Pildydami negailėkit kritikos ir terminų tiems debilams, kurie tiek metų tvirtino tokius projektus kaip Baravyko 10, GV Rimi, Cloud Namai, Anrekos urodas, Daugėliškio g. 33A ir t.t.
Tegul pamato, ką miestiečiai apie juos galvoja ir kaip vertina jų darbą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Gera proga surašyti nuomonę, ir kuo daugiau bus "humanizatorių", tuo geriau. Ir bet kokia apklausa geriau nei jokia, tik aš nemanau kad varnelių sudėjimas duos kažkokią naudą. Be to, ir tie variantai traktuoja gatves kaip kažkokias erdves, kurias įgalina jų siūlomas dizainas, o ne kasdienis žmonių judėjimas. Tikiuosi, kad Krokuvos gatvė bus sutvarkyta, bet kaip rami gatvė, o ne Lvivo gatvės dublis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUzpildykit chebra uzklausa normaliais atsakymais (tikiu forumo dalyviais) kad nebutu vien norai didinti parkavimo skaiciu gatveje:
Kviečiame dalyvauti apklausoje dėl pokyčių Lvivo ir Krokuvos gatvėse
https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...kuvos-gatvese/
Kai kurie klausimai geri:- Keliais žodžiais apibūdinkite nagrinėjamos Šnipiškių teritorijos įvaizdį.
- Jūsų nuomone, kas labiausiai formuoja dabartinį nagrinėjamos Šnipiškių teritorijos įvaizdį?
- Įvertinkite dabartinę Vilniaus centrinio verslo rajono užstatymo būklę.
- Kaip turėtų būti formuojama Konstitucijos prospekto erdvė, vertinant visą gatvės koridoriaus ilgį?
Bandau įsivaizduoti John atsakymą į tą pirmą klausimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Uzpildykit chebra uzklausa normaliais atsakymais (tikiu forumo dalyviais) kad nebutu vien norai didinti parkavimo skaiciu gatveje:
Kviečiame dalyvauti apklausoje dėl pokyčių Lvivo ir Krokuvos gatvėse
https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...kuvos-gatvese/
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2023.04.27
Pradedamas Giedraičių gatvės remontas
UAB „Grinda” praneša, jog Giedraičių gatvės atkarpoje nuo Žalgirio gatvės iki Alantos gatvės pradedami remonto darbai.
Jo metu bus sutvarkyta apie 400 m gatvės. (...) .Esant palankioms sąlygoms, darbus baigti planuojama iki gegužės 26 d.
https://madeinvilnius.lt/transportas...tves-remontas/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau nepastebėjau, kad Kernavės g. projekte buvo pažymėta senoji Daugėliškio g. trasa.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dėl dviračių į jokias pastabas nebuvo sureaguota, nes "planavimo užduotis" nenumatė poreikio. Atskiras taks D kategorijos gatvėje gal ir nėra būtinas, bet kaip bus sprendžiamas judėjimas vienakryptėje atkarpoje, ar bus galima su dviračiu važiuoti prieš eismą, man neaišku. Apskritai čia tos gatvės nereikėjo, o bet kaip būtų galima tas "projektavimo užduotis", o ne pačius projektus pakvestionuoti?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2023.04.16
Savivaldybė pritarė naujai Krokuvos gatvės atkarpai tarp Kalvarijų ir Giedraičių gatvių
Nuo Krokuvos-Giedraičių gatvių sankryžos iki statomo naujo verslo centro sklypo gatvė projektuojama dvipusio eismo su automobilių stovėjimo vietomis, pėsčiųjų takais, želdinių juostomis. Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje
Paspaudus- didesnis brėžinys
https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va tas dviračių tako sujungimas su gatve man irgi yra įdomus dalykas. Esu matęs kitose šalyse įvairiai padarytų sprendimų: ir sujungia nuovažomis ir nuveda visą tako atšaką į gatvę, ir išvis nieko nedaro, o leidžia laisvai iš dviračių tako išsukti kaip nori į gatvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen D kategorija, tai nereikia atskirų takų.
Beje šiaip klausimas, ar kur nors yra buvęs projektas, kur pasakytų kad atskiro tako nebus, nes D kategorija, bet įrengiamos normalios nuovažos, sujungimai su kitais dviračių takais?
Pvz. šiuo atveju, riedant Rinktinės g. taku, įsukti į Krokuvos g. nepatogu, nėra sujungimo. Aš tiesiog norėčiau kad dviračių infrastruktūra būtų nuosekli, o ne padrikai kaip nori, taip važiuoji.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
https://madeinvilnius.lt/transportas...raiciu-gatves/
Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
Paskutinis taisė Zefyras; 2023.02.21, 14:41.
Komentuoti:
-
Toliau, dėl esamo riboto žemės juostos pločio tarp statomo verslo centro ir esamo administracinio pastato sklypų gatvė projektuojama vienpusio eismo. Projekte taip pat numatoma pėsčiųjų jungtis tarp Krokuvos ir Kalvarijų gatvių. Pėsčiųjų jungtis projektuojama esamo riboto pločio žemės juostoje
Išties, jokių sprendinių dviračiams. Nepaisant, kad Krokuvos g. nuo Rinktinės g. yra dviračių gatvė. O jeigu tą vienpusio eismo gatvelę darytų irgi dviračių gatvę, tik be jokių techninių šaligatvių ir viskas viename lygmenyje? Kita vertus, tiesiausias kelias vis tiek išliks važiuoti siauru šaligatviu tiesiai kirtus Kalvarijų g. per perėją.
Komentuoti:
-
O su Daugėliškio gatve niekas nejuda? Atrodo reikšmingesnė, negu šita atkarpėlė.
Komentuoti:
-
Jeigu jau buvo kalbama apie pilnavertę sankryžą, tai teismų pastato nugriauti būtų gaila. Senas, mūrinis, paišosi į kontekstą su kitais senais ir mūriniais toje Kalvarijų g. vietoje. O tuo tarpu kitoje Kalvarijų g. pusėje medinės pirkios su tikrai žemesne architektūrine verte, ir gatvės sujungimas vietoj jų atrodytų geresnis variantas. Aišku, klausimas dar ar gyventojai sutiktų kalbėtis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai problema yra ta, kad pastačius Flow tos Lvivo g. sankryžos neliks ir nebebus galimybės iš Kačynskio g. patekti į Kalvarijų gatvę. Krokuvos g. sujungimas su Kalvarijų g. sprendžia šitos jungties neteikimą.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrieš gąsdinant vaikus reikia pirma pasidomėti, kiek ten įvyko avarijų per 10 metų. Pats esu ten važiavęs ne kartą po darbo ir nieko ten ypatingo nėra. Srauto į centrą nėra daug. Sukantis į kairę niekam netrukdo, iš dešinės jį apsaugo šviesoforas. Pėsčiųjų ten nėra, tai kame problema?
Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai yra savivaldybės apsileidimas, kad iki šiol legaliai leidžiama kamikadzėms srautui prieš nosį sukti iš Lvovo gatvės kairėn į Kalvarijų gatvę.
Nebus keista, jei tokį patį fokusą padarys naujoje Krokuvos gatvės trasoje prie buvusio teismo.
Pagal tokią pačią logiką turėtų būti uždrausta visos T formos sąnkryžos mieste be šviesoforo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąBeje, kur Lvivo g. kerta Kalvarijų g. irgi yra nesąmonė, dvi juostos, viena į kairę - kai šviesoforu reguliuojama sankryža už keliasdešimt metrų.
Komentuoti:
Komentuoti: