Parašė Azure
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
niekas ir nesigincija, kad ten pakankamai vietos lieka dideliam projektui, bet ten gatve yra planuojama, todel sakyt "nenusisnekek" siek tiek provakavimas lygioj vietoj.
Kalbant apie ta sklypa - ten regis dalyje yra parkingas, kitur - pieva apaugus. Tikriausiai butu galima drasiai teigti, kad tas gabalas turi kelis savininkus. Belieka tik tiketis, kad jie susitars kazkada
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
galima butu ir siek tiek pagarbiau bendraut:
Ten lieka didziulis pievos gabalas, kuris kokiu 30% didesnis nei Avulio sklypas apleisto pastato vietoj. Ir citify ko gero net platesnis kelias nurodytas nei realiai butu, bet dalis jo dabar uzvaziuoja ne ant saligatvio, o ant ten esancios trobos.
Komentuoti:
-
Dėl pagarbiau galima pritarti, bet šiaip jis teisus, nes nutiesus tą gatvės atkarpą ten liks tikrai pakankamai daug vietos stambiam projektui. Jei neklystu ten ir bent jau dalį to sklypo jau ir Quadrum vystytojai yra įsigiję, apie tai kažkur buvo forume diskutuota. Konstitucijos 14a konkursas jau šiais metais, abejoju ar visi likusieji "žinomi" išlįs anksčiau, todėl teiginys kad Konstitucijos 14a užbaigs NMC yra keistokas. Net atmetus "žinomus" (dedu į kabutes, nes realiai žinomos tik vietos ir kad kažkada ten kažkas išlįs), NMC dar bus nemažai vietų plėtrai. O teiginiai kad per ateinančius 10 metų nieko naujo nebus tai tokie irgi sakyčiau švelniai tariant rizikingi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Kernavės pratesimas ten planuojamas.
Komentuoti:
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Kernavės pratesimas ten planuojamas.
Komentuoti:
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
O tarpas tarp Tower or Quadrum?
Komentuoti:
-
Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Artimiausius 10 metų, be mums žinomų planuojamų projektų, (Hanner, Burė nr4, Vetrunos dvyniai) nemanau kad abipus Konstitucijos prospektą atsiras koks laisvas sklypas dar vienam landmarkiniam pastatui ir tuo labiau dangoraižiui.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąJeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Man rodos akivaizdu jog kai aš kalbu apie keturių juostų miestų greitkelius tikrai neturiu omeny dviejų juostų gatvių su papildomomis A juostomis, nes normalios A juostos turėtų veikti kaip tramvajaus bėgiai tai ir tokios gatvės artimesnės dviejų juostų gatvėms, jeigu diskutuojama apie gatvės naudą asmeniniam transportui.
Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąJau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?
O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:
Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.
Komentuoti:
-
Jeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.Paskutinis taisė Riedis; 2021.09.09, 17:01.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąJeigu teks pastovėti piko metu kelias minutes tai blogai? Juokingas argumentas.
Parašė Blaze Rodyti pranešimąNaujamiestyje turime panašias kvartalines Algirdo, Mindaugo, Švitrigailos gatves ir labai daug darbo vietų aplink jas. Naujamiestyje nėra tokių arterijų kaip Konstitucijos pr. ir GV. Ir vis tiek dideli kamščiai nesusidaro.
Parašė Blaze Rodyti pranešimąKlaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąSusidaro toks įspūdis: už šio forumo ribų klesti ekstremistinis požiūris kad reikia kiek tik įmanoma platinti gatves, statyti kuo daugiau kelių lygių sankryžų, tunelius pėstiesiems ir t.t. - tipinis nieko nenusimanančio žmogaus požiūris. Tačiau šiame forume panašu kad irgi pradeda lįsti šioks toks ekstremizmas tik į kitą pusę: reikia visus priversti važiuoti dviračiais/eiti pėstiems/važiuoti viešuoju transportu, gatves siaurinti iki negalėjimo, perspjausim Amsterdamą. Bėda tame kad vakarų Europos miestai kurie daro tokius dalykus realiai jau yra toje stadijoje kai jie gali tą daryti nes jie turi išvystytą infrastruktūrą, viešąjį transportą, park & ride, dviračių takus ir t.t. Vilnius deja visiškai atsilikęs šiose srityse (sparčiau progresuoja tik dviračių takai), tai tam tikri sprendimai atrodo kaip "vežimo statymas priešais arklį" t.y. šiek tiek PRiniai ir ne visai adekvatūs.
Klaidingas ir kitas teiginys apie viešąjį transportą. Šnipiškių susisiekimas ko gero vienas geriausių visame mieste. Važiuoja 1G, 3G, 4G, T6, T10, T9, T19, A10, A30, A43, A46, A52, A53, A56, A89, A5, A49, A69. Dviračių takų konkrečiai šitame kvartale irgi itin daug. Ir dar vyks plėtra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės. Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?
O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Modeliavimai projekte turi būti O dėl mano nuomonės, tai pasakysiu net drąsiau - užteks ir dviejų juostų Kernavės g., jog po jos atidarymo padėtis Žalgirio g. ir Tuskulėnų g. pablogėtų (pagerės šiek tiek Konstitucijos pr. bet to niekas net nepajus) - ir tuomet nieko modeliuoti nebereikia, tik palaukti
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Canary Wharf - tankus gatvių tinklas, metro ir dar plius šiame pavyzdyje gatvelėje telpa iš abiejų pusių priparkuoti automobiliai ir juosta automobiliams, gatvelė dvigubai trumpesnė už Kernavės. Kernavės gatvės atveju taip išeina kad policija važiuodama gelbėti Šeimų maršo aktyvisto gyvenančio Anrekos daugiabutyje mušamos žmonos, net negalėtų aplenkti kamščio (?) Na jei netyčia pasirinktų netinkamą maršrutą važiuoti Kernavės gatve.
O tranzitui vis tiek liks GV, Kalvarijų, Žalgirio ir Konstitucijos. Man regis keturių didelių gatvių visiškai pakanka Šnipiškių ir tranzito poreikiams.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai galvoju, jog Kernavės išvis galėtų palikti tik viešąjam transportui. Kerta per vidurį naujo mikrorajono, kur bus daug gyventojų. Tik kaip patogu pravesti maršrutus per ją.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Kad nestotų visokie parkuotojai aš tik 5min ir neblokuotų visos juostos (kas išties trukdo vairuotojams), arba kad naktimis pusė gatvės nepavirstų parkingu (kas išties trukdo vairuotojams), kad gaideliai nelenktų kur tai visai nebūtina (kas išties trukdo vairuotojams), nu ir šiaip medžiai gražu skiriamojoje juostoje
Taip kad nesutinku, jog tokia gatvė trukdo vairuotojams, parkuotojams "kur noriu" tai taip, trukdys.
Komentuoti:
Komentuoti: