Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąAš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai nustebęs kiek daug net šitam forume tokioje gatvėje mato "problemų". Tai eilinių vilniečių čia bus gerokai kritikuojamas projektas. Tranzitui yra GV ir per Kernavės g. neturi nei vienas automobilis pravažiuoti tranzitu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
Paskutinis taisė Romas; 2021.09.13, 18:04. Priežastis: Dalis pranešimo - temoje "Tvarkau miestą. Parkavimas"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSuprantu argumentą dėl VT. Bet koks skirtumas ar VT tą kilometrą pravažiuos greitai ar lėtai, jeigu Žalgirio g. vis tiek stovės bendrame kamštyje? Būsimi kamščiai Kernavės g. turi būti sprendžiami ne jos platumu, o ten, kur tie kamščiai susidaro - tai yra sankryžose prie Pedagoginio žiedo ir ties Geležinio vilko bei Ukmergės g. Kitu atveju nutiesus 4 juostų Kernavės g. vienintelis skirtumas bus tame, kad mašinos stovės 2 eilėm, o ne viena. Bet kamštis nedings.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kokia tikimybė, kad bus pastatytas auto tiltas per Nerį? Tada VT ten taptų tranzitine gatve.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Turint omeny esamą Kernavės g. trasą Šiaurinėje Šnipiškių dalyje - tiesiai per belenkiek kainuojančių privačių namų rajoną su nuliu erdvės platinimui ar kitokiems pakeitimams - tikimybė, kad tai kada nors bus tranzitinė gatvė su "jungtimis" į arterines gatves, yra artima nuliui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kalba eina apie VT, Linkmenų g. eina 3 maršrutai, čia turbūt bus ne mažiau, o NMC jungiantis VT manau visur turėtų važiuoti A juostomis. Ateityje ta Kernavės g. galbūt turės jungtį ir su Ozo bei Šiaurine g.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bet Kernavės g. niekur neveda. Ji jungia 2 dideles gatves. Ir nesvarbu kokio pločio bus Kernavės g., kamščiai joje priklausys nuo tų didžiųjų gatvių pralaidumo.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad šitai gatvei užtenka 1+1 auto juostų klausimų manau nekyla, klausimas, ar nereikėjo papildomai A juostų, kad nebūtų kaip Linkmenų g., kur autikai gaišta daug laiko kamštyje. Dabar šita gatvė labiau panaši į priemiesčio, o ne miesto centro, kuri vedą į pagrindinį miesto verslo kvartalą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? Tai būtų tas pats, kas nutiesti metro ir vežioti orą. O jei suges? O jei avarija? O jei... ko dar nepaminėjom... o jei vaikas išbėgs ir nebus vietos manevrui? Klasikiniai "o jei". Nu kas bus? Nu bus tas pats, kas ir bet kurioj kitoj gatvėj, kur kažkas nutinka. Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.12, 21:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKintų g. bus visa sutvarkyta.
Dalį gatvės daugiabučių statytojai, o likusią dalį - kartu su įrengiamu skveru.
Komentuoti:
-
Kintų g. bus visa sutvarkyta. Dalį gatvės daugiabučių statytojai, o likusią dalį - kartu su įrengiamu skveru.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū Romai už foto.
Matosi, kad idėja padaryti saldainiuką kaip Paupys. Tik savininkų daug, interesų irgi, todėl sunkiau.
Saldainiuko tikslas - vietos gyventojai. Atvykstantys dirbti jau bus bėdoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kintų gatvė (buvusi Širvintų g.)
Foto 2021.09
Krokuvos - Kintų g. sankryža
"Kintų namų" projekto vystytojai trinkelėmis išgrindė atkarpą nuo Krokuvos gatvės iki savo projekto.
Krokuvos gatvė liko negrįsta ir duobėta
Kintų gatvė
Tolumoje matosi juodas "Hanner" biurų pastatas Žalgirio gatvėje.
Ta pati gatvė iš kitos pusės
Linkmenų - Kintų gatvių sankryžą
Tvarkoma atkarpa ties projektu "Namai - Kintai"
Kintų gatvės vaizdas link NMC
Tą diena ta gatve tolyn nėjau
Atrodo, kad kol kas liks niekieno netvarkomas tarpelis tarp dviejų projektų, prie stalinistinių namų (foto 2021.04)
Vaizdas link Kintų - Linkmenų gatvių sankryžos
Akligatvis šalia K17 link Žalgirio gatvės
Vaizdas pritraukus.
Tolumoje - "Hanner" biurų pastatas Žalgirio g. 90.
Širvintų gatvelė toje vietoje buvo perkirsta dar sovietmečiu
Visiškai iš konteksto iškrentantis Kintų gatvės pavadinimas suteiktas prieš kelerius metus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas
Krypstama link to, kad naujoji Kernavės gatvė atliks tik modifikuoto dvirtakio funkciją, bet ji matyt, netiks nei viešajam transportui, nei automobiliams.
Tampa nesuprantama, kam šiam modifikuotam dviračių takui reikėjo išleisti 4,5 mln. EUR.
Tokią pačią dvirtakio su šiek tiek gatvės funkciją atliekanti tokio paties ilgio Giedraičių gatvė kainavo tik 2,0 mln EUR.
Kernavės gatvėje kažkiek papildomai kainavo pastatų griovimai ir komunikacijos, bet skirtumas perenelyg didelis.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBus graži gatvė, kur kažkas vyks.
Ar vyks normalus automobilių eismas, kyla vis daugiau abejonių
Paskelbus apie Kernavės gatvės tiesimą (2020.08.12 d.) buvo pažadėta, kad ta gatve naudosis ne tik pėstieji bei dviračiai (dviračiai ir takai paminėti bent 6 kartus), bet ir ir viešasis transportas. Kažkur tekste lyg tarp kito paminėti ir automobiliai.
„Per visą gatvę nusidrieks ir raudono asfalto dviračių takas.”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO iš kur toks įsitikinimas, kad nutiesus gatvę, joje neturi būti kamščių? (...)
Beje ir turint 3 eismo juostas dažnai susiformuoja bangos efektas dėl elementaraus naglo persirikiavimo užkišant. Šioje gatvėje to nebus, nes visi ir taip vilksis.Parašė Creatium Rodyti pranešimąViskas labai gerai:
Tampa nesuprantama, kam šiam modifikuotam dviračių takui reikėjo išleisti 4,5 mln. EUR.
Tokią pačią dvirtakio su šiek tiek gatvės funkciją atliekanti tokio paties ilgio Giedraičių gatvė kainavo tik 2,0 mln EUR.
Kernavės gatvėje kažkiek papildomai kainavo pastatų griovimai ir komunikacijos, bet skirtumas pernelyg didelis.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąViskas labai gerai:
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: