Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Įdomu, spės baigti iki pirmųjų šalnų?

    Komentuoti:


  • urbanis
    replied
    2021-09-17





    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Aš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.
    Jei veda apps kaip waze, kur paskaičiuoja realiu laiku kiek truksi GV kamštyje, o kiek čia - tai ir važiuojama.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Aš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
    Su dabartine politika mažinti automobilių eismą mieste manau nėra šansų kad auto tiltas per nerį bus čia ar kur nors kitur.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.13, 18:04. Priežastis: Dalis pranešimo - temoje "Tvarkau miestą. Parkavimas"

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Suprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.
    Pvz. šiandien ryte Linkmenų g. buvo nemažas kamštis, nors Žalgirio g. tuščia. Beto ateityje turbūt ir pačioje Žalgirio g. bus A juostos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
    Suprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
    Sakyčiau nulinė. Šios jungties nebėra planuose.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.
    O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
    Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Bet Kernavės g. niekur neveda. Ji jungia 2 dideles gatves. Ir nesvarbu kokio pločio bus Kernavės g., kamščiai joje priklausys nuo tų didžiųjų gatvių pralaidumo.
    Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad šitai gatvei užtenka 1+1 auto juostų klausimų manau nekyla, klausimas, ar nereikėjo papildomai A juostų, kad nebūtų kaip Linkmenų g., kur autikai gaišta daug laiko kamštyje. Dabar šita gatvė labiau panaši į priemiesčio, o ne miesto centro, kuri vedą į pagrindinį miesto verslo kvartalą.
    Bet Kernavės g. niekur neveda. Ji jungia 2 dideles gatves. Ir nesvarbu kokio pločio bus Kernavės g., kamščiai joje priklausys nuo tų didžiųjų gatvių pralaidumo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    O iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? Tai būtų tas pats, kas nutiesti metro ir vežioti orą. O jei suges? O jei avarija? O jei... ko dar nepaminėjom... o jei vaikas išbėgs ir nebus vietos manevrui? Klasikiniai "o jei". Nu kas bus? Nu bus tas pats, kas ir bet kurioj kitoj gatvėj, kur kažkas nutinka. Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.
    Kad šitai gatvei užtenka 1+1 auto juostų klausimų manau nekyla, klausimas, ar nereikėjo papildomai A juostų, kad nebūtų kaip Linkmenų g., kur autikai gaišta daug laiko kamštyje. Dabar šita gatvė labiau panaši į priemiesčio, o ne miesto centro, kuri vedą į pagrindinį miesto verslo kvartalą.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.12, 21:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kintų g. bus visa sutvarkyta.
    Dalį gatvės daugiabučių statytojai, o likusią dalį - kartu su įrengiamu skveru.
    Ačiū už patikslinimą. Būtų nelogiška, jei liktų poros šimtų metrų gruntinio kelio ruožas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kintų g. bus visa sutvarkyta. Dalį gatvės daugiabučių statytojai, o likusią dalį - kartu su įrengiamu skveru.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ačiū Romai už foto.

    Matosi, kad idėja padaryti saldainiuką kaip Paupys. Tik savininkų daug, interesų irgi, todėl sunkiau.

    Saldainiuko tikslas - vietos gyventojai. Atvykstantys dirbti jau bus bėdoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kintų gatvė (buvusi Širvintų g.)
    Foto 2021.09
    Krokuvos - Kintų g. sankryža

    "Kintų namų" projekto vystytojai trinkelėmis išgrindė atkarpą nuo Krokuvos gatvės iki savo projekto.
    Krokuvos gatvė liko negrįsta ir duobėta


    Kintų gatvė


    Tolumoje matosi juodas "Hanner" biurų pastatas Žalgirio gatvėje.



    Ta pati gatvė iš kitos pusės
    Linkmenų - Kintų gatvių sankryžą


    Tvarkoma atkarpa ties projektu "Namai - Kintai"


    Kintų gatvės vaizdas link NMC


    Tą diena ta gatve tolyn nėjau


    Atrodo, kad kol kas liks niekieno netvarkomas tarpelis tarp dviejų projektų, prie stalinistinių namų (foto 2021.04)



    Vaizdas link Kintų - Linkmenų gatvių sankryžos


    Akligatvis šalia K17 link Žalgirio gatvės




    Vaizdas pritraukus.
    Tolumoje - "Hanner" biurų pastatas Žalgirio g. 90.
    Širvintų gatvelė toje vietoje buvo perkirsta dar sovietmečiu
    Visiškai iš konteksto iškrentantis Kintų gatvės pavadinimas suteiktas prieš kelerius metus

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas

    Krypstama link to, kad naujoji Kernavės gatvė atliks tik modifikuoto dvirtakio funkciją, bet ji matyt, netiks nei viešajam transportui, nei automobiliams.

    Tampa nesuprantama, kam šiam modifikuotam dviračių takui reikėjo išleisti 4,5 mln. EUR.
    Tokią pačią dvirtakio su šiek tiek gatvės funkciją atliekanti tokio paties ilgio Giedraičių gatvė kainavo tik 2,0 mln EUR.
    Kernavės gatvėje kažkiek papildomai kainavo pastatų griovimai ir komunikacijos, bet skirtumas perenelyg didelis.
    Kadangi dvipusė, tai ir kaina dviguba.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Bus graži gatvė, kur kažkas vyks.
    Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių

    Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.

    Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas.
    Gaila, bet ten viso labo dviračių ir pėsčiųjų takas, o ne true dviračių takas. Tad nei mašinoms gerai, nei dviračiai sotūs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    O iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? (...)
    Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viskas labai gerai:
    Krypstama link to, kad naujoji Kernavės gatvė atliks tik modifikuoto dvirtakio funkciją, bet ji matyt, netiks nei viešajam transportui, nei automobiliams.

    Tampa nesuprantama, kam šiam modifikuotam dviračių takui reikėjo išleisti 4,5 mln. EUR.
    Tokią pačią dvirtakio su šiek tiek gatvės funkciją atliekanti tokio paties ilgio Giedraičių gatvė kainavo tik 2,0 mln EUR.
    Kernavės gatvėje kažkiek papildomai kainavo pastatų griovimai ir komunikacijos, bet skirtumas pernelyg didelis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viskas labai gerai:
    Šiuo atveju nelabai gerai, nes VT stovės kamštyje kartu su automobiliais.

    Komentuoti:

Working...
X