojant tas papildomas juostas viešąjam transportui, jei jau skelbiama kad tai prioritetas, dabar viešasis transportas sėkmingai stovės su visais Kernavės g. kamštyje. Pliusas tas kad paliktas didelis plotas tarp pastatų, ateity bus galima viską keisti.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Canary Wharf - tankus gatvių tinklas, metro ir dar plius šiame pavyzdyje gatvelėje telpa iš abiejų pusių priparkuoti automobiliai ir juosta automobiliams, gatvelė dvigubai trumpesnė už Kernavės. Kernavės gatvės atveju taip išeina kad policija važiuodama gelbėti Šeimų maršo aktyvisto gyvenančio Anrekos daugiabutyje mušamos žmonos, net negalėtų aplenkti kamščio (?) Na jei netyčia pasirinktų netinkamą maršrutą važiuoti Kernavės gatve.
    Prašau atsidaryti žemėlapį ir pasižiūrėti kiek ten alternatyvių maršrutų. Veprių, Kintų, Daugėliškio, Krokuvos gatvės tiesiog visiškai prie pat. Anksčiau ar vėliau jos visos bus sutvarkytos. O ir visas kvartalas nuo Konstitucijos iki Žalgirio yra pereinamas per 10 minučių. Palikti mašiną ir paeiti iki reikiamo taško toli nebus.

    O tranzitui vis tiek liks GV, Kalvarijų, Žalgirio ir Konstitucijos. Man regis keturių didelių gatvių visiškai pakanka Šnipiškių ir tranzito poreikiams.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Aš tai galvoju, jog Kernavės išvis galėtų palikti tik viešąjam transportui. Kerta per vidurį naujo mikrorajono, kur bus daug gyventojų. Tik kaip patogu pravesti maršrutus per ją.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Kad nestotų visokie parkuotojai aš tik 5min ir neblokuotų visos juostos (kas išties trukdo vairuotojams), arba kad naktimis pusė gatvės nepavirstų parkingu (kas išties trukdo vairuotojams), kad gaideliai nelenktų kur tai visai nebūtina (kas išties trukdo vairuotojams), nu ir šiaip medžiai gražu skiriamojoje juostoje

    Taip kad nesutinku, jog tokia gatvė trukdo vairuotojams, parkuotojams "kur noriu" tai taip, trukdys.
    Yra išrasti tiek stovėjimą, tiek sustojimą draudžiantys ženklai, jeigu jie kažkokiais atvejai ne iki galo suveikia, tai nuo to neapsaugos ir šita vidurinė juosta, tik dar blogiau padarys. Praktinės naudos ta vidurinė juosta jokios neturi, tik problemų sukuria. Pateisinimas gali būti nebent tai, kad tai neva gražu, tik mano supratimu dviejų juostų kelias nėra jau toks platus, kad jį reikėtų dar ir medžiais į dvi dalis padalinti, pilnai užtenka medžių iš abiejų pusių.

    Komentuoti:

Working...
X