Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Vakar norėjau pasižvalgyt į tą "saugaus eismo" Širvintų gatvę, tai jokio ten saugumo nėra, vietiniai daunai skraido 60km/h ir tie gatvės trajektorijos vingiai neturi jokios prasmės jeigu nėra didesnio eismo (o ten jo nėra ir nebus) ir gali važiuot tiesiai nepaisant juostu (o ten jokio žymėjimo nėra ir kaip suprantu nebus). Šiaip su lietuviška vairavimo kultūra (absoliučiai rusų/ukrainiečių lygis, tik ačiū dievui per beveik 20 metų ES bent išmoko prisisegt saugos diržus) be fizinio greičio ribojimo ar tai kalneliais, ar tai metaliniais "gulinčiais policininkais", ar tai kokia nors grubia akmenų danga, jokio saugaus eismo net tokiose specialiai tam suprojektuotose gatvėse nebus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.
    Ant dviračių takų esančias perėjas išskirčiau į dvi rūšis:
    • Pėstieji pereina iš vienos šaligatvio į pusės į kitą.
    • Automobilinės pėsčiųjų perėjos zebro tęsinys per dviračių taką. Kažkas panašaus kaip Giedraičių g.

    Kaune galima sutikti abi rūšis. Pramonės pr., Savanorių pr. dviračių takai taip ir sužymėti, kad pvz. ir į stotelę nuvestos perėjos iš šaligatvio, pėstieji ne itin laikosi zebro. Taip pat zebrai ties automobilinėmis pėsčiųjų perėjomis. Vilniuje, pvz. Giedraičių g., zebrai paišomi tik ties automobilinėsmis perėjomis. Tokie zebrai taip pat populiarūs visoje Lenkijoje.

    Beje, kiek teko atkreipti dėmesį, Nyderlanduose zebrų dviračių takuose, kaip ir Vilniuje, irgi vengiama.

    Kaip ir atrodo cool tie zebrai, bet laikoma, kad dviratis tai ne automobiliai, suteikti pirmumą pėstiesiems darosi beveik tas pats, kai pėstieji suteikia pirmumą pėsčiajam. Kai greičiai iki 20 km/h, taip kaip gyvenamoje zonoje, pėsčiųjų perėjos darosi mažai tikslingos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.
    Bet tada pėstieji ten turėtų pirmenybę?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kernavės g. trūksta tik papildomos lentelės (856) po trikampiu ir trikampių ant asfalto prieš perėjas – prieš įvažiuojant į žiedą (iš žiedo yra trikampiai prieš pervažą). Taip, kaip Olandijoj daro:
    Dar ko Vilniuje pasigendu tai kad būtų pėsčiųjų perėjos sužymėtos ant dviračių takų taip pat. Būtų labai stiprus vizualinis signalas pėsčiajam kad čia ne šiaip kitokios dangos šaligatvio išplėtimas, kuriuo gali ramiai eiti ar stoviniuoti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kernavės g. trūksta tik papildomos lentelės (856) po trikampiu ir trikampių ant asfalto prieš perėjas – prieš įvažiuojant į žiedą (iš žiedo yra trikampiai prieš pervažą). Taip, kaip Olandijoj daro:

    Click image for larger version

Name:	Per_pereja_vaziuojama.jpg
Views:	1337
Size:	130,9 kB
ID:	1962105 Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1337
Size:	183,0 kB
ID:	1962106

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Kernavės g.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Reikia pripažinti, kad visa gatvės išklotinė visai gerai atrodo. Taip, netgi Anrekos namai. Kas gerai? Visų pirma, perimetras. Antra, skirtingų sprendimų ir tūrių pastatai. Na, diena buvo salėta, tokią dieną net Anreka gražiai atrodo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš kai pirmą kartą apsilankiau, vertinu 9/10, kad pagaliau ne tankams gatvę pastatė. Plius su dar su šiokiu tokiu požiūriu į civilių patogumu.

    10/10 jei gatvė nesulauktų iš vis jokios kritikos: pastatų architektūra, žolės lopinėliai nepageidaujamose vietose, taip pat nepatenkinti miesto rajonskai negalintys greit pravažiuot pro čia.

    Jei visos naujos gatvės būtų tokios, mūsų urbanistinę padėtį vertinčiau kaip bent jau patenkinamą/gerą Visada pridedu kuklumo, nes žmogus iš principo negali idealiai visko daryti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.06, 21:42.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Click image for larger version

Name:	P20325-164439.jpg
Views:	1734
Size:	1,21 MB
ID:	1960911 Click image for larger version

Name:	P20325-164452.jpg
Views:	1734
Size:	1,30 MB
ID:	1960912 Click image for larger version

Name:	P20325-164504.jpg
Views:	1734
Size:	1,27 MB
ID:	1960910 Click image for larger version

Name:	P20325-164513.jpg
Views:	1749
Size:	1,17 MB
ID:	1960908 Click image for larger version

Name:	P20325-164541.jpg
Views:	1730
Size:	955,9 kB
ID:	1960909

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Savivaldybė dar nei pati nežino, ar bus nutiestas Kernavės g. ir Konstitucijos pr. sujungimas

    https://m.delfi.lt/bustas/statyba/ar...ource=Facebook

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Reikia rengti statymus per kiek laiko šie krūmeliai bus sutrypti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Labai kvepia saviveikla ir ad hoc 'taktiniu' urbnizmu. Galiu lažintis, kad jokiame projekte šitie mini koriai nefigūruoja. Visai ok, kai tokius dalykus bandoma daryti kokioje Naugarduko gatvėje su tikslu pagerinti situaciją trumpalaikiam laikotarpiui ir išvengiant didelių investicijų, bet čia gi, blemba, visiškai nauji projektai iš visų pusių, kai buvo visos galimybės padaryti gerai. Bet visvien sugebėjo apsivaflinti

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    N kartų forume keiktas žolės lopinėlis Kernavės gatvėje (sena Lettered nuotrauka):



    Ta pati vieta šiuo metu:



    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Beje, minimi eismo pakeitimai Ukmergės/GV sankryžoje kaip tik ir gadina visą reikalą, nes tada pro Linkmenų stotelę ir Kernavės gatvę būtų galima paleisti 3G.
    Sakyčiau, kad visai nebloga idėja, jei kairys posūkis iš Ukmergės g. būtų grąžintas. B dar reikia, kad Kernavės g. sujungtų su Konstitucijos pr. ir įrengtų Oršos stotelę kitoje Žalgirio g. pusėje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.
    Tai niekas apie Linkmenų gatvę ir nekalbėjo. Esmė, kad Linkmenų stotelėje to VT yra labai labai nedaug. Taip pat jūsų stebimas reiškinys visiškai kertasi su autobusų eismo tvarkaraščiais, nes pagal juos sumoje ten pravažiuoja iki 8 autobusų per valandą, kas pagal visus STRus yra labai, labai mažai, net galima nedaryti stotelių įvažų.

    Beje, minimi eismo pakeitimai Ukmergės/GV sankryžoje kaip tik ir gadina visą reikalą, nes tada pro Linkmenų stotelę ir Kernavės gatvę būtų galima paleisti 3G.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Problema, kad nėra galvojama apie tramvajų ar kokią kitą rimtesnę VT sistemą, pvz. Kernavės g. irgi nutiesta tik automobiliams, nėra net A juostų, jau nekalbant apie vietos palikimą kokiems nors bėgiams ateityje. Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	432
Size:	2,22 MB
ID:	1957402
    Kwrnaves gatvej nebutu problema iguvendint tramvajaus ruoza. Taciau nelabai naudos is to, kamsciu nera, gali ir autobusai vaziuot. Atsiradus EV autobusam, mazai naudos is tramvaju.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Paprastas pavyzdys - dirbant Zalgirio 135 is Naujamiescio neatvaziuosi viesuoju. Nebent atvaziavima vadini islipima kazkur prie Danskes ir tada 15 minuciu peskom palei gelezini ejima kvepuojant dumais. Kiekvienas normalus zmogus rinksis asmenini transporta.

    O zalgirio gatvej yra pilna verslo centru nauju. Tie keli autobusai turbut gan protingai paskirstyti - “sugriebia” zmones is Seskines, Virsuliskiu ir Zirmunu. OK. Bet pvz Snipiskiu gyventojam nera jokio skirti viesojo transporto, nes niekas nei i Seskine nei i Virsuliskes tikrai nevaziuoja.

    Juokinga, kad gyvenant netoli centro - reikia i ji vaziuot masina.
    Problema, kad nėra galvojama apie tramvajų ar kokią kitą rimtesnę VT sistemą, pvz. Kernavės g. irgi nutiesta tik automobiliams, nėra net A juostų, jau nekalbant apie vietos palikimą kokiems nors bėgiams ateityje. Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	432
Size:	2,22 MB
ID:	1957402

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Paprastas pavyzdys - dirbant Zalgirio 135 is Naujamiescio neatvaziuosi viesuoju. Nebent atvaziavima vadini islipima kazkur prie Danskes ir tada 15 minuciu peskom palei gelezini ejima kvepuojant dumais. Kiekvienas normalus zmogus rinksis asmenini transporta.

    O zalgirio gatvej yra pilna verslo centru nauju. Tie keli autobusai turbut gan protingai paskirstyti - “sugriebia” zmones is Seskines, Virsuliskiu ir Zirmunu. OK. Bet pvz Snipiskiu gyventojam nera jokio skirti viesojo transporto, nes niekas nei i Seskine nei i Virsuliskes tikrai nevaziuoja.

    Juokinga, kad gyvenant netoli centro - reikia i ji vaziuot masina.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Šioje vietoje pataisiau kolegą teigiantį, kad linkmenų g. niekas nekursuoja. Kaip tokiai gatvei - sočiai (pats ten važinėju bent po kelis akrtus per sav.) didesnio srauto ji ir nepatemptų, piko metu ir nuo tiek būna, kad keli autobusai prie išsukimo į/išsukimo link žalgirio g. vienas prie kito stovi, o šnipiškių stotelėje turi laukti kol kitas autobusas išvažiuos. Linkmenų g. nėra kažkokia arterija, o ja autobusai kursuoja tik dėl eismo pakeitimų ukmergės g. sankryžoje. Esminė problema yra Žalgirio g., nes ja važiuoja tie patys 3 maršrutai, kaip vienai pagrindinių šios miesto dalies gatvių va tai yra neatleistina.
    Ne, kaip tokiai geografinei vietai tai yra smarkiai per mažai. O kad niekas nevažiuoja, tai kodėl turėtu važiuoti. Jeigu autobuso reikia laukti daugiau nei 10 min žmonės persėda į automobilį. Seniai studijos dėl to padarytos. Bet VVT dar nesugeba to suprasti.

    Tokiai tankiai apgyvendintai ir suofisintai gatvei kaip Linkenų esamų maršrutų tikrai neužtenka, ir net ne maršrutai dabar, o tik puse jo - į vieną pusę.

    Komentuoti:

Working...
X