Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Pildydami negailėkit kritikos ir terminų tiems debilams, kurie tiek metų tvirtino tokius projektus kaip Baravyko 10, GV Rimi, Cloud Namai, Anrekos urodas, Daugėliškio g. 33A ir t.t.

    Tegul pamato, ką miestiečiai apie juos galvoja ir kaip vertina jų darbą

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Gera proga surašyti nuomonę, ir kuo daugiau bus "humanizatorių", tuo geriau. Ir bet kokia apklausa geriau nei jokia, tik aš nemanau kad varnelių sudėjimas duos kažkokią naudą. Be to, ir tie variantai traktuoja gatves kaip kažkokias erdves, kurias įgalina jų siūlomas dizainas, o ne kasdienis žmonių judėjimas. Tikiuosi, kad Krokuvos gatvė bus sutvarkyta, bet kaip rami gatvė, o ne Lvivo gatvės dublis.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Uzpildykit chebra uzklausa normaliais atsakymais (tikiu forumo dalyviais) kad nebutu vien norai didinti parkavimo skaiciu gatveje:

    Kviečiame dalyvauti apklausoje dėl pokyčių Lvivo ir Krokuvos gatvėse
    https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...kuvos-gatvese/
    Nemažą teritoriją paliečia



    Kai kurie klausimai geri:
    • Keliais žodžiais apibūdinkite nagrinėjamos Šnipiškių teritorijos įvaizdį.
    • Jūsų nuomone, kas labiausiai formuoja dabartinį nagrinėjamos Šnipiškių teritorijos įvaizdį?
    • Įvertinkite dabartinę Vilniaus centrinio verslo rajono užstatymo būklę.
    • Kaip turėtų būti formuojama Konstitucijos prospekto erdvė, vertinant visą gatvės koridoriaus ilgį?

    Bandau įsivaizduoti John atsakymą į tą pirmą klausimą.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Uzpildykit chebra uzklausa normaliais atsakymais (tikiu forumo dalyviais) kad nebutu vien norai didinti parkavimo skaiciu gatveje:

    Kviečiame dalyvauti apklausoje dėl pokyčių Lvivo ir Krokuvos gatvėse
    https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...kuvos-gatvese/

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2023.04.27
    Pradedamas Giedraičių gatvės remontas
    UAB „Grinda” praneša, jog Giedraičių gatvės atkarpoje nuo Žalgirio gatvės iki Alantos gatvės pradedami remonto darbai.
    Jo metu bus sutvarkyta apie 400 m gatvės. (...) .Esant palankioms sąlygoms, darbus baigti planuojama iki gegužės 26 d.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...tves-remontas/

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Anksčiau nepastebėjau, kad Kernavės g. projekte buvo pažymėta senoji Daugėliškio g. trasa.

    Click image for larger version

Name:	4E71B021-D21B-4632-8F00-CB1546A44E97.jpeg
Views:	684
Size:	1,39 MB
ID:	2044465

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Dėl dviračių į jokias pastabas nebuvo sureaguota, nes "planavimo užduotis" nenumatė poreikio. Atskiras taks D kategorijos gatvėje gal ir nėra būtinas, bet kaip bus sprendžiamas judėjimas vienakryptėje atkarpoje, ar bus galima su dviračiu važiuoti prieš eismą, man neaišku. Apskritai čia tos gatvės nereikėjo, o bet kaip būtų galima tas "projektavimo užduotis", o ne pačius projektus pakvestionuoti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2023.04.16
    Savivaldybė pritarė naujai Krokuvos gatvės atkarpai tarp Kalvarijų ir Giedraičių gatvių
    Nuo Krokuvos-Giedraičių gatvių sankryžos iki statomo naujo verslo centro sklypo gatvė projektuojama dvipusio eismo su automobilių stovėjimo vietomis, pėsčiųjų takais, želdinių juostomis. Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje

    Paspaudus- didesnis brėžinys

    https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Va tas dviračių tako sujungimas su gatve man irgi yra įdomus dalykas. Esu matęs kitose šalyse įvairiai padarytų sprendimų: ir sujungia nuovažomis ir nuveda visą tako atšaką į gatvę, ir išvis nieko nedaro, o leidžia laisvai iš dviračių tako išsukti kaip nori į gatvę.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ten D kategorija, tai nereikia atskirų takų.
    Tai taip, bet fiziškai nėra vietos priešpriešiniam eismui - na ar bent jau toks atmazas būtų.

    Beje šiaip klausimas, ar kur nors yra buvęs projektas, kur pasakytų kad atskiro tako nebus, nes D kategorija, bet įrengiamos normalios nuovažos, sujungimai su kitais dviračių takais?
    Pvz. šiuo atveju, riedant Rinktinės g. taku, įsukti į Krokuvos g. nepatogu, nėra sujungimo. Aš tiesiog norėčiau kad dviračių infrastruktūra būtų nuosekli, o ne padrikai kaip nori, taip važiuoji.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten D kategorija, tai nereikia atskirų takų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

    Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
    Bent jau pasiūlytų dviračių taką toje "tiesioje" atkarpoje, dabar išvis nieko, nes dviračių plėtros planas jų nereikalauja. Kita vertus, būtų gerai kad Krokuvos g. Žirmūnų pusėje būtų dvipusė dviratininkams, bet įtariu kad ten dėl parkingo nepavyktų prasilenkti. Reiktų papildomai įrengti juostą palei pietinę gatvės pusę važiuojantiems priešinga kryptimi.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.21, 14:41.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje
    https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/

    Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    O su Daugėliškio gatve niekas nejuda? Atrodo reikšmingesnė, negu šita atkarpėlė.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jeigu jau buvo kalbama apie pilnavertę sankryžą, tai teismų pastato nugriauti būtų gaila. Senas, mūrinis, paišosi į kontekstą su kitais senais ir mūriniais toje Kalvarijų g. vietoje. O tuo tarpu kitoje Kalvarijų g. pusėje medinės pirkios su tikrai žemesne architektūrine verte, ir gatvės sujungimas vietoj jų atrodytų geresnis variantas. Aišku, klausimas dar ar gyventojai sutiktų kalbėtis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
    Įdomu kad neliks. Nei kad ten tos sankryžos apskritai reikia. Bet dviračiams eilinį kartą nieko nenumatyta toje vietoje.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
    Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
    Turbūt pirmą kartą gyvenime sutiksiu su Romu infrastruktūros klausimais, bet tikrai nesąmonė, kad leidžiamas posūkis kairėn. Na bent jau tada turėtų būti draudžiantis ženklas su lentele 8-18 val., ar kažkas tokio. Pats ten gyvai ne vieną ir ne du incidentus mačiau. Klasikinis atvejis, kai eismas link centro stovi, tada kas nors įleidžia įvažiuot iš Lvivo gatvės, o tas žmogus užsistresavęs, kad stovi statmenai vidury kamščio bando greičiau pralėkt ir nepasižiūri normaliai dešinėn.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
    Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
    Prieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
    Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Beje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
    Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.

    Komentuoti:

Working...
X